We trappen af met de oudste meeting waarvan foto's zijn, dat is O.M.A. (Operation Message Arrow). Dit was de tweede FOK!meeting (na O.M.B. (Operation Message Ball) en zou worden gevolgt door Operatie Luistervink. Deze 3 waren allemaal om en nabij het Big Brother terrein in Almere. OMA vond plaats op 30 oktober 1999. Hier volgt een kleine selectie.
Let op de politiewagen die vast in de modder zat en door ons FOK!kers eruit moest worden geholpen
Valt me trouwens op dat van alle aanwezigen weinig tegenwoordig nog actief op FOK! zijn, jammer
Wie kan de namen voor me bij de numemrtjes op de laatste foto zetten? Ik kan de meesten nog wel bedenken, maar mis er her en der eentje
De eerder genoemde onzinmeeting in Amsterdam, de foto's daarvan werden geleverd op een cd-rom. Ik heb hem nog, en ik denk dat er hier nog wel meer rondlopen die die cd-rom ook nog hebben Het is volgens mij nu een bewijs van true-oudbie FOK!ker geworden
Iedereen is trouwens welkom foto's van deze meeting en anderen (Wageningen, Megafestatie, etc etc) hier neer te gooien
Ik neem ff een pauze
quote:Nope, static wil zijn foto's niet op FOK!
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:43 schreef Tonny het volgende:
post die ene foto van static nog eens
quote:Nee.
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:43 schreef Tonny het volgende:
post die ene foto van static nog eens
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:24 schreef Jorma het volgende:
oi TARA, heb je al die mensen op de foto's om toestemming gevraagd of je ze hier mocht posten? Wat een klus moet dat geweest zijn...
ik wist trouwens niet dat jij zelf zoveel foto's maakte
quote:Sonnevanck ja, zo heette het
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:11 schreef shmoopy het volgende:
Hee, hotel Sonnevanck, mijn vaste stekkie als ik in Wijk aan Zee ben.
quote:Ik heb ze alleen maar verzameld
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:04 schreef Tha_Butcha het volgende:
ja tara, pleur d'r es meer neerik wist trouwens niet dat jij zelf zoveel foto's maakte
Ik zal vannacht een selectie van 29 febr. 2000, onzinmeeting Amsterdam plaatsen, de eerste van de 3 grote meetings van dat jaar
Maar Sunnie, jij hebt die foto's toch ook nog wel ergens?
quote:Nu wil ik me nergens mee bemoeien..
Op zaterdag 9 augustus 2003 22:01 schreef SunChaser het volgende:
Leuk topic Tara, wanneer kom je toe aan de februari Onzinmeet?
quote:Ja, een copy, niet het origineel. Maar vond het wel leuk mezelf hier terug te zien.
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Maar Sunnie, jij hebt die foto's toch ook nog wel ergens?
quote:Geile plaatjes, met geile mannetjes..
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Geile plaatjes Tara.
quote:Cool! Oja, hoi Tazz
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:53 schreef Tazz het volgende:[..]
Nu wil ik me nergens mee bemoeien..
Maar die foto's kun je oa. hier terug vinden!
quote:Geile foto
Op zaterdag 9 augustus 2003 20:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En dan dit, de vijfde meeting, degenen die meededen aan de KWT (King Williams Test oid) hebben daarna gemeet. Vraag me niet waar, volgens mij UtrechtHet was 4 februari 2000 en deze meeting zou het begin zijn van de grotere algemene FOK!meetings, want het vervolg kwam al een paar weken later wegens succes, toen in Amsterdam, op 29 februari, de eerste onzinmeeting
Maar terug naar 4 februari, naar de KWT meeting, waar maar 1 foto van is, maar toch een aantal bekende gezichten op terug te vinden zijn, heel wat meer actieve users dan op de vorige foto's
[afbeelding]De eerder genoemde onzinmeeting in Amsterdam, de foto's daarvan werden geleverd op een cd-rom. Ik heb hem nog, en ik denk dat er hier nog wel meer rondlopen die die cd-rom ook nog hebben
Het is volgens mij nu een bewijs van true-oudbie FOK!ker geworden
Iedereen is trouwens welkom foto's van deze meeting en anderen (Wageningen, Megafestatie, etc etc) hier neer te gooien
Ik neem ff een pauze
Was een meeting van de KWT testpaper uit HP/DeTijd, we wonnen niets, maar hadden wel een leuke meet in Utrecht, deze foto is uit de Winckel van Sibckel met de leuke serveerstertjes en gegeten hebben we in Den Draech, we zijn geindigd in de pub, en daarna ontstond de eerste ronden van nederland, oftewel, Joham mocht ons komen halen en allemaal naar huis brengen
Links beginnend, yvonne, Willy, sanseveria, BigDick, Kozzmic, Barb, Mark en opa
quote:Hey Sunnie
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:56 schreef SunChaser het volgende:[..]
Cool! Oja, hoi Tazz
quote:Was ik er ook bij?
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Geile foto
Was een meeting van de KWT testpaper uit HP/DeTijd, we wonnen niets, maar hadden wel een leuke meet in Utrecht, deze foto is uit de Winckel van Sibckel met de leuke serveerstertjes en gegeten hebben we in Den Draech, we zijn geindigd in de pub, en daarna ontstond de eerste ronden van nederland, oftewel, Joham mocht ons komen halen en allemaal naar huis brengen
Links beginnend, yvonne, Willy, sanseveria, BigDick, Kozzmic, Barb, Mark en opa
quote:Waar was je niet bij?
Op zondag 10 augustus 2003 00:01 schreef opa het volgende:[..]
Was ik er ook bij?
quote:Ah, het was dus 19 feb en niet 29
Op zaterdag 9 augustus 2003 23:53 schreef Tazz het volgende:[..]
Nu wil ik me nergens mee bemoeien..
Maar die foto's kun je oa. hier terug vinden!
Februari 2000, eerste onzin meet
quote:Die foto had ik eerst ook op mijn homepage staan, maar heb hem toch maar er afgehaald...
Op zondag 10 augustus 2003 00:03 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Februari 2000, eerste onzin meet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |