abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12433339
Juist! Als je als user hier al wat langer rondwandelt is het vast wel opgevallen dat de aantallen nietszeggende users flink is toegenomen en users die je altijd erg leuk vond verdwijnen of veel minder posten. Het is dus hoognodig om een soort Tipparade te maken. Is je laatst een user positief opgevallen? Een leuke post, een scherpe opmerking, een geniale grap? Iets wat die user deed onderscheiden van de nietszeggende krochten van de 'gemiddelde' user? Plaats het hier!

En zulke dingen veranderen natuurlijk met de tijd: de betreffende user kan weggaan of kan net een 'lucky shot' geplaatst hebben maar toch, dit topic is de plaats om ze te 'tippen'. En dat kan voor iedereen verschillend zijn, natuurlijk. Maar als iemand mij leuk vindt en ik vind weer andere user -die ik hier tip- leuk dan is de kans aanwezig dat die ene user die mij leuk vond die andere user -die ik heb getipt heb- ook leuk vindt en zo wordt het forum voor iedereen wat leuker, omdat je weer wat posts kunt gaan lezen van mensen die waarschijnlijk best leuk zijn.

In deze tijden waarin het Fok!forum enorm gegroeid is (en nog steeds groeit) is het misschien wel makkelijk als je niet eerst 3 maanden moet lurken voordat je 1 grappige user eruit vist.

Waar gaat het hier dus om? Welke users zijn jou de laatste tijd opgevallen? Dit kunnen ook users zijn die er al eeuwen rondhangen en die je recentelijk pas zijn opgevallen.

Ik begin wel. De laatste tijd zijn de volgende users mij in positieve zin opgevallen:

*******TIPPARADE ZODIAKK***********
schatje
ElPablo
JAM
k_i_m
(duh)
*******TIPPARADE ZODIAKK***********

pi_12433411
Laat ik eens beginnen met Plunk en Lithpo, beide leuke users die een mooie schrijfstijl hebben, en erg creatief zijn... Ik lees altijd graag hun reacties.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12433450
Chen
Kiwi
afraidtech

E-

[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 14-08-2003 17:31]

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_12433486
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:03 schreef mat_herben het volgende:
Chen
Kiwi
afraidtech

apeldoorn
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_12433497
BHFH
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_12433546
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:05 schreef Gremen het volgende:
BHFH
Nou nee, dat vind ik dan weer eerder gebrabbel, zonder dat er inhoudelijk gereageerd wordt. Leuke en originele ideeën soms, maar verdedig ze dan ook goed.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:08:21 #7
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12433547
mijn lijstje:

jogy
anosmie
tizmo

dit omdat ze kritiek op een goede manier aangeven maar wel de positieve kant van het posten volhouden. Jogy bedankt voor het meedoen aan het "er was eens" topic, dat verhaal is cool geworden, anosmie omdat we samen newbies waren en eigenlijk nooit zijn egweest, en tizmo, omdat het mijn twee-eenheid is en niet alleen in ONZ goed kan posten maar ook in andere fora.

andere mensen die toch een leuke bijdrage zijn omdat ze niet alleen onzin posten of gewoon leuke reacties geven zijn:

PR, schatje, jerney, semtex, scandalous, MrWilliams, Tally, Miss_bleu, Smashbro en Tom_tom-

put
your
clothes
on!
pi_12433558
-Dalai-
BHFH
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:10:10 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12433595
De Gijsjes.

Voorbeelden te over, check de topics.

*Sigaar PI mist*

The truth was in here.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:10:22 #10
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_12433600
Ow...ik dacht hier tenminste een date te kunnen scoren...gaat het over heel iets anders

Geintje...

Ik zou niemand weten

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:11:01 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12433614
Chen
sop
Vleermuis
Harrie
Conflict

Jep die zijn soms zo lekker droog met reageren

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_12433615
Het gaat hier naar ik aanneem om relatief nieuwe users?

Dan is mijn tipparade:
JAM idd
rereformed

I´m back.
pi_12433765
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Het gaat hier naar ik aanneem om relatief nieuwe users?

Dan is mijn tipparade:
JAM idd
rereformed

Ja, voor jou nieuwe users, dus. Ik noemde bijvoorbeeld schatje, maar die loopt hier al best lang rond. Maar pas de laatste tijd valt ze me echt op.

attentie:

Dit is dus geen 'favo-user of all time' topic, maar meer een soort tiptopic van mensen die je zelf nog niet zo lang kent (of al wel lang kende van naam, maar nooit de moeite had genomen om posts van diegene te lezen), maar waarvan je reacties toch best leuk vindt.

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 14-08-2003 17:22]

donderdag 14 augustus 2003 @ 17:18:44 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12433780
Ik ken de Gijsjes ook pas net.
The truth was in here.
pi_12433795
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:10 schreef Bastard het volgende:
De Gijsjes.

Voorbeelden te over, check de topics.

*Sigaar PI mist*

mee eens
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_12433803
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:17 schreef zodiakk het volgende:
Dit is dus geen 'favo-user of all time' topic, maar meer een soort tiptopic van mensen die je zelf nog niet zo lang kent, maar waarvan je reacties toch best leuk vindt.
O in dat geval:

Sylvana

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:25:26 #17
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_12433924
Ah, was er eigenlijk al een schatje fantopic?

Ze heeft een goede smaak, verstand en het hart op de juiste plaats.

je zou bijna denken dat het een vent is

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_12433942
TM67
Laurabeest
F.vanderlaan
Wattafakka
Hal900
Thewilliedocksaints
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:27:29 #19
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12433958
quote:

[..]

Ja, voor jou nieuwe users, dus. Ik noemde bijvoorbeeld schatje, maar die loopt hier al best lang rond. Maar pas de laatste tijd valt ze me echt op.

attentie:

Dit is dus geen 'favo-user of all time' topic, maar meer een soort tiptopic van mensen die je zelf nog niet zo lang kent (of al wel lang kende van naam, maar nooit de moeite had genomen om posts van diegene te lezen), maar waarvan je reacties toch best leuk vindt.

ja, nou! ik geef je topis van mij, en bij dit soort dingen heb je toch altijd te maken met meningen, ik vind bijvoorbeeld BHFH of wattafakka geen tips! dat hangt per persoon af...
put
your
clothes
on!
pi_12433962
quote:

[..]

attentie:

Dan horen Otherside, Cora en Grobbenkuiken daar beslist ook bij.
I´m back.
pi_12433974
reem
mrcool
HAL9000S
JesusThePimp
Forno
WeirdMickey
H4ze
Theeboon

Deze mensen weten wel waarom

pi_12433993

Xebrozius

Scheren is voor schapen!
pi_12434004
Een beetje je mening onderbouwen en ietsje beter je best doen dan 5 namen er uit flappen zou leuk zijn... Het is geen favo Fok!ker topic, daarvan zijn er al heel wat anderen.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12434009
Volgens mij gaat dit een reeks worden!

Goed topique TS, goed topic ja

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 17:31:34 #25
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_12434052
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:29 schreef sweek het volgende:
Een beetje je mening onderbouwen en ietsje beter je best doen dan 5 namen er uit flappen zou leuk zijn... Het is geen favo Fok!ker topic, daarvan zijn er al heel wat anderen.
done that too.

overigens MR.J in het sporttopic, als ik hem zie posten vind ik dat heel cool, geeft informatie aan andere users, nuttig en vriendelijk, en als ie buiten spt post komt er nog wel es wa sarcastisch uit .

put
your
clothes
on!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')