abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:50:04 #151
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248748
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:48 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Pedofielen zijn ook mensen,

en daar is dan ook alles mee gezegt
pi_12248773
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:50 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Was het maar...
De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:52:04 #153
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_12248776
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:48 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Pedofielen zijn ook mensen

AVRO-leden ook...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:52:27 #154
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248783
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:49 schreef Tasher het volgende:

[..]

Nou, zo voelde ik me in het begin.

Maar na een tijdje zie je dat het accepteren en het niet als een ziekte zien de enige uitweg is, aangezien er - zoals je zegt - geen afdoende behandeling is.

Heb je het eigenlijk ooit ervaard?

seks met een kind dus. (en nee dat wil ik niet weten om je dan verrot te kunnen schelden of wat dan ook).

Maar misschien is het uiteindelijk wel niks...........of ben je toch niet echt pedo..........maar dat zal wel meer 'hopen op' zijn dan........dat het echt zo is of blijkt te zijn.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:52:37 #155
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248786
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:50 schreef PLAE@ het volgende:
Nee, gezegd.

En vertel mij maar eens wat er mis is met niet-praktiserende pedofielen.

Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:53:02 #156
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248793
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef Verbal het volgende:
AVRO-leden ook...
.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:55:19 #157
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248831
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Nee, gezegd.

En vertel mij maar eens wat er mis is met niet-praktiserende pedofielen.

die zijn ziek.

maar we komen in een cirkeltje zo he

of wil je dat ik dit helemaal ga uitleggen ofzo waarom ik dat vind?

pi_12248846
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:52 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Heb je het eigenlijk ooit ervaard?

seks met een kind dus. (en nee dat wil ik niet weten om je dan verrot te kunnen schelden of wat dan ook).

Maar misschien is het uiteindelijk wel niks...........of ben je toch niet echt pedo..........maar dat zal wel meer 'hopen op' zijn dan........dat het echt zo is of blijkt te zijn.

Ik heb nooit seks met een kind gehad. Ik merk dat ik pedo ben, gewoon omdat ik verliefd wordt op kinderen. Ik heb een lange ontkenningsperiode gehad, hoor (ongeveer een jaar), maar nu ben ik toch zeker dat ik pedofiele gevoelens heb. En geloof me, dat zeg je ook niet zomaar voor je plezier.
De mensheid heeft een nieuwe Verlichting nodig, en de Verlichting een nieuwe mensheid.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:56:55 #159
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248851
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:55 schreef PLAE@ het volgende:
die zijn ziek.

maar we komen in een cirkeltje zo he

of wil je dat ik dit helemaal ga uitleggen ofzo waarom ik dat vind?

Als je dat vindt, dan zijn ze niet ziek, en is dat gewoon jouw mening.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 00:58:08 #160
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248885
ja maar verliefd wat is het precies voor jou gevoel?

ik bedoel ik verlang echt naar een meisje als ik er verliefd op ben.

Maareh ik wil hier eignelijk niet gaan lullen op de manier dat moeders doen die niet willen dat hun zoon homo is.

woensdag 6 augustus 2003 @ 00:59:49 #161
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248902
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:56 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Als je dat vindt, dan zijn ze niet ziek, en is dat gewoon jouw mening.

ze zijn ziek tot het tegendeel bewezen is . maareh omdat jij dat wilt ga ik echt niet zeggen dat ik dat vind.

trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn? Er zit iets mis in die bovenkamer dat lijkt me zeker. Jou niet?

pi_12248925
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:58 schreef PLAE@ het volgende:
ja maar verliefd wat is het precies voor jou gevoel?

ik bedoel ik verlang echt naar een meisje als ik er verliefd op ben.

Mja, verlangen is er een mooi woord voor. Beetje vaag, maar daar komt het wel op neer, ja.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:03:19 #163
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12248945
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:59 schreef PLAE@ het volgende:
ze zijn ziek tot het tegendeel bewezen is . maareh omdat jij dat wilt ga ik echt niet zeggen dat ik dat vind.

trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn?

Dat is de bewijslast omdraaien, ìk ga het bewijs voor jouw stelling niet bij elkaar zoeken. Als je het niet kunt bewijzen, moet je ook niet gaan schreeuwen dat het een ziekte is.
quote:
Er zit iets mis in die bovenkamer dat lijkt me zeker. Jou niet?
Mwoah, ik vroeg om bewijs, niet om wat jij vindt van pedofielie. Zelf vind ik het ook niet van smaak getuigen, maar ik denk (of vrees) dat het een geaardheid is, net zoals homofilie.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:04:55 #164
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248967
Ik wil er dan seks mee, bij d'r zijn enz.

Maar om op iemand echt verliefd te zijn moet het qua gedachten ook klikken. We moeten een beetje op 1 lijn zitten. Ze moet een beetje een mooi figuurtje hebben, niet op haar mondje gevallen zijn enz. enz. Ze moet een beetje stijl hebben wat betreft kleding. Van mijn smaak muziek houden (bij voorkeur haha ) enz.

Hoe bekijk je dat bij een kind

Wat is het aantrekkelijke?

Die beleveningswereld is toch totaal verschillend? Het niveau van denken enz. toch ook?

pi_12248986
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 00:59 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

trouwens wel eens onderzoeken gelezen of wat dan ook waaruit blijkt dat ze het niet zijn?

Nou, pedofielen hebben geen afwijkende kararktereigenschappen. Het enige wat hen onderscheidt, is dat ze op kinderen vallen. Suggesties zoals machtgeilheid, kindsheid, lage intelligentie en verbanden met andere psychische ziektes zijn nooit bewezen.

Dus objectief bekeken, is de argumentatie om pedofilie een ziekte te noemen dezelfde als om homofilie een ziekte te noemen.

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:07:23 #166
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12248991
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:03 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Mwoah, ik vroeg om bewijs, niet om wat jij vindt van pedofielie. Zelf vind ik het ook niet van smaak getuigen, maar ik denk (of vrees) dat het een geaardheid is, net zoals homofilie.

is homofilie een geaardheid dan? volgens mij niet.

En verder lees je maar mooi over m'n posts heen als je je eraan irriteert of aan m'n spelfouten of wat dan ook

en bewijs dat het een ziekte is heb ik hier zo niet. Misschien is het er wel , misschien ook niet.

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:10:19 #167
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12249018
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
is homofilie een geaardheid dan? volgens mij niet.
Ja, homofilie is een geaardheid. Zoek het woord anders maar even op in het woordenboek, hopelijk snap je het dan.
quote:
en bewijs dat het een ziekte is heb ik hier zo niet. Misschien is het er wel , misschien ook niet.
Ja, dus is het volgens jou een ziekte, en geen onomstotelijk bewezen feit. Je moet dan ook niet gaan schreeuwen pedofilie ìs een ziekte.
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:11:39 #168
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249034
pedofilie = een ziekte.

en volgens mij is homofilie geen geaarheid

zo ben ik ff een open-minded Nederlander (not)

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:12:36 #169
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249046
Tasher krijg ik nog een antwoord op dat verliefdheid gedoe?
  woensdag 6 augustus 2003 @ 01:13:38 #170
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_12249056
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:11 schreef PLAE@ het volgende:
pedofilie = een ziekte.
Oh, en daarnet zei je nog dat je er geen bewijs voor hebt?
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
quote:
en volgens mij is homofilie geen geaardheid
En dat is wèl bewezen. .
quote:
zo ben ik ff een open-minded Nederlander (not)
Stoer.
pi_12249080
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:04 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil er dan seks mee, bij d'r zijn enz.

Maar om op iemand echt verliefd te zijn moet het qua gedachten ook klikken. We moeten een beetje op 1 lijn zitten. Ze moet een beetje een mooi figuurtje hebben, niet op haar mondje gevallen zijn enz. enz. Ze moet een beetje stijl hebben wat betreft kleding. Van mijn smaak muziek houden (bij voorkeur haha ) enz.

Hoe bekijk je dat bij een kind

Wat is het aantrekkelijke?

Die beleveningswereld is toch totaal verschillend? Het niveau van denken enz. toch ook?

Yep, kwil er dan ook bij zijn. En 's avonds aan hem denken bij het masturberen helpt veel.

En verliefdheid reikt inderdaad verder dan het uiterlijk alleen. Persoonlijk vind ik vooral intelligente jongens aantrekkelijk, heb ik gemerkt. Spontaniteit is ook heel leuk. Je zou verbaasd zijn wat voor wijsheid er allemaal uit de mond van een 12-jarige kan komen.

Maar hoe ik een pedofiele relatie bekijk? Moeilijke vraag, want ik heb er nog nooit een gehad. Het zal wel vooral een vriendschapsrelatie zijn.
En er is inderdaad een verschil in denkwereld, maar dat maakt het enkel interessanter, vind ik.

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:18:25 #172
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249106
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:13 schreef Gil-galad het volgende:
Stoer.
ja he.

wat wil je nou eigenlijk horen?

dat ik pedofilie een ziekte vind? nou vooruit: volgens mij is pedofilie een ziekte ......

en wat is het bewijs dat homofilie een geaardheid is? behalve het woordenboek

Als we het over geaardheid hebben geloof ik niet en volgens mij worden homo's niet als homo zijnde geboren. Maar dit vind ik moeilijk om uit te leggen.

mag ik eigenlijk nog aan je vragen waarom je er zo op geilt om spellingsfouten te verbeteren? Niet iedereen let erg op z'n typefoutjes om kwart over 1 's nachts. Ik ben er 1 van

maareh rot je nu ook op hier?

woensdag 6 augustus 2003 @ 01:21:52 #173
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_12249135
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:16 schreef Tasher het volgende:

[..]

Yep, kwil er dan ook bij zijn. En 's avonds aan hem denken bij het masturberen helpt veel.

En verliefdheid reikt inderdaad verder dan het uiterlijk alleen. Persoonlijk vind ik vooral intelligente jongens aantrekkelijk, heb ik gemerkt. Spontaniteit is ook heel leuk. Je zou verbaasd zijn wat voor wijsheid er allemaal uit de mond van een 12-jarige kan komen.

Maar hoe ik een pedofiele relatie bekijk? Moeilijke vraag, want ik heb er nog nooit een gehad. Het zal wel vooral een vriendschapsrelatie zijn.
En er is inderdaad een verschil in denkwereld, maar dat maakt het enkel interessanter, vind ik.

wat is er (lichamelijk) interessant aan kinderen? of lekker of wat dan ook?

verder kan ik me er niet zo in inleven in zo'n relatie.

pi_12249147
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 01:16 schreef Tasher het volgende:

[..]

Wat wil je dan dat mensen accepteren aan jou? Dat je het gevoel hebt of dat je dat gevoel prettig vind?
  Admin woensdag 6 augustus 2003 @ 01:24:10 #175
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_12249162
Discussie best, maar FOK! leent zich no way voor het uiten van ervaringen van pedo's.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')