abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 01:30:29 #76
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_13866411
jongen en meisjes, het moet lukken!
wordt allemaal lid
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_13868918
nog

27.262

als je bij me weggaat mag ik dan met je mee
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:28:20 #78
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13883611
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 10:24 schreef danerit het volgende:
nog

27.262

Echt niet!

BNN zit in de shit, en goed ook. De omroep heeft in de strijd om leden gratis lidmaatschap aan scholieren uitgedeeld. Maar dát mag helaas niet.
Wanhopig
Shoppen met Bridget, daten met Katja, flyeren in de stad, alles stelt BNN in het werk om mensen zo ver te krijgen om lid te worden. Maar nu blijkt dat BNN zo wanhopig is, dat ze net een stapje te ver zijn gegaan. In de strijd om 50.000 nieuwe leden te werven, gaat BNN zelfs zo ver om gratis lidmaatschappen aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad. Het Commissariaat voor de Media ziet in de NRC-gegevens reden om de kwestie nader te onderzoeken. BNN wilde nog niet reageren op het bericht.

Gratis
BNN moet volgend jaar over 150.000 leden beschikken, want anders verdwijnt de de omroep van het scherm. Als het lukt om de extra leden binnen te halen dan krijgt BNN er veel zendtijd bij. Deze extra leden zijn dus heel belangrijk, maar de wil om lid te worden is niet bij iedereen aanwezig. De werving loopt dus stroef en daarom bood BNN afgelopen week op een onderwijsbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs gratis lidmaatschappen aan.

Huurder
Het geld voor die lidmaatschappen zou volgens NRC zijn opgehoest door de eigenaar van het Hilversumse pand van BNN. Die heeft er belang bij dat de omroep, en daarmee dus ook de huurder van zijn pand, blijft bestaan. In totaal zouden op de beurs zevenduizend jongeren op deze manier zijn lid geworden.

Sanctie
Het Commissariaat van de Media laat weten dat als de leden inderdaad op deze manier zijn geronseld, ze niet meetellen in het eindtotaal. Dat is de enige sanctie; een geldboete bijvoorbeeld legt de mediawaakhond niet op. Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen." De teller staat dus bij dezen weer op 34.000 nog te werven leden voor BNN...

pi_13883698
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:28 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Echt niet!

BNN zit in de shit, en goed ook. De omroep heeft in de strijd om leden gratis lidmaatschap aan scholieren uitgedeeld. Maar dát mag helaas niet.
Wanhopig
Shoppen met Bridget, daten met Katja, flyeren in de stad, alles stelt BNN in het werk om mensen zo ver te krijgen om lid te worden. Maar nu blijkt dat BNN zo wanhopig is, dat ze net een stapje te ver zijn gegaan. In de strijd om 50.000 nieuwe leden te werven, gaat BNN zelfs zo ver om gratis lidmaatschappen aan te bieden. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad. Het Commissariaat voor de Media ziet in de NRC-gegevens reden om de kwestie nader te onderzoeken. BNN wilde nog niet reageren op het bericht.

Gratis
BNN moet volgend jaar over 150.000 leden beschikken, want anders verdwijnt de de omroep van het scherm. Als het lukt om de extra leden binnen te halen dan krijgt BNN er veel zendtijd bij. Deze extra leden zijn dus heel belangrijk, maar de wil om lid te worden is niet bij iedereen aanwezig. De werving loopt dus stroef en daarom bood BNN afgelopen week op een onderwijsbeurs in de Utrechtse Jaarbeurs gratis lidmaatschappen aan.

Huurder
Het geld voor die lidmaatschappen zou volgens NRC zijn opgehoest door de eigenaar van het Hilversumse pand van BNN. Die heeft er belang bij dat de omroep, en daarmee dus ook de huurder van zijn pand, blijft bestaan. In totaal zouden op de beurs zevenduizend jongeren op deze manier zijn lid geworden.

Sanctie
Het Commissariaat van de Media laat weten dat als de leden inderdaad op deze manier zijn geronseld, ze niet meetellen in het eindtotaal. Dat is de enige sanctie; een geldboete bijvoorbeeld legt de mediawaakhond niet op. Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen." De teller staat dus bij dezen weer op 34.000 nog te werven leden voor BNN...

Ja las het
Nu kunnen ze het wel vergeten
slettebak [@] gmail.com
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:35:12 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_13883767
quote:

[..]

Ik ben niet geregistreerd met naam en adres en betaal niets.

Again
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:20 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nog steeds niet lid en ben het ook niet van plan eigenlijk. Niet om de 5 euro, maar om het gedoe. Ergens lid van zijn.

Bovendien gaat Ruud de Wild toch weg bij BNN so what\'s the point?

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:37:15 #81
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_13883812
Goed zo, weg met die linkse pauper omroep
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 20:38:12 #82
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_13883834
Gaat Ruud de Wild weg .
Wat heb ik gemist dan .
Endless, Forever More....
pi_13885041
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:37 schreef Vivi het volgende:
Goed zo, weg met die linkse pauper omroep
*PROEST.*
It's easier to get forgiveness than permission.
pi_13885086
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 20:32 schreef JaWi het volgende:

[..]

Ja las het
Nu kunnen ze het wel vergeten

Een studiegenoot van me was lid geworden van BNN bij een feest in Hotel Arena. Zijn lidmaatschap werd door Hotel Arena betaald. Dat mag dus ook niet...?
  Redactie Frontpage dinsdag 14 oktober 2003 @ 21:52:49 #85
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_13885861
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:26 schreef Glacius het volgende:
Een studiegenoot van me was lid geworden van BNN bij een feest in Hotel Arena. Zijn lidmaatschap werd door Hotel Arena betaald. Dat mag dus ook niet...?
Ik werd er ook gevraagd maar moest betalen

Dus geen lid geworden

dinsdag 14 oktober 2003 @ 22:07:07 #86
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13886242
quote:
Uit de Mediawet blijkt dat "een persoon individueel moet kiezen voor een omroeplidmaatschap en er ook individueel voor moet betalen."
Nu spreken ze zich tegen. Het eerste gedeelte geeft aan dat ze individueel moeten kiezen. Dat hebben ze gedaan door het 'gratis' lidmaatschap aan te nemen. En het betalen, dan vragen ze toch gewoon een eurocent?
Dan kunnen ze wel genoeg leden binnen halen.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 22:07:53 #87
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_13886261
quote:
Ik ben niet geregistreerd met naam en adres en betaal niets.
Maar dan ben je wel lid van Fok. Je hebt je geregistreerd, dus ben je wel lid
pi_13891144
BNN heeft twee maanden uitstel gekregen en heeft nu tot 1 maart 2003 om de 150.000 leden bij elkaar te krijgen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_13892014
nog 27.262 dat halen ze nooit.
Ik toen ik gisteren BNN keek stond ie nog op 27.268
"Looooooooooooosch!!"
"Onze doelgroep is dan natuurlijk ook vooral jongeren die nog echt keihard Loosch kunnen gaan"
- Pim Derks, 1 juni 2005
pi_13893169
quote:
Op woensdag 15 oktober 2003 08:10 schreef Svensational het volgende:
BNN heeft twee maanden uitstel gekregen en heeft nu tot 1 maart 2003 om de 150.000 leden bij elkaar te krijgen.
Bron?
  woensdag 15 oktober 2003 @ 19:58:59 #91
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13903866
Ik ben lid geworden, en dat is goed zo
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_13906840
ze zijn verplicht volgens de mediawet om er geld voor te vragen, anders kunnen ze het telefoonboek wel overschrijven.

de KRO bijvoorbeeld, doet ook aan ledewerving bijvoorbeeld... daar moet je 7 euro betalen en krijg je er ook gratis een cadeautje bij, bijvoorbeeld een video of een cd, net als bij BNN.

ik vraag me af wat ze met het geld doen wat ze er voor krijgen, die cadeaus kosten per stuk voor hun lang geen 7 euro, of bij BNN 5,73.... gaat dat geld naar BNN?

pi_13949173
quote:
Katja Schuurman gaat liftend leden werven

UTRECHT - 17/10/03 Jongerenomroep BNN heeft een nieuwe troefkaart ingezet in de zoektocht naar nieuwe leden. BNN-babe Katja Schuurman gaat namelijk twee dagen lang liftend door Nederland om mensen over te halen lid te worden van de omroep.
BNN is vorige maand een campagne begonnen om 50.000 nieuwe leden aan te trekken. De omroep moet namelijk op 1 maart 2004 over 150.000 leden beschikken, anders wordt de overheidsbijdrage voor de jongerenomroep geschrapt en verdwijnt BNN van de televisie. Slaagt BNN wel in de opzet, dan krijgt de zender honderden uren zendtijd erbij en stijgt de overheidsbijdrage jaarlijks met zo'n vijf miljoen euro.

Onder het motto 'We zitten in de shit dus word lid' gaat Katja zondag en maandag proberen al liftend 1.000 leden binnen te halen voor de omroep. Automobilisten die Katja op willen pikken moeten wel over een opvallend voertuig beschikken, zoals een volgestouwd eendje, een verlengde limousine, een tank of een touringcar. 'Gooi je tank vol, poets je auto, leeg de asbak en zorg voor romantische muziek: want je droom zou wel eens werkelijkheid kunnen worden', zo laat BNN veelbelovend weten.

Waar kunnen we haar oppikken?? De keileweg?
pi_13949205
Die Katja actie met dat liften ....

oppikken in een snelle ferrari of andere snelle auto en meteen de Duitse grens overscheuren... uitwonen, dan weer naar NL laten liften

Bekende Nederlanders (mee)Nemen

life is short, play hard
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:39:08 #95
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_13949313
Wat voor een lid bedoelt ze eigenlijk
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_13949522
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2003 17:39 schreef Robertje het volgende:
Wat voor een lid bedoelt ze eigenlijk
.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 17:50:27 #97
64256 Demol
Lucid Dreamer
pi_13949625
Ik vind het een leuke omroep, ik kijk er vaak naar. Maar ik heb niet de behoefte om er lid van te worden. Ik hoop dat het op de buis blijft, maar als dat niet zo is, kan ik er ook mee leven.
Free Your Mind
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 18:26:50 #98
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_13950430
En de radio 3FM megahit is geworden..........
quote:
BNN & Friends - VIJF JAAR EN NOG LANG NIET KLAAR (2003)
'Vijf Jaar (En Nog Lang Niet Klaar)'

is BNN's ledenwerfsingle. De single kost 5,73 Euro en bij aankoop ben je direct lid van BNN. Vanaf 17 oktober ligt de bewerking van Fluitsma & Van Tijns nummer 1-hit in de winkel liggen. De nieuwe tekst van het nummer is geschreven door o.a. John Ewbank (de man achter Marco Borsato).

Het is niet voor het eerst dat BNN met een single aandacht vraagt. In 1997 neemt Bart met bekende vrienden 'We Gaan Voor C' op en samen zingen ze de 60.000 benodigde leden bij elkaar. Eind 2003 moet BNN in totaal 150.000 leden hebben.

Hopen dat deze megahit zorgt voor extra leden, ook al is het niet echt een geweldige plaat.
  vrijdag 17 oktober 2003 @ 23:12:13 #99
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_13956372
Nog wat extra steun voor BNN .
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33615

Goed werk hoor TMF !

pi_13959171
BNN heeft die extra leden helemaal niet nodig om de beoogde status te bereiken, ze hebben allang bewezen dat ze bestaansrecht hebben en ze weten al een tijdje dat ze ook zonder die extra leden mogen blijven bestaan
Vooral lid worden dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')