En zulke dingen veranderen natuurlijk met de tijd: de betreffende user kan weggaan of kan net een 'lucky shot' geplaatst hebben maar toch, dit topic is de plaats om ze te 'tippen'. En dat kan voor iedereen verschillend zijn, natuurlijk. Maar als iemand mij leuk vindt en ik vind weer andere user -die ik hier tip- leuk dan is de kans aanwezig dat die ene user die mij leuk vond die andere user -die ik heb getipt heb- ook leuk vindt en zo wordt het forum voor iedereen wat leuker, omdat je weer wat posts kunt gaan lezen van mensen die waarschijnlijk best leuk zijn.
In deze tijden waarin het Fok!forum enorm gegroeid is (en nog steeds groeit) is het misschien wel makkelijk als je niet eerst 3 maanden moet lurken voordat je 1 grappige user eruit vist.
Waar gaat het hier dus om? Welke users zijn jou de laatste tijd opgevallen? Dit kunnen ook users zijn die er al eeuwen rondhangen en die je recentelijk pas zijn opgevallen.
Ik begin wel. De laatste tijd zijn de volgende users mij in positieve zin opgevallen:
*******TIPPARADE ZODIAKK***********
schatje
ElPablo
JAM
k_i_m (duh)
*******TIPPARADE ZODIAKK***********
[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 14-08-2003 17:31]
quote:apeldoorn
Op donderdag 14 augustus 2003 17:03 schreef mat_herben het volgende:
Chen
Kiwi
afraidtech
quote:Nou nee, dat vind ik dan weer eerder gebrabbel, zonder dat er inhoudelijk gereageerd wordt. Leuke en originele ideeën soms, maar verdedig ze dan ook goed.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:05 schreef Gremen het volgende:
BHFH
jogy
anosmie
tizmo
dit omdat ze kritiek op een goede manier aangeven maar wel de positieve kant van het posten volhouden. Jogy bedankt voor het meedoen aan het "er was eens" topic, dat verhaal is cool geworden, anosmie omdat we samen newbies waren en eigenlijk nooit zijn egweest, en tizmo, omdat het mijn twee-eenheid is en niet alleen in ONZ goed kan posten maar ook in andere fora.
andere mensen die toch een leuke bijdrage zijn omdat ze niet alleen onzin posten of gewoon leuke reacties geven zijn:
PR, schatje, jerney, semtex, scandalous, MrWilliams, Tally, Miss_bleu, Smashbro en Tom_tom-
Geintje...
Ik zou niemand weten
Jep die zijn soms zo lekker droog met reageren
Dan is mijn tipparade:
JAM idd
rereformed
quote:Ja, voor jou nieuwe users, dus. Ik noemde bijvoorbeeld schatje, maar die loopt hier al best lang rond. Maar pas de laatste tijd valt ze me echt op.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:11 schreef Ryan3 het volgende:
Het gaat hier naar ik aanneem om relatief nieuwe users?Dan is mijn tipparade:
JAM idd
rereformed
attentie:
Dit is dus geen 'favo-user of all time' topic, maar meer een soort tiptopic van mensen die je zelf nog niet zo lang kent (of al wel lang kende van naam, maar nooit de moeite had genomen om posts van diegene te lezen), maar waarvan je reacties toch best leuk vindt.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 14-08-2003 17:22]
quote:mee eens
Op donderdag 14 augustus 2003 17:10 schreef Bastard het volgende:
De Gijsjes.Voorbeelden te over, check de topics.
*Sigaar PI mist*
quote:O in dat geval:
Op donderdag 14 augustus 2003 17:17 schreef zodiakk het volgende:
Dit is dus geen 'favo-user of all time' topic, maar meer een soort tiptopic van mensen die je zelf nog niet zo lang kent, maar waarvan je reacties toch best leuk vindt.
Sylvana
Ze heeft een goede smaak, verstand en het hart op de juiste plaats.
je zou bijna denken dat het een vent is
quote:ja, nou! ik geef je topis van mij, en bij dit soort dingen heb je toch altijd te maken met meningen, ik vind bijvoorbeeld BHFH of wattafakka geen tips! dat hangt per persoon af...
Op donderdag 14 augustus 2003 17:17 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ja, voor jou nieuwe users, dus. Ik noemde bijvoorbeeld schatje, maar die loopt hier al best lang rond. Maar pas de laatste tijd valt ze me echt op.
attentie:
Dit is dus geen 'favo-user of all time' topic, maar meer een soort tiptopic van mensen die je zelf nog niet zo lang kent (of al wel lang kende van naam, maar nooit de moeite had genomen om posts van diegene te lezen), maar waarvan je reacties toch best leuk vindt.
quote:Dan horen Otherside, Cora en Grobbenkuiken daar beslist ook bij.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:17 schreef zodiakk het volgende:[..]
Ja, voor jou nieuwe users, dus. Ik noemde bijvoorbeeld schatje, maar die loopt hier al best lang rond. Maar pas de laatste tijd valt ze me echt op.
attentie:
Goed topique TS, goed topic ja
quote:done that too.
Op donderdag 14 augustus 2003 17:29 schreef sweek het volgende:
Een beetje je mening onderbouwen en ietsje beter je best doen dan 5 namen er uit flappen zou leuk zijn... Het is geen favo Fok!ker topic, daarvan zijn er al heel wat anderen.
overigens MR.J in het sporttopic, als ik hem zie posten vind ik dat heel cool, geeft informatie aan andere users, nuttig en vriendelijk, en als ie buiten spt post komt er nog wel es wa sarcastisch uit .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |