abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:22:53 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_12326189
Jaa! Ik heb mijn cd-rom met daarop zo'n beetje alle meetingfoto's van 1999 tot 2001 (en her en der 2002 en 2003) weten te redden. Deze was erg beschadigd, maar mijn brander (itt gewone cd-romspeler) kon hem zonder problemen aflezen, dus alles naar de harde schijf gekopieerd. Nieuwe kopie gemaakt en heerlijk genoten van foto's. En ik wil jullie, en met name de oudgedienden lekker mee laten genieten, vandaar dit topic (waarin men natuurlijk vrij is ook eigen oude foto's te plaatsen van FOK!meetings en dergelijke)

We trappen af met de oudste meeting waarvan foto's zijn, dat is O.M.A. (Operation Message Arrow). Dit was de tweede FOK!meeting (na O.M.B. (Operation Message Ball) en zou worden gevolgt door Operatie Luistervink. Deze 3 waren allemaal om en nabij het Big Brother terrein in Almere. OMA vond plaats op 30 oktober 1999. Hier volgt een kleine selectie.

Let op de politiewagen die vast in de modder zat en door ons FOK!kers eruit moest worden geholpen

Valt me trouwens op dat van alle aanwezigen weinig tegenwoordig nog actief op FOK! zijn, jammer

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:34:44 #2
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_12326411
Gaan we verder naar december 1999, of het nu 8 of 11 december was weet ik niet meer, het was in ieder geval in Wijk aan Zee, de 4e FOK!meeting ooit, de eerste FOK!chat meeting die tegenwoordig beter bekend staat als WAZ.

Wie kan de namen voor me bij de numemrtjes op de laatste foto zetten? Ik kan de meesten nog wel bedenken, maar mis er her en der eentje

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:42:33 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_12326537
En dan dit, de vijfde meeting, degenen die meededen aan de KWT (King Williams Test oid) hebben daarna gemeet. Vraag me niet waar, volgens mij Utrecht Het was 4 februari 2000 en deze meeting zou het begin zijn van de grotere algemene FOK!meetings, want het vervolg kwam al een paar weken later wegens succes, toen in Amsterdam, op 29 februari, de eerste onzinmeeting Maar terug naar 4 februari, naar de KWT meeting, waar maar 1 foto van is, maar toch een aantal bekende gezichten op terug te vinden zijn, heel wat meer actieve users dan op de vorige foto's

De eerder genoemde onzinmeeting in Amsterdam, de foto's daarvan werden geleverd op een cd-rom. Ik heb hem nog, en ik denk dat er hier nog wel meer rondlopen die die cd-rom ook nog hebben Het is volgens mij nu een bewijs van true-oudbie FOK!ker geworden

Iedereen is trouwens welkom foto's van deze meeting en anderen (Wageningen, Megafestatie, etc etc) hier neer te gooien
Ik neem ff een pauze

pi_12326544
post die ene foto van static nog eens
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:44:12 #5
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_12326555
Volgens mij heb ik van hem geen foto's
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:57:36 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_12326738
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:43 schreef Tonny het volgende:
Nope, static wil zijn foto's niet op FOK!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 20:59:31 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_12326762
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:43 schreef Tonny het volgende:
Nee.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_12327101
oi TARA, heb je al die mensen op de foto's om toestemming gevraagd of je ze hier mocht posten? Wat een klus moet dat geweest zijn...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 21:32:48 #9
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_12327210
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:24 schreef Jorma het volgende:
oi TARA, heb je al die mensen op de foto's om toestemming gevraagd of je ze hier mocht posten? Wat een klus moet dat geweest zijn...

Bij mijn weten zijn al deze foto's al eerder op het forum geplaatst
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 22:01:42 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12327627
Leuk topic Tara, wanneer kom je toe aan de februari Onzinmeet?
pi_12328593
ja tara, pleur d'r es meer neer

ik wist trouwens niet dat jij zelf zoveel foto's maakte

"The question is not 'who is going to let me', the question is 'who is going to stop me'"
pi_12328678
Geile plaatjes Tara.
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_12328715
Hee, hotel Sonnevanck, mijn vaste stekkie als ik in Wijk aan Zee ben.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:50:22 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_12329410
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:11 schreef shmoopy het volgende:
Hee, hotel Sonnevanck, mijn vaste stekkie als ik in Wijk aan Zee ben.
Sonnevanck ja, zo heette het
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:04 schreef Tha_Butcha het volgende:
ja tara, pleur d'r es meer neer

ik wist trouwens niet dat jij zelf zoveel foto's maakte

Ik heb ze alleen maar verzameld

Ik zal vannacht een selectie van 29 febr. 2000, onzinmeeting Amsterdam plaatsen, de eerste van de 3 grote meetings van dat jaar
Maar Sunnie, jij hebt die foto's toch ook nog wel ergens?

zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:53:38 #15
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12329483
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:01 schreef SunChaser het volgende:
Leuk topic Tara, wanneer kom je toe aan de februari Onzinmeet?
Nu wil ik me nergens mee bemoeien.. Maar die foto's kun je oa. hier terug vinden!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:54:04 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12329488
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar Sunnie, jij hebt die foto's toch ook nog wel ergens?
Ja, een copy, niet het origineel. Maar vond het wel leuk mezelf hier terug te zien.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:54:42 #17
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12329497
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Geile plaatjes Tara.
Geile plaatjes, met geile mannetjes..
  Redactie Frontpage zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:56:26 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_12329530
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:53 schreef Tazz het volgende:

[..]

Nu wil ik me nergens mee bemoeien.. Maar die foto's kun je oa. hier terug vinden!

Cool! Oja, hoi Tazz
  Admin zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:57:21 #19
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12329542
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En dan dit, de vijfde meeting, degenen die meededen aan de KWT (King Williams Test oid) hebben daarna gemeet. Vraag me niet waar, volgens mij Utrecht Het was 4 februari 2000 en deze meeting zou het begin zijn van de grotere algemene FOK!meetings, want het vervolg kwam al een paar weken later wegens succes, toen in Amsterdam, op 29 februari, de eerste onzinmeeting Maar terug naar 4 februari, naar de KWT meeting, waar maar 1 foto van is, maar toch een aantal bekende gezichten op terug te vinden zijn, heel wat meer actieve users dan op de vorige foto's
[afbeelding]

De eerder genoemde onzinmeeting in Amsterdam, de foto's daarvan werden geleverd op een cd-rom. Ik heb hem nog, en ik denk dat er hier nog wel meer rondlopen die die cd-rom ook nog hebben Het is volgens mij nu een bewijs van true-oudbie FOK!ker geworden

Iedereen is trouwens welkom foto's van deze meeting en anderen (Wageningen, Megafestatie, etc etc) hier neer te gooien
Ik neem ff een pauze

Geile foto

Was een meeting van de KWT testpaper uit HP/DeTijd, we wonnen niets, maar hadden wel een leuke meet in Utrecht, deze foto is uit de Winckel van Sibckel met de leuke serveerstertjes en gegeten hebben we in Den Draech, we zijn geindigd in de pub, en daarna ontstond de eerste ronden van nederland, oftewel, Joham mocht ons komen halen en allemaal naar huis brengen

Links beginnend, yvonne, Willy, sanseveria, BigDick, Kozzmic, Barb, Mark en opa

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 9 augustus 2003 @ 23:57:53 #20
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12329548
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Cool! Oja, hoi Tazz

Hey Sunnie
  zondag 10 augustus 2003 @ 00:01:35 #21
959 opa
De man met de witte shawl
pi_12329599
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geile foto

Was een meeting van de KWT testpaper uit HP/DeTijd, we wonnen niets, maar hadden wel een leuke meet in Utrecht, deze foto is uit de Winckel van Sibckel met de leuke serveerstertjes en gegeten hebben we in Den Draech, we zijn geindigd in de pub, en daarna ontstond de eerste ronden van nederland, oftewel, Joham mocht ons komen halen en allemaal naar huis brengen

Links beginnend, yvonne, Willy, sanseveria, BigDick, Kozzmic, Barb, Mark en opa

Was ik er ook bij?
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  zondag 10 augustus 2003 @ 00:02:31 #22
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12329612
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 00:01 schreef opa het volgende:

[..]

Was ik er ook bij?

Waar was je niet bij?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 augustus 2003 @ 00:03:11 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_12329622
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:53 schreef Tazz het volgende:

[..]

Ah, het was dus 19 feb en niet 29
  Admin zondag 10 augustus 2003 @ 00:03:59 #24
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12329636

Februari 2000, eerste onzin meet

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 10 augustus 2003 @ 00:05:40 #25
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_12329664
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 00:03 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]

Februari 2000, eerste onzin meet

Die foto had ik eerst ook op mijn homepage staan, maar heb hem toch maar er afgehaald...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')