abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12353381
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:29 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek pakt cola en chips. Dit kan nog leuk worden.

ik zit er goed voor. Wie komt er naast me zitten

* E_Motion pakt bier en popcorn en gaat lekker verder lurken
  Moderator maandag 11 augustus 2003 @ 12:30:10 #77
42184 crew  DaMart
pi_12353391
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:22 schreef tweedz het volgende:
Ik heb nooit last gehad van dit probleem...

En nu nog steeds niet. Dus het zal misschien ook wel aan de topics liggen.

Dat ken ik ja... ik heb er ook nooit last van gehad, misschien omdat ik erg rustig begonnen ben met posten hier, en vooral in de serieuze fora serieus mee postte.

Wat me wel opvalt is dat veel 'newbies' (lelijk woord trouwens) vaak beter kunnen spellen dan mensen met meer dan 11.000 posts...

pi_12353399
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:29 schreef Knut het volgende:

[..]

en jij denkt dat dit ook maar enigzins bij een rel in de buurt komt ?

Het is een poging tot iig

Over hoe geslaagd die poging is, tsja, daar doe ik geen uitspraken over

maandag 11 augustus 2003 @ 12:30:56 #79
63308 205GTi
http://www.peugeotgti.nl
pi_12353404
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:29 schreef Knut het volgende:

[..]

Kijk eens. Ik vroeg dus niet een voorbeeld mbt tot jouw belevingswereld. Lees de vraag nog eens en probeer hem dan eens te beantwoorden

Gedaan. Kom tot de volgende vraag:

Ze wilden je zeker niet bij de Lidl?

maandag 11 augustus 2003 @ 12:31:54 #80
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_12353429
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:29 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek pakt cola en chips. Dit kan nog leuk worden.

ik zit er goed voor. Wie komt er naast me zitten

* Grunnie pakt een cola en gaat naast ook_gek zitten
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
pi_12353442
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:30 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dat ken ik ja... ik heb er ook nooit last van gehad, misschien omdat ik erg rustig begonnen ben met posten hier, en vooral in de serieuze fora serieus mee postte.

Wat me wel opvalt is dat veel 'newbies' (lelijk woord trouwens) vaak beter kunnen spellen dan mensen met meer dan 11.000 posts...

Ja, en je snapt door een kleine spelfout natuurlijk helemaal niet wat de strekking van een post is.

Kleine dingen zijn natuurlijk weer belangrijker dan de "globale" indruk van een post.
+3 informatief.

Trouwens een newbie kan gewoon normaal posten zonder ooit newbie genoemd te worden. een "brave" newbie leest namelijk eerst een tijdje mee waardoor de "regels" duidelijk worden.

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_12353452
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:30 schreef 205GTi het volgende:

[..]

Gedaan. Kom tot de volgende vraag:

Ze wilden je zeker niet bij de Lidl?

Nee. Te hoog IQ. Probleem ken je niet ?
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:33:32 #83
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_12353471
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:32 schreef Knut het volgende:

[..]

Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
  Moderator maandag 11 augustus 2003 @ 12:35:42 #84
42184 crew  DaMart
pi_12353528
quote:

[..]

Ja, en je snapt door een kleine spelfout natuurlijk helemaal niet wat de strekking van een post is.

Kleine dingen zijn natuurlijk weer belangrijker dan de "globale" indruk van een post.
+3 informatief.

Zelfs de gelouterde Fokkers happen op deze maandag
quote:
Trouwens een newbie kan gewoon normaal posten zonder ooit newbie genoemd te worden. een "brave" newbie leest namelijk eerst een tijdje mee waardoor de "regels" duidelijk worden.
Inderdaad. Ik heb zelf ook een maand of twee lopen lurken hier voordat ik me registreerde. Volgens mij helemaal niet verkeerd geweest.
pi_12353549
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

quote:
Inderdaad. Ik heb zelf ook een maand of twee lopen lurken hier voordat ik me registreerde. Volgens mij helemaal niet verkeerd geweest.
Erg nuttig is dat geweest. Je kent daardoor de regeltjes. de humor en ga zo maar door. Ik wou dat iedereen het op die manier deed.
pi_12353566
quote:
Erg nuttig is dat geweest. Je kent daardoor de regeltjes. de humor en ga zo maar door. Ik wou dat iedereen het op die manier deed.
Verplichting: eerst registreren en 2 manden later pas postrechten krijgen?

[Dit bericht is gewijzigd door E_Motion op 11-08-2003 12:38]

maandag 11 augustus 2003 @ 12:37:57 #87
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12353575
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:30 schreef DaMart het volgende:

Wat mij altijd op valt is dat als mensen geen woorden meer hebben. En ze eigelijk vast gelult zitten. Dat ze dan maar over de spelling gaan miepen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:38:17 #88
63308 205GTi
pi_12353586
quote:

[..]

Dat je al bij Lidl solliciteert is al te triest voor woorden. En nee, probleem ken ik niet. Feit dat iemand met een te hoog IQ zo'n hoog postingsaantal heeft zegt al meer dan genoeg over iemand zijn IQ. Dat je dan ook nog eens gaat proberen te solliciteren bij de Lidl, bewijst maar eens dat je met zo'n hoog IQ niet om kan gaan.
pi_12353587
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:37 schreef E_Motion het volgende:
Nee. das ook weer onzin. Dan moet ik namelijk nu al mijn klonen voor over 2 maanden gaan lopen bedenken.
pi_12353604
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef Knut het volgende:

[..]

Nee. das ook weer onzin. Dan moet ik namelijk nu al mijn klonen voor over 2 maanden gaan lopen bedenken.

Uitzondering voor klonen dan natuurlijk.. hoe ze dat willen doen weet ik niet (IP check )
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:39:11 #91
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12353606
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef 205GTi het volgende:

[..]

Dat je al bij Lidl solliciteert is al te triest voor woorden. En nee, probleem ken ik niet. Feit dat iemand met een te hoog IQ zo'n hoog postingsaantal heeft zegt al meer dan genoeg over iemand zijn IQ. Dat je dan ook nog eens gaat proberen te solliciteren bij de Lidl, bewijst maar eens dat je met zo'n hoog IQ niet om kan gaan.

Ben jij niet moe?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_12353612
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:38 schreef 205GTi het volgende:

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:40:25 #93
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_12353632
* nietzman heeft nooit gelurkt. Maargoed, dat was jaren geleden. Toen was het allemaal nog anders.
Ik ga naar huis.
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:40:38 #94
63308 205GTi
pi_12353641
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:39 schreef Knut het volgende:

[..]

sar·cas·me (het ~)
1 bittere, bijtende spot

Heeft zelfs de dikke vandale nodig om uit zijn woorden te komen

Hoog IQ huh

Moderator maandag 11 augustus 2003 @ 12:41:35 #95
42184 crew  DaMart
pi_12353674
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:37 schreef E_Motion het volgende:

[..]

Wat ze op een ander forum doen waar ik wel eens gepost heb in het verleden is dat mensen pas vanaf een bepaald aantal posts zelf topics kunnen openen. Op die manier kunnen ze gewoon meeposten met in bestaande discussies, en zo de regeltjes leren voordat ze zelf topics openen... maar ja, ik weet niet of zoiets echt zou werken op Fok.
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat mij altijd op valt is dat als mensen geen woorden meer hebben. En ze eigelijk vast gelult zitten. Dat ze dan maar over de spelling gaan miepen.

En nog een
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:35 schreef DaMart het volgende:

[..]

[Dit bericht is gewijzigd door DaMart op 11-08-2003 12:42]

pi_12353679

Begin maar aan je plaat te schroeven dude.
pi_12353688
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:04 schreef Blokhut het volgende:

[..]

*Flamebaits voelt aankomen....

"Hij besefte terdege dat dit op papier zetten riekte naar zelfingebeelde miskenning van een geraniumgeleerde die nooit echt gedurfd had zijn mond open te trekken." ©
pi_12353705
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:41 schreef DaMart het volgende:

[..]

Wat ze op een ander forum doen waar ik wel eens gepost heb in het verleden is dat mensen pas vanaf een bepaald aantal posts zelf topics kunnen openen. Op die manier kunnen ze gewoon meeposten met in bestaande discussies, en zo de regeltjes leren voordat ze zelf topics openen... maar ja, ik weet niet of zoiets echt zou werken op Fok.

Het zou wel de "HOI IK BEN NIEUW! IK HEB DE FAQ NIET GELEZEN, DE POLICY HEB IK NOG NOOIT VAN GEHOORD, EN DIT TOPIC OPEN IK IN DIG OMDAT IK NOG NOOIT VAN GC HEB GEHOORD!" topics tegenhouden
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:43:33 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12353719
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 12:42 schreef Blokhut het volgende:

[..]

Tss dit is nog niks man. Wacht maar af
  maandag 11 augustus 2003 @ 12:43:43 #100
62760 gogo115
t is zuipen of verpompen
pi_12353724
hahaha, ik ben ook een dikke vette newbie, en een n00b en weet ik wat voor woorden die afzeikers nog meer bedenken voor lui die nog nie zo lang achter een pc zitten.
En weet je joh, T SCHEELT ME GEEN ZAK!
Ik denk dat je, ook al ben jij op dat moment t onderwerp van een stevige afzeiksessie, gewoon de humor ervan in moet zien.

Ik zit hier ook nog nie zo lang, weekkie of 2 ofzo, en ik kan er eigenlijk wel om lachen, en dat lachen bedoel ik op 2 manieren.

De ene groep OLDBIES zeikt de newbies stevig af, maar toch wel met de nodige dosis humor, en daar moet ik wel om lachen, ook al ben ik op dat moment zelf de newbie lul!
Het gaat meer om de humor dan het raken van de persoon zelf denk ik.
En idd, ik ben ook nog eens van mening dat een beetje op een leuke manier afzeiken echt niet slecht voor je is.
Wie is er idd niet groot mee geworden??
Maar na effe lekker afzeiken krijg je dan uiteindelijk toch goeie info van ze waar je ook echt wat mee kunt.

De andere (kleinere) groep oldbies mag dan wel geen newbie zijn op een pc, maar die horen gewoon bij t groepje oldbies die op de newbies alleen maar klotecommentaar leveren en het zoals vele van zulk soort gewoon niet voor elkaar kunnen krijgen om iets heel simpel uit te leggen aan een newbie. want das namelijk ook een kunst, of een vak, net hoe je t noemen wil
Wat is btw ook weer de naam voor zulke figuranten, die alles weten, maar helaas niet over de gave beschikken om t ook een ander te leren?? ow jah ik weet t alweer, een op pc,s gefixeerde nono die over onvoldoende communicatieve vaardigheden beschikt!!

En die afzeikers die alleen maar kutcommentaar leveren, en dan ook nog op zo,n manier dat een newbie er weinig mee kan, en dan na t afzeiken zonder goeie tips lekker t volgende newbie slachtoffer uit gaan zitten zoeken, mogen dan wel de zogenaamde zware pc mannen zijn met 10.000 postings of weet ik veel hoe ze dat noemen, want daar zullen ze ook wel weer een veel te moeilijke uittdrukking voor hebben verzonnen
Maar als je t goed bekijkt zijn dat soort volgens mij alleen geen newbie meer door t aantal postings wat ze hebben geplaatst.
Maar irl zullen t ongetwijfeld van die underage minkukels zijn die nog moeite hebben met t bemachtigen van een flesje rum bij een slijterij
(wie is er dan eigenlijk de newbie?? (maar dan een newbie irl))
Oftewel, dat soort kraakt een pc-newbie af, maar vergeet vervolgens dat een groot deel van de bevolking dit soort jongelui ziet als een zooitje nerds die op een te jonge lft te veel tijd achter een toetsenbordje doorbrengen!

met vriendelijke groet van een newbie, NOW,,, HIT ME!!!!!!!

Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')