abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12463919
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:50 schreef FluxC5 het volgende:
Edit dan alleen die urls weg..
Was even in de haast, als ik teveel heb weggedit excuses.

Even voor de duidelijkheid: er mag best over worden gesproken, dus dat het kan en wat de mogelijkheden zijn. Maar zo gauw er concrete tips of links worden geplaatst is het tegen de policy.

Ik vind het ook lullig, ik zou het ook graag over modchips om importgames te spelen hebben. Hopelijk heb je er toch begrip voor. We proberen GAM warez-vrij te houden, voor dit soort discussies zijn er voldoende andere sites.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_12463941
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan mag jij me es precies aanwijzen welk punt van die moederneukende policy ik dan overtreed.
FAQ van Games/Fok.
quote:
Volgens die denkwijze van jou mag je niet eens meer over het kopen van een xbox praten. Want met die gekochte xbox zou je wel eens illegale games kunnen gaan spelen.
Heb je uberhaupt bovenstaand verhaal gelezen?
pi_12463989
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga niet elk geval apart interpreteren. Het is gewoon tegen de policy om over dit soort zaken te praten.

Ik weet dat modchips ook gebruikt kunnen worden voor het afspelen van importgames, ik weet dat je op een CD-r ook mp3's kunt zetten of een back-up van een game die je in je bezit hebben.

Maar omdat deze zaken vooral gebruikt worden om gekopieerde software te draaien hebben we besloten dat dit niet op Fok (dus niet alleen in GAM) wordt besproken.

Geval dat de goeden onder de kwaden lijden. En aangezien American_nightmare in zo'n beetje elk topic over warez praat ging ik in dit geval van het kwade uit.

welke modchip?
pi_12464038
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 19:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: er mag best over worden gesproken, dus dat het kan en wat de mogelijkheden zijn. Maar zo gauw er concrete tips of links worden geplaatst is het tegen de policy.

Ik vind het ook lullig, ik zou het ook graag over modchips om importgames te spelen hebben. Hopelijk heb je er toch begrip voor. We proberen GAM warez-vrij te houden, voor dit soort discussies zijn er voldoende andere sites.

Had bovenstaande posts idd nog niet gezien.

Wat was er uberhaupt illegaal aan die links?? Het had niks met modchips te maken (die overigens ook niet illegaal zijn) en zonder modchip kun je uberhaupt geen warez draaien.
Normaal is de potmetertruuk dus alleen geschikt om je drive geschikt te maken voor meerdere soorten media. Dus zowel het theoretische verhaal als de inhoud van de links was allesbehalve illegaal.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_12464158
En dan nog iets: Als je zo moe van "al die posts over warez" van mij wordt (waar haal je 't vandaan??) dan had je allang een keer moeten mailen, want ik heb er nooit iets van gemerkt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_12464433
quote:

[..]

Dat deden we dus, op die links na, je hebt dus iets teveel weggeedit. Kan gebeuren
quote:
Ik hoef het daar niet over te hebben
En ik ben juist blij dat dit forum zo warez-vrij is.
pi_12465956
Probleem is dat dat hele ombouwgebeuren een groot grijs gebied is, als je het probeert te weren stoot je automatisch ook de mensen voor het hoofd die goede bedoelingen hebben (zoals Chocobo, FluxC5 of Zooi).

Hebben jullie misschien een idee hoe je een topic kunt opzetten waar we dingen die samenhangen met ombouwen wel kunnen bespreken, zonder dat er warez aan te pas komen?

Suggesties zijn welkom, buig ik me met Roy daarover als ik over twee weken terug ben van vakantie.

pi_12466741
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Probleem is dat dat hele ombouwgebeuren een groot grijs gebied is, als je het probeert te weren stoot je automatisch ook de mensen voor het hoofd die goede bedoelingen hebben (zoals Chocobo, FluxC5 of Zooi).

Hebben jullie misschien een idee hoe je een topic kunt opzetten waar we dingen die samenhangen met ombouwen wel kunnen bespreken, zonder dat er warez aan te pas komen?

Suggesties zijn welkom, buig ik me met Roy daarover als ik over twee weken terug ben van vakantie.

Lijkt me erg lastig, want ja wat je zegt grijs gebied. Wat je voor import spellen kan gebruiken kan je ook voor illegale spellen gebruiken.. Je kan moeilijk de goeden en de kwaden onderscheiden.. Tuurlijk cho en zooi ken je.. Maar ja iemand die nieuw is kan het wel over modden hebben voor importspellen, maar dat wil nog niet zeggen dat hij het daar ook echt voor gebruikt.

Ik zou dus voorstellen om over modchips te mogen praten in 1 bepaald topic. of misschien voor ps2/xbox enz apart topic, maar 1 lijkt me het beste. Dan is het aan de mods om goed toezicht te houden dat het niet al te illegaal wordt ( wat je hier bij moet voorstellen is aan jullie. Ik heb er niet zoveel verstand en ken dus niet echt de grenzen ). Als iemand al topics heeft geopend over oa gebrande games ofzo dan reactie wegediten... Daarnaast duidelijk maken (in elke openingspost van het topic dus ook bij deeltje X) dat de mods het recht hebben om bij vermoeden illegale shit reactie te mogen verwijderen. Hier kan dan niet over verder gediscussieerd worden. Vermoeden hoeft ook niet ergens op gebaseerd te zijn. Is je reactie verwijderd dan vette pech.. Zeuren is 1 waarschuwing..2x zeuren (ook al gaat het om verschillende reacties ) is ban van 48 uur ofzo..

Hopelijk heb je er wat aan..

Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  vrijdag 15 augustus 2003 @ 21:45:28 #59
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12466877
Strol ik ga er even rustig over na denken, en kom er morgen op terug.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_12466894
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:11 schreef Strolie75 het volgende:
Probleem is dat dat hele ombouwgebeuren een groot grijs gebied is, als je het probeert te weren stoot je automatisch ook de mensen voor het hoofd die goede bedoelingen hebben (zoals Chocobo, FluxC5, HeyFreak of Zooi).
quote:
Het verzamel en reparatie topic lijkt mij toch wel goed genoeg voor dit topic. Aleen moet de poster dan wel heel duidelijk zijn in wat hij wil en proberen aan te tonen dat het idd niet voor warez bedoeld is.

Mensen als Khadgar hebben de kennis denk ik wel in huis om te weten wat het verschil is.

quote:
Betaalt dat zo goed? mod zijn?

je bent nog maar net terug!

nouja, veel plezier enzo dan maar

pi_12467179
Ik heb in het centraal verzamel en reparatie topic al diverse tips gepost die oa gaan over:

- Laser tunen PS/2 zodat hij weer gewoon alles kan lezen
- Regiovrij maken mbv schakelaars en draadjes enzo van diverse consoles (zelfs is er een fotoverslag van een NES unlock actie geweest)

Dit alles is volstrekt legaal. En als iemand mij een beetje info over de Xbox laser MAILT dan maak ik er wel een net verhaaltje van wat iedereen gewoon mag lezen.

Want met een beetje laser tunen of regio vrij maken kun je echt nooit van z'n leven backups draaien. Echt niet.

En ik heb gezien wat voor toeren je moet uithalen voor de gemiddelde modchip en dat heeft echt behoorlijke soldeer skills nodig.

Het risico van links is dat er al snel doorgelinkt kan worden naar modchip boeren, maar verder is er eigenlijk niets illegaals aan lezen...

pi_12467229
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:46 schreef HeyFreak het volgende:
Het verzamel en reparatie topic lijkt mij toch wel goed genoeg voor dit topic. Aleen moet de poster dan wel heel duidelijk zijn in wat hij wil en proberen aan te tonen dat het idd niet voor warez bedoeld is.

Mensen als Khadgar hebben de kennis denk ik wel in huis om te weten wat het verschil is.

Ahem, ik heb hier niet het laatste woord. Dat zijn Strol en Roy. En als een van hen denkt dat het niet kan, dan kan het niet. En ik heb geen modrechten, niet in het reparatie topic en ook niet in G&C.

Mensen, dit is een forum, en een forum heeft GEEN democratisch systeem, en je kan NIET alles roepen. Denk daar maar eens over na. En denk niet dat het niet eerlijk is, het is hardstikke eerlijk, want je bent accoord gegaan met de policy.

vrijdag 15 augustus 2003 @ 22:52:38 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12468410
Voor nu kan ik zeggen dat Strolie inderdaad misschien te veel en te snel heeft ge-edit, maar wij zijn ook maar mensen. Waarom mensen hierover doorgaan terwijl hij al sorry heeft gezegd is me een raadsel, maar goed...

Over het modden enzo dan maar weer: de definitieve uitspraak komt over een paar weken, als Strolie terug komt van vakantie gaan we alles bespreken.

Zoals gezegd kan je je suggesties en ideeen gewoon hier posten. Als je zegt dat iets mag ("warez zijn legaal" bijvoorbeeld) dan MOET je een bron hebben. Denk ook goed na VOOR je iets zegt en probeer het zo duidelijk mogelijk te beschrijven.

De tijdelijke oplossing is zoals het nu is. Warez en modchips worden NIET besproken, casemods en modden van cardridge consoles ouder dan de N64 mag wel.

Cardridges met meerdere titels op één card niet, flashlinkers niet, ROMS, emu's niet.

Dit was het voor nu even, ik ga zelf ook dingen uitzoeken maar weer. Alvast bedankt voor alles suggesties en ideeen !

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_12475122
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 21:59 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Ahem, ik heb hier niet het laatste woord. Dat zijn Strol en Roy. En als een van hen denkt dat het niet kan, dan kan het niet. En ik heb geen modrechten, niet in het reparatie topic en ook niet in G&C.

Mensen, dit is een forum, en een forum heeft GEEN democratisch systeem, en je kan NIET alles roepen. Denk daar maar eens over na. En denk niet dat het niet eerlijk is, het is hardstikke eerlijk, want je bent accoord gegaan met de policy.

ik doelde meer op dat jij de mods kan helpen, net zoals je deed toen ze op vakantie waren.
pi_12475145
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 22:52 schreef Notorious_Roy het volgende:

Cardridges met meerdere titels op één card niet, flashlinkers niet, ROMS, emu's niet.

Maar als je kan aantonen dat het een legale uitgave is (zoals Megagames van Sega, een Megadrive cartridge met 3 spellen) dan mag het toch geen probleem zijn neem ik aan.
pi_12475365
Er zijn idd van Sega oa multicarts die gewoon legaal zijn. Maar daar heb je ook geen problemen mee om ze aan de praat te krijgen.
pi_12475593
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:53 schreef Khadgar het volgende:
Er zijn idd van Sega oa multicarts die gewoon legaal zijn. Maar daar heb je ook geen problemen mee om ze aan de praat te krijgen.
da's dan ook weer waar

[beetje offtopic]
Ik had vroeger een Atari 2600 (junior? Die kleine zwarte met een metalen strip op de bovenkant iig) en daarbji had ik ook een 32-in-1 cartridge. Alleen om naar het volgende spel te gaan moest je aldoor de atari aan en uit doen. Dus als ik net een spel was overgeslagen, kon ik weer 31 keer met dat knopje heen en weer...

Spreekt voor zich dat dat ook niet goed was voor dat ding, dus hij heeft het niet overleefd

Ik denk dat ik maar eens een keer een 'echte' 2600 ga kopen (met zo'n houten kastje)

zaterdag 16 augustus 2003 @ 13:14:30 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12477271
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 10:29 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Maar als je kan aantonen dat het een legale uitgave is (zoals Megagames van Sega, een Megadrive cartridge met 3 spellen) dan mag het toch geen probleem zijn neem ik aan.

Ja duh, net als Mario Bros en Duck Hunt

Je snapt wel wat ik bedoel

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_12477312
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2003 13:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja duh, net als Mario Bros en Duck Hunt

Je snapt wel wat ik bedoel

pi_12497183
Probleem is dat mensen die lichtjes en andere fans in hun console stoppen, er vaak ook gelijk een chip in zetten.

Ik vind niet dat er daar een topic over moet komen, het modden van je console (voor de mooi-igheid) wordt hier toch bijna niet gewaardeerd.

Ook zaken in het grijze gebied (regiovrij, andere laser) hoeven van mij hier ook niet besproken te worden, daar ben je toch vrij snel over uitgepraat.

pi_12497446
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:52 schreef FluxC5 het volgende:
Ook zaken in het grijze gebied (regiovrij, andere laser) hoeven van mij hier ook niet besproken te worden, daar ben je toch vrij snel over uitgepraat.
Daar is volgens mij niets grijs aan...
pi_12512241
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 12:52 schreef FluxC5 het volgende:
Probleem is dat mensen die lichtjes en andere fans in hun console stoppen, er vaak ook gelijk een chip in zetten.

Ik vind niet dat er daar een topic over moet komen, het modden van je console (voor de mooi-igheid) wordt hier toch bijna niet gewaardeerd.

Er is NIETS illegaals aan knutselen aan je console. Laser tweaks zijn soms het laatste redmiddel voordat je (bijvoorbeeld naar Sony) naar de officiele diensten moet, met de daarbij behorende DURE reparaties... (sony ¤ 100,- standaard tarief voor alle problemen, hoe lullig ook)
  maandag 18 augustus 2003 @ 10:48:46 #73
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12517908
quote:
Op maandag 18 augustus 2003 00:04 schreef Khadgar het volgende:

[..]

Er is NIETS illegaals aan knutselen aan je console. Laser tweaks zijn soms het laatste redmiddel voordat je (bijvoorbeeld naar Sony) naar de officiele diensten moet, met de daarbij behorende DURE reparaties... (sony ¤ 100,- standaard tarief voor alle problemen, hoe lullig ook)

Ik denk ook niet dat Flux dat probeerd te zeggen, en dat hij het eigenlijk omgedraaid bedoeld. Meestal wordt er eerst een modchip ingepleurd en omdat de garantie dan toch wel al verlopen is, gaan ze hem maar verder modden ook.

Ik denk dat moderatie nog altijd het beste zal blijven werken als er gewoon gezond verstand wordt gebruikt. Niet te paniekerig reageren en direct editen als je even niet in kan schatten als mod of het nu wel of niet illegaal is. Bij twijfel eens wat vaker vragen en anders gewoon keihard deleten of editen.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
pi_12601819
Ik weet niet of dit hier moet maar hier staat nog het oude zeiktopic van gam.
pi_12601881
Het gaat volgens mij meer om het idee dat ze er zijn dan dat de link echt klopt
pi_12602067
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het gaat volgens mij meer om het idee dat ze er zijn dan dat de link echt klopt
Lekker handig..
pi_12602091
Ik kan het doorgeven aan Breuls, ik mag niet modden in FB. Misschien dat ie het veranderd
pi_12602104
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan het doorgeven aan Breuls, ik mag niet modden in FB. Misschien dat ie het veranderd
pi_12602247
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
mag of kan?
pi_12602312
Mag
pi_12602373
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mag
Doe je het toch gewoon stiekum
pi_12602477
Link veranderd, door Yvonne
pi_12603489
quote:
Op donderdag 21 augustus 2003 13:27 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

Doe je het toch gewoon stiekum

ze merken het vast niet
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 12:55:08 #84
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12628397
Kan er misschien een sticky topic komen met daarin een releaselijst van games met datum er bij?
Waarom sticky, makkelijk vinden, makkelijk bij te stellen als de release is uitgesteld.
Dit zou het fokplezier naar een nog hoger level brengen denk ik.
The truth was in here.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:08:21 #85
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12628789
En wie gaat dat bijhouden? Ik ga echt niet elke dag kijken of er games bijkomen en weer verdwijnen. De meeste magazines beginnen daar niet eens aan.

En in het topic "Handige links" staan de sites van de consoles, en daar is ook altijd wel een release lijst te vinden?

vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:10:25 #86
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12628836
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
En wie gaat dat bijhouden? Ik ga echt niet elke dag kijken of er games bijkomen en weer verdwijnen. De meeste magazines beginnen daar niet eens aan.

En in het topic "Handige links" staan de sites van de consoles, en daar is ook altijd wel een release lijst te vinden?

Dus je antwoord is nee, je hebt geen zin om die eventuele lijst af en toe bij te werken.
The truth was in here.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:11:57 #87
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12628882
Niet echt nee, vooral ook omdat er constant beweging inzit. Gaat erg veel tijd kosten. En welke consoles moeten erin? Alleen de grote 3 en de GBA? Of ook de N0Gace bijvoorbeeld?

Iemand anders mag het uiteraard wel doen!

vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:32:00 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12629380
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Niet echt nee, vooral ook omdat er constant beweging inzit. Gaat erg veel tijd kosten. En welke consoles moeten erin? Alleen de grote 3 en de GBA? Of ook de N0Gace bijvoorbeeld?

Iemand anders mag het uiteraard wel doen!

Nee, ik heb ook geen zin om al die sites af te speuren naar een lijst.. maar als die lijst er eenmaal is, hoef je hem eigenlijk alleen maar bij te houden. Dit is voor een user niet te doen omdat hij zo'n 24 uurs post edit ding heeft.
Beetje opstart misschien:

[xbox]
Xbox incl. 2 pads en Rallisport Challenge 28/8/2003
The Great Escape 29/8/2003
Pro Beach Soccer 30/8/2003
Ghost Recon: Island Thunder 5/9/2003
Alter echo 5/9/2003
Pirates o/t Carribean 5/9/2003
Star Wars Knights of the Old Republic 12/9/2003
Madden NFL 2004 12/9/2003
Italian Job: L.A. Heist 12/9/2003
Outlaw Volleyball 12/9/2003
Robocop 12/9/2003
Flat Out 15/9/2003
Dinotopia 19/9/2003
Colin McRae Rally 4 19/9/2003
Run Like Hell 19/9/2003
NFL Fever 2004 19/9/2003
True Crime Scenes of L.A. 19/9/2003
Freedom: the Battle for Liberty Island 19/9/2003
Dragon's Lair 3d 26/9/2003
Group S Challenge 26/9/2003
Dronez 26/9/2003
X-Files: Resist or Serve 26/9/2003
Gladius 26/9/2003
Backyard Wrestling: Don't try this at Home 26/9/2003
Operation Flashpoint 26/9/2003
WWE Raw 2 26/9/2003
Mace Griffin Bounty Hunter 26/9/2003
Falcone: Into the Maelstrom 26/9/2003
SWAT: Global Strike Assault 26/9/2003
Soul Calibur 2 26/9/2003
Otogi 26/9/2003
Tiger woods 2004 26/9/2003
Conflict: desert storm 2 26/9/2003
NHL 2004 26/9/2003
Painkiller 26/9/2003

Ps2
Pro Beach Soccer 28/8/2003
Ratchet & Clank -platinum- 29/8/2003
Kingdom Hearts -platinum- 29/8/2003
World Rally Championship 2 -platinum- 29/8/2003
The Great Escape 29/8/2003
Ghost Vibration 29/8/2003
Indiana Jones: Emperor's Tomb 29/8/2003
Tribes: Aerial Assault 29/8/2003
Chaos Legion 5/9/2003
World Racing 5/9/2003
Racing Simulation 3 5/9/2003
Reel Fishing 3 5/9/2003
Dragon Ball Budokai -platinum- 5/9/2003
Robocop 12/9/2003
Run like hell 12/9/2003
The Italian Job: L.A. Heist 12/9/2003
Dark Chronicle (Dark Cloud 2) 12/9/2003
Sound of Thunder 15/9/2003
Hardware 15/9/2003
Everybody's Golf 3 15/9/2003
Xgra 19/9/2003
Colin McRae Rally 4 19/9/2003
Alter Echo 19/9/2003
Unlimited Saga 19/9/2003
Conflict desert storm 2 19/9/2003
The Getaway -Platinum- 19/9/2003
Smash Cars Racing 19/9/2003
NHL 2004 19/9/2003
Judge Dredd vs Death 19/9/2003
Freedom: The Battle for Liberty 19/9/2003

GC

Xgra 22/8/2003
Big Mutha Truckers 22/8/2003
P.N. 03 29/8/2003
Futurama 29/8/2003
Starsky & Hutch 5/9/2003
The Italian Job 12/9/2003
Darkened Skye 15/9/2003
Freedom fighters 19/9/2003
Dinotopia 19/9/2003
Wallace & Grommit In Pro... 26/9/2003
Soul Calibur 2 26/9/2003
Lord of the Rings: Hobbit 26/9/2003
NHL 2004 26/9/2003
Rainbow Six: Raven Shield 26/9/2003
Gladius 26/9/2003
Disney Sports Skateboarding 26/9/2003
Tiger woods pga 2004 26/9/2003
Finding Nemo 26/9/2003
GALIDOR: Defenders of the Outer Dimension 3/10/2003
Alias 3/10/2003
Bullteproof monk 3/10/2003
Resident Evil: Code Veronica 9/10/2003
World racing 10/10/2003
Nba live 2004 10/10/2003

PC
Korsun Pocket 22/8/2003
World Champ.Snooker 2003 22/8/2003
Heaven and Hell 22/8/2003
Turok Evolution 29/8/2003
1914: The Great War 29/8/2003
The great Escape 29/8/2003
Prince of Qin 29/8/2003
Com&Conquer: Combat Pack 1/9/2003
Republic 5/9/2003
Cold Zero: Last Stand 5/9/2003
Battlefield 1942: Secret Weapons Of WWII 5/9/2003
Battlefield 1942 Deluxe 11/9/2003
Enclave 12/9/2003
Lionheart 12/9/2003
Star Wars: Knights of the Old Republic 12/9/2003
Wildlife Park 12/9/2003
WW2: Normandy 12/9/2003
WW2: Iwo Jima 12/9/2003
Vietnam 2: Special Assignment 12/9/2003
Navy Seals 12/9/2003
Ufo: Aftermath 12/9/2003
Cia Operative: Solo Mission 12/9/2003
Galactic Civilizations 12/9/2003
Vietnam: Black Ops 12/9/2003

Dit is maar een idee natuurlijk..

The truth was in here.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:36:51 #89
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12629499
Is een optie inderdaad. Maar tot hoe lang moet die lijst zijn? Er zijn immers al titels aangekondigd voor 2004 Q4

Ik wil het op zich wel doen, maar niet alleen Is een topic dan niet makkelijk waarin data tips gegeven kunnen worden. Dus als ik zeg 1 sept en het is 2 sept dat iemand me daarop kan wijzen. Dus net zoiets als met het handige links topic?

Dat moet kunnen op zich.

Denk ik

vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:42:49 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12629640
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is een optie inderdaad. Maar tot hoe lang moet die lijst zijn? Er zijn immers al titels aangekondigd voor 2004 Q4

Ik wil het op zich wel doen, maar niet alleen Is een topic dan niet makkelijk waarin data tips gegeven kunnen worden. Dus als ik zeg 1 sept en het is 2 sept dat iemand me daarop kan wijzen. Dus net zoiets als met het handige links topic?

Dat moet kunnen op zich.

Denk ik

Gamma

Nu loop je je wel eens rot te zoeken namelijk naar date's.. en je komt de vraag vaak tegen in diverse topics. Zou het dan niet moooi zijn als er een overzicht was op GAM, waarin je het snel ff opzoekt. Was mijn gedachte..

Misschien inderdaad dan een topic waarin mensen gewoon los een release date in zet, of meld als hij is uitgesteld tot Q4.
Maar dan moet wel iemand de lijst kunnen bijhouden.. dit omdat als je de lijst als user steeds verbeteren wil, je steeds die lijst moet copy/pasten. Wat dus ellelange posts gaan worden op den duur. (Scroll topic)

The truth was in here.
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:44:29 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12629679
Ok, ik zal het begin vast maken, kijken we ff aan hoe het gaat lopen

En ik maak per console een post

vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:54:39 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12629948
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, ik zal het begin vast maken, kijken we ff aan hoe het gaat lopen

En ik maak per console een post

Dank

Ik denk dat meerdere users er blij mee zijn.

The truth was in here.
pi_12630018
moet hij niet open???
niks gezecht

[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 22-08-2003 13:57]

vrijdag 22 augustus 2003 @ 13:57:53 #94
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12630031
Lees eens Gieling
pi_12630046
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lees eens Gieling
ik zag het jah
pi_12630184
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dank

Ik denk dat meerdere users er blij mee zijn.

Ikke wel
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 14:12:35 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12630451
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 14:58:51 #98
47508 sar
Let me play in MI, Roger Wilco
pi_12631795
Ik wil alleen maar even kwijt dat ik het jammer vindt dat mijn topic Americas Army en SOF II gelocked was en daar kwamen al binnen 2 minuten al wat reacties op en nu moest ik hem plaatsen in de werkt niet topic en dat heb ik gedaan en sindsdien geen reacties meer.

Ik weet dat je alles wilt organiseren en overzichtelijk wilt hebben maar we kunnen ook doordraven want ik had toch een vrij algemeen vraagje dat naar mijn mening gewoon had kunnen blijven staan!.

want wie gaat nou 5 tot 9 pagina`s doorploeteren om iemand te kunnen helpen.

Beetje raar

vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:03:47 #99
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12636775
Roy, wat vind jij hiervan?
De Fok! game awards

Strolie gooide binnen paar minuten dicht,

Wil alleen jouw mening erover hore

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 22 augustus 2003 @ 18:41:20 #100
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12637652
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2003 18:03 schreef HomerJ het volgende:
Roy, wat vind jij hiervan?
De Fok! game awards

Strolie gooide binnen paar minuten dicht,

Wil alleen jouw mening erover hore

Ik vind het wel grappig zo tussendoor.
The truth was in here.