Overzichtje van de komende uitzendingen volgt
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 22:12 schreef olavski het volgende:
Drie van Milan, woensdag 30 juli, 21:20 Ned 2.Verplicht.
is al eerder geweest opgesplitst in 4 uitzendingen, nu in z'n geheel
quote:Beiden ECHT live (zegt Qi, dus weet ik zeker dat het zo is
Op woensdag 30 juli 2003 11:57 schreef Qi het volgende:
Vanavond:16:45 - HNK Cibalia - Vfl Wolfsburg Intertoto Duel (Eurosport)
19:45 - Schumacher - Friends (Eurosport)Weet iemand wat dat 'Schumacher - Friends' precies is? Weer zo'n soort UNICEF wedstrijd zoals we laatst hadden?
Het moet namelijk zijn: Schumacher's friends vs. Allstars.
Deze wedstrijd is inderdaad vanaf 19:45 te zien op Eurosport Live!
quote:Zo staat het ook in mijn televisiegids, op teletekst en op internet, ik kan er dus weinig aan doen.
Op woensdag 30 juli 2003 19:26 schreef SanderVeldhuis het volgende:
Het staat verkeerd omschreven in jouw uitleg!Het moet namelijk zijn: Schumacher's friends vs. Allstars.
Deze wedstrijd is inderdaad vanaf 19:45 te zien op Eurosport Live!
Wat een bagger wedstrijd trouwens, die UNICEF wedstrijd was nog enigzins leuk, omdat daar goede spelers rondliepen, maar dit is gewoon een...............show
quote:Heb 5 minuten gekeken en toen TV weer uitgezet. Wat een onzin zeg, deze wedstrijd.
Op woensdag 30 juli 2003 21:11 schreef Qi het volgende:
Zo staat het ook in mijn televisiegids, op teletekst en op internet, ik kan er dus weinig aan doen. Wat een bagger wedstrijd trouwens, die UNICEF wedstrijd was nog enigzins leuk, omdat daar goede spelers rondliepen, maar dit is gewoon een.........show
quote:Zet maar weer aan, Ned 2, ik ben kijken.
Op woensdag 30 juli 2003 21:12 schreef golfer het volgende:[..]
Heb 5 minuten gekeken en toen TV weer uitgezet. Wat een onzin zeg, deze wedstrijd.
quote:Inderdaad, de uitzending die nu gaat komen moet iedereen zien. Mooie documentaire over Gullit, Rijkaard & Van Basten. Voetbalbeelden zijn schaars, maar dit wordt goed gemaakt door veel achtergrondinformatie.
Op woensdag 30 juli 2003 21:15 schreef olavski het volgende:[..]
Zet maar weer aan, Ned 2, ik ben kijken.
quote:Ga ik ook maar weer kijken naar de 3 van Milan.
Op woensdag 30 juli 2003 21:15 schreef olavski het volgende:Zet maar weer aan, Ned 2, ik ben kijken.
quote:Xag ook nog een flits van Gerets...
Op woensdag 30 juli 2003 21:17 schreef JeroenV het volgende:
Toen ik Dj Otzi met een hoofdoek en bierbuik zag rondhuppelen in het veld, terwijl hij het publiek aan het opzwepen was, heb ik hem uitgezet. De scheidsrechter is een vrouw.
Maar nu NL2
Ik zag Capello wenen
Ik had altijd gedacht dat die kerel geen emoties kon tonen
Vervelend want ik ken het nummer wel, ben de naam kwijt
quote:Iets van UB-40?
Op woensdag 30 juli 2003 22:41 schreef olavski het volgende:
Als we toch aan het vragen zijn: Van wie is dat liedje dat ze de hele tijd bij begin en eind van elke aflevering draaide?Vervelend want ik ken het nummer wel, ben de naam kwijt
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 22:47 schreef golfer het volgende:[..]
Iets van UB-40?
Het was The Smiths, maar kan effe niet op de naam van het nummer komen...
Ik denk 'bigmouth strikes again'.
quote:Neee, Big mouth is heel bekend, die niet. Maar ik ga offtopic en zet m'n speurtocht wel elders voort.
Op woensdag 30 juli 2003 22:49 schreef Doc het volgende:[..]
Het was The Smiths, maar kan effe niet op de naam van het nummer komen...
Ik denk 'bigmouth strikes again'.
Ontopic: Net gemist iedereen, de samenvatting van Heerenveen - FC Koper, 2-0
Gelukkig dat ik even ging zappen, anders had ik Ferris Buelers' day off gezien ipv dit
quote:Schakelde pas in tijdens Napoli-AC Milan.
Op woensdag 30 juli 2003 21:20 schreef Qi het volgende:[..]
Inderdaad, de uitzending die nu gaat komen moet iedereen zien. Mooie documentaire over Gullit, Rijkaard & Van Basten. Voetbalbeelden zijn schaars, maar dit wordt goed gemaakt door veel achtergrondinformatie.
Waar ging het eerste gedeelte over ?
quote:Teveel om uit te leggen, je moet het echt zien. Ik heb alle afleveringen op DVD staan, maar ik zou niet weten hoe ik die moet gaan verspreiden. Ze zijn zo'n 750MB per stuk, dus ik kan ze ook niet zomaar eventjes ergens op een webspace gooien. Misschien gaat de NOS het nog een keer herhalen.
Op woensdag 30 juli 2003 23:39 schreef tong80 het volgende:[..]
Schakelde pas in tijdens Napoli-AC Milan.
Waar ging het eerste gedeelte over ?
quote:Begonnen ze met de individuele carrières bij de Nederlandse clubs ?
Op woensdag 30 juli 2003 23:47 schreef Qi het volgende:[..]
Teveel om uit te leggen, je moet het echt zien. Ik heb alle afleveringen op DVD staan, maar ik zou niet weten hoe ik die moet gaan verspreiden. Ze zijn zo'n 750MB per stuk, dus ik kan ze ook niet zomaar eventjes ergens op een webspace gooien. Misschien gaat de NOS het nog een keer herhalen.
En de heldenontvangst van Gullit en van Basten ?
quote:Hup PSV
Op woensdag 30 juli 2003 23:51 schreef Bobu het volgende:
Zondag, 18.00 uur, Eurosport, integraal The Spurs (Dutchgooner's favourites) - PSV
quote:Ja, en tussendoor ook nog wat voetbalbeelden, en er kwamen ook steeds bekenden van Gullit, Rijkaard & Van Basten aan het woord.
Op woensdag 30 juli 2003 23:54 schreef tong80 het volgende:[..]
Begonnen ze met de individuele carrières bij de Nederlandse clubs ?
En de heldenontvangst van Gullit en van Basten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |