abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12278106
Zoals de topic zegt, ik heb er 2 over omdat er (blijkbaar) 2 niet mee kunnen die dag... Ik verkoop ze voor de prijs wat we er zélf ook voor hebben betaald en da's 90 Euro per stuk, alleen samen...

Op te halen in Nijmegen...

pi_12278152
Zeg dan dat het 180 euro is. Als je er neerzet dat ze 90 euro per stuk zijn, en je verkoopt ze niet per stuk, dan staat dat een beetje raar, niet

En persoonlijk zou ik een beetje korting geven.

pi_12278173
big deal

180 Euro dan voor 2 kaarten... En korting geven is niet mijn keuze, ik verkoop ze voor de maten die niet mee kunnen (ik ga nog wel gewoon)...

donderdag 7 augustus 2003 @ 13:25:08 #4
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_12278236
Raak je nooit kwijt voor dat bedrag, want het wemelt nog van de kaarten op de zwarte markt
Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_12278294
Maar ook voor 90 Euro? Ik had mazzel dat ik toendertijd die kaarten voor die prijs op de kop kon tikken hoor!

Maar nogmaals het is niet aan mij om wat aan de prijs te doen, misschien geeft ie ze nog liever aan zijn pa en ma dan bijvoorbeeld...

pi_12278403
Waar is dat concert, en wat betekent staanplaatsen precies. Ik begrijp dat je dan moet staan, maar waar sta je ergens?
Where facts are few, experts are many.
pi_12278439
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Waar is dat concert, en wat betekent staanplaatsen precies. Ik begrijp dat je dan moet staan, maar waar sta je ergens?
Het is in de kuip, en het podium staat waar normaal het goal staat, en jij staat in het veld zegmaar
pi_12278700
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:33 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Het is in de kuip, en het podium staat waar normaal het goal staat, en jij staat in het veld zegmaar

Fout, het is in de Amsterdam ArenA... het concert van de dag erop wordt uitgezonden op TV trouwens (kan je het mooi nog eens nakijken dus)...

Staanplaatsen betekent veld plaatsen; kom je vroeg dan sta je helemaal vooraan, kom je laat dan heb je zitplaats waardige plaatsen zegmaar...

pi_12278754
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:43 schreef Neilza het volgende:

[..]

Fout, het is in de Amsterdam ArenA... het concert van de dag erop wordt uitgezonden op TV trouwens (kan je het mooi nog eens nakijken dus)...

Staanplaatsen betekent veld plaatsen; kom je vroeg dan sta je helemaal vooraan, kom je laat dan heb je zitplaats waardige plaatsen zegmaar...

Helemaal vooraan staan zal nooit lukken, die plaatsen zijn wel vergeven aan sponsoren en leden van de fanclub.
Dit onderdeel is tijdelijk gesloten in verband met onderhoudswerkzaamheden.[br][br]Wij vragen hiervoor uw begrip.[br][br]De directie
pi_12279379
Sponsoren? De enigste sponsor is T-Mobile deze Nederlandse leg... En als je als sponsor de hele pit voor je krijgt doe je toch echt iets verkeerd... Nee de sponsoren zitten mooi op de business seats trust me...

Maar fanclub leden kregen al voorrang bij kaarten voor o.a. het Vredenburg concert, daarom denk ik dat het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt wordt, dus vroeg present zijn en rennen met je kadaver.. ik ga er in ieder geval voor!!

pi_12279388
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:43 schreef Neilza het volgende:

[..]

Fout, het is in de Amsterdam ArenA...

wat is dit dan?
{TK] 1 kaartje voor de rolling stones in de kuip
pi_12279504
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 14:10 schreef MarkyB het volgende:

[..]

wat is dit dan?
{TK] 1 kaartje voor de rolling stones in de kuip

Dat is een heel andere topic van een heel ander concert snuggere

19 Aug (zoals het in deze topic staat) spelen ze in de Arena.. ik weet toch zelf wel naar welk concert ik ga

pi_12281142
Dus

- 2 kaarten
- Rolling Stones
- 19 Augustus
- Amsterdam ArenA
- Sta plaatsen
- in één koop 180 Euro
- op te halen in Nijmegen

Niet allemaal tegelijk

donderdag 7 augustus 2003 @ 19:41:16 #14
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_12286196
Ik hoop dat je ze nog verkoopt. Maar ook ik denk dat je in prijs moet zakken. Er is gewoon zoveel aanbod.

(Nachtdier heeft wel erg geluk gehad en heeft voor twee kaarten in de kuip a 79.90 per stuk wel 67,50 betaald. Ofwel, 33,75 per kaart. En dan waren ze nog aangetekend verstuurd ook.) Maar heeft ook kaarten voor dezelfde datum verkocht voor 50 euro voor een vriend die nu opeens wel mee kan...)

Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_12286277
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 13:19 schreef Neilza het volgende:
Zoals de topic zegt, ik heb er 2 over omdat er (blijkbaar) 2 niet mee kunnen die dag... Ik verkoop ze voor de prijs wat we er zélf ook voor hebben betaald en da's 90 Euro per stuk, alleen samen...

Op te halen in Nijmegen...

Die waren toch gewoon 66 euro per stuk? Of heb je ze al via via gekocht?

edit: zie link

[Dit bericht is gewijzigd door bruut op 07-08-2003 19:52]

pi_12297839
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:46 schreef bruut het volgende:

[..]

Die waren toch gewoon 66 euro per stuk? Of heb je ze al via via gekocht?

edit: zie link

Ik heb ze toen via via gekocht inderdaad... 6 in totaal.. 3 personen gaan nu niet mee maar heb er 1 aan een andere maat kunnen verkopen.. Nu zit ik dus nog met 2 kaarten over...

En de prijs laten zakken is niet aan mij omdat het niet mijn kaarten zijn, ik zet het alleen op internet zegmaar... Zal die 2 vanmiddag eens bellen...

pi_12350391
*kik*

Geinteresseerden mogen ook met een bod komen hoor, beter dan niks zeg ik maar

pi_12366068
140 euro
pi_12373842
Het is al opgelost, één van de 2 gaat toch mee en de andere kaart gaat naar een vriend.. sorry, slotje?
pi_12374043
slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')