-----------------------------------------------------------
Een DolbyDigital set voor een zachte prijs:
- Pioneer VSX-409RDS 5 x 80watt versterker
- Provision (= Lenco DVD-02a / Revoy 2200) DVD speler met dolby digital (een van de betere modellen, deze heeft wonderwel geen problemen)
Dit samen levert je DVD beeld en geluid op over 5 afzonderlijke kanalen en de mogelijkheid voor een subwoofer. De DVD speler speelt DVD's, MP3-cd's, VCD's, DVD+R's en gebrande (VCD) cd's. De DVD speler heeft verder alle mogelijke aansluitingen (scart/composiet/SVHS etc). De versterker heeft ondersteuning voor veel ingangen, radio aan boord en heeft genoeg vermogen voor de meeste huiskamers (heb er zelf speakers tot 350watt aan gehad).
De DVD speler is regio vrij en heeft geen problemen met RCE disks etc etc.
Gaat weg wegens upgrade van m'n set voor 325 euro. Nieuwprijs ongeveer 2 jaar geleden was rond de 700 euro. Gevonden nieuwprijs nu 184 voor de DVD speler en 230 voor de versterker
Informatie over de DVD speler:
http://www.lenco02.cjb.net/ -> regio codes!
http://www.kieskeurig.nl/nl/review.nsf/id/7D9FD0FBB2852195C1256AD50058A6B0.htm
Informatie over de versterker:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/search1/Pioneer%20VSX%20409RDS.htm
Plaatje:
Hij staat ook op 2dehands.nl:
http://www.2dehands.nl/bekijk.html?nr=3024973&ses=6C0QVbXxZZnqT5n
Te bekijken/testen/halen in Hoorn. Genoemde prijs is een vraagprijs.
Beide zijn ruim 2 jaar oud en in perfecte staat (geen krassen etc)
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 14-08-2003 10:13]
quote:Mooi begin!
EUR 150,- voor het totale setje...
quote:Ben er ook heel tevreden over, op die digitale ingangen na dan
Op woensdag 13 augustus 2003 17:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik heb precies dezelfde receiver. Komt echt een mooi geluidje uit. Alleen jammer dat er geen optische ingang op zit, waardoor je dus alleen 5.1 geluid kunt krijgen door 6 analoge kanalen door te lussen vanaf je DVD speler.
Die DVD speler doe ik er daarom ook bij, die heeft die uitgangen, zodat het meteen werkt allemaal
Op zich verkoop ik de versterker los ook, maar als ik de set in 1 keer kan verkopen doe ik dat natuurlijk graag
quote:Heb jij dat ding nou los gekocht 2 jaar geleden? Ik heb 'm namelijk in een set gekocht, met een frontspeaker, 4 surroundspeakers en een woofer (allemaal 80watt).
Op woensdag 13 augustus 2003 17:16 schreef NiGeLaToR het volgende:[..]
Ben er ook heel tevreden over, op die digitale ingangen na dan
Kon nu een D710s op de kop tikken (beetje sterker, meer opties) waardoor m'n trouwe 409 over blijft. Het blijft me verbazen hoeveel vermogen en kwaliteit je krijgt voor je centjes bij Pioneer
quote:Los, zaten wel prologic spulletjes bij, die hebbik weggegeven en vervangen voor echte speakers. Die ik overigens hou
Op woensdag 13 augustus 2003 17:18 schreef American_Nightmare het volgende:[..]
Heb jij dat ding nou los gekocht 2 jaar geleden? Ik heb 'm namelijk in een set gekocht, met een frontspeaker, 4 surroundspeakers en een woofer (allemaal 80watt).
voor de hele rats.
of 105 voor die versterker.
quote:Voor 250¤ krijg je
Op donderdag 14 augustus 2003 10:45 schreef EggsTC het volgende:
Mooie versterker. 50¤
Pioneer VSX 409RDS te koop dus, voor 150¤.
[Dit bericht is gewijzigd door NiGeLaToR op 15-08-2003 01:27]
quote:Ik wil echt wel richting de 150 voor de versterker. Dat issie op zich wel waard vind ik (maarja
Op vrijdag 15 augustus 2003 12:01 schreef Tha_Butcha het volgende:
110
quote:Garantie was 2 jaar en is verlopen. Er zit uiteraard een AB bij (originele). 5 x 80 watt is krachtig genoeg voor de meeste speakers/huishoudens, maar ik weet niet pcies wat je ermee wilt doen natuurlijk
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:51 schreef Ultimora het volgende:
heb je dr ook langere garantie op als normaal, en een AB, heb mischien wel intresse, maar ben eigenlijk opzoek naar iets krachtigers..
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 14:06 schreef detulp050 het volgende:
"Doet maar dicht, ben der klaar mee!"
Wordt beetje moe van 2dehands markt waarin iedereen steeds maar zegt vanalles te willen en vervolgens nix meer laat horen enzo.
Dus helaas Wattafakka. Tulpje, hij mag dicht dus, weetniet waarom je de quote zo plaatste zonder slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |