Ik ben nu op zoek naar prijzen maar kan nergens wat vinden ja wel op de Euro Disney site heb het ook aangevraagd maar krijg het thuis gestuurd wil graag nu weten hoe duur het is ongeveer. Heb al via google gezocht maar dat brengt ook niet echt veel weet iemand hoeduur het ongeveer is ?? bedankt alvast
en owja de normale prijzen van disney zijn gewoon duur , alles is duur! , niks op het park is goedkoop.
quote:je moet fftjes naar reisburo gaan en dan vraag je wat boekjes,,, tis natuurlijk leuker als je in een disney hotel gaat amar als je rond de kerst gaat is dat echt heel duur, wij gaan meestal in een periode van het laagseizoen .. dan is het best goedkoop en kun je in een leuk disneyhotelletje.. maar ja goed ik heb ook vrij van school enzo en als je werkt dat word dat natuurlijk moeilijker..
Op maandag 11 augustus 2003 12:23 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorge net terug van vakantie uit Turkije - Mamaris erg leuk gehad foto's volgen nog. Maar even wat anders ik wil rond de kerst met mijn vriendin met 2e 3/4 dagen naar Euro Disney. Vrijdag vertrek en dan maandag avond terug gewoon met de auto.Ik ben nu op zoek naar prijzen maar kan nergens wat vinden ja wel op de Euro Disney site heb het ook aangevraagd maar krijg het thuis gestuurd wil graag nu weten hoe duur het is ongeveer. Heb al via google gezocht maar dat brengt ook niet echt veel weet iemand hoeduur het ongeveer is ?? bedankt alvast
D-reizen had wel wat dacht ik..
quote:Tnx
Op maandag 11 augustus 2003 12:28 schreef thecrook het volgende:
www.dreizen.nlHeeft zelfs een eigen button!
Ik zat toen in het Cheyenne hotel dat is echt leuk , en je bent vrij dicht bij het park, maar niks haalt het bij het Disneyland Hotel, dat is zoo mooi
[Dit bericht is gewijzigd door Inquistor87 op 11-08-2003 12:34]
quote:Ja. Walt Disney Studios is er nu bijgekomen.
Op maandag 11 augustus 2003 12:31 schreef Gijsje het volgende:[..]
Tnx
effe kijke maare zijn er nu 2 parken
wist ik helemaal niet ben er vroeger wel geweest maar dat is alweer lang geleden.
quote:ja je hebt ook disney studios nu.. echt leuk
Op maandag 11 augustus 2003 12:31 schreef Gijsje het volgende:[..]
Tnx
effe kijke maare zijn er nu 2 parken
wist ik helemaal niet ben er vroeger wel geweest maar dat is alweer lang geleden.
Je slaapt trouwens in een hotel in de parijs zelf, dus niet op het park
Me zusje begin juli was 500 euro ofzo kwijt, zonder eten etc. en een hotel buiten het park.
Je kan beter in het voor/na-seizoen gaan. Dan hebben ze ook acties dat je bv dag en nacht gratis krijgt. Beetje uitkienen en vooruit plannen dan kan je redelijk voordelig gaan, maar reken er maar op dat met kerst de prijzen x 3 zijn..
Een enkel dagje Pleuro Disney zonder hotel en dat soort zaken was je volgens de borden 72 pleuro's kwijt in mei...
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:36 schreef Freel het volgende:
Euro Disney hebben ze gisteren gesloten nadat de Franse keuringsdienst van waren daar geweest was. Ze hebben alles moeten sluiten, al die vreet tentjes buiten in het park en de keukens van de hotels. Er liepen muizen rond zo groot als mensen. Niet gaan dus!!!
quote:tuurlijk ja.. en bron hiervan?
Op maandag 11 augustus 2003 12:36 schreef Freel het volgende:
Euro Disney hebben ze gisteren gesloten nadat de Franse keuringsdienst van waren daar geweest was. Ze hebben alles moeten sluiten, al die vreet tentjes buiten in het park en de keukens van de hotels. Er liepen muizen rond zo groot als mensen. Niet gaan dus!!!
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef Nadientje het volgende:[..]
tuurlijk ja.. en bron hiervan?
quote:Wacht ik zoek het even op. Er was ook een plaatje bij geloof ik.
quote:Jij bent lomp
quote:Het enige wat te duur was daar.. was het eten en drinken
Op maandag 11 augustus 2003 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De juiste naam is Disneyland Resort Paris!
En het is duur. Helemaal als je naar beide parken wilt!
Was wel met eigen vervoer . Ik vond de reis erheen en terug rijden nog mooier dan Disney
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 11-08-2003 12:44]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |