2 km te hard, stoute jongen
een praatje maken met een paar maten op straat, stoute jongen
vergeten richting aan te geven, stoute jongen
je vriendin wordt verkracht en jij neergestoken, niks aan de hand
(voorbeelden )
zoiets?
[Dit bericht is gewijzigd door CIXX op 30-07-2003 15:41]
quote:Precies, weer wat tuig minder.
Op woensdag 30 juli 2003 15:41 schreef hyperfuzz het volgende:
Ze wachten tot die "2 grote groepen jongeren" elkaar afgeslacht hebben.
quote:Slecht plan
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef Harry2ic het volgende:
Waar gaat het heen met Nederland?? Tegen de tijd dat de politie al niks meer doet, kun je ook niet verwachten dat burgers slachtoffers te hulp schieten. Ik denk dat het tijd word dat we een soort van particuliere ordehandhavingsdienst moeten oprichten (wat eigenlijk de politie z'n taak is), bestaande uit uitsmijters, want die grijpen wel in!!!!!
quote:Ik heb het gelezen, gaat idd nergens over, maar blijkt maar weer dat je zeker niks aan de politie hebt.
Op woensdag 30 juli 2003 15:43 schreef Lariekoek het volgende:Slecht plan
gister de kroeg uitgeslagen zonder echte reden....
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 15:42 schreef Punica het volgende:
Vind je het raar? ze weten gewoon dat ze totaal geen gezag uit stralen, en dat er toch niemand is die respect voor ze heeft, het is natuurlijk vet laf dat ze niks deden maar er tussen in springen was zelfmoord denk ik voor die snorren(of ze moeten wel met velen geweest zijn).
quote:sjah... dat is dus echt wel wat ik zou doen... elkaar af laten slachten, en daarna alles bij elkaar vegen en afvoeren naar het bureau / ziekenhuis
Op woensdag 30 juli 2003 15:41 schreef hyperfuzz het volgende:
Ze wachten tot die "2 grote groepen jongeren" elkaar afgeslacht hebben.
quote:Wat is dit nou weer voor bullshit? Heb je wel enig idee waar je het over hebt? Enneh, no offense..
Op woensdag 30 juli 2003 15:47 schreef Superstudent het volgende:
like duh, over het algemeen zijn de mensjes die politieagent worden, van die exuitkeringstrekkers of melkert figuren(no offence)
het zijn iig niet de mensen die laten we zeggen zich actief sociaal betrokken voelen met de maatschappij, en ook niet de krachtpatsers die bij de cafees als uitbaters staan...
quote:Ziekenhuis? Dat dacht ik maar ff niet.
Op woensdag 30 juli 2003 15:55 schreef innerSheep het volgende:
sjah... dat is dus echt wel wat ik zou doen... elkaar af laten slachten, en daarna alles bij elkaar vegen en afvoeren naar het bureau / ziekenhuis
quote:Indeed, je mag als agent niets. Werk je zo'n reltypje tegen de grond, dan heb je gelijk een aanklacht tegen je aan je broek. Als de politie gewoon even de mensen met de wapenstok mocht kalmeren, dan grijpen ze wel sneller in hoor!
Op woensdag 30 juli 2003 16:19 schreef ook_gek het volgende:
ga zelf bij de politie en verrander het dan. Zal je vies tegen vallen
Inderdaad grijpen die niet in. Ze doen het in hun broek (wordt die broek nog voller).
WOUTEN ZIJN BOUTEN
We zitten in een patroon waar niet uit te komen lijkt:
A) Ik heb geen respect meer voor de politie en lach ze uit
B) Doordat steeds minder mensen respect voor ze hebben, worden ze makkelijker zelf slachtoffer en doen ze dus maar niks meer
C) zie A)
Ik wil de GUARDIA CIVIL IN NEDERLAND!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Stefkuh op 31-07-2003 01:58]
quote:Wij begrijpen elkaar!!
Op donderdag 31 juli 2003 01:57 schreef Vision het volgende:
liever een zus als hoer dan een wout als broer.
komend jaar samen verjaardag vieren?? hehe
quote:Juist, dat wilde ik dus ook net al zeggen.
Op woensdag 30 juli 2003 15:43 schreef Lariekoek het volgende:[..]
Slecht plan
gister de kroeg uitgeslagen zonder echte reden....
Dat was ik dus.
Iemand heeft dus de politie gebeld, maar ze hebben alleen maar alle wegen rondom het gevecht afgezet en iedereen die op het fietspat aan het fietsen was kreeg een boete enzo, en het gevecht maar doorgaan.
Er stonden toen zeker 20 politie auto's en zeker 60 man smeris, maar nix doen hoor.
Soms.....heel soms....zijn het lafbekken
In landen als Italië, Spanje, België etc denk je wle 3 keer na om de politie uit te lachen (ja OOK BELGIË jah, die zijn daar niet zo flauw)..
het is gewoon een mentaliteits/beleids(binnen politie/regering)kwestie en zolang dit niet verandert blijft de politie hier idd knap waardeloos..
vinsbergen is het eens met de topic starter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |