abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12138793
eerst en vooral, het gaat om een Belgische wagen ...
de kosten voor import zijn ongeveer 500 euro (denk ik)
maar misschien zijn er wel fokkers die in België wonen (of kennissen/vrienden) en geïnteresseerd zijn...

ten tweede, de wagen heeft al redelijk wat kilometers op de teller staan (257000km, waarvan veel snelweg), maar dit is er absoluut niet aan te merken en er kunnen er nog gemakkelijk 100.000 bij...
De wagen is altijd prima onderhouden en is in zeer goede staat.
bouwjaar: 1991
spiegels en bumpers zijn in kleur meegespoten, bmw-logo voor en achter is in dezelfde kleur gelakt (zie detail foto)

er ligt nu 1,5 jaar een lpg-tank in (+/- 60.000km)
geen lelijk gat in de bumper om te tanken ... neeheej... 't is heel netjes weggewerkt in de koffer ... 100% onzichtbaar

ik ga er volgende week mee naar de keuring (niet geldig in NL) en lever hem dan ook tip-top in orde af ... de wagen zal wel opnieuw gekeurd moeten worden na import.

vraagprijs: 4000,-
dit is inclusief de lpg-installatie, een extra set van vijf originele BMW-velgen, vermoedelijk twee extra ramen om de keuring door te komen zonder de folie eraf te moeten pulken (alle ramen behalve voorruit zijn getint, 35%), een extra velg (dezelfde als de M3-replica's die er onder liggen) ... was iemand tegenaan gereden en ik kreeg een nieuwe velg van de verzekering

er zit een K&N sportluchtfilter op, heeft pas een groot onderhoud gehad waarbij ook de nokkenas is vervangen...

eventueel laat ik de muziekinstallatie er ook in zitten; Pioneer cd-speler DEH-1330R : 4x45Watt, Ultimate speakers achterin 2x150Watt, sony xplod amp en twee xplod woofers, alle bedrading is netjes weggewerkt...
wattage van amp en woofers weet ik zo niet van buiten...

er zijn twee (heel) kleine beschadigingen die bijna niet opvallen;
ergens een deukje van iemand die het nodig vond om z'n portier open te gooien ... (moge die persoon eeuwig branden in de hel)
en dan nog een klein deukje van een fietser die het nodig vond om de lak van dichtbij te bewonderen.

(meer foto's op aanvraag: kernkopf@hotmail.com)

dat was het ... denk ik ...

PS. lager bieden heeft absoluut geen zin, de wagen MOET niet weg en als ik er niet genoeg voor krijg, laat ik er voor 500 euro een 1800iS blok in zetten....
Dat is ook de enige reden dat ik 'm weg wil doen ... ik wil sneller ...
dit is geen slome bak ofzo, maar ik wil gewoon snellerrrrr....

PPS. dit is een wagen van/voor een liefhebber ...
afzeiken mag, maar heb dan ook het lef om je adresgegevens te plaatsen

pi_12140277
Alleen reageren als je interesse hebt en wil bieden
pi_12143993
Ik wil hem ik wil hem ik wil hem!!!!!!!!!!!!

(Maar heb geen geld)

waarom post ik dan ?

With or without religion, you would have good people doing good things and bad people doing bad things. But for good people to do bad things, that takes religion.
pi_12144019
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:45 schreef Warmaster_ het volgende:
Ik wil hem ik wil hem ik wil hem!!!!!!!!!!!!

(Maar heb geen geld)

waarom post ik dan ?

helemaal geen geld? of net niet genoeg??
pi_12144046
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:46 schreef realist_ik het volgende:

[..]

helemaal geen geld? of net niet genoeg??

Helemaal geen geld ... kan er misschien net 1000 voor opbrengen
With or without religion, you would have good people doing good things and bad people doing bad things. But for good people to do bad things, that takes religion.
pi_12144077
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:47 schreef Warmaster_ het volgende:

[..]

Helemaal geen geld ... kan er misschien net 1000 voor opbrengen

daar mag je de velgen (incl. banden) voor hebben
pi_12157018
Mag ik dan wel vragen,hoezo er staat : Vraagprijs als lager bieden geen zin heeft? Voor de rest zou ik zeggen, mooie auto en gaat je wel lukken deze te verkopen.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_12157338
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2003 09:50 schreef D-Devil het volgende:
Mag ik dan wel vragen,hoezo er staat : Vraagprijs als lager bieden geen zin heeft? Voor de rest zou ik zeggen, mooie auto en gaat je wel lukken deze te verkopen.
ok, daar heb je een punt.

hoger bieden is geen probleem

pi_12235557
Echt een schitterende wagen dit, heb 'm nog in real life gezien toen realist_ik bij me voor de deur stond. Echt zo jammer dat ik er geen geld voor heb.
  dinsdag 5 augustus 2003 @ 20:41:45 #10
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_12243038
Ik ben wel geinteresseerd...

vraagjes:
- Is de LPG tank een G3 en foto's hiervan (idee hoeveel ruimte nog over)?
- Snap niet wat je bedoelt met weggewerkt in de koffer...moet je je koffer opendoen om LPG te tanken ofzo
- Kan de achterbank plat? (ikzelf dacht van niet)
- hoe staat het met de banden?
- Wat voor opties zitten erop? Airco?
- Koppelingsplaten al vervangen, want die zullen wel op zijn na 260dkm...

zo, zijn wel weer genoeg vragen

Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_12282883
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 20:41 schreef Jaggunsu het volgende:
Ik ben wel geinteresseerd...

vraagjes:
- Is de LPG tank een G3 en foto's hiervan (idee hoeveel ruimte nog over)?
- Snap niet wat je bedoelt met weggewerkt in de koffer...moet je je koffer opendoen om LPG te tanken ofzo
- Kan de achterbank plat? (ikzelf dacht van niet)
- hoe staat het met de banden?
- Wat voor opties zitten erop? Airco?
- Koppelingsplaten al vervangen, want die zullen wel op zijn na 260dkm...

zo, zijn wel weer genoeg vragen

-nope, geen G3 ... foto's kan ik straks wel maken ...
dan zie je meteen dat de aansluiting om te tanken aan de binnenkant van de koffer zit, heel netjes ...

-achterbank kan niet plat

-banden zijn in goede staat, evenals de banden die op die andere set velgen liggen ...

-verder weinig opties ... schuifdak (niet elektrisch) en elektrisch verstelbare spiegels ... geen airco (dat wil ik in de volgende zeker wel hebben) ...

-of die koppelingsplaten vervangen zijn, weet ik niet ... moet ik even navragen bij de garage...

pi_12282929
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2003 14:21 schreef Tomaz het volgende:
Echt een schitterende wagen dit, heb 'm nog in real life gezien toen realist_ik bij me voor de deur stond. Echt zo jammer dat ik er geen geld voor heb.

(ik heb 'm niet betaald om dat te zeggen hoor!! )

donderdag 7 augustus 2003 @ 17:04:46 #13
50220 Jaggunsu
Zo blauw als een reiger
pi_12283627
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 16:39 schreef realist_ik het volgende:

[..]

-nope, geen G3 ... foto's kan ik straks wel maken ...
dan zie je meteen dat de aansluiting om te tanken aan de binnenkant van de koffer zit, heel netjes ...

-achterbank kan niet plat

-banden zijn in goede staat, evenals de banden die op die andere set velgen liggen ...

-verder weinig opties ... schuifdak (niet elektrisch) en elektrisch verstelbare spiegels ... geen airco (dat wil ik in de volgende zeker wel hebben) ...

-of die koppelingsplaten vervangen zijn, weet ik niet ... moet ik even navragen bij de garage...

Ben niet meer geinteresseerd, sorry. Tanken lijkt me irritant als je kofferbak vol spullen zit. Achterbank kan niet plat dus ik kan mijn mountainbike, snowboard en surfzeilen er heel moeilijk in kwijt.

Je hebt blijkbaar alleen redelijk standaard onderhoud gedaan (anders zou je t wel weten door de kosten ), dus er zal wel wat aan zitten te komen. On top of that is de motor waarschijnlijk binnenkort aan revisie toe gezien de kilometerstand....

Heb ff gecheckt, kosten voor invoer naar NL zijn ongeveer 1200 euro's

Suc6 verder, want het is verder een heel mooie auto!

Beauty is in the eyes of the beer holder...
pi_12286075
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 17:04 schreef Jaggunsu het volgende:

[..]

Ben niet meer geinteresseerd, sorry. Tanken lijkt me irritant als je kofferbak vol spullen zit. Achterbank kan niet plat dus ik kan mijn mountainbike, snowboard en surfzeilen er heel moeilijk in kwijt.

Je hebt blijkbaar alleen redelijk standaard onderhoud gedaan (anders zou je t wel weten door de kosten ), dus er zal wel wat aan zitten te komen. On top of that is de motor waarschijnlijk binnenkort aan revisie toe gezien de kilometerstand....

Heb ff gecheckt, kosten voor invoer naar NL zijn ongeveer 1200 euro's

Suc6 verder, want het is verder een heel mooie auto!

een mtb of snowboard kan je er niet 1-2-3 in kwijt nee
geen skiluik ofzo ...
tsja, revisie ... hij verbruikt nog altijd geen olie ofzo dus het zal echt niet voor morgen zijn...

maar nog even over dat tanken hé ...
al zit die koffer helemaal tot het randje vol, van links naar rechts en boven naar onder ... dan nog kan je gemakkelijk tanken ...
die aansluiting zit echt van boven in het hoekje:

sta ik wel van te kijken trouwens, die invoerkosten ... dacht dat dat een stuk minder was ...

tsja, dan zal het toch iets moeten worden voor een in België wonende Fokker

pi_12286348
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 16:41 schreef realist_ik het volgende:

[..]

(ik heb 'm niet betaald om dat te zeggen hoor!! )

Pardon, je hebt nog 2 rekeningen bij me open staan...

Is het blinderen van ruiten in Nederland niet verboden? Of geldt daar een zoveel procent regeling voor?

pi_12286371
ik wou dat ik genoeg geld had.......

ruilen tegen mazda 323 sedan automaat (1.5) uit 89 met nog geen 130,000 duizend op de teller....

nahhhh dom voorstel eigenlijk.....

pi_12288657
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:51 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Pardon, je hebt nog 2 rekeningen bij me open staan...

Is het blinderen van ruiten in Nederland niet verboden? Of geldt daar een zoveel procent regeling voor?

achterste zijruiten mogen getint worden ... zowel in B als in NL
zelfde voor de achterruit, op voorwaarde dat je rechts een spiegel hebt ...

ik ben van de week naar de keuring geweest en heb er toen ff andere ramen in laten zetten ...
die worden morgen weer gewisseld...
ben er nog nooit voor aangehouden ofzo ... nooit geen gezeik gehad ...

anderzijds heb ik bij blik op de weg wel een keer gezien dat iemand de folie er ter plaatse af moest pulken om een boete te voorkomen ...
maar ja, dat is zo gebeurd (als het écht moet)

de wetten hieromtrent worden echter regelmatig gewijzigd...
bij m'n vorige wagen kreeg ik een certificaat dat rechtsgeldig was waarmee ik aan kon tonen dat m'n ramen slechts 35% getint waren...
maar dat is nu dus niet meer zo ...
zonneband heb ik er ook af moeten pulken trouwens ...
kutzooi. zeker met zo'n weer mis ik dat echt ...
en als je dan die kleppen naar beneden doet, vraag ik me af waarom dat wel mag en die band niet ... ze belemmeren allebei evenveel het zicht (voor zover dat dat al zo is, ik heb iig nooit last gehad van die zonneband ... alleen maar profijt)

pi_12288668
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:52 schreef blaat_aap het volgende:
ik wou dat ik genoeg geld had.......

ruilen tegen mazda 323 sedan automaat (1.5) uit 89 met nog geen 130,000 duizend op de teller....

nahhhh dom voorstel eigenlijk.....

ik denk er even over na ...
pi_13025523
Die geluidsinstallatie verkoop je zeker niet appart?
pi_13025535
Deze is meer dan een maand oud .
pi_13025977
quote:
Op maandag 8 september 2003 16:48 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Deze is meer dan een maand oud .
maakt niet uit ...
(kheb 'm zelf gespamd in dat PTA-topic)

enne... die installatie gaat niet los weg ...
eventueel wel de cd-speler en dan heb ik nog een goede Alpine-versterker liggen ...

pi_13026688
*** update ***
er zit sinds twee weken een nieuwe sportdemper van Raceland onder

het eindstuk ziet er uit zoals deze:
http://www.racelanduk.com/Shop/Details.asp?Id=RO_P2#
maar dan nog een zwarte demper ervoor

subtiel brommetje ... niet van dat leeuwengebrul

pi_13031478
toevallig heeft mijn broer bijna het zelfde auto tot de bouwjaar na 92 . Ik wou je wat vragen over het motorolie welke motor olie heb jij er nu in die auto zitten dan wil ik de waardes weten 10w40, 5w30 en graag of het voll syntetisch of half syntetisch. Ik weet zelf dat BMW dealer 5w30 gebruiken van het merk castrol TXT soft tec 5w30 gebruiken graag zou ik het merk ook willen weten.
pi_18256817
Ik heb maar ¤4200

Jammer nog even doorsparen
  woensdag 7 april 2004 @ 23:14:35 #25
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_18262371
quote:
Op woensdag 7 april 2004 20:29 schreef BMWM3 het volgende:
Ik heb maar ¤4200

Jammer nog even doorsparen
Zijn vraagprijs is ¤ 4000 hoor
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')