abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12353238
Goedemorge net terug van vakantie uit Turkije - Mamaris erg leuk gehad foto's volgen nog. Maar even wat anders ik wil rond de kerst met mijn vriendin met 2e 3/4 dagen naar Euro Disney. Vrijdag vertrek en dan maandag avond terug gewoon met de auto.

Ik ben nu op zoek naar prijzen maar kan nergens wat vinden ja wel op de Euro Disney site heb het ook aangevraagd maar krijg het thuis gestuurd wil graag nu weten hoe duur het is ongeveer. Heb al via google gezocht maar dat brengt ook niet echt veel weet iemand hoeduur het ongeveer is ?? bedankt alvast

-
pi_12353301
Te Duur...
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_12353310
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:26 schreef -CRASH- het volgende:
Te Duur...
en bedankt
-
pi_12353326
Hangt ervanaf of je een disney hotel wilt ofdat je een achteraf hotelletje in parijs ook okay vind.

en owja de normale prijzen van disney zijn gewoon duur , alles is duur! , niks op het park is goedkoop.

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_12353335
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:23 schreef Gijsje het volgende:
Goedemorge net terug van vakantie uit Turkije - Mamaris erg leuk gehad foto's volgen nog. Maar even wat anders ik wil rond de kerst met mijn vriendin met 2e 3/4 dagen naar Euro Disney. Vrijdag vertrek en dan maandag avond terug gewoon met de auto.

Ik ben nu op zoek naar prijzen maar kan nergens wat vinden ja wel op de Euro Disney site heb het ook aangevraagd maar krijg het thuis gestuurd wil graag nu weten hoe duur het is ongeveer. Heb al via google gezocht maar dat brengt ook niet echt veel weet iemand hoeduur het ongeveer is ?? bedankt alvast

je moet fftjes naar reisburo gaan en dan vraag je wat boekjes,,, tis natuurlijk leuker als je in een disney hotel gaat amar als je rond de kerst gaat is dat echt heel duur, wij gaan meestal in een periode van het laagseizoen .. dan is het best goedkoop en kun je in een leuk disneyhotelletje.. maar ja goed ik heb ook vrij van school enzo en als je werkt dat word dat natuurlijk moeilijker..
pi_12353338
Zelf ben ik begin juli 3 dagen geweest , koste 225 euro per persoon onbeperkt toegang tot beide parken . en een disney hotel
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:28:24 #7
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_12353346
200-300 euro voor 3/4 nachten of zo...afhankelijk van hotel (van disney) en aantal personen per kamer.

D-reizen had wel wat dacht ik..

Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
  Donald Duck held maandag 11 augustus 2003 @ 12:28:39 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_12353352
De juiste naam is Disneyland Resort Paris!
En het is duur. Helemaal als je naar beide parken wilt!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_12353426
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:28 schreef thecrook het volgende:
www.dreizen.nl

Heeft zelfs een eigen button!

Tnx effe kijke maare zijn er nu 2 parken wist ik helemaal niet ben er vroeger wel geweest maar dat is alweer lang geleden.
-
pi_12353437
ik betaalde 225 euro voor 2 nachten 3 dagen.. daarbij kreeg ik 1 nacht gratis en 3 dagen toegang tot allbeie de parken.. hotel was new port bay club, toch wel een van de leukere en duurdere hotels.. maar wil je de disney ervaring compleet maken dan moet je toch wel een disney hotel oakken.. ik was helemaal in de wolken, je bent gewoon de hele tijd in een disney omgeving, de kamers zijn geweldig en er lopen in het hotel disney figuren rond.
Het personeel is gekleed in aparte stijl van kleding afhankelijk van het thema van het hotel
pi_12353458
Yup er is er eentje met allemaal shows enz. Eigenlijk Warner Bros. Movie World in Euro Disney

Ik zat toen in het Cheyenne hotel dat is echt leuk , en je bent vrij dicht bij het park, maar niks haalt het bij het Disneyland Hotel, dat is zoo mooi

[Dit bericht is gewijzigd door Inquistor87 op 11-08-2003 12:34]

Donald Duck held maandag 11 augustus 2003 @ 12:33:48 #13
46149 __Saviour__
pi_12353481
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:31 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Tnx effe kijke maare zijn er nu 2 parken wist ik helemaal niet ben er vroeger wel geweest maar dat is alweer lang geleden.

Ja. Walt Disney Studios is er nu bijgekomen.
Toen ik er vorige keer was, was het nog net nieuw en alleen geopend voor uitgenodigde gasten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_12353489
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:31 schreef Gijsje het volgende:

[..]

ja je hebt ook disney studios nu.. echt leuk meer een park met allemaal shows dus dat vindje vriendin vast geweldig.. je kijkt je ogen uit... opeens zit je in de zaal en dan komt er water van bovenaf zoiets allemaal echt geweldig
pi_12353497
De goedkoopste organistatie die naar euro disney gaat is Peter Langhout. Ik ben pas met mijn vriendin 4 dagen erheen geweest en we waren 165 euro oid kwijt. Dit was dus inclusief ontbijt, hotel, 2 dagen entree van de parken (meer is echt niet nodig), lichttoer in parijs, excursie naar wat in parijs.

Je slaapt trouwens in een hotel in de parijs zelf, dus niet op het park

maandag 11 augustus 2003 @ 12:36:02 #16
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_12353535
Ik was eind mei voor 2 personen incl. alle dagen eten (buffalo bill en 2x menu van 25 euro pp) zo'n 600 euro kwijt voor 2 personen.. Was 4 dagen en 3 nachten waarvan 1 nacht en dag gratis door actie!

Me zusje begin juli was 500 euro ofzo kwijt, zonder eten etc. en een hotel buiten het park.

Je kan beter in het voor/na-seizoen gaan. Dan hebben ze ook acties dat je bv dag en nacht gratis krijgt. Beetje uitkienen en vooruit plannen dan kan je redelijk voordelig gaan, maar reken er maar op dat met kerst de prijzen x 3 zijn..

Een enkel dagje Pleuro Disney zonder hotel en dat soort zaken was je volgens de borden 72 pleuro's kwijt in mei...

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_12353543
Euro Disney hebben ze gisteren gesloten nadat de Franse keuringsdienst van waren daar geweest was. Ze hebben alles moeten sluiten, al die vreet tentjes buiten in het park en de keukens van de hotels. Er liepen muizen rond zo groot als mensen. Niet gaan dus!!!
pi_12353582
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:36 schreef Freel het volgende:
Euro Disney hebben ze gisteren gesloten nadat de Franse keuringsdienst van waren daar geweest was. Ze hebben alles moeten sluiten, al die vreet tentjes buiten in het park en de keukens van de hotels. Er liepen muizen rond zo groot als mensen. Niet gaan dus!!!
naja dan verjage ze die muizen maar ik ga toch pas in december
-
pi_12353593
dat klinkt ernstig Freel.
pi_12353598
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:36 schreef Freel het volgende:
tuurlijk ja.. en bron hiervan?
pi_12353626
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef Nadientje het volgende:

[..]

ow God
pi_12353637
quote:

[..]

Wacht ik zoek het even op. Er was ook een plaatje bij geloof ik.
pi_12353643
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:40 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

ow God

Donald Duck held maandag 11 augustus 2003 @ 12:41:04 #24
46149 __Saviour__
pi_12353653
quote:

[..]

Jij bent lomp
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_12353675
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
De juiste naam is Disneyland Resort Paris!
En het is duur. Helemaal als je naar beide parken wilt!
Het enige wat te duur was daar.. was het eten en drinken
en de souveniers.
M'n zus had vorig jaar een 3 daagse verblijf (hotel NewYork) voor 4 personen gewonnen. Entree voor beide parken (ook na sluitingstijd 19:00) lekker geen lange rijen voor de rollercoaster van Aerosmith

Was wel met eigen vervoer . Ik vond de reis erheen en terug rijden nog mooier dan Disney

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 11-08-2003 12:44]

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')