abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12412691
en hier verder..

vorige topic was Warcraft 3 (+add ons)

[Dit bericht is gewijzigd door Schrikkie op 13-08-2003 20:26]

geen gezeik
pi_12412711
Wat ik in het vorige topic bedoelde is dat TFT bij Nedgame maar 25 euro is, aanradertje dus....
pi_12412722
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:22 schreef MariahCareyLover het volgende:
Wat ik in het vorige topic bedoelde is dat TFT bij Nedgame maar 25 euro is, aanradertje dus....
ja nu heb ik hem al
geen gezeik
pi_12412961
en wat is jullie rank met TFT en RoC..
pi_12413168
Ik heb ze ook beide, ben wel nog n00b
pi_12413514
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:43 schreef Flying het volgende:
Ik heb ze ook beide, ben wel nog n00b
Ik ook, wil je een keer gamen

Iets anders: moet in de topictitel niet iets van "deel 2" ofsow??

pi_12413767
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 20:56 schreef MariahCareyLover het volgende:

[..]

Ik ook, wil je een keer gamen

Iets anders: moet in de topictitel niet iets van "deel 2" ofsow??

Lijkt me handig, en een sluit haakje )
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12414194
geen gezeik
pi_12417785
Ik verlies vaak van op battlenet en daar kom ik vaak wel overheen maar een NooB die denkt slim te zijn is verschrikkelijk;

Had dus net zoon dude, ik UD hij HU: ik sloop zun kamp en hij bied geen weerstand, maar werd ook niet revealed... Hijs slim denk ik met een second base... Blijkt dat ie zun klote base op een plek heeft waar je alleen heen kan vliegen. OK haal ik een zepellin en sloop hem....
Heeft die dude nog zoon zelfde base op zoon kut plek op de map. Gesloopt... Daana was ie weer op zun oude stekkie en stierf daar genadeloos.

Hij had net een lvl 5 herootje en 2 a 3 shooters steeds, super irri. Kon ook niet stoppen want dan wint ie Heeft me dus heel wat tijd gekost, vaak ben ik in een kwartiertje al weg

Moest dit ff kwijt...

pi_12418730
dat zuigt, ja
geen gezeik
  donderdag 14 augustus 2003 @ 00:35:33 #11
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12418891
dat zal wel met 1vs1 zijn geweest...ikzelf ben een enorme noob in 1vs1, heb t maar 2/3 keer gespeeld., ik speel altijd 2vs2 of 3vs3.... wat overigens best wel klote wordt door de vele nOObs in teamplay
Era Vulgaris
pi_12419156
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:35 schreef Vassili_Z het volgende:
dat zal wel met 1vs1 zijn geweest...ikzelf ben een enorme noob in 1vs1, heb t maar 2/3 keer gespeeld., ik speel altijd 2vs2 of 3vs3.... wat overigens best wel klote wordt door de vele nOObs in teamplay
dat zuigt ja, of leavers, of laggers....dat is wel balen ja
geen gezeik
pi_12422042
topictitel aangepast.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12424405
Wie spelen eigenlijk ook custom games. Ik vind dat altijd wel leuk, zo tussen mijn nederlagen door Wintermaul is wel geinig, matrix sideline defend vond ik ook leuk en sinds gister footwars ontdekt, die is nog best lastig
  donderdag 14 augustus 2003 @ 11:29:57 #15
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_12424697
quote:
Op woensdag 13 augustus 2003 23:45 schreef MariahCareyLover het volgende:
Ik verlies vaak van op battlenet en daar kom ik vaak wel overheen maar een NooB die denkt slim te zijn is verschrikkelijk;
Het punt is dat een n00b niet precies het punt weet waarop ie verloren heeft. Ik ben zelf ook een enorme n00b maar begin steeds beter te begrijpen wanneer het geen zin meer heeft om door te gaan.

Hangt ook van de situatie af. Eén keer heeft mijn koppigheid toch winst opgeleverd:
Ik UD, hij HU. Voor ik het wist stond hij in mijn basis en maakte er snel korte metten mee. Mijn Acolytes dood, main building en Crypt weg, maar daarna hij was zo stom om mijn Temple of the Damned en mijn Altar met rust te laten. Terwijl hij zinloos op ungeupgrade Ziggurats stond te timmeren, had ik net genoeg tijd en geld om mijn Death Knight te reviven en een paar Necromancers te produceren. Met een piepklein legertje van skeletten en de Death Knight wist ik hem niet alleen te verjagen, maar kon ik ook zijn basis met de grond gelijkmaken. Gewonnen dus!

Ik moet toegeven dat juist mijn n00bish naiviteit maakte dat ik doorging. Nu, met iets meer ervaring, zou ik al eerder gequit zijn. Zo zie je maar.

Maar nutteloos basissen op eilandjes bouwen, zoals jij beschrijft, dat is inderdaad flauw ja.

pi_12424905
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:29 schreef Frollo het volgende:

[..]

Het punt is dat een n00b niet precies het punt weet waarop ie verloren heeft. Ik ben zelf ook een enorme n00b maar begin steeds beter te begrijpen wanneer het geen zin meer heeft om door te gaan.

Hangt ook van de situatie af. Eén keer heeft mijn koppigheid toch winst opgeleverd:
Ik UD, hij HU. Voor ik het wist stond hij in mijn basis en maakte er snel korte metten mee. Mijn Acolytes dood, main building en Crypt weg, maar daarna hij was zo stom om mijn Temple of the Damned en mijn Altar met rust te laten. Terwijl hij zinloos op ungeupgrade Ziggurats stond te timmeren, had ik net genoeg tijd en geld om mijn Death Knight te reviven en een paar Necromancers te produceren. Met een piepklein legertje van skeletten en de Death Knight wist ik hem niet alleen te verjagen, maar kon ik ook zijn basis met de grond gelijkmaken. Gewonnen dus!

Ik moet toegeven dat juist mijn n00bish naiviteit maakte dat ik doorging. Nu, met iets meer ervaring, zou ik al eerder gequit zijn. Zo zie je maar.

Maar nutteloos basissen op eilandjes bouwen, zoals jij beschrijft, dat is inderdaad flauw ja.

Lekker, wel geluk gehad, denk ik, maar toch leuk. Ik ben bij WC2 al verscheidene keren voor n00b uitgescholden, en heb wel WC3, maar ga nog niet het IN op, wil eerst de CPU bekijken hoe ze ontwikkelen, ze komen altijd bij mij aan met een heel stel Footmen/Grunts/Ghouls/Huntresses en nog wat, als ik nog maar een paar archers/huntresses heb. (Speel graag met NE) Maar er is een level waar ik wel rustig kan ontwikkelen, en dat gebruik ik dus, om de tactiek van de CPU te bekijken.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_12425426
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Lekker, wel geluk gehad, denk ik, maar toch leuk. Ik ben bij WC2 al verscheidene keren voor n00b uitgescholden, en heb wel WC3, maar ga nog niet het IN op, wil eerst de CPU bekijken hoe ze ontwikkelen, ze komen altijd bij mij aan met een heel stel Footmen/Grunts/Ghouls/Huntresses en nog wat, als ik nog maar een paar archers/huntresses heb. (Speel graag met NE) Maar er is een level waar ik wel rustig kan ontwikkelen, en dat gebruik ik dus, om de tactiek van de CPU te bekijken.

ik heb nooit een campain gespeeld maar ben gelijk het internet op gedoken

dat is dus ook aan mijn score te zien, zie bovenstaande link

geen gezeik
pi_12425568
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Om het spel door te krijgen is dit een goeie manier, maar rustig ontwikkelen is er op battlenet echt niet bij Meesten zijn orc merk ik (op lage lvl's) en die rushen extreem vaak en snel, kan nou eenmaal het beste met orc... Ook kan je niet een enorme map kiezen om dit tegen te gaan, de grootste 1vs1 map is nu met 6 en daar wordt je ook zo kapot gerusht

NE is daarentegen extreem snel met legers opbouwen en daar heb je dan een voordeel mee. Ook kun je op jouw manier een degelijke BO ontwikkelen en das altijd goed...

donderdag 14 augustus 2003 @ 13:16:37 #19
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12426918
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 12:13 schreef MariahCareyLover het volgende:

[..]

Om het spel door te krijgen is dit een goeie manier, maar rustig ontwikkelen is er op battlenet echt niet bij Meesten zijn orc merk ik (op lage lvl's) en die rushen extreem vaak en snel, kan nou eenmaal het beste met orc... Ook kan je niet een enorme map kiezen om dit tegen te gaan, de grootste 1vs1 map is nu met 6 en daar wordt je ook zo kapot gerusht

NE is daarentegen extreem snel met legers opbouwen en daar heb je dan een voordeel mee. Ook kun je op jouw manier een degelijke BO ontwikkelen en das altijd goed...

Orc is wel het slechtste Rush-ras vind ik, omdat ze zo langzaam bouwen, Human en Undead Scourge zijn wel de beste rush-rassen. Orc is wel het beste ''defend tegen rush'' ras, dan gevolgd door de Humans met de militia (=evenveel armor en dmg als footman, alleen minder HP), altijd handig voor het inklemmen voor harras-heroes dan gevolgd door de NE en de UD.. (slimme spelers maken meteen nerubian towers op hun 1e of 2e Ziggurat)

[Dit bericht is gewijzigd door Vassili_Z op 14-08-2003 15:14]

Era Vulgaris
pi_12428092
Heb het alweer een poosje niet gespeeld, zaten er in patch 1.12 nog drastische veranderingen eigenlijk ? Heb eindelijk vakantie, dus zal TFT binnenkort maar weereens spelen.

Oh en voor diegene die aan 't oefenen is tegen de computer om te kijken hoe hij bouwt, je kan beter naar www.warcraftiii.net gaan en daar wat replays downloaden en bekijken van ''top-spelers''....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_12429187
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 13:16 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Orc is wel het slechtste Rush-ras vind ik, omdat ze zo langzaam bouwen, Human en Undead Scourge zijn wel de beste rush-rassen. Orc is wel het beste ''defend tegen rush'' ras, dan gevolgd door de Humans met de militia (=evenveel armor en dmg als footman, alleen minder HP), altijd handig voor het inklemmen voor harras-heros dan gevolgd door de NE en de UD.. (slimme spelers maken meteen nerubian towers op hun 1e of 2e Ziggurat)

Hmm je schijnt er meer van te weten Maar ik wordt dus telkens kapot gerusht door Orcies, ze zijn een heel stuk steviger gebouwd als mijn Ghouls. Hero rush hou ik vaak nog wel, maar zodra hij grunts heeft is het over dussuhm: heb je nog tips?
pi_12430492
quote:
Hmm je schijnt er meer van te weten Maar ik wordt dus telkens kapot gerusht door Orcies, ze zijn een heel stuk steviger gebouwd als mijn Ghouls. Hero rush hou ik vaak nog wel, maar zodra hij grunts heeft is het over dussuhm: heb je nog tips?
Ghouls leggen het idd af tegen veel sterkere Grunts, je kan beter vs Orc voor Crypt Fiends gaan in het begin.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:19:51 #23
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12430578
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 14:29 schreef MariahCareyLover het volgende:

[..]

jahzeker... probeer als je er het geld voor hebt, vroeg in t begin tussen je barracks en je graveyard 1/2 ziggus up te graden naar een Nerubian tower, als er dan een hero je komt harrassen wordt ie vertraagd door de cold van de Nerubian tower, dus kun je hem makkelijk 'pakken' met je ghouls... probeer daarna nog een nerubian tower te maken, net buiten het bereik van de eerste, en een 'gewone' ziggu-tower ertussen in (ben de naam ervan kwijt). Je hoeft heus niet al je ziggurats te upgraden. Probeer ze een beetje verder inje basis te lokken (niet aanvallen) en wacht tot ze goed binnen het bereik van je towers zitten... dan komt het alleen nog aan op goed micro-en en je hebt t gewonnen.
Era Vulgaris
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:23:55 #24
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_12430697
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ghouls leggen het idd af tegen veel sterkere Grunts, je kan beter vs Orc voor Crypt Fiends gaan in het begin.

Crypt fiends zuigen tegen melee zonder meatshield, ghouls kunnen heel erg goed zijn met Death Knight en goed micro-en+cannibilize. Later in het spel zijn ze een stuk minder, maar als je ze goed upgrade met je graveyard samen met de Unholy Frenzy zijn ze errrug goed met je DK om die nasty archers/rifles/casters te killen. (piercing = reduced dmg tegen light armor)

Je moet gewoon goed kunnen micro-en als je ghouls gaat.

Era Vulgaris
  donderdag 14 augustus 2003 @ 15:51:00 #25
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_12431354
Is er al een Fok! clan trouwens?

Ergens wel jammer eigenlijk dat je nu met één druk op de knop een clan maakt. Nou is 't dus helemaal niet bijzonder meer...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')