quote:Eerste deel was nep., maar vermakelijk.
Op maandag 11 augustus 2003 15:29 schreef Cronus het volgende:
Die derde was zwaar kut, dus de vierde zal wel nóg erger zijn. Alleen de eerste twee delen waren de moeite waard.
quote:Ik zag het ook net, maar ze wisselen de foto's maar laten de url wel hetzelfde
Op zaterdag 30 augustus 2003 15:33 schreef -ReDRuM- het volgende:[..]
waar zie jij c5 staan?
ik zie op die foto "hat cam nsx" staan, dus dat moet wel een honda nsx zijn
hoed cam hehe lijkt me cool
http://www.webpage.se/gis4/gis4trailer.mpg
2 autos! een smeris die heel dicht bij rijd
denk dat dit de bester wordt! veel cameras!
en weer veelste veel bonus matrial :/
quote:300 pk is de grens met het WRC
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:53 schreef t0n het volgende:[..]
't is mcRae maar goed
Ehm, ik had nog even op de site gekeken va de Fia (fia.com) maar ik kan tussen die kut pdf'jes niet vinden hoeveel hp ook zo'n auto max mag hebben, maar ook hier zit een limiet aan
quote:Wow zag je die dikke sloffen onder die rooie wagen
Op maandag 8 september 2003 11:36 schreef -ReDRuM- het volgende:
de teaser is downteloaden!!!http://www.webpage.se/gis4/gis4trailer.mpg
2 autos! een smeris die heel dicht bij rijd
denk dat dit de bester wordt! veel cameras!
en weer veelste veel bonus matrial :/
quote:Wel eens naar Rally-racing geweest (het vroegere rallycross), daar rijden ze ook met WRC auto's, alleen zijn het korte manches van een paar ronden in plaats van lange proeven. Kunnen ze nog net wat meer pk's hebben, de Focus WRC van Jos Kuypers heeft 525+ PK uit 2 liter.
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:23 schreef Youp het volgende:[..]
al eens rally gekeken...? ook allemaal 2 litertjes met 1 turbo met meer als 450 pk...
Maar ik ben weer benieuwd naar de nieuwe GIS. Tot nu toe vind ik 2 nog de beste GIS.
quote:En acceleraties van 0 naar 100 in amper 3 seconden
Op vrijdag 12 september 2003 22:00 schreef Toewan het volgende:[..]
Wel eens naar Rally-racing geweest (het vroegere rallycross), daar rijden ze ook met WRC auto's, alleen zijn het korte manches van een paar ronden in plaats van lange proeven. Kunnen ze nog net wat meer pk's hebben, de Focus WRC van Jos Kuypers heeft 525+ PK uit 2 liter.
jammer dat er bijna geen aandacht op tv wordt gegeven aan deze spectaculaire sport behalve RTL Rallyreport.Maar ik ben weer benieuwd naar de nieuwe GIS. Tot nu toe vind ik 2 nog de beste GIS.
quote:Dat weet ik niet waar jij dan wel naar kijkt als je naar RTL Rallyreport zit te kijken vriend, elke keer Jos Kuipers hoor
Op vrijdag 12 september 2003 22:00 schreef Toewan het volgende:[..]
Wel eens naar Rally-racing geweest (het vroegere rallycross), daar rijden ze ook met WRC auto's, alleen zijn het korte manches van een paar ronden in plaats van lange proeven. Kunnen ze nog net wat meer pk's hebben, de Focus WRC van Jos Kuypers heeft 525+ PK uit 2 liter.
jammer dat er bijna geen aandacht op tv wordt gegeven aan deze spectaculaire sport behalve RTL Rallyreport.Maar ik ben weer benieuwd naar de nieuwe GIS. Tot nu toe vind ik 2 nog de beste GIS.
quote:Ik weet 't nie
Op woensdag 15 oktober 2003 12:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
Al iemand Getaway in stockholm 4 gezien?
Hijs al uit, maar helaas nog nergens te vinden
URREL!!!
quote:Moet je www.nforce.nl in de gaten houden. Als er een (goede) kopie van uitkomt, komt hij in die lijst. Dat is namelijk een overzicht van alles wat is uitgebracht.
Op woensdag 15 oktober 2003 14:53 schreef Roadster het volgende:
Pfff, zit de hele dag al te zoeken, maar de complete versie is nog nergens te downloaden... alleen maar de trailer.
quote:ghostrider 2?
Op woensdag 15 oktober 2003 13:58 schreef t0n het volgende:[..]
Ik weet 't nie
Ghost Rider is ook al uit geloof ik...URREL!!!
quote:Ja scroll verder en zie de urrels naar de trailers..
Op woensdag 15 oktober 2003 15:04 schreef Kreator het volgende:[..]
ghostrider 2?
quote:Waar kan je GIS 4 downloaden ??
Op woensdag 22 oktober 2003 12:58 schreef Danielson het volgende:
Ik ben nu Ghostrider 2 en GIS 4 aan het downloadenkan niet wachten om te kijken, hoe zijn ze trouwens? is het nog wat of........
Dank U.
quote:Sorry, wist ik niet
Op woensdag 22 oktober 2003 13:11 schreef GizartFRL het volgende:
Laat het even duidelijk zijn dat het op fok verboden is om warezrequests te doen.
Doe het via mail, icq, msn postduif weet ik het, maar niet via het forum.Dank U.
quote:Ik heb deze films mogen kijken dankzij 1 heeeeleee aardige meneer M
Op woensdag 22 oktober 2003 13:39 schreef Tjabbo het volgende:
Gis4 valt tegen.GR2 is ruuiiiiggg... die kerel heeft een echte deathwish
maar ik vond GIS4 nix aan...
GR2 daarintegen...
das echt lachen, op 1 sneeuwscooter door de stad. haya met 499 pk enz. enz.
hoop alleen dat het niet zo afloopt als met de "the black prince"
quote:Die wagens hebben volgens mij een max wat lager is dan 450. Fia beperking is dat.
Op vrijdag 29 augustus 2003 13:23 schreef Youp het volgende:[..]
al eens rally gekeken...? ook allemaal 2 litertjes met 1 turbo met meer als 450 pk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |