De vraag is dus simpel : wat is jouw fetish ?
De reden dat ik dit vraag is mede omdat ik denk dat veel mensen met een fetish het idee hebben dat ze vreemd zijn. Als je in dit topic zou lezen dat anderen net zo vreemd zijn, dan zou dat best prettig kunnen zijn (you're not alone).
Laat ik met mijzelf beginnen: ik heb meerdere fetishes. Ik vind in ieder geval materialen/kleding die beschermen zeer opwindend, Denk aan sportkleding van ijshockey/american football, maar ook leren motorpak, helmen, etc. Daarnaast vind ik rubber en latex opwindende materialen. Ook heb ik een bovenmatige interesse in sportschoenen.
Zo, wie volgt ?
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:47 schreef tinkebell het volgende:
alles wat rooooze is!
[ontopic]
zomaar overvallen worden door gezoend te worden
[/ontopic]
hmmmzzz
Een fetish is een erotische lading hangen aan dingen die niet erotisch bedoeld zijn.
Oftewel.. je geilt op dingen die voor de meesten niet erotisch zijn.
('meisjes met korte rokjes' is dus geen fetish.. )
quote:die is op vijf posts na vol..
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:50 schreef schatje het volgende:
Alweer.Is al een topic over toch??
quote:Ja.
Op dinsdag 12 augustus 2003 23:50 schreef schatje het volgende:
Alweer.
quote:Zeg nou!
Is al een topic over toch??
quote:Volgens mij is bijna iedereen in dit topic zo stom als maar even kan. LEES!
Een fetish is een erotische lading hangen aan dingen die niet erotisch bedoeld zijn.
Oftewel.. je geilt op dingen die voor de meesten niet erotisch zijn.('meisjes met korte rokjes' is dus geen fetish.. )
Groetjes,
Sweder
En dan gaat het er alleen maar om hoe het er uitziet, dus niet dat sm achtige...
quote:
Op donderdag 14 augustus 2003 00:51 schreef SuperBamboe het volgende:
Ik doe vaker de panties van mijn vrouw aan onder mijn gewone broek en loop er zo mee door de stad ofzo.
Geeft een heerlijk te gek gevoel.
waarom heeft men t vaak wel over een voetenfetish en niet over bv een fetish voor benen?
Borsten en Billen zijn standaard. Maar benen toch niet
nouja in mijn geval een beetje benen en voeten dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |