Dit stond op nieuws.nl
N265 Oss - Eindhoven tussen Mariaheide en Veghel 3 km stilstaand verkeer door ongeval met vrachtwagen(s) :: N265 Veghel - Eindhoven tussen Industrieterrein De Dubbelen en Veghel in beide richtingen afgesloten door ongeval met vrachtwagen(s)
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 14-08-2003 13:09]
quote:Tering ik rij elke dag daar over die weg naar huis moet dan flink hard gegaan zijn dat stukje tussen Mariaheide en Veghel is maar 2 kilometer. Er is daar wel een afslag zonder stoplichten iedereen schiet daar altijd de weg op ik denk dat het daar gebeurt is.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
Was net op de Radio, ze hadden het over 6 doden.
quote:
Meerdere doden
door ongeval Veghel
VEGHEL - Een zwaar verkeersongeval heeft donderdag in Veghel aan enkele mensen het leven gekost. Volgens de politie is er inmiddels een slachtoffer geborgen.Op de Corridor in de Brabantse plaats kwam een personenauto in botsing met een vrachtwagen. De exacte toedracht is nog onduidelijk.
Telegraaf
quote:Zo, dat groeit snel naar elkaar toe:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:08 schreef Gijsje het volgende:
Tering ik rij elke dag daar over die weg naar huis moet dan flink hard gegaan zijn dat stukje tussen Mariaheide en Veghel is maar 2 kilometer.
quote:hmz
Op donderdag 14 augustus 2003 13:07 schreef Strolie75 het volgende:
Was net op de Radio, ze hadden het over 6 doden.
quote:Ehm Uden - Veghel is 8 a 9 KM Mariaheide ligt bijna tegen Veghel aan.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:15 schreef Keerzijde het volgende:[..]
Zo, dat groeit snel naar elkaar toe:
Toen ik nog in Veghel woonde was het naar MariaHEI toch nog een
kilometer of 6 (1987?)
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 14-08-2003 13:18]
quote:Jippie een kutnewbie
Op donderdag 14 augustus 2003 13:15 schreef information het volgende:
[afbeelding]
quote:zoals Strolie al zei
Doden bij ongeluk in Veghel
VEGHEL - Bij een verkeersongeluk op de Corridor in Veghel zijn donderdagmorgen om half elf meerdere doden gevallen. Volgens de lokale omroep Skyline in Veghel zouden er zes mensen om het leven zijn gekomen.Door nog onbekende oorzaak reed een vrachtwagen op een auto. De auto kwam onder de vrachtwagen terecht. Hulpdiensten zijn momenteel ter plaatse om slachtoffers uit de auto te halen.
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 14-08-2003 13:18]
quote:zelfs grappig zijn lukt jouw niet he?
Op donderdag 14 augustus 2003 13:15 schreef information het volgende:
[afbeelding]
is er ook een "hier irritante *** kinderen melden" topic ??
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 14-08-2003 13:35]
quote:ja ik hoorde het ook al de weg zal nog een paar uur gestremd zijn je kan beter omrijden want je komt daar een tijdje niet meer langs. Vanavond ook maar via de weilanden rijden ipv daarlangs.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bij verkeersinfo op 3fm wordt nu ook gezegd dat 't 'echt een heel erg ongeluk' is.
quote:
Meerdere doden bij ongeval Veghel 14-08-2003
De N265 tussen Eindhoven en Veghel is in beide richtingen afgesloten nadat daar een zware aanrijding tussen een vrachtauto en een personenauto heeft plaatsgevonden. Daarbij zijn meerdere doden gevallen. Het is echter nog niet duidelijk hoeveel slachtoffers er zijn gevallen.Om nog onbekende reden zijn de vrachtauto en de personenauto frontaal met elkaar in aanrijding gekomen op de weg in de richting van industrieterrein De Dubbelen. Momenteel is de politie bezig met het bergen van de voertuigen. Verschillende hulpdiensten zijn ter plaatse. Er is voor zover bekend geen traumahelikopter ingeschakeld.
Het verkeer in de regio wordt omgeleid.
bron: nu.nl
quote:daar lijkt 't sterk op ja.
Op donderdag 14 augustus 2003 13:47 schreef nightfall het volgende:[..]
mislukte inhaal actie van die personenauto gok ik zo
Ik rijd dagelijks over de N275, een provinciale weg tussen Nederweert en Helden. Enkele baan aan elke kant, dus lastig inhalen. Sommigen zie je dat wel doen en dat gaat vaak net goed. Denk dat die weg waar dit ongeluk is gebeurd, wel vergelijkbaar is.
quote:is dat die weg langs die kanaal daar?? Waar ze al die flitsers geplaatst hebben een tijd terug?
Op donderdag 14 augustus 2003 13:51 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
daar lijkt 't sterk op ja.
Ik rijd dagelijks over de N275, een provinciale weg tussen Nederweert en Helden. Enkele baan aan elke kant, dus lastig inhalen. Sommigen zie je dat wel doen en dat gaat vaak net goed. Denk dat die weg waar dit ongeluk is gebeurd, wel vergelijkbaar is.
quote:yup. die weg
Op donderdag 14 augustus 2003 13:52 schreef vosss het volgende:[..]
is dat die weg langs die kanaal daar?? Waar ze al die flitsers geplaatst hebben een tijd terug?
21 jarige jongen met zwarte VW en 4 inzittenden leeftijd 18-24 jaar
quote:nee,. dat is die weg die vanaf beek en donk langs de zuid-willemsvaart loopt naar den bosch,. maar daar kun je tegenwoordig al niet eens meer inhalen,. is wel een redelijk veilige weg geworden..
Op donderdag 14 augustus 2003 13:52 schreef vosss het volgende:[..]
is dat die weg langs die kanaal daar?? Waar ze al die flitsers geplaatst hebben een tijd terug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |