quote:en daar is dan ook alles mee gezegt
Op woensdag 6 augustus 2003 00:48 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Pedofielen zijn ook mensen,
quote:Was het maar...
Op woensdag 6 augustus 2003 00:50 schreef PLAE@ het volgende:[..]
en daar is dan ook alles mee gezegt
quote:AVRO-leden ook...
Op woensdag 6 augustus 2003 00:48 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Pedofielen zijn ook mensen
V.
quote:Heb je het eigenlijk ooit ervaard?
Op woensdag 6 augustus 2003 00:49 schreef Tasher het volgende:[..]
Nou, zo voelde ik me in het begin.
Maar na een tijdje zie je dat het accepteren en het niet als een ziekte zien de enige uitweg is, aangezien er - zoals je zegt - geen afdoende behandeling is.
seks met een kind dus. (en nee dat wil ik niet weten om je dan verrot te kunnen schelden of wat dan ook).
Maar misschien is het uiteindelijk wel niks...........of ben je toch niet echt pedo..........maar dat zal wel meer 'hopen op' zijn dan........dat het echt zo is of blijkt te zijn.
quote:Nee, gezegd.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:50 schreef PLAE@ het volgende:
en daar is dan ook alles mee gezegt
En vertel mij maar eens wat er mis is met niet-praktiserende pedofielen.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef Verbal het volgende:
AVRO-leden ook...
quote:die zijn ziek.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Nee, gezegd.
En vertel mij maar eens wat er mis is met niet-praktiserende pedofielen.
maar we komen in een cirkeltje zo he
of wil je dat ik dit helemaal ga uitleggen ofzo waarom ik dat vind?
quote:Ik heb nooit seks met een kind gehad. Ik merk dat ik pedo ben, gewoon omdat ik verliefd wordt op kinderen. Ik heb een lange ontkenningsperiode gehad, hoor (ongeveer een jaar), maar nu ben ik toch zeker dat ik pedofiele gevoelens heb. En geloof me, dat zeg je ook niet zomaar voor je plezier.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef PLAE@ het volgende:[..]
Heb je het eigenlijk ooit ervaard?
seks met een kind dus. (en nee dat wil ik niet weten om je dan verrot te kunnen schelden of wat dan ook).
Maar misschien is het uiteindelijk wel niks...........of ben je toch niet echt pedo..........maar dat zal wel meer 'hopen op' zijn dan........dat het echt zo is of blijkt te zijn.
quote:Als je dat vindt, dan zijn ze niet ziek, en is dat gewoon jouw mening.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
die zijn ziek.maar we komen in een cirkeltje zo he
![]()
of wil je dat ik dit helemaal ga uitleggen ofzo waarom ik dat vind?
ik bedoel ik verlang echt naar een meisje als ik er verliefd op ben.
Maareh ik wil hier eignelijk niet gaan lullen op de manier dat moeders doen die niet willen dat hun zoon homo is.
quote:ze zijn ziek tot het tegendeel bewezen is
Op woensdag 6 augustus 2003 00:56 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Als je dat vindt, dan zijn ze niet ziek, en is dat gewoon jouw mening.
trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn? Er zit iets mis in die bovenkamer dat lijkt me zeker. Jou niet?
quote:Mja, verlangen is er een mooi woord voor. Beetje vaag, maar daar komt het wel op neer, ja.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:58 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar verliefd wat is het precies voor jou gevoel?ik bedoel ik verlang echt naar een meisje als ik er verliefd op ben.
quote:Dat is de bewijslast omdraaien, ìk ga het bewijs voor jouw stelling niet bij elkaar zoeken. Als je het niet kunt bewijzen, moet je ook niet gaan schreeuwen dat het een ziekte is.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:59 schreef PLAE@ het volgende:
ze zijn ziek tot het tegendeel bewezen is. maareh omdat jij dat wilt ga ik echt niet zeggen dat ik dat vind.
trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn?
quote:Mwoah, ik vroeg om bewijs, niet om wat jij vindt van pedofielie. Zelf vind ik het ook niet van smaak getuigen, maar ik denk (of vrees) dat het een geaardheid is, net zoals homofilie.
Er zit iets mis in die bovenkamer dat lijkt me zeker. Jou niet?
Maar om op iemand echt verliefd te zijn moet het qua gedachten ook klikken. We moeten een beetje op 1 lijn zitten. Ze moet een beetje een mooi figuurtje hebben, niet op haar mondje gevallen zijn enz. enz. Ze moet een beetje stijl hebben wat betreft kleding. Van mijn smaak muziek houden (bij voorkeur haha ) enz.
Hoe bekijk je dat bij een kind
Wat is het aantrekkelijke?
Die beleveningswereld is toch totaal verschillend? Het niveau van denken enz. toch ook?
quote:Nou, pedofielen hebben geen afwijkende kararktereigenschappen. Het enige wat hen onderscheidt, is dat ze op kinderen vallen. Suggesties zoals machtgeilheid, kindsheid, lage intelligentie en verbanden met andere psychische ziektes zijn nooit bewezen.
Op woensdag 6 augustus 2003 00:59 schreef PLAE@ het volgende:[..]
trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn?
Dus objectief bekeken, is de argumentatie om pedofilie een ziekte te noemen dezelfde als om homofilie een ziekte te noemen.
quote:is homofilie een geaardheid dan? volgens mij niet.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:03 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Mwoah, ik vroeg om bewijs, niet om wat jij vindt van pedofielie. Zelf vind ik het ook niet van smaak getuigen, maar ik denk (of vrees) dat het een geaardheid is, net zoals homofilie.
En verder lees je maar mooi over m'n posts heen als je je eraan irriteert of aan m'n spelfouten of wat dan ook
en bewijs dat het een ziekte is heb ik hier zo niet. Misschien is het er wel , misschien ook niet.
quote:Ja, homofilie is een geaardheid. Zoek het woord anders maar even op in het woordenboek, hopelijk snap je het dan.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
is homofilie een geaardheid dan? volgens mij niet.
quote:Ja, dus is het volgens jou een ziekte, en geen onomstotelijk bewezen feit. Je moet dan ook niet gaan schreeuwen pedofilie ìs een ziekte.
en bewijs dat het een ziekte is heb ik hier zo niet. Misschien is het er wel, misschien ook niet.
en volgens mij is homofilie geen geaarheid
zo ben ik ff een open-minded Nederlander (not)
quote:Oh, en daarnet zei je nog dat je er geen bewijs voor hebt?
Op woensdag 6 augustus 2003 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
pedofilie = een ziekte.
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
en bewijs dat het een ziekte is heb ik hier zo niet. Misschien is het er wel, misschien ook niet.
quote:En dat is wèl bewezen.
en volgens mij is homofilie geen geaardheid
quote:Stoer.
zoben ik ff een open-minded Nederlander (not)
quote:Yep, kwil er dan ook bij zijn. En 's avonds aan hem denken bij het masturberen helpt veel.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:04 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil er dan seks mee, bij d'r zijn enz.Maar om op iemand echt verliefd te zijn moet het qua gedachten ook klikken. We moeten een beetje op 1 lijn zitten. Ze moet een beetje een mooi figuurtje hebben, niet op haar mondje gevallen zijn enz. enz. Ze moet een beetje stijl hebben wat betreft kleding. Van mijn smaak muziek houden (bij voorkeur haha
) enz.
Hoe bekijk je dat bij een kind![]()
Wat is het aantrekkelijke?
Die beleveningswereld is toch totaal verschillend? Het niveau van denken enz. toch ook?
En verliefdheid reikt inderdaad verder dan het uiterlijk alleen. Persoonlijk vind ik vooral intelligente jongens aantrekkelijk, heb ik gemerkt. Spontaniteit is ook heel leuk. Je zou verbaasd zijn wat voor wijsheid er allemaal uit de mond van een 12-jarige kan komen.
Maar hoe ik een pedofiele relatie bekijk? Moeilijke vraag, want ik heb er nog nooit een gehad. Het zal wel vooral een vriendschapsrelatie zijn.
En er is inderdaad een verschil in denkwereld, maar dat maakt het enkel interessanter, vind ik.
quote:ja he.
Op woensdag 6 augustus 2003 01:13 schreef Gil-galad het volgende:
Stoer.
wat wil je nou eigenlijk horen?
dat ik pedofilie een ziekte vind? nou vooruit: volgens mij is pedofilie een ziekte ......
en wat is het bewijs dat homofilie een geaardheid is? behalve het woordenboek
Als we het over geaardheid hebben geloof ik niet en volgens mij worden homo's niet als homo zijnde geboren. Maar dit vind ik moeilijk om uit te leggen.
mag ik eigenlijk nog aan je vragen waarom je er zo op geilt om spellingsfouten te verbeteren? Niet iedereen let erg op z'n typefoutjes om kwart over 1 's nachts. Ik ben er 1 van
maareh rot je nu ook op hier?
quote:wat is er (lichamelijk) interessant aan kinderen? of lekker of wat dan ook?
Op woensdag 6 augustus 2003 01:16 schreef Tasher het volgende:[..]
Yep, kwil er dan ook bij zijn. En 's avonds aan hem denken bij het masturberen helpt veel.
![]()
En verliefdheid reikt inderdaad verder dan het uiterlijk alleen. Persoonlijk vind ik vooral intelligente jongens aantrekkelijk, heb ik gemerkt. Spontaniteit is ook heel leuk. Je zou verbaasd zijn wat voor wijsheid er allemaal uit de mond van een 12-jarige kan komen.
Maar hoe ik een pedofiele relatie bekijk? Moeilijke vraag, want ik heb er nog nooit een gehad. Het zal wel vooral een vriendschapsrelatie zijn.
En er is inderdaad een verschil in denkwereld, maar dat maakt het enkel interessanter, vind ik.
verder kan ik me er niet zo in inleven in zo'n relatie.
quote:Wat wil je dan dat mensen accepteren aan jou? Dat je het gevoel hebt of dat je dat gevoel prettig vind?
Op woensdag 6 augustus 2003 01:16 schreef Tasher het volgende:[..]
Yep, kwil er dan ook bij zijn. En 's avonds aan hem denken bij het masturberen helpt veel.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |