nou is er een slome duikelaar voor me die teneerste keihard rijd, maar zodra de motor/auto/politie en anwb wagen te voorschijn komen trapt hij KEI HARD op z'n remmen.
wat gebeurd er vervolgens: ik moet ook keihard op m'n remmen trappen om niet tegen die eikel aan te botsen (en ik hield netjes m'n 2 seconden afstand) maarja om vervolgens niet tegen hem aan te rijden moest ik met m'n auto de vluchtstrook om niet tegen die gast aan te botsen....
tijdens het remmen heb ik een hele grote witte wolk achter gelaten waardoor je de weg niet eens meer achter je kon zien, en degene die paar honderd meter achter me reed had mazzel anders had ie tegen mij opgeknald als ie dichtbij was geweest.
toen ik eenmaal op de vluchtstrook was reed ik nog 'ns alle pionnen van de anwb omver en toen met alle pech bleef er nog een pionnetje tussen m'n chassis en het wiel zitten waardoor ik nog 'ns extra ging slippen. uiteindelijk stopte ik 3 meter achter de anwb auto. met een ontijgelijke schrik en trillende handen maak ik m'n riem los om ff diep adem te halen en tot rust te komen. draai m'n raam open en gooi m'n gezicht naar buiten voor frisse lucht.
vervolgens komt die agent naar me toe en ik schrok ervan dus ik ga weer met m'n kop in die auto en kijk 'm aan, wat doet die klote wout, hij stopt waar die staat en doet z'n hand op de holster van z'n pistool!!! moment dat ik dat zag deed ik gelijk m'n handen omhoog en toen liep ie verder... zegt ie tegen mij:
wout: ja en wat zijn dat voor acties?!
ik: die gozer trapt keihard op z'n remmen!
wout: ooit van afstand gehoord?!
ik: ik hield 2 seconden afstand!
wout: en jij rijdt ook nog zonder riem!!
ik: nee die doe ik net af!
wout: mag ik je rij en kenteken bewijs zien.
vervolgens pak ik bibberig m'n bewijzen en geef 't aan hem hij loopt van m'n auto weg naar een collega toe, ze bekijken m'n bewijzen en die ene komt weer terug zegt ie:
wout: ik zie dat je maar 2 maanden je rijbewijs hebt.
(nou heb ik m'n rijbwijs al 3 maanden en rij die heletijd over de snelweg van rotterdam <-> amsterdam)
wout: zo heeft je leraar dat je niet geleerd hè!, wat nou als die pionnetjes wij waren geweest??
ik: dan had ik een groot probleem gehad...
wout: ok zodra er een grote opening is mag je weer verder rijden..
dus ik rij weer verder na paar minuutjes en ik merk op dat m'n auto een een tuk tuk tuk geluid maakt gelukkig was ik snel thuis, auto geparkeerd om de auto heen gekeken, dacht misschien zit er nog een pionnetje vast ergens, maar nergens ook maar iets te bekennen. dus ik laat de auto 2 uurtjes met rust en rij rustig een paar keer op en neer op de weg om te kijken/luisteren/ruiken waar 't vandaan komt....
geluid is er nog wel maar minder als eerst, en je ruikt die brandgeur als je rijdt, denk dat m'n remschijven en banden ontijgelijke klap gekregen hebben ervan en/of dat die remschijf ertegen aan zit ookal hoor je dat niet....
pfffffffffff wat een avond, stelletje kloten wouten, ipv dat ze opletten wat 't kenteken van die gast voor me was...
dus ik mag morgen weer lekker naar de garage om te kijken wat 't fucking probleem precies is
anywayz ben nog zwaar pissed en frusty
Rune
[Dit bericht is gewijzigd door Runeblades op 31-07-2003 01:07]
ach het had echt zwaar fout kunnen gaan, maar liever dit dan dat ik tegen die gozer voor me opbots of dat ik die wouten + anwb man omver rijd en tot stilstand kom tegen de takelwagen........
[Dit bericht is gewijzigd door Runeblades op 31-07-2003 01:11]
btw ik hoop voor je dat je auto nog beetje heel is
Rune moest gewoon uitwijken , dat soort dingen gebeuren nou eenmaal of je het leuk vindt of niet !
En trouwens als hij het precies zo verteld dan als het gegaan is is die sukkel voor hem de fout en niet Rune zelf.
sorry maar sommige mensen willen alleen maar personen afzeiken ,,,
Wel mooi dat je met de schrik bent vrijgekomen, had erger kunnen aflopen. Materiële schade is niet het ergste...
quote:LOL !!!
ik merk op dat m'n auto een een tuk tuk tuk geluid maakt
Ik heb precies hetzelfde gehad, moest keihard op de rem staan
en erna dat geluidje....
Weet je wat dat is ...... dat zijn je banden die aan een kant een beetje
vlak zijn geworden door het harde remmen ! Serieus ! Ik heb er 2 nieuwe
voorbanden erop gedaan en alles was weer ok.
(Je kon duidelijk de vlakke plekken op de banden zien).
Succes ermee !
quote:ik kon niet uitwijken het was nog een 1 baansweg met een vluchtstrook en op die vluchtstrook stond de motor en auto die verongelukt was, een takel wagen, politie wagen, anwb wagen en pionnetjes (ook in die volgorde van boven naar beneden) ik week ook uit en toen kwam ik tegen de pionnetjes als ik was doorgereden/geslipt had ik die voorligger geramd
Op donderdag 31 juli 2003 01:13 schreef pim-fortuyn het volgende:
sorry maar jullie posten poep !Rune moest gewoon uitwijken , dat soort dingen gebeuren nou eenmaal of je het leuk vindt of niet !
En trouwens als hij het precies zo verteld dan als het gegaan is is die sukkel voor hem de fout en niet Rune zelf.sorry maar sommige mensen willen alleen maar personen afzeiken ,,,
quote:Bijdehandte wouten krijgen altijd een bijdehand antwoord terug.
Op donderdag 31 juli 2003 01:00 schreef Runeblades het volgende:
wout: zo heeft je leraar dat je niet geleerd hè!, wat nou als die pionnetjes wij waren geweest??
ik: dan had ik jij een groot probleem gehad...
quote:tnx zal gelijk ff kijken!!!!
Op donderdag 31 juli 2003 01:14 schreef Tise het volgende:Weet je wat dat is ...... dat zijn je banden die aan een kant een beetje
vlak zijn geworden door het harde remmen ! Serieus ! Ik heb er 2 nieuwe
voorbanden erop gedaan en alles was weer ok.
(Je kon duidelijk de vlakke plekken op de banden zien).Succes ermee !
quote:Wat een belachelijke actie. Je hebt geluk gehad dat je er zo goed uit kwam. Als je net even een CDtje opzette of een peuk opstak was je er achterop geknald.
nou is er een slome duikelaar voor me die teneerste keihard rijd, maar zodra de motor/auto/politie en anwb wagen te voorschijn komen trapt hij KEI HARD op z'n remmen.
Maar als die vent keihard vóór je rijd, dan moet jij zelf ook wel keihard hebben gereden. Anders had hij toch veel verder voor je uit gereden? (tenzij hij je net gepasseerd was, maar dat zeg je niet).
Bij een gangetje van 120 km/u komt 2s overigens overeen met bijna 70m. Weet je wel zeker dat je zoveel afstand had?
We hebben er iig een automobilist bij die het belang van afstand houden begrijpt..
quote:Als het zo was gegaan dan dat hij verteld was hij evengoed fout. Stel nou dat het wel een noodstop was van die sukkel? Als jij achter op iemand knalt dan ben je altijd de schuldige, omdat je niet je voertuig veilig tot stilstand heb kunnen brengen in de afstand dat deze vrij en te overzien was.
En trouwens als hij het precies zo verteld dan als het gegaan is is die sukkel voor hem de fout en niet Rune zelf.
De reactie van de agent is niet OK overigens
linkervoorband heeft niks, rechtervoorband heeft het een beetje... achterwielen zijn 't meest beschadigd omdat ik achterwiel aandrijving heb denk ik.
quote:Die opgeravelde stukjes had ik ook. En je band hoeft maar een kleine
ok net ff gechecked, op de achterbanden kan je zien dat het rubber van de band echt verbrand is en dat het in allemaal kleine stukjes opgeraveld op de band is blijven plakken
linkervoorband heeft niks, rechtervoorband heeft het een beetje... achterwielen zijn 't meest beschadigd omdat ik achterwiel aandrijving heb denk ik.
Ik weet zo goed als zeker dat het aan je banden ligt
Heeft weinig met ramptoeristen te maken. Het is gewoon een eikel. Hij ziet politie en trapt op zijn rem.
Edoch vind toch dat jij ook wel fout zit. Je hield toch te weinig afstand!!! Anders had je op tijd kunnen remmen.
quote:als hij 120 reed en jij langzaam van achter reed jij dus nog harder + de 2 sec afstand die je mischien op dat moment had + 3 maanden rijbewijs, tsk tsk tsk ...en dan nog smoesjes ...
Op donderdag 31 juli 2003 01:30 schreef Runeblades het volgende:
we reden bijden tehard hij reed 120 en ik kwam langszaam van achteren met genoeg afstand, je mocht maar 100 op die snelweg dus hij zal wel geschrokken zijn en op z'n remmen getrapt plus nog het kijken naar het ongeluk op de vluchtstrook.
quote:Dit is idd een leuk stukje. MAAR (ja een hele dikke vette 'maar') Die wout vandaag reageerde gewoon kut....Hij had ook ff kunnen vragen of TS ok was en wat er was gebeurd, maar hij begint gelijk te zeiken over ze rijbewijs....
Op donderdag 31 juli 2003 01:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:
http://patcham.eurodomein.net/waardeloze%20agent.htm
Ik heb nu twee dergelijke ervaringen met agenten.
verhaal een
Ik had pizza besteld om 23u. Ik woon in een stille buurt, de dichtstbijzijnde pin-automaat is op de campus even verderop. Ik loop daar als enige, pin, en loop weer terug. Komt een politiebus aan en remt. Opeens WHHHAPPPP grote schijnwerper van boven dat busje op mij gericht.
WIE BEN JE??
nou die en die
WAAR WOON JE????
daar en daar, 100 m verderop
WAT DOE JE HIER????
euhm... pinnen voor mijn pizza?
HM. JOE.
verhaal twee
Mijn vader ging een auto kopen en we maken een proefrit. Groene kentekenplaten over de gele heen. Ik probeer die auto uit ( ) in het buitengebied, en we slaan linksaf weer naar het dorp. Staan daar agenten te controleren. Worden we aangehouden. Ik dacht nog gvd gvd ze hebben me zien sjeezen.
KENTEKENBEWIJS was het eerste wat hij zei. Die had de garagehouder niet meegegeven (lag niet in de auto). Boete 1 voor de dealer. Gingen ze de kentekens checken en bleken die niet overeen te komen met dezelfde eigenaar (auto was naar gezocht, gevonden bij een andere garage en mijn pa's vaste dealer regelde hem zeg maar). Kregen WIJ gvd het verwijt dat het niet klopte!!! Maar boete twee voor de dealer. Die hele houding en die hele benadering was om te
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |