quote:Oohhhhhh en dat heb je nu je hele leven op je geweten!!
Op donderdag 31 juli 2003 22:36 schreef Tyler.Durden het volgende:
FIPO in een gay topic
wel een snelle fipo, moet ik zeggen!
quote:Scawy hoor
Op donderdag 31 juli 2003 22:36 schreef Tyler.Durden het volgende:
FIPO in een gay topic
kom ik net trug uti amsterdam, zie je gewoon dit! .
fok, elke dag spannend .
quote:Zoals een snugger iemand al zei: Je had geen FIPO
Op donderdag 31 juli 2003 22:40 schreef Tyler.Durden het volgende:
Dat was ook meteen m'n laatste
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 22:51 schreef Ang3l het volgende:[..]
Zoals een snugger iemand al zei: Je had geen FIPO
De topicstarter heeft die nl altijd
ik ben gewoon even een aantal uren THE MAN van dit topic natuurlijk
quote:*over een paar uur dan maar ff terugkom..
Op donderdag 31 juli 2003 22:52 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik ben gewoon even een aantal uren THE MAN van dit topic natuurlijk
quote:oke doei!
Op donderdag 31 juli 2003 22:56 schreef Jerruh het volgende:[..]
*over een paar uur dan maar ff terugkom..
. *
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:15 schreef Doffy het volgende:
*topic wit*
quote:Toscaans oker, dan?
Op donderdag 31 juli 2003 23:16 schreef Waxxer het volgende:ik dacht meer aan turquoise...
quote:hmmmz, lijkt me verstandig als we de twee kleuren dan ff naast elkaar neerleggen om te vergelijken...
Op donderdag 31 juli 2003 23:26 schreef Doffy het volgende:[..]
Toscaans oker, dan?
ff naar de praxis maar?
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 23:28 schreef fulco- het volgende:
*smeerpoets*
Ben jij een nicht? Het moet hier glimmen en blinken hoor
(en anders haal ik de Paus erbij! )
quote:Nouw, ik wil wel, maar ik denk dat het eerst ff via Legal en Marketing moet om zeker te weten dat er geen copyrights nzo op de kleur zitten, en dat het wel past in ons company profile... en misschien dat ook de secretaresses er nog wel iets over te zeggen hebben. Zo meteen schenken ze geen koffie meer in, als die kleur ze niet bevalt...
Op donderdag 31 juli 2003 23:33 schreef Waxxer het volgende:
hmmmz, lijkt me verstandig als we de twee kleuren dan ff naast elkaar neerleggen om te vergelijken...en dan weer overleggen met het management, dat het dan vervolgens weer in de bestuursvergadering moet bespreken...
ff naar de praxis maar?
ja, doe maar...
quote:ja, talking about.... die mensen komen dat hele Vaticaan volgens mij niet uit... ben benieuwd hoe erop wordt gereageerd... Bush is ook om te
Op donderdag 31 juli 2003 23:35 schreef Doffy het volgende:[..]
Ben jij een nicht? Het moet hier glimmen en blinken hoor
(en anders haal ik de Paus erbij!
)
quote:Och en dan vergeten we de aandeelhouders nog, en de OR. Want zometeen zitten we weer met een sociaal plan in onze maag, waar we niks mee kunnen. Ik denk dat we voordien ook even de secundaire arbeidsvoorwaarden moeten herzien. En bovendien zal er, zoals je eigenlijk al een beetje aangaf, wel bekendheid moeten worden geven aan de omgevingsalteratie.
Op donderdag 31 juli 2003 23:36 schreef Doffy het volgende:[..]
Nouw, ik wil wel, maar ik denk dat het eerst ff via Legal en Marketing moet om zeker te weten dat er geen copyrights nzo op de kleur zitten, en dat het wel past in ons company profile... en misschien dat ook de secretaresses er nog wel iets over te zeggen hebben. Zo meteen schenken ze geen koffie meer in, als die kleur ze niet bevalt...
ja, doe maar...
oke, rij je mee, ff?
quote:Nee, ze komen zeker het Vaticaan niet uit. Maar ja, te lang flink op je knieen wil je nog wel eens inspiratie geven, he!
Op donderdag 31 juli 2003 23:38 schreef Waxxer het volgende:
ja, talking about.... die mensen komen dat hele Vaticaan volgens mij niet uit... ben benieuwd hoe erop wordt gereageerd... Bush is ook om teom er gelijk een pro-reactie op te geven. New York is superbe, maar ik vraag me af of er in de rest van de USA ook zulke vrijheden zijn... Volgens mij niet.... Bah. Waar ben je heden ten dage nog veilig als homo?
Zullen we ook maar een eigen staat gaan claimen? Friesland ofzo?
Bush is gewoon een variete-act in zichzelf. Die opmerkingen van hem zijn uitsluitend bedoel voor binnenlandse consumptie, want zolang z'n vice-president Dick Cheney heet en die een lesbische dochter heeft, komt er geen anti-gay wet uit het Witte Huis; mark my words. Dat weet Bush ook, maar hij moet z'n grrristelijke vriendjes (geldschieters) toch af en toe naar de mond praten. Waarvan akte, en we gaan door met de rest van de act (lees: war on terror )
Ik ken toevallig twee amerikaanse homo's, en niet zo toevallig zitten ze er allebei aan te denken om te emigreren naar Europa...
quote:Je hebt helemaal gelijk. Toch wil ik ook even schriftelijke toestemming hebben van de CEO's, de CFO, CTO, COO en CMO, en de chief architect. Daarbij moeten we rekening houden met onze USP's en windows of opportunity anders wordt de liability een hell of a job.
Op donderdag 31 juli 2003 23:42 schreef Waxxer het volgende:
Och en dan vergeten we de aandeelhouders nog, en de OR. Want zometeen zitten we weer met een sociaal plan in onze maag, waar we niks mee kunnen. Ik denk dat we voordien ook even de secundaire arbeidsvoorwaarden moeten herzien. En bovendien zal er, zoals je eigenlijk al een beetje aangaf, wel bekendheid moeten worden geven aan de omgevingsalteratie.oke, rij je mee, ff?
kom eraan, ga eerst ff maffen!
quote:mja ik heb laatst die docu The Gift gezien, nota bene uitgezonden door de VPRO. Amerikaanse jonge homo's die bewust op zoek zijn naar het HIV-virus. Want als ze het hebben, hoeven ze zich geen zorgen te maken DAT ze het krijgen
Op donderdag 31 juli 2003 23:47 schreef Doffy het volgende:[..]
Nee, ze komen zeker het Vaticaan niet uit. Maar ja, te lang flink op je knieen wil je nog wel eens inspiratie geven, he!
![]()
![]()
Bush is gewoon een variete-act in zichzelf. Die opmerkingen van hem zijn uitsluitend bedoel voor binnenlandse consumptie, want zolang z'n vice-president Dick Cheney heet en die een lesbische dochter heeft, komt er geen anti-gay wet uit het Witte Huis; mark my words. Dat weet Bush ook, maar hij moet z'n grrristelijke vriendjes (geldschieters) toch af en toe naar de mond praten. Waarvan akte, en we gaan door met de rest van de act (lees: war on terror
)
Ik ken toevallig twee amerikaanse homo's, en niet zo toevallig zitten ze er allebei aan te denken om te emigreren naar Europa...
Ik snap werkelijk niet, hoe mensen zulke oogkleppen op kunnen hebben. De Bijbel is niet door God geschreven, maar door profeten. En dan zullen ze wel een boodschap van de 'andere wereld' hebben doorgekregen om op te schrijven, maarja, dan moet die 'andere wereld' wel bestaan enz. Dat zo'n instituut als de kerk geen moeite doet om naar de mens zelf te kijken, naar de psyche, dat kan er bij mij echt niet in. En dan nog wel de grootste kerk die er is. Een kerk die onmenselijk is, het lijkt vreemd maar het is gewoon de realiteit. Ik heb toch gvd ook een gewone jeugd gehad zonder trauma's enz... En er zijn genoeg eenoudergezinnen (door sterfgeval of scheiding), en daar is ook niet elke zoon homo of dochter lesbisch. Hoe meer ik erover typ, hoe kwader ik er om word. Het kan er bij mij echt echt echt niet in.
quote:Oke, we bespreken het morgen wel bij een brunch in De Librije. Dan bereiden we ons eerst wel even voor met de projectmanager.
Op donderdag 31 juli 2003 23:53 schreef Doffy het volgende:[..]
Je hebt helemaal gelijk. Toch wil ik ook even schriftelijke toestemming hebben van de CEO's, de CFO, CTO, COO en CMO, en de chief architect. Daarbij moeten we rekening houden met onze USP's en windows of opportunity anders wordt de liability een hell of a job.
kom eraan, ga eerst ff maffen!
welterusten en dan gaan we morgen wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |