quote:dat weten we zo onderhand wel, hou nu je smoel maar.. je hebt je standpunt wel duidelijk gemaakt na het openen van al die loze topics.
op woensdag 3 september 2003 20:04 schreef akkersloot het volgende:
ik wil gewoon duidelijk maken dat ik helemaal niet geloof in mohammed.
quote:die topics zijn net zo loos als alle andere topics op een discussieforum.
op woensdag 3 september 2003 20:08 schreef oldjeller het volgende:[..]
dat weten we zo onderhand wel, hou nu je smoel maar.. je hebt je standpunt wel duidelijk gemaakt na het openen van al die loze topics.
quote:jij wel he?
maar nu weten we dat jij geen moslim bent en dan we daarmee rekening moeten houden.. alsof de rest hier wel moslim is
at ez
maar ik denk dat de meeste moslims en anderen ook niet weten dat die verschijnselen rond de "openbaringen" van mohammed erg veel op temporaal kwab epilepsie lijken. dus het lijkt mij wel zinvol.
quote:zie je mijn post dan wel als betrouwbaar zodat je mij wel een racist en xenofoob noemt en fons de poel en de ncrv niet ?
op woensdag 3 september 2003 20:06 schreef wile_e_coyote het volgende:
en wat is er mis met gewoon 'mohammed'? dan weten we ook wie je bedoelt hoor. en sorry, een interview met fons de poel vind ik niet echt een betrouwbare bron. iets wetenschappelijks zou aardig zijn.
michael persinger is een canadese neuroloog. hij heeft zelfs een schotel ontwikkeld met allerlei stroom draadjes om die "openbaringen" kunstmatig op te wekken.
overigens in de "heilige" boeken over de "profeet" staat ook iets over epilepsie gelijkende verschijnselen tijdens zijn "openbaringen".
[dit bericht is gewijzigd door akkersloot op 03-09-2003 20:32]
quote:nee jammer, dat ben ik niet..
op woensdag 3 september 2003 20:09 schreef kastaan het volgende:jij wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |