abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12101954
Heeft iemand deze short film van David Lynch al gezien?
Ik heb hem net bekeken en vond het zoals al zijn werken vrij indrukwekkend en onbegrijpbaar
Heeft hier trouwens iemand een beetje een idee wat er nu gebeurd in dat filmpje en waarom dat vrouwke nu boos is op dat blondje?

En heeft iemand de miniserie Rabbits al gezien?
Ik nog niet, weet trouwens ook niet waar hij verkrijgbaar is Schijnt een hele bizarre serie te zijn over mensen verkleed in konijnen pakken

Linkje naar short film!
http://courts.6nema.com/DarkenedRoom/DarkenedRoom.htm

Je kan hem downloaden door op Modem, Cable/ADSL te klikken

[Dit bericht is gewijzigd door Pietjuh op 30-07-2003 18:51]

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_12119993
Niemand?
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_12121412
Aapje Piet zet dan linkje erbij
intelligence is in the eye of the beholder
pi_13767698
Ze staan trouwens allemaal op davidlynch.com maar dan moet je 10 dollar per maand betalen

Ik heb net darkened room gekeken maar die tyfus tv met van die debiele nickelodeon tekenfilms stond veel te hard dus ik heb me niet goed kunnen concentreren... Was wel veel lekker vaag...

Ik heb van rabbits het eerste deel gezien en ik vond het echt eng, ik weet het niet, het hele gevoel wat ik er van kreeg was echt angstaanjagend...

This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')