abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:10:23 #1
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12174281
Op naar de zondag...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:12:35 #2
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12174315
Amsterdam Tournament 2003 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » marlboro3 256 3183 01/08/03 23:11 · Doezelhaar

Hehe, 256 reacties.... bug?

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:14:24 #3
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12174349
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:12 schreef Doezelhaar het volgende:
Amsterdam Tournament 2003 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » marlboro3 256 3183 01/08/03 23:11 · Doezelhaar

Hehe, 256 reacties.... bug?

Nope ik had m'n post op een beetje rare manier gedaan waardoor het topic weer open ging
pi_12174351
paar mooie kansen nog aan het einde... maar helaas gingen ze er niet in... Ajax was niet scherp vandaag, maar toch nog een aardige wedstrijd gezien...
Liverpool viel een beetje tegen, Owen gewoon totaal niet gezien, en ook Diouf kwam niet aan de bak tegen Trabelsi...
Van der Vaart was ok, Sneijder speelde goed, Litmanen goede invalbeurt, maar verder was het weinig spectactulair helaas... zondag beter hopelijk!
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_12174387
kopbal van Sonck vond ik ook leuk, jammer dat ie niet op zn goeie positie bleef idd
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:23:25 #6
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12174503
Hyypia en Henchoz waren weer OK (op dat rare dingetje dat Hyypia deed - bal tegen de paal).

Jammer dat LeTallec niet opgesteld werd. Leuk dat ik nu wel LSP heb zien spelen, maar echt veel heeft-ie niet kunnen laten zien in die 10 minuten.

Litmanen is duidelijk de meester, en VDV zijn beste leerling. Sonck kwam de tweede helft beter uit de verf maar Sonck op de zijkant: doe maar niet.. Waarom Koeman trouwens 4-3-3 wil spelen is mij een raadsel. Misschien moeten Methodmich en ik harder schreeuwen: 4-4-2!!!.

Smicer en Heskey vielen redelijk in maar nog steeds niet bepaald mijn favorieten. Gerrard was in de tweede helft wat beter dan de eerste (toen-ie redelijk onzichtbaar was). Riise was OK. Beter dan Vingal. Komt te minste ook mee naar voren.

Wat Ajax mist is iemand die het vuurtjke echt op kan stoken: de leiding neemt en de beuk er in gooit, zeg dus maar iemand die de rol van Chivu over kan nemen. Voetbaltechnisch geloof ik dat SQD niet echt hoeft onder te doen voor Chivu, maar Chivu wordt volgens mij als aanvoerder wel gemist.

vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:25:33 #7
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_12174534
Nouw dan hier maar, ik had er een topic over gestart maar doc was chagrijnig,,,

Waarom in godsnaam? Waarom?? Waarom moet nou de gehele technische staf van ajax in het roze??
Om duidelijk te maken dat ajax een meisjesclub is?

Om het homosexuele element van Amsterdam te benadrukken??

Ik snap dat ze een beetje modieus willen overkomen, maar dit is 3x niks!

Wie is het met mij eens?

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:27:55 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12174579
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:25 schreef Misanthroopia het volgende:

Ik ben verre van sjaggo hoor

vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:29:41 #9
41606 Misanthroopia
pi_12174626
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:23 schreef Doc het volgende:
Hyypia en Henchoz waren weer OK (op dat rare dingetje dat Hyypia deed - bal tegen de paal).

Jammer dat LeTallec niet opgesteld werd. Leuk dat ik nu wel LSP heb zien spelen, maar echt veel heeft-ie niet kunnen laten zien in die 10 minuten.

Litmanen is duidelijk de meester, en VDV zijn beste leerling. Sonck kwam de tweede helft beter uit de verf maar Sonck op de zijkant: doe maar niet.. Waarom Koeman trouwens 4-3-3 wil spelen is mij een raadsel. Misschien moeten Methodmich en ik harder schreeuwen: 4-4-2!!!.

Smicer en Heskey vielen redelijk in maar nog steeds niet bepaald mijn favorieten. Gerrard was in de tweede helft wat beter dan de eerste (toen-ie redelijk onzichtbaar was). Riise was OK. Beter dan Vingal. Komt te minste ook mee naar voren.

Wat Ajax mist is iemand die het vuurtjke echt op kan stoken: de leiding neemt en de beuk er in gooit, zeg dus maar iemand die de rol van Chivu over kan nemen. Voetbaltechnisch geloof ik dat SQD niet echt hoeft onder te doen voor Chivu, maar Chivu wordt volgens mij als aanvoerder wel gemist.

SQD moet zich nog bewijzen en dat zal niet makkelijk worden met de erfenis van Chivu. Ik ben geen ajax-fan, maar ik moet toegeven dat Chivu een van de beste Europese verdedigers is. En eigenlijk vond ik VDV juist wel als een leider spelen. Hij was een van de weinigen die_zelf_voor de actie ging. Litmanen speelde dan ook in dienst van VDV wat hij overigens subliem deed met z'n steekballetjes.

Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijd tegen PSV dit jaar.

vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:30:14 #10
41606 Misanthroopia
pi_12174639
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:27 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik ben verre van sjaggo hoor

Nouw, das mooi!

Biertje?

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:31:45 #11
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12174672
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:25 schreef Misanthroopia het volgende:

Waarom in godsnaam? Waarom?? Waarom moet nou de gehele technische staf van ajax in het roze??
Om duidelijk te maken dat ajax een meisjesclub is?

Om het homosexuele element van Amsterdam te benadrukken??

Ik snap dat ze een beetje modieus willen overkomen, maar dit is 3x niks!

Wie is het met mij eens?

Het topic ging op slot om dat er genoeg andere topic waren waar het in besproken kon worden en om nou een apart mode topic te openen in VBL: leek me niet nodig. De opmerking was al geplaatst door iemand anders en daar had ik ook al op geantwoord.
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:02 schreef Doc het volgende:

[..]

Dat het roze is niet zo erg, maar die witte boordjes zijn erg lelijk en het roze vloekt bij het rood van de stropdas...

Mooi is anders...

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:33:27 #12
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12174717
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:30 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

Nouw, das mooi!

Biertje?

Gin bitterlemon is my poison of choice for this evening
pi_12174733
En Koeman staat morgen op een boot.
  vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:38:31 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12174826
Ik vond het van beide kanten een matige wedstrijd, zonder al te veel hoogte punten.

Wel 1 dieptepunt: die overhemden van de trainers.
Als ze die nog een keer aan durven doen, in combinatie met een vloekende rood-witte das, ga ik persoonlijk het bestuur van Ajax aangeven bij de mode-politie.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:45:46 #15
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12174979
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:38 schreef golfer het volgende:
Ik vond het van beide kanten een matige wedstrijd, zonder al te veel hoogte punten.

Als ze die nog een keer aan durven doen, in combinatie met een vloekende rood-witte das, ga ik persoonlijk het bestuur van Ajax aangeven bij de mode-politie.

Die gasten bij Oger zijn volgens mij Ajax haters of waanzinnig kleurenblind...
pi_12175000
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:29 schreef Misanthroopia het volgende:

[..]

SQD moet zich nog bewijzen en dat zal niet makkelijk worden met de erfenis van Chivu. Ik ben geen ajax-fan, maar ik moet toegeven dat Chivu een van de beste Europese verdedigers is. En eigenlijk vond ik VDV juist wel als een leider spelen. Hij was een van de weinigen die_zelf_voor de actie ging. Litmanen speelde dan ook in dienst van VDV wat hij overigens subliem deed met z'n steekballetjes.

Het wordt in ieder geval een spannende titelstrijd tegen PSV dit jaar.

Litmanen speelt altijd in dienst van het elftal, gaat nooit onnodig voor eigensuc6 maar is nog altijd ongelooflijk goed en die steekballetjes behoren tot zijn specialiteiten, hij ziet gewoon iedereen die vrij staat.
VDV speeld inderdaad wel een beetje als leider, maar of iemand als leider speelt kan je mijns inziens niet concluderen als hij zelf voor de actie gaat. dat heeft meer met het type speler te maken... een leider neemt zijn ploeg op sleeptouw en wijst spelers op hun positie.

op paar leuke momenten na matige wedstrijd

en idd lelijke roze pakken voor de staf (en ook over de kleding: volgens mij ging bij iedere speler van ajax het kaartje achterin het shirt omhoog staan )

Life is what happens while you're busy making other plans
pi_12175037
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:45 schreef Doc het volgende:

[..]

slechter reclame voor die lui...

... als alle ajacieden nu collectief protest aanteken wordt er vast wel wat aan gedaan (zie keeperstrui bij feyenoord vorig seizoen (of 2 seiz. terug?))

pi_12175044
verkeerde knop

sorry, newbe

[Dit bericht is gewijzigd door robinvdt op 01-08-2003 23:49]

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 augustus 2003 @ 23:49:05 #19
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_12175048
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:46 schreef robinvdt het volgende:

(en ook over de kleding: volgens mij ging bij iedere speler van ajax het kaartje achterin het shirt omhoog staan )

viel mij ook op

en nu ben ik echt weg!

zaterdag 2 augustus 2003 @ 00:12:55 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_12175551
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:45 schreef Doc het volgende:

Die doen het express, want klojo van een Oger heeft Skybox bij F'noord.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_12176207
Ik had die kostuums al gezien op de ajax site maar toen viel het allemaal wel mee, maar als je alleen het overhemd en de stropdas aan hebt

Maar van der Vaart was weer super, die acties van die gast mijn hemel hoe doet ie het! Jammer dat de ballen er niet in wilden, hoop wel dat tegen Inter de verdediging wat meer getest wordt.

Trouwste user 2022 zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:00:49 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_12176338
De homo-fobe hand in hand supporters van Feyenoord kwamen vorig jaar in opstand vanwegen de roze uit-shirts van Feyenoord.

Ik ben trots op de lelijkheid van deze blouses.

Vooral het roze is typisch voor een ruimdenkende stad.

Go Ajax. En volgend jaar uit in het roze.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_12176661
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:38 schreef golfer het volgende:

ik zat ook al te kijken, wat heeft Ronald Koemand nou weer voor een overhemd aan...fel roze!!

ben bij alletwee de wedstrijden geweest, vond het gezellig, maar de wedstrijden zelf waren allebei erg bagger... verder ook geen sfeer in het stadion.. komt waarschijnlijk ook doordat er geen doelpunten zijn gevallen bij Ajax- Liverpool...

Strawberry Flavour..
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:33:26 #24
37817 Wutangtony
I'll Fok You Up!!!!!!!
pi_12176760
Heeft Ajax gewonnen????
Wat moet je anders?
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 01:34:55 #25
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_12176782
quote: