abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12116644
Afgelopen donderdag ging mijn vriendin samen stappen met haar beste vriendin. Toen zij van de ene naar de andere tent gingen gebeurde het volgende:
Ik moet er eerst bij zeggen dat dit in Tilburg was en het was kermis. Op de kermis staat er een politie post. Niet ver van de disco waar mijn vriendin heen wilde. Toen ze dus bijna daar waren onstond er ineens een knokpartij tussen 2 grote groepen jongeren. Ik zeg er nogmaals bij de politie post staat er niet ver vandaan. Wat doet de politie op z'on moment zou je denken? Nou HELEMAAL NIKS, staan er gvd bij toe te kijken!!!!!!!!! Geen ingreep, niks, nada, noppes. Aangezien de knokpartij nogal uit de hand liep, zijn UITSMIJTERS van de omliggende cafe's disco's ertussen gesprongen die het groepje uit elkaar hebben gehaald. Ik wil nog maar es duidelijk maken hoe laf de politie wel niet is in Nederland. Ze pakken gvd iedere kans die ze hebben wanneer je 2 km/h te hard rijdt, maar wanneer je in elkaar geslagen word doen ze niks.
Wat vinden jullie hier nou van? Meer ervaringen? Want dit kan toch gewoon niet....... stelletje lafbekken BAH!!!!!!!!!!!
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:39:35 #2
59009 paullo
vini vidi vici
pi_12116817
Als het werkelijk zo is gegaan vind ik het ook heel ernstig dit en vooral omdat ze van te voren zeiden dat ze een direct lik op stuk beleid zouden hanteren!! Maarja heb het zelf ook al paar x meegemaakt bij incidenten dat ze politie niet te zien was en even later bij iets anders een veel kleiner vergrijp stonden ze ineens met 3 wagens
It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:40:20 #3
50300 CIXX
Rotterdam
pi_12116838

2 km te hard, stoute jongen
een praatje maken met een paar maten op straat, stoute jongen
vergeten richting aan te geven, stoute jongen

je vriendin wordt verkracht en jij neergestoken, niks aan de hand
(voorbeelden )
zoiets?

[Dit bericht is gewijzigd door CIXX op 30-07-2003 15:41]

Hardcore is my life, is my style!
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:40:50 #4
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_12116853
Kan er niet een centraal Politie-zeik topic komen?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_12116890
ach ja dat de politie niets nuttigs doen ben ik gewend, naast mijn school is een politie opleiding: ze kennen wel veel eten wegwerken in de aula, dat moet ik zeker nagaven.
De beste realitysoap in tijden: Duif! http://duif.ben-thuis.nl
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:41:52 #6
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_12116891
Ze wachten tot die "2 grote groepen jongeren" elkaar afgeslacht hebben.
yankee charlie dinges
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:42:01 #7
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_12116895
Vind je het raar? ze weten gewoon dat ze totaal geen gezag uit stralen, en dat er toch niemand is die respect voor ze heeft, het is natuurlijk vet laf dat ze niks deden maar er tussen in springen was zelfmoord denk ik voor die snorren(of ze moeten wel met velen geweest zijn).
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:42:23 #8
61660 Lariekoek
pi_12116909
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:41 schreef hyperfuzz het volgende:
Precies, weer wat tuig minder.
Mooi opgelost toch?
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:42:24 #9
42611 Harry2ic
Wat wordt het met de wereld?
pi_12116910
Waar gaat het heen met Nederland?? Tegen de tijd dat de politie al niks meer doet, kun je ook niet verwachten dat burgers slachtoffers te hulp schieten. Ik denk dat het tijd word dat we een soort van particuliere ordehandhavingsdienst moeten oprichten (wat eigenlijk de politie z'n taak is), bestaande uit uitsmijters, want die grijpen wel in!!!!!
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:43:28 #10
61660 Lariekoek
pi_12116945
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef Harry2ic het volgende:
Waar gaat het heen met Nederland?? Tegen de tijd dat de politie al niks meer doet, kun je ook niet verwachten dat burgers slachtoffers te hulp schieten. Ik denk dat het tijd word dat we een soort van particuliere ordehandhavingsdienst moeten oprichten (wat eigenlijk de politie z'n taak is), bestaande uit uitsmijters, want die grijpen wel in!!!!!
Slecht plan
gister de kroeg uitgeslagen zonder echte reden....
pi_12117077
like duh, over het algemeen zijn de mensjes die politieagent worden, van die exuitkeringstrekkers of melkert figuren (no offence)
het zijn iig niet de mensen die laten we zeggen zich actief sociaal betrokken voelen met de maatschappij, en ook niet de krachtpatsers die bij de cafees als uitbaters staan...
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat er in zit.
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:50:24 #12
42611 Harry2ic
Wat wordt het met de wereld?
pi_12117156
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:43 schreef Lariekoek het volgende:

Slecht plan

Ik heb het gelezen, gaat idd nergens over, maar blijkt maar weer dat je zeker niks aan de politie hebt.
pi_12117203
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef Punica het volgende:
Vind je het raar? ze weten gewoon dat ze totaal geen gezag uit stralen, en dat er toch niemand is die respect voor ze heeft, het is natuurlijk vet laf dat ze niks deden maar er tussen in springen was zelfmoord denk ik voor die snorren(of ze moeten wel met velen geweest zijn).
.
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_12117329
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:41 schreef hyperfuzz het volgende:
sjah... dat is dus echt wel wat ik zou doen... elkaar af laten slachten, en daarna alles bij elkaar vegen en afvoeren naar het bureau / ziekenhuis
- Want die van een olifant is toch het langste
  woensdag 30 juli 2003 @ 15:56:10 #15
27972 Phaelanx
Modder eter
pi_12117357
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:47 schreef Superstudent het volgende:
like duh, over het algemeen zijn de mensjes die politieagent worden, van die exuitkeringstrekkers of melkert figuren (no offence)
het zijn iig niet de mensen die laten we zeggen zich actief sociaal betrokken voelen met de maatschappij, en ook niet de krachtpatsers die bij de cafees als uitbaters staan...
Wat is dit nou weer voor bullshit? Heb je wel enig idee waar je het over hebt? Enneh, no offense..
[url=http://fotoboek.fok.nl/phaelanx]Phaelanx[/url] is the only deployed close-in weapon system capable of autonomously performing its own search, detect, evaluation, track, engage and kill assessment functions.
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:16:32 #16
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_12117917
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef innerSheep het volgende:
sjah... dat is dus echt wel wat ik zou doen... elkaar af laten slachten, en daarna alles bij elkaar vegen en afvoeren naar het bureau / ziekenhuis
Ziekenhuis? Dat dacht ik maar ff niet.
yankee charlie dinges
  woensdag 30 juli 2003 @ 16:19:19 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_12117998
ga zelf bij de politie en verrander het dan. Zal je vies tegen vallen
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  FOK!fotograaf woensdag 30 juli 2003 @ 16:24:46 #18
18921 freud
Who's John Galt?
pi_12118159
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 16:19 schreef ook_gek het volgende:
ga zelf bij de politie en verrander het dan. Zal je vies tegen vallen
Indeed, je mag als agent niets. Werk je zo'n reltypje tegen de grond, dan heb je gelijk een aanklacht tegen je aan je broek. Als de politie gewoon even de mensen met de wapenstok mocht kalmeren, dan grijpen ze wel sneller in hoor!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 31 juli 2003 @ 01:51:23 #19
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_12132187
Voor het uitschrijven van bekeuringen en bij controles zie je ALTIJD zulke grote apies, van die flinke kerels met snorren en gemillimeterd haar.
Maar voor de surveillance kom je alleen maar van die zielige allochtone agenten tegen, van die zwakke. En de vrouwelijke collega is meestal superklein met een achterwerkformaat "2 planeten en 1 broek".

Inderdaad grijpen die niet in. Ze doen het in hun broek (wordt die broek nog voller).

The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
pi_12132295
onthoudt nu toch eens en voor altijd:

WOUTEN ZIJN BOUTEN

We zitten in een patroon waar niet uit te komen lijkt:

A) Ik heb geen respect meer voor de politie en lach ze uit
B) Doordat steeds minder mensen respect voor ze hebben, worden ze makkelijker zelf slachtoffer en doen ze dus maar niks meer
C) zie A)

Ik wil de GUARDIA CIVIL IN NEDERLAND!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 31-07-2003 01:58]

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_12132314
liever een zus als hoer dan een wout als broer.
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_12132368
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 01:57 schreef Vision het volgende:
liever een zus als hoer dan een wout als broer.
Wij begrijpen elkaar!!

komend jaar samen verjaardag vieren?? hehe

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 31 juli 2003 @ 03:20:10 #23
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_12132828
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:43 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Slecht plan

Juist, dat wilde ik dus ook net al zeggen.

Dat was ik dus.

pi_12134128
Op mijn oude school was er een gevecht uitgebroken tussen de Crips en Haarlem Noord (2 bendes hier in Haarlem).

Iemand heeft dus de politie gebeld, maar ze hebben alleen maar alle wegen rondom het gevecht afgezet en iedereen die op het fietspat aan het fietsen was kreeg een boete enzo, en het gevecht maar doorgaan.

Er stonden toen zeker 20 politie auto's en zeker 60 man smeris, maar nix doen hoor.

Soms.....heel soms....zijn het lafbekken

pi_12136115
Guardia Civil, wat dacht je van een zooi Carabinieri's naar NL halen, ik denk dat de "stoere vechtersbazen" huilend om hun moeder gaan roepen als die gasten ingrijpen..

In landen als Italië, Spanje, België etc denk je wle 3 keer na om de politie uit te lachen (ja OOK BELGIË jah, die zijn daar niet zo flauw)..

het is gewoon een mentaliteits/beleids(binnen politie/regering)kwestie en zolang dit niet verandert blijft de politie hier idd knap waardeloos..

vinsbergen is het eens met de topic starter

l a u w e g a s t e e e h
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')