Poging: Zelf ben ik al sinds den beginne lid van BNN. Bartje heeft me daar indertijd van kunnen overtuigen ("Ja... ik mag nog steeds geen leden werven van de hoge heren in Den Haag dus BEL NIET naar ..... en SCHRIJF ALSJEBLIEFT NIET naar...") dus dat doe je dan dus wel
BNN verdwijnt van de beeldbuis als het eind 2003 geen 150.000 leden (ze hebben er nog 50.000 nodig om dat aantal te bereiken) bij elkaar heeft weten te sprokkelen. Vanuit mijn oogpunt zou dat heel erg slecht zijn voor de Nederlandse televisie. Er zijn al steeds minder leuke programma's op TV en mijn mening is dat BNN nog de meest leuke TV aflevert. De andere publieke omroepen hebben vaak al tientallen jaren een vast publiek en daardoor vast leden aantal. BNN heeft de benodigde 50.000 leden destijds gehaald en heeft zeer leuke programma's gemaakt. Vooral met dank aan Bart, maar ook daarna zijn toch weer leuke/informatieve programma's gemaakt.
Daarom de vraag: Ben JIJ al... en waarom niet?
ik word alleen geen lid, ik wil nergens lid van zijn!!
quote:Ik was ooit lid met de oprichting, maar heb daarna nooit meer een acceptgirokaart oid ontvangen. Denk dat ik niet de enige ben die zo ex-lid is geworden.
Op dinsdag 29 juli 2003 19:18 schreef Roscoo het volgende:
Ik ben ook al lid van t eerste moment en zal dit de rest van mn leven blijven als BNN blijft bestaan. Ik heb zo t vermoeden dat veel mensen hun lidmaatschap hebben opgezegd toen Bart de Graaf is overleden. Dat is dus niet zo netjes vindt ik, je zou als eerbetoon aan Bart gewoon lid moeten blijven. Mensen als je dit leest, wordt dan als de sodemieter lid van BNN. Het kost je nog geen 6 euro per jaar.
Eigenlijk om extra kans te maken op een stageplek , maar het heeft niet geholpen. Even serieus: Ik doe het dus voor Ruud en Eddy. Zonder hun, is er geen humor op TV en radio. Dus steun BNN, wordt lid en doe mee met de grote leden wervings show !!!
Kul. Veronica is zeker ook nog een piraat ?
Ik geloof best dat er genoeg mensen sympathie hebben voor BNN, ik ook. Maar dat is (iig voor mij) onvoldoende reden om lid te worden, en omdat het aantal 'zinnige' BNN programma's nog te weinig is, blijf ik geen lid.
w.
quote:Accept giro? Hmm wordt al jaren elk jaar afgeschreven. Jij ontvangt dan dus ook geen boekjes meer enzo?
Op dinsdag 29 juli 2003 19:22 schreef Sanne het volgende:[..]
Ik was ooit lid met de oprichting, maar heb daarna nooit meer een acceptgirokaart oid ontvangen. Denk dat ik niet de enige ben die zo ex-lid is geworden.
quote:Uhmm ¤ 5,73 per jaar, krijg je eens in de zoveel tijd "leden boekje" en verder weinig eigenlijk, hoewel ze dat in de toekomst willen gaan veranderen (alleen leden kunnen dan naar prijzen meedingen enzo).
Op dinsdag 29 juli 2003 19:29 schreef RemCow het volgende:
Niet om heel erg cheap te klinken, maar hoeveel kost het eigenlijk om lid te worden en wat krijg je ervoor terug behalve programma's op tv en radio?
Je laat er BNN mee bestaan.. ook een belangrijke reden en ze kunnen van dat geld weer meer goeie televisie maken. (TIP voor BNN haal Sixpack binnen
)
quote:Een begin ?
Op dinsdag 29 juli 2003 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nu ben ik 16, nu mag ik lid worden. Dat wil ik wel, opzich. Maar ja, wat is nou 1 op 50.000?
Ik ben geen lid en zal dat ook nooit worden ook, meer vanwege het feit dat ik tot een groep deelnemers behoor van een programma dat BNN al twee jaar uitzendt, genaamd RobotWars.
Om eerlijk te zijn wordt ik gewoon moe van BNN. Even een opsomming.
Tijdens de opnamens van de tweede serie zijn bepaalde mensen door de crew van BNN gediscrimineerd en later tijdens de ' Making of' vals openbaar beschuldigd van diefstal. De laatste dag dat we bij de RW studio (in de UK) aanwezig waren was er geen ontbijt geregeld. Bij aankomst kwamen we erachter dat de heftruck om de robots uit de vrachtwagen te halen voor de volgende dag was geboekt.
BNN gaf bij de opnames van de tweede serie in Juli 2002 aan dat de uitzendingen in Januari 2003 plaats zouden vinden. De periode van wachten was lang, maar we hadden het ervoor over aangezien de uitzendingen van het jaar ervoor ook rond December-Januari plaatsvonden.
Toen moesten we er via het TV programma van BNN waar BNN de plannen voor het komende seizoen kenbaar maakte achterkomen dat de uitzendingen waren verzet naar 17 Maart. De zit werd dus met een aantal maanden verlengt. Reden werd nooit gegeven.
Dan is het eindelijk die 17 maart en vindt de eerste uitzending plaats. Eindelijk. Maar toch heeft BNN zelfs na die verlenging haar taak niet naar behoren volbracht; het commentaar was ronduit slecht, zelfs slechter dan vorig jaar. Teams en hun robots waar maanden werk en vele euro' s in zijn gestoken worden door de commentator grondig afgebrand. Later komen we er zelfs achter via Email dat nu nog niet alle afleveringen waren voorzien van commentaar.
Dan ineens het bericht op 19 maart; BNN zet de uitzendingen stil in verband met de oorlog in Irak. Begrijpelijk maar anderzijds ook belachelijk aangezien de verbinding tussen Robotwars en de oorlog in Irak niets anders is dan een naamsovereenkomst. Het argument wordt gegeven dat er, vanwege de 'strijdlustige taal' in de uitzendingen, het niet gepast zou zijn dit uit te zenden tijdens de oorlog.
We koesterden goede hoop dat BNN spoedig (in een paar weken) de uitzendingen zou hervatten. Tot 3 April, toen BNN kenbaar maakte dat de uitzendingen pas in Juni hervat zouden worden.
Dan is het eenmaal zover. Alles gaat goed, totdat de tweede uitzending aan de beurt is. BNN weet het te presteren de aflevering van de week ervoor nog een keer uit te zenden. Een excuus of reden ervoor werd wederom nooit gegeven. Je kunt begrijpen dat bij ons toen de emmer overliep.
Dus nee, ik heb het niet zo op BNN.
[Dit bericht is gewijzigd door GeFrenzy2 op 29-07-2003 20:36]
quote:Met robotauto's spelen is voor kleine kinderen.
Op dinsdag 29 juli 2003 20:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
semi-zielig verhaal
BNN maakt leuke programma's dus zeik niet, word lid!
quote:And your point is!!??
Op dinsdag 29 juli 2003 20:32 schreef SunChaser het volgende:
BNN verlost van verplicht ledental van 300.000
quote:boekjes?
Op dinsdag 29 juli 2003 19:25 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Accept giro? Hmm wordt al jaren elk jaar afgeschreven. Jij ontvangt dan dus ook geen boekjes meer enzo?
quote:Kom eens naar een event...dan zie je dat het iets heel anders is dan met robotauto's spelen
Op dinsdag 29 juli 2003 21:23 schreef Mister_Slide het volgende:[..]
Met robotauto's spelen is voor kleine kinderen.
BNN maakt leuke programma's dus zeik niet, word lid!
Ik heb het over machines die twee keer zoveel als de meeste mensen wegen met de groote van een gezonde keukentafel, uitgerust met wapens die dikwijls niet in een beveiligde arena mogen worden gebruikt. Een aantal voorbeelden: *klik* of *klik*
quote:
Op dinsdag 29 juli 2003 21:43 schreef Stefkuh het volgende:[..]
And your point is!!??
Bob Fagot
quote:Dat neemt niet weg dat 't nog steeds kinderachtig blijft
Op woensdag 30 juli 2003 13:03 schreef GeFrenzy2 het volgende:[..]
Ik heb het over machines die twee keer zoveel als de meeste mensen wegen met de groote van een gezonde keukentafel, uitgerust met wapens die dikwijls niet in een beveiligde arena mogen worden gebruikt. Een aantal voorbeelden: *klik* of *klik*
quote:Heerlijk
Op woensdag 30 juli 2003 15:21 schreef f1sven het volgende:
Ik ben nu ook lid,( heb de homo top 100 cd besteld....ja is toch leuke muziek toch??!!!) Maar BNN verdiend het om te blijven bestaan als publieke omroep.
Als is het maar om het legendarische RuuddeWild.nl op 3FM.
Mensen die nog geen lid zijn. Surf naar http://www.omroep.nl/bnn/wordlid/index.html
Ja lekker spammen he?
Word ook lid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |