Bij bezette mannen is het relatief simpel volgens hem, door hem sexueel te verleiden. Als een man opgewonden is, denkt hij niet meer met zijn hoofd, maar met zijn , een beetje vrouw kan hem dan wel verleiden.
Het is natuurlijk erg gegeneraliseerd, maar ik vond het wel een melige discussie en ik vraag me af hoe andere mensen hierover denken? Denk je dat dit zo is of denk je dat er andere redenen/ manieren zijn?
quote:De quote van de dag
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:03 schreef Frenkie het volgende:
Vrouwen gaan vreemd uit onvrede.. mannen uit geiligheid
quote:Weerspiegeling van het klassieke : Mannen hebben geen gevoel.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:03 schreef Frenkie het volgende:
Hmm ik denk dat het wel waar is. Over het algemeen dan he
Vrouwen gaan vreemd uit onvrede.. mannen uit geiligheid
quote:Ow jawel dat hebben ze zeker wel. Althans ik wel.. alleen kijken ze anders tegen dat soort dingen aan. Een soort oerdrift zeg maar. Onontkoombaar.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:17 schreef EggsTC het volgende:
Weerspiegeling van het klassieke : Mannen hebben geen gevoel.
quote:`
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:01 schreef Asap het volgende:
Ik had laatst een discussie met iemand over het verleiden van bezette mannen en vrouwen. De persoon met wie ik discusseerde vond dat bezette vrouwen wel degelijk zijn te verleiden, de manier zou zijn om hen emotioneel meer te vervullen dan hun huidige vriend. De grootste reden waarom vrouwen kappen met een relatie is omdat ze emotioneel onvervuld zijn.Bij bezette mannen is het relatief simpel volgens hem, door hem sexueel te verleiden. Als een man opgewonden is, denkt hij niet meer met zijn hoofd, maar met zijn
, een beetje vrouw kan hem dan wel verleiden.
Het is natuurlijk erg gegeneraliseerd, maar ik vond het wel een melige discussie en ik vraag me af hoe andere mensen hierover denken? Denk je dat dit zo is of denk je dat er andere redenen/ manieren zijn?
Vrouwen kunnen ook vreemd gaan uit geiligheid....
Bij bezette vrouwen gaat het mij juist makkelijker af, omdat je het idee hebt dat ze er toch niks achter zoeken, ga je losser.
quote:rofl
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:27 schreef Chayenn het volgende:
Als je een bezette man echt leuk vindt, moet je hem volgens mij niet sexueel maar emotioneel verleiden.
think twice
quote:Nouja ik ben er nog niet over uit.
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:29 schreef EggsTC het volgende:[..]
rofl
think twice
quote:dat is ook wel zo. Als je meer als een slippertje wilt, dan moet je iig bij mij met wel meer aankomen dan enkel een zwoele nacht
Als je een bezette man echt leuk vindt, moet je hem volgens mij niet sexueel maar emotioneel verleiden.
want volgens mij gaan vrouwen ook uit geiligheid vreemd
quote:Echt wel. Ik ken ze en ze geven het gewoon makkelijk toe.
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:06 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als jullie weten waarom mijn vriendin vreem ging vind ik dat heel knap.
want volgens mij gaan vrouwen ook uit geiligheid vreemd
quote:De volgende dag heeft ze het verteld (Wel huilend. Maar ze kon zelf niet aangeven waarom zet het gedaan heeft)
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:09 schreef Komakie het volgende:[..]
Echt wel. Ik ken ze en ze geven het gewoon makkelijk toe.
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 08-08-2003 13:06]
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:25 schreef Komakie het volgende:[..]
`
Vrouwen kunnen ook vreemd gaan uit geiligheid....
Nou, voor mij mogen ze die spanning ergens stoppen waar de zon niet schijnt.
Mijn beleid is ook bezet =
quote:Dat denk ik ook! Tenzij het voor 1 nacht is, dan werkt sexueel beter volgens mij.......maar als je er echt voor wilt gaan zul je volgens mij "de bezette persoon" het gevoel moeten geven dat je op meerdere vlakken meer te bieden hebt dan de huidige partner...... Volgens mij moet je trouwens best van goede huize komen om een bezette man echt voor je te winnen, bij vrouwen is dat denk ik makkelijker.
quote:Ik heb het idee dat dat juist andersom makkelijker is.
Op vrijdag 8 augustus 2003 14:47 schreef Knuf het volgende:Volgens mij moet je trouwens best van goede huize komen om een bezette man echt voor je te winnen, bij vrouwen is dat denk ik makkelijker.
Bingo.
Maar je hoort dit niet te doen, van bezette vrouwen hoor je af te blijven!
Ze zijn al van een andere man.
quote:Denk je? Volgens mij is het statistisch gezien zo dat als relaties beeindigd worden dit in meer dan de helft van de gevallen door vrouwen gedaan wordt. Dus denk ik dan ook dat bezette vrouwen sneller geneigd zijn een relatie te beeindigen als ze "verleid" worden door een andere man. Een man kun je dan waarschijnlijk wel sneller zo ver krijgen dat "ie vreemdgaat........maar die blijft dan uiteindelijk volgens mij gewoon bij z'n bestaande relatie.... Denk ik dan....
Op vrijdag 8 augustus 2003 17:08 schreef yavanna het volgende:[..]
Ik heb het idee dat dat juist andersom makkelijker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |