abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12298080
Ik had laatst een discussie met iemand over het verleiden van bezette mannen en vrouwen. De persoon met wie ik discusseerde vond dat bezette vrouwen wel degelijk zijn te verleiden, de manier zou zijn om hen emotioneel meer te vervullen dan hun huidige vriend. De grootste reden waarom vrouwen kappen met een relatie is omdat ze emotioneel onvervuld zijn.

Bij bezette mannen is het relatief simpel volgens hem, door hem sexueel te verleiden. Als een man opgewonden is, denkt hij niet meer met zijn hoofd, maar met zijn , een beetje vrouw kan hem dan wel verleiden.

Het is natuurlijk erg gegeneraliseerd, maar ik vond het wel een melige discussie en ik vraag me af hoe andere mensen hierover denken? Denk je dat dit zo is of denk je dat er andere redenen/ manieren zijn?

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_12298125
Hmm ik denk dat het wel waar is. Over het algemeen dan he
Vrouwen gaan vreemd uit onvrede.. mannen uit geiligheid
pi_12298147
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:03 schreef Frenkie het volgende:
De quote van de dag
pi_12298407
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:03 schreef Frenkie het volgende:
Hmm ik denk dat het wel waar is. Over het algemeen dan he
Weerspiegeling van het klassieke : Mannen hebben geen gevoel.
Lambo of Rekt
pi_12298455
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:17 schreef EggsTC het volgende:
Weerspiegeling van het klassieke : Mannen hebben geen gevoel.
Ow jawel dat hebben ze zeker wel. Althans ik wel.. alleen kijken ze anders tegen dat soort dingen aan. Een soort oerdrift zeg maar. Onontkoombaar.
pi_12298560
vrouwen gaan ook vreemd uit machtsoverwegingen.
mannen gaan vreemd uit spanning
Now my death is more than just a sad song.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 11:25:29 #7
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12298578
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:01 schreef Asap het volgende:
Ik had laatst een discussie met iemand over het verleiden van bezette mannen en vrouwen. De persoon met wie ik discusseerde vond dat bezette vrouwen wel degelijk zijn te verleiden, de manier zou zijn om hen emotioneel meer te vervullen dan hun huidige vriend. De grootste reden waarom vrouwen kappen met een relatie is omdat ze emotioneel onvervuld zijn.

Bij bezette mannen is het relatief simpel volgens hem, door hem sexueel te verleiden. Als een man opgewonden is, denkt hij niet meer met zijn hoofd, maar met zijn , een beetje vrouw kan hem dan wel verleiden.

Het is natuurlijk erg gegeneraliseerd, maar ik vond het wel een melige discussie en ik vraag me af hoe andere mensen hierover denken? Denk je dat dit zo is of denk je dat er andere redenen/ manieren zijn?

`

Vrouwen kunnen ook vreemd gaan uit geiligheid....

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12298595
Alleen hoe je het bracht rofl

Bij bezette vrouwen gaat het mij juist makkelijker af, omdat je het idee hebt dat ze er toch niks achter zoeken, ga je losser.

Lambo of Rekt
pi_12298617
Als je een bezette man echt leuk vindt, moet je hem volgens mij niet sexueel maar emotioneel verleiden.
pi_12298639
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:27 schreef Chayenn het volgende:
Als je een bezette man echt leuk vindt, moet je hem volgens mij niet sexueel maar emotioneel verleiden.
rofl

think twice

Lambo of Rekt
pi_12298756
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

rofl

think twice

Nouja ik ben er nog niet over uit.
pi_12298797
quote:
dat is ook wel zo. Als je meer als een slippertje wilt, dan moet je iig bij mij met wel meer aankomen dan enkel een zwoele nacht
pi_12299432
Als jullie weten waarom mijn vriendin vreem ging vind ik dat heel knap.

want volgens mij gaan vrouwen ook uit geiligheid vreemd

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 12:09:03 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_12299481
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als jullie weten waarom mijn vriendin vreem ging vind ik dat heel knap.

want volgens mij gaan vrouwen ook uit geiligheid vreemd

Echt wel. Ik ken ze en ze geven het gewoon makkelijk toe.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_12299505
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:09 schreef Komakie het volgende:

[..]

Echt wel. Ik ken ze en ze geven het gewoon makkelijk toe.

De volgende dag heeft ze het verteld (Wel huilend. Maar ze kon zelf niet aangeven waarom zet het gedaan heeft)
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_12299568
EDIT: DOES NIET AANZETTEN TOT SLOWCHATTEN

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 08-08-2003 13:06]

Lambo of Rekt
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 12:26:12 #17
44906 merino
World of Sleepers
pi_12299792
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

`

Vrouwen kunnen ook vreemd gaan uit geiligheid....

ken het maar al te goed
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 13:06:20 #18
50712 bassieman
... Optiften!
pi_12300596
Tssk, als je zo wat topics in R&P leest dan zie je dat bezette mannen én vrouwen gewoon te verleiden zijn. En ja, ook vrouwen zijn vatbaar voor geiligheid, alleen heet het dan: spanning.

Nou, voor mij mogen ze die spanning ergens stoppen waar de zon niet schijnt.

I'm really enjoying not talking to you ... Let's not talk again REAL soon ...
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 14:37:58 #19
24461 sly2001
Oh yeah you wanna rock it.....
pi_12302705
Bezette vrouwen en mannen moet je ver weg van blijven.
Zodra er gevoel bij komt kijken word het een drama

Mijn beleid is ook bezet =

Live's great as long as you have fun
pi_12302901
quote:
Dat denk ik ook! Tenzij het voor 1 nacht is, dan werkt sexueel beter volgens mij.......maar als je er echt voor wilt gaan zul je volgens mij "de bezette persoon" het gevoel moeten geven dat je op meerdere vlakken meer te bieden hebt dan de huidige partner...... Volgens mij moet je trouwens best van goede huize komen om een bezette man echt voor je te winnen, bij vrouwen is dat denk ik makkelijker.
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
  vrijdag 8 augustus 2003 @ 17:08:37 #21
19242 yavanna
Results may vary.
pi_12306059
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:47 schreef Knuf het volgende:

Volgens mij moet je trouwens best van goede huize komen om een bezette man echt voor je te winnen, bij vrouwen is dat denk ik makkelijker.

Ik heb het idee dat dat juist andersom makkelijker is.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_12306151
Als je een bezette vrouw wilt inpikken, dan moet je gewoon een luisterend oor hebben en net doen alsof je haar gevoelens begrijpt en haar aandacht geven. Dan zal ze tegen haar vent zeggen : Jij bent er nooit voor me als ik je nodig heb, of jij bent altijd achter de computer, je luisterd nooit naar me, etc etc

Bingo.

Maar je hoort dit niet te doen, van bezette vrouwen hoor je af te blijven!
Ze zijn al van een andere man.

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_12306671
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:08 schreef yavanna het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat dat juist andersom makkelijker is.

Denk je? Volgens mij is het statistisch gezien zo dat als relaties beeindigd worden dit in meer dan de helft van de gevallen door vrouwen gedaan wordt. Dus denk ik dan ook dat bezette vrouwen sneller geneigd zijn een relatie te beeindigen als ze "verleid" worden door een andere man. Een man kun je dan waarschijnlijk wel sneller zo ver krijgen dat "ie vreemdgaat........maar die blijft dan uiteindelijk volgens mij gewoon bij z'n bestaande relatie.... Denk ik dan....
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')