Heb ook al verschillende 'salariswijzers' op internet gecheckt, maar deze zijn volgens mij niet zo betrouwbaar.
Hebben jullie een idee?
1500 is nu denk ik een redelijk startsalaris voor iemand zonder werkervaring.
als hun vragen wat je wilt verdienen kan je een tegen vraag stellen, wat gewoon is binnen dat bedrijf. Leg het maar bij hun neer.
overigens 1700-1800 EUR is nu netjes
toen ik 3 jr geleden begon lag ik op 4000 gulden. anderen 3500 gulden.
gezien het huidige overschot 1700-1800 netjes
Maar dit zal natuurlijk niet altijd relevante werkervaring zijn.
quote:Hangt er vanaf waarvoor je wil soliciteren, ik zou het zeker in je CV zetten als ik jou was
Op maandag 11 augustus 2003 15:09 schreef Pinoo2000 het volgende:
Werk wel al een aantal jaren bij het bedrijf van m'n vader waar ik de meest uiteenlopende dingen doe. De laatste projecten zijn het ontwikkelen van een magazijn-bestelsysteem (via internet) en CMS.Maar dit zal natuurlijk niet altijd relevante werkervaring zijn.
Ik begrijp wel dat dit een startsalaris is maar ik merk dat je vaak gewoon in een CAO komt de zitten met vrij matige loonstijgingen op basis van ervaring en inflatie.
1900-2000 euro dat lijkt er meer op.
Kan je onderhand nog beter in de supermarkt gaan werken.
1800-2000 is normaal voor een HBO-er. WO ligt daar dus nog boven.
Meeste bedrijven hebben trouwens gewoon standaardlonen voor starters. Onderhandelen is er vaak geeneens bij.
Het vinden van een baan hangt af van je kwaliteiten, wensen en vooral het aanbod, nauwelijks van het salaris.
quote:1500 is veel te laag voor wo...
Op maandag 11 augustus 2003 20:55 schreef Joene het volgende:
owja ...1500 euro bruto is een redelijk bedrag denk ik in deze tijd.
Althans als ik het vergelijk met ons bedrijf...
(hier zitten nauwelijks mensen van rond de twintig, gemiddelde is ong 30) Maar een starter op wo niveau is ook iets ouder dan 20 toch? Of het is een snelle leerling...
bij ons in het bedrijf wordt momenteeeeeeeeel zwaar gekort op starters en pakken ze liever de mensen van de bank die wel al bulten ervaring hebben.
1500 is echt te laag... dat verdient een MBO-er al , zoals hierboven gezegd wordt. "1500 lijkt me wel een mooi salaris." Natuurlijk, maar het gaat er wel om wat er op de markt gewoonte is. Met 1500 lacht je werkgever zich dood, nadat je je handtekening gezet hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |