quote:Ik vindt hem zelf wel goed gelukt, ook al ben ik absoluut geen opel fan.
Picts:
En een gt speciaal voor de amerikaanse markt komt er ook:
En een slecht vertaald stukje uit de autobild.de mbt performance:The relatively inexpensive aluminum engine must get along with only two valves per cylinder and without cam shafts lying above, but the Vortec propellant charge mobilizes stramme 290 HP and 450 Newtonmeters torque from 4,6 to 5.3 litres capacity
De Vortec V8 motor:
En de oude GT:
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 07-08-2003 10:50]
quote:Goeje post man!
Op donderdag 7 augustus 2003 10:48 schreef DennisjuhP het volgende:
Opel !Nep auto's
quote:Grappig autootje, maar het blijft idd Opel...
Op donderdag 7 augustus 2003 10:48 schreef _GdR_ het volgende:opel
quote:Dat hebben ze hard nodig.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:50 schreef PNG het volgende:
En als ze nu deze (met V8 (!!!)) en de GTC, naast de turbo speedster, nou ook nog in produktie brengen....
quote:quote van autobild:
Op donderdag 7 augustus 2003 10:50 schreef PNG het volgende:
En als ze nu deze (met V8 (!!!)) en de GTC, naast de turbo speedster, nou ook nog in produktie brengen....
Dus hij schijnt in 2005 te komen...
quote:Wat dacht je van het blok.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:45 schreef ShaoliN het volgende:
Ik vind hem niet lelijk ofzo. Maar voegt dit ding nou veel toe aan de Speedster. Ze lijken best wel op elkaar.
Honda post: Honda bah
Golf post: khou niet van VW, Golf bah
Opel post: Opel bah
Waar is dat nou voor nodig ? Te klein pikkie ofzo ? Beetje frustie dat de Nokia 8310 geen beltegoed meer heeft en je fiets een lekke band heeft ofzo ? Zeg dan gewoon wat over die auto en verpest de sfeer niet om de 2 posts met nutteloos gedoe. Als iemand hier post "kheb heel mijn Corrado overgespoten, en kben blij", komt er weer "khou niet van Corrado", pfffffffffffffffffffffff...... Sodemieter toch eens op.
Tis echt bij de helft van de threads raak en tvoegt werkelijk niets toe. Als je niks te melden hebt hoeft dat ook niet dus dan druk je gewoon niet op het knoppie.
quote:Ehm, je hebt wel gelijk hoor, maar ik had dat ook al gepost, en je voegt zelf ook niet bepaald iets toe aan de discussie over deze auto. Er is een apart topic voor klachten.
Op donderdag 7 augustus 2003 10:59 schreef PNG het volgende:
...
Om daarnaast PTA uit te maken voorK&N kleuterforum, is niet echt bevordelijk voor deze discussie.
[Dit bericht is gewijzigd door Tjabbo op 07-08-2003 11:13]
quote:[offtopic]Oh, sorry. Moet iedereen het dan maar prachtig vinden?
Op donderdag 7 augustus 2003 10:59 schreef PNG het volgende:
Is wel in he hiero op dit K&N kleuterforum om bij elke:Honda post: Honda bah
Golf post: khou niet van VW, Golf bah
Opel post: Opel bahWaar is dat nou voor nodig ? Te klein pikkie ofzo ? Beetje frustie dat de Nokia 8310 geen beltegoed meer heeft en je fiets een lekke band heeft ofzo ? Zeg dan gewoon wat over die auto en verpest de sfeer niet om de 2 posts met nutteloos gedoe. Als iemand hier post "kheb heel mijn Corrado overgespoten, en kben blij", komt er weer "khou niet van Corrado", pfffffffffffffffffffffff...... Sodemieter toch eens op.
Tis echt bij de helft van de threads raak en tvoegt werkelijk niets toe. Als je niks te melden hebt hoeft dat ook niet dus dan druk je gewoon niet op het knoppie.
Vette bak met V8
quote:Dit blok komt trouwens wel (zonder/met turbo's) in de amerikaanse versie. alleen europa schijnt de v8 te krjigen...
Op donderdag 7 augustus 2003 10:55 schreef Vulcanus het volgende:[..]
Wat dacht je van het blok.
Een speedster heeft 4 cilinders in lijn (2,2 liter zonder turbo/ 2 liter met turbo)
Dat word inporteren uit de US
quote:Dan heb jij je US car. nu nog de europese V8 motor erin lepelen...
Op donderdag 7 augustus 2003 11:13 schreef ook_gek het volgende:
ik vind die auto die voor de amerikaanse markt is wel super stoerDat word inporteren uit de US
quote:Hoezo dan? Mag die V8 niet in europa rijden dan
Op donderdag 7 augustus 2003 11:14 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Dan heb jij je US car. nu nog de europese V8 motor erin lepelen...
quote:Le-zen.
Op donderdag 7 augustus 2003 11:16 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hoezo dan? Mag die V8 niet in europa rijden dan
quote:Ja en? Dat is toch gaaf. Oke ik snap het niet meer zo goed. Wat bedoel je nou te zeggen
Op donderdag 7 augustus 2003 11:20 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Le-zen.
In amerika komt er een 2.2 turbo in.
ik vind die US bak leuker. En die wil ik hier in europa hebben. DUIDELIJK lijkt me dat
Nee komt er iemand over een V8 europa bla bla bla nu ben ik de draad kwijt hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |