abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12923051
quote:
op woensdag 3 september 2003 20:04 schreef akkersloot het volgende:
ik wil gewoon duidelijk maken dat ik helemaal niet geloof in mohammed.
dat weten we zo onderhand wel, hou nu je smoel maar.. je hebt je standpunt wel duidelijk gemaakt na het openen van al die loze topics.
maar nu weten we dat jij geen moslim bent en dan we daarmee rekening moeten houden.. alsof de rest hier wel moslim is
at ez
  woensdag 3 september 2003 @ 20:09:56 #252
64779 Kastaan
Altijd gelijk.
pi_12923083
quote:
op woensdag 3 september 2003 20:08 schreef oldjeller het volgende:

[..]

dat weten we zo onderhand wel, hou nu je smoel maar.. je hebt je standpunt wel duidelijk gemaakt na het openen van al die loze topics.

die topics zijn net zo loos als alle andere topics op een discussieforum.
quote:
maar nu weten we dat jij geen moslim bent en dan we daarmee rekening moeten houden.. alsof de rest hier wel moslim is
at ez
jij wel he?
Op zondag 22 december 2002 21:35 schreef gelly het volgende:Waarom zou ik ? Genoeg sukkels die mijn uitkering betalen 8-)
  woensdag 3 september 2003 @ 20:11:00 #253
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12923112
het zou een stuk handiger zijn dat elke niet moslim gewoon "mohammed" zei i.p.v. moslims voor de gek zit te houden met "profeet mohammed".

maar ik denk dat de meeste moslims en anderen ook niet weten dat die verschijnselen rond de "openbaringen" van mohammed erg veel op temporaal kwab epilepsie lijken. dus het lijkt mij wel zinvol.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  woensdag 3 september 2003 @ 20:15:59 #254
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_12923224
quote:
op woensdag 3 september 2003 20:06 schreef wile_e_coyote het volgende:
en wat is er mis met gewoon 'mohammed'? dan weten we ook wie je bedoelt hoor. en sorry, een interview met fons de poel vind ik niet echt een betrouwbare bron. iets wetenschappelijks zou aardig zijn.
zie je mijn post dan wel als betrouwbaar zodat je mij wel een racist en xenofoob noemt en fons de poel en de ncrv niet ?

michael persinger is een canadese neuroloog. hij heeft zelfs een schotel ontwikkeld met allerlei stroom draadjes om die "openbaringen" kunstmatig op te wekken.

overigens in de "heilige" boeken over de "profeet" staat ook iets over epilepsie gelijkende verschijnselen tijdens zijn "openbaringen".

[dit bericht is gewijzigd door akkersloot op 03-09-2003 20:32]

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_12923702
quote:
op woensdag 3 september 2003 20:09 schreef kastaan het volgende:

jij wel he?

nee jammer, dat ben ik niet..
je kan wel proberen om een evenbeeld van pim fortuyn te zijn, of om pim fortuyn te zijn.. maar nee het lukt niet, prutser.
gtfo en schrijf ook een boek over de fouten van het paarse-kabinet.
niet van de flut conclusies trekken omdat iemand het niet met jouw leefstandaard eens is. ew..
at ez
  woensdag 3 september 2003 @ 20:37:03 #256
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_12923715
en vol
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties