abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12331795
Wie durft er voor uit te komen dat hij/zij een racist is? en dat ook nog is kan onderbouwen.

Reageert u maar

pi_12331796
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 04:40 schreef 60000 het volgende:
Reageert u maar
Begint u maar.
pi_12331811
Auto's, motoren of wielrennen?
eigenlijk ben ik een straathond
pi_12331832
* TheWilliedockSaints heeft een hekel aan mensen die in een opel corsa 3.1 16 klepper 8 pitter met abs, brake controle, bougie en tractie controle rijden
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_12331834
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 04:58 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
* TheWilliedockSaints heeft een hekel aan mensen die in een opel corsa 3.1 16 klepper 8 pitter met abs, brake controle, bougie en tractie controle rijden
Racist is iemand die mensen van een ander ras benadeeld... iemand met een opel is niet direct een ander ras hoor
pi_12331848
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 04:59 schreef 60000 het volgende:

[..]

Racist is iemand die mensen van een ander ras benadeeld... iemand met een opel is niet direct een ander ras hoor

Racisten willen winnen, niet iets benadelen.

Mensen van een ander ras? Er ìs toch maar één mensensoort

pi_12331851
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:06 schreef Kielef het volgende:

[..]

Racisten willen winnen, niet iets benadelen.

Mensen van een ander ras? Er ìs toch maar één mensensoort

uhm? er bestaan toch echt rassen....
pi_12331852
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:08 schreef 60000 het volgende:

[..]

uhm? er bestaan toch echt rassen....

Jaahaa, o.a. bij honden. Poedels, Golden-Retrievers etc.

Maar mensen? Mensen zijn mensen, toch?

pi_12331855
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

aldus de Van Dale...

Je wilt zeggen dat er alleen honden etc. een racist kunnen zijn?

nog stukje Van Dale:

ras1 (het ~, ~sen)
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort
2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt
3 dier met zuivere teeltkenmerken

pi_12331857
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:11 schreef 60000 het volgende:
ra·cis·me (het ~)
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassendiscriminatie, rassenhaat
2 rassentheorie

aldus de Van Dale...

Honden zijn geen racisten. Ze kunnen niet auto/motor rijden of wielrennen.
pi_12331861
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:11 schreef 60000 het volgende:
ra·cis·me (het ~)
2 rassentheorie

aldus de Van Dale...

nog stukje Van Dale:

ras1 (het ~, ~sen)
1 groep mensen, dieren of planten die zich door dezelfde erfelijke eigenschappen onderscheiden van andere groepen van dezelfde biologische soort
* 2 bevolkingsgroep die zich op andere dan erfelijke wijze onderscheidt
3 dier met zuivere teeltkenmerken

* 2 politiekers, kunstenaars, kaasboeren?
  zondag 10 augustus 2003 @ 05:19:02 #12
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331864
eerlijk gezegd ben ik best wel een beetje rasistisch, ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar ik heb sterke vooroordelen over marrokanen
dat komt ook door slechte ervaringen met die mensen...
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_12331866
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:19 schreef Sinaasappel het volgende:
eerlijk gezegd ben ik best wel een beetje rasistisch, ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar ik heb sterke vooroordelen over marrokanen
Misschien een leuk topic voor je dan ...

discriminatie??

zondag 10 augustus 2003 @ 05:23:14 #14
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331868
ik heb ook een hekel aan veel turkse jongens, ze zeggen dat alle nederlandse meisjes hoeren zijn, en later trouwen ze toch met een meisje die nog maagd is, en turks is...
hoorde ik van een turks meisje dat dat echt zo was.

oo ja vooral van die lui die psssssst pssssssst zeggen als je door de stad loopt, die wil je eigenlijk helemaal een knal verkopen

oo ja, ik heb ook een hekel aan neonazi's.
die lui hebben helemaal geen hersens, of ze hebben nooit geschiedenisles gehad ofzo, een beetje een hitler groet doen terwijl het helemaal niet zo lang geleden was dat hitler ons lang kapot heeft gemaakt

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_12331870
quote:
Je kan nu nog zeggen dat je een lam Sinaasappeltje bent..
  zondag 10 augustus 2003 @ 05:25:09 #16
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331872
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:23 schreef What het volgende:

[..]

Je kan nu nog zeggen dat je een lam Sinaasappeltje bent..

dat klopt, ik ben nog steeds lam, en ik heb vandaag meegedaan aan de playback omdat ik dat met mijn dronken kop had beloofd, en je raad het nooit, we zijn 2e geworden !!!!!
pi_12331876
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:25 schreef Sinaasappel het volgende:
we zijn 2e geworden !!!!!
Doing what?
  zondag 10 augustus 2003 @ 05:26:40 #18
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331877
ooo ja, ik vind negers eng, waarom weet ik niet, maar het is nou eenmaal zo, je ziet ze gewoon niet in het donker
maar das geen discriminatie, das gewoon te vaak schrikken van een neger in het donker die lacht

zie je allen zon gebit
heb ik 3x gehad, maar daar doen ze zelf ook niets aan

zondag 10 augustus 2003 @ 05:27:26 #19
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331878
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:26 schreef What het volgende:

[..]

Doing what?

Diana ross, en the supremes, ik was diana
met het liedje: cant hurry love
pi_12331879
quote:
eerlijk gezegd ben ik best wel een beetje rasistisch
* racistisch (zo kom je wel beetje dom over bij allochtonen )
quote:
, ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn, maar ik heb sterke vooroordelen over marrokanen
Marokkaan is het toch? En hoe weet je dat ze Marokkaans zijn?
Onbewust heb je dus ook iets tegen iedereen die op een Marokkaan lijkt. (zelfde huiskleur)
quote:
Ik heb met allerlei bevolkingsgroepen slechte ervaringen, maar dat heb je bij elke bevolkingsgroep... dus geen goed argument in mijn optiek.
  zondag 10 augustus 2003 @ 05:28:05 #21
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331880
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:21 schreef biggy1 het volgende:

[..]

Misschien een leuk topic voor je dan ...

discriminatie??

nee, ik heb drank op, daar word ik simpel van, dan heb ik geen zin om die procenten te berekenen
pi_12331885
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:27 schreef Sinaasappel het volgende:
ik was diana
En? Is die zooi er al af?
  zondag 10 augustus 2003 @ 05:30:58 #23
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331886
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:28 schreef 60000 het volgende:

Ik heb met allerlei bevolkingsgroepen slechte ervaringen, maar dat heb je bij elke bevolkingsgroep... dus geen goed argument in mijn optiek.

jah, mensen met een bepaald uiterlijk die nederlands zijn, en ook aso eruit zien heb ik net zo hard vooroordelen over hoor!!

en jah, je hebt gelijk, als ik denk dat iemand een marrokaan is, en het is niet zo, jah dan kan ik het wel verkeerd hebben.
daar word ik niet anders van hoor, en hun ook niet

pi_12331887
is dit het ffwd afterparty-topic?
  zondag 10 augustus 2003 @ 05:33:20 #25
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_12331890
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 05:30 schreef What het volgende:

[..]

En? Is die zooi er al af?

Haha net in een rasistentopic
jah, die prut is allang van mijn gezicht af, ik zat er helemaal onder, later deden wij sisteract, ik was woopy,
toen was ik helemaal zwart

maargoed, trouwens, ik heb eigenlijk helemaal geen hekel aan allochtone meisjes, behalve als het van die onderdanige trutten zijn, maar zo zijn ze nou eenmaal opgevoed

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')