Op te halen in Nijmegen...
En persoonlijk zou ik een beetje korting geven.
180 Euro dan voor 2 kaarten... En korting geven is niet mijn keuze, ik verkoop ze voor de maten die niet mee kunnen (ik ga nog wel gewoon)...
Maar nogmaals het is niet aan mij om wat aan de prijs te doen, misschien geeft ie ze nog liever aan zijn pa en ma dan bijvoorbeeld...
quote:Het is in de kuip, en het podium staat waar normaal het goal staat, en jij staat in het veld zegmaar
Op donderdag 7 augustus 2003 13:31 schreef Atreidez het volgende:
Waar is dat concert, en wat betekent staanplaatsen precies. Ik begrijp dat je dan moet staan, maar waar sta je ergens?
quote:Fout, het is in de Amsterdam ArenA... het concert van de dag erop wordt uitgezonden op TV trouwens (kan je het mooi nog eens nakijken dus)...
Op donderdag 7 augustus 2003 13:33 schreef MarkyB het volgende:[..]
Het is in de kuip, en het podium staat waar normaal het goal staat, en jij staat in het veld zegmaar
Staanplaatsen betekent veld plaatsen; kom je vroeg dan sta je helemaal vooraan, kom je laat dan heb je zitplaats waardige plaatsen zegmaar...
quote:Helemaal vooraan staan zal nooit lukken, die plaatsen zijn wel vergeven aan sponsoren en leden van de fanclub.
Op donderdag 7 augustus 2003 13:43 schreef Neilza het volgende:[..]
Fout, het is in de Amsterdam ArenA... het concert van de dag erop wordt uitgezonden op TV trouwens (kan je het mooi nog eens nakijken dus)...
Staanplaatsen betekent veld plaatsen; kom je vroeg dan sta je helemaal vooraan, kom je laat dan heb je zitplaats waardige plaatsen zegmaar...
Maar fanclub leden kregen al voorrang bij kaarten voor o.a. het Vredenburg concert, daarom denk ik dat het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt wordt, dus vroeg present zijn en rennen met je kadaver.. ik ga er in ieder geval voor!!
quote:wat is dit dan?
Op donderdag 7 augustus 2003 13:43 schreef Neilza het volgende:[..]
Fout, het is in de Amsterdam ArenA...
quote:Dat is een heel andere topic van een heel ander concert snuggere
Op donderdag 7 augustus 2003 14:10 schreef MarkyB het volgende:[..]
wat is dit dan?
{TK] 1 kaartje voor de rolling stones in de kuip
19 Aug (zoals het in deze topic staat) spelen ze in de Arena.. ik weet toch zelf wel naar welk concert ik ga
- 2 kaarten
- Rolling Stones
- 19 Augustus
- Amsterdam ArenA
- Sta plaatsen
- in één koop 180 Euro
- op te halen in Nijmegen
Niet allemaal tegelijk
(Nachtdier heeft wel erg geluk gehad en heeft voor twee kaarten in de kuip a 79.90 per stuk wel 67,50 betaald. Ofwel, 33,75 per kaart. En dan waren ze nog aangetekend verstuurd ook.) Maar heeft ook kaarten voor dezelfde datum verkocht voor 50 euro voor een vriend die nu opeens wel mee kan...)
quote:Die waren toch gewoon 66 euro per stuk? Of heb je ze al via via gekocht?
Op donderdag 7 augustus 2003 13:19 schreef Neilza het volgende:
Zoals de topic zegt, ik heb er 2 over omdat er (blijkbaar) 2 niet mee kunnen die dag... Ik verkoop ze voor de prijs wat we er zélf ook voor hebben betaald en da's 90 Euro per stuk, alleen samen...Op te halen in Nijmegen...
edit: zie link
[Dit bericht is gewijzigd door bruut op 07-08-2003 19:52]
quote:Ik heb ze toen via via gekocht inderdaad... 6 in totaal.. 3 personen gaan nu niet mee maar heb er 1 aan een andere maat kunnen verkopen.. Nu zit ik dus nog met 2 kaarten over...
Op donderdag 7 augustus 2003 19:46 schreef bruut het volgende:[..]
Die waren toch gewoon 66 euro per stuk? Of heb je ze al via via gekocht?
edit: zie link
En de prijs laten zakken is niet aan mij omdat het niet mijn kaarten zijn, ik zet het alleen op internet zegmaar... Zal die 2 vanmiddag eens bellen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |