is er trouwens niemand die die snoepjes kent?
soort zachte ronde pepermuntjes... in een groen doosje..
Douglas of zo heette et..
(we gingen altijd vliegtuigjes van de doosjes maken omdat we toen helumaal transporttycoon deluxe verslaafd waren (nog steeds trouwes:P)
Vroeger stond het altijd bij de AH, maar nu nergens meer te vinden
quote:Fluff oid... zie paar posts terug
Op dinsdag 9 september 2003 16:14 schreef BAZZA het volgende:
Van dat marshmallow broodbeleg in zo'n witte pot met ik meen een rode dopVroeger stond het altijd bij de AH, maar nu nergens meer te vinden
(is er nog gewoon!)
quote:Mooi, hoop dat ik het nog ergens in de winkel kan vinden dan
Op dinsdag 9 september 2003 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Fluff oid... zie paar posts terug(is er nog gewoon!)
Het moet er nog zijn maar bij de dirk en de appie is het niet
quote:Paarse..
Op woensdag 10 september 2003 00:59 schreef ernie09 het volgende:
De blauwe Balisto!!!
Die hadden ze in de machine bij ons op de middelbare school, maar die is uit elk denkbaar assortiment verdwenen...
zie je wel es bij supermarkten oid...
Dat was toch meer muesli als de groene of zo?
ik vondt ze iig lekkerder maar op mn huidige school zitten ze ook niet in et automaat
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 10-09-2003 01:36]
quote:Nee, blauwe! Dat was niets met muesli/cruesli/rozijnen en/of ander droogvoer, maar slechts chocolade en hazelnoten. Yummie!
Op woensdag 10 september 2003 01:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:[..]
Paarse..
zie je wel es bij supermarkten oid...
Dat was toch meer muesli als de groene of zo?
ik vondt ze iig lekkerder
maar op mn huidige school zitten ze ook niet in et automaat
quote:C-1000
Op woensdag 10 september 2003 01:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Vroegah verkochten ze bij de Aldi slakken, met een duur woord ook wel "escargots" genoemd
Helaas zijn die héérlijke slakjes een tijdje geleden uit het assortiment gehaald
Weet iemand misschien of er nog een supermarkt is die escargots verkoopt?
quote:klinkt vreemd, maar volgens mij verkopen ze Fluff bij de Chill Out in de Bijenkorf.
Op dinsdag 9 september 2003 16:59 schreef Rewimo het volgende:
C1000 verkoopt Fluff naar het schijnt.
quote:Ja die waren lekker!! Ik kan ze ook nergens meer vinden...
Op woensdag 10 september 2003 18:24 schreef levensfilosofe het volgende:
Rang! Dat waren van die harde fruitsnoepje in een rol met aparte papiertjes om elk snoepje. Kan ze nergens meer vinden....
quote:Vandaag nog gezien bij de Xenos! Zitten in een blauw doosje!
Op zaterdag 2 augustus 2003 13:40 schreef Reintje het volgende:
Bestaan die likkoekjes trouwens nog?
Dat waren van die ronde biscuitjes met daarop witte, roze of gele glazuur... Ik heb ze een jaar of 4 geleden nog een paar keer gekocht, maar toen ik er laatst naar zocht (in de C1000 en de appie) kon ik ze niet meer vinden... Weet iemand of ze er nog zijn?
quote:Bij de blokker!!
Op dinsdag 12 november 2002 09:24 schreef jdmorpheus het volgende:
EETPAPIEEER
maar vind het nu maar eens terug...
quote:Bij de Edah (iets wat er op lijkt, wel heel erg lekker maar wel van het huismerk)
Op maandag 11 augustus 2003 21:37 schreef sweetgirly het volgende:
Popri Galak..witte chocolade met rijst ofzo..zo lekker knapperig..kan je van blijven eten..zie ze helaas niet meer
Ik ga voor Edah!!
quote:bestaan nog gewoon blader maar es een paar pagina's terug....
Op woensdag 10 september 2003 19:06 schreef Twizla het volgende:
dummies
(dingen lijken trouwes eng veel op de anticonceptie pil.......)
quote:Snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen over die koetjesrepen maar die zijn nog gewoon verkrijgbaar hoor! Bij Konmar iig wel! Jullie zoeken gewoon in de verkeerde winkels! En niet teveel choc he, want dat is slecht voor je weet ik veel wat allemaal.......
Op zaterdag 23 augustus 2003 01:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Koetjes repen zijn errug lekker maar vervangbaar met andere nepchocolaeen heel pak chocolade vlokken weg werken of chocolademuntgeld of chocolade sigaretten heeft het zelfde effect
en over die grote harde blokken druivensuiker, das toch gewoon dextrose? of zie ik da nou verkeerd?
is er trouwens iemand hier die ooit Douglas snoepjes op heeft? die dingen waren echt lekker
quote:eey maris in brabant en andere rand provincies zie je ze idd nog (bij jullie ook in de C-1000) maar hier heb ik ze al in geen eeuwigheid meer gezien.......
Op woensdag 10 september 2003 19:55 schreef emmertje_ik het volgende:[..]
Snap niet waarom jullie allemaal zo moeilijk doen over die koetjesrepen maar die zijn nog gewoon verkrijgbaar hoor! Bij Konmar iig wel! Jullie zoeken gewoon in de verkeerde winkels! En niet teveel choc he, want dat is slecht voor je weet ik veel wat allemaal.......
en koetjes repen is geen chocola dus kvin dat da wel kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |