quote:Count me in voor een italiaan.
Op donderdag 31 juli 2003 22:15 schreef Cynix ® het volgende:Nee, geen snackbar, chinees, pizzeria, whatever.
quote:Is een goede.
Op donderdag 31 juli 2003 22:14 schreef laffer het volgende:
nam kee, op de zeedijk!
niet duur en perfect eten, het is alleen niet gezellig binnen, het lijkt wel èèn grote keuken waar je inzit!
quote:Zeker, en als we op tijd komen moet het wel lukken met een groepje...
Op donderdag 31 juli 2003 22:17 schreef static het volgende:[..]
Is een goede.
quote:Dat kan altijd nog gedurende de avond een keer lijkt me.
Op donderdag 31 juli 2003 22:10 schreef Cynix ® het volgende:
Gewoon ergens een simpel VVV-menuutje (veel, vet en voordelig) scoren bij zo'n vreettent op de hoek.* Cynix ® kent A'dam niet goed genoeg om met concrete suggesties te komen.
quote:nee ok, maar we moeten wel ff weten wat we willen, ik ken dat dan spreken we om 17:00 af en zitten we om 18:00 nog niet binnen....
Op donderdag 31 juli 2003 22:18 schreef static het volgende:
Trouwens, er zitten daar zoveel vreettenten dat het me stug lijkt dat jullie niets vinden.
quote:Blauw aan de Wal:
Op donderdag 31 juli 2003 22:19 schreef HeatWave het volgende:[..]
nee ok, maar we moeten wel ff weten wat we willen, ik ken dat dan spreken we om 17:00 af en zitten we om 18:00 nog niet binnen....
quote:Oudezijds Achterburgwal 99
A little gem right in the middle of the Red Light District, in a surprisingly tranquil spot at the end of a small alley. Delicate Mediterranean kitchen, highly regarded by many. Stylish minimalist interior, with a bar-like atmosphere downstairs and a more formal no-smoking area upstairs. Nice outdoor terrace. Friendly, knowledgeable service and excellent selection of wines. To point you in the right direction; it's the alley directly opposite Casa Rosso.
quote:maakt mij niet uit, ik kan overal op tijd zijn, en ik ken alles.. verzin JIJ maar een plek waarvan je denkt dat iedereen die kent...
Op donderdag 31 juli 2003 22:19 schreef Bluezz het volgende:
En hoelaat is iedereen die wil eten waar?
quote:Eind van de middag in Amsterdam is geen probleem. En om 9 uur 's morgens is onzinnnig vroeg, dus dat doen we sowieso niet.
Op donderdag 31 juli 2003 22:19 schreef Bluezz het volgende:
En hoelaat is iedereen die wil eten waar?
quote:Daar heb je een goed punt
Op donderdag 31 juli 2003 22:26 schreef Light het volgende:[..]
Eind van de middag in Amsterdam is geen probleem. En om 9 uur 's morgens is onzinnnig vroeg, dus dat doen we sowieso niet.
quote:Het leven hoeft niet altijd moeilijk te zijn.
Op donderdag 31 juli 2003 22:31 schreef HeatWave het volgende:
Daar heb je een goed punt.
quote:Is mij wat te vroeg, want ik hoef niet persé klokslag 19.00 uur in die oven kroeg te zijn.
Op donderdag 31 juli 2003 22:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk afspreken om 17:00, 17:30 zitten we dan aan tafel hebben we ruim de tijd...
quote:Zeedijk klinkt goed. 5 uur ook.
Op donderdag 31 juli 2003 22:32 schreef Cynix ® het volgende:
Oudezijds achterburgwal, Zeedijk, meeste stemmen gelden, I'll be there. Uurtje of 5, I presume?
quote:Check ff je mail.
Op donderdag 31 juli 2003 22:34 schreef HeatWave het volgende:
zoals ik al zei, ik vind alles best..
Zo te horen hebben er hier mensen uiteenlopende ideeen over etenstijden en zo. Misschien meerdere aparte eetgroepen formeren, dan?
quote:done and replied...
Op donderdag 31 juli 2003 22:39 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Check ff je mail.
quote:Half 6 kan ook prima. Veel later lijkt me niet handig.
Op donderdag 31 juli 2003 22:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk afspreken om 17:00, 17:30 zitten we dan aan tafel hebben we ruim de tijd...
quote:Spreken wij gewoon bij Carmel in Amstelveen af.
Op donderdag 31 juli 2003 22:39 schreef motown het volgende:Zo te horen hebben er hier mensen uiteenlopende ideeen over etenstijden en zo. Misschien meerdere aparte eetgroepen formeren, dan?
kosher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |