Prijs: ¤ 35.000,-
[Dit bericht is gewijzigd door DrukVout op 29-07-2003 16:17]
quote:Ja, dat snap ik dan ook niet.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef Koningin het volgende:
Waarom zou je zoiets nou kwijt willen??
quote:Als je nog 4 andere auto's heb, die wat zuiniger rijden en wanneer niet de hele stad naar je staat te kijken.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef Koningin het volgende:
Waarom zou je zoiets nou kwijt willen??
Als je hiermee het gas open zet trek je de straatstenen eruit.
Het is dus echt een auto voor een liefhebber.
Ben ook bang dat ik hem hier niet verkoop. Maarja niet geschoten altijd mis.
PS. ik verkoop hem voor mijn baas.
quote:Daar zijn we nu mee bezig.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:14 schreef Steve-O het volgende:
Waarom zet je hem hier te koop zet hem op ebay ofzo
Dat soort sites.
quote:Dat bod was ook maar 1 geintje
Op dinsdag 29 juli 2003 16:12 schreef DrukVout het volgende:[..]
Whahahaha!!
Wel erg gave bak trouwens
[Dit bericht is gewijzigd door Jaggunsu op 29-07-2003 16:33]
quote:Ben normaal totaal geen Corvette fan, maar de Corvettes uit de jaren 60 zien er toch allemaal zo heerlijk uit. Aangezien heel veel mensen dat met mij eens zijn denk ik dat je die auto toch best wel kwijt raakt, zijn vrij veel liefhebbers voor. Heb me nooit verdiept in de "tweedehands" prijs van die dingen, maar dat zou denk ik het enige struikeblok zijn (als je dus deze te hoog zet), maar ik neem aan dat dat van te voren is uitgezocht.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:18 schreef Jaggunsu het volgende:[..]
Dat bod was ook maar 1 geintje
. Maar de markt voor oldtimers ligt echt gigantisch op z'n kont, dus ik denk dat je erg je best zal moeten vinden om die ene persoon te vinden die er 35 mille voor over heeft...succes!
Wel erg gave bak trouwens
quote:We hebben op meerdere websites gekeken naar de prijs. Ze zijn er goedkoper en veel duurder. Kwam er eentje tegen die maar 1800km had gereden. Was meteen 68.000 euro. Tja best verschilletje dan.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:23 schreef vehpol het volgende:[..]
Ben normaal totaal geen Corvette fan, maar de Corvettes uit de jaren 60 zien er toch allemaal zo heerlijk uit. Aangezien heel veel mensen dat met mij eens zijn denk ik dat je die auto toch best wel kwijt raakt, zijn vrij veel liefhebbers voor. Heb me nooit verdiept in de "tweedehands" prijs van die dingen, maar dat zou denk ik het enige struikeblok zijn (als je dus deze te hoog zet), maar ik neem aan dat dat van te voren is uitgezocht.
quote:Naja het is iets. Maar ik weet bijna zeker dat hij voor het 3 dubbele niet weggaat.
Op dinsdag 29 juli 2003 21:27 schreef Jaromir het volgende:
Ik bied 10 000 euro
quote:Voeg 'm dan ook toe aan mobile.de . Das echt een van de betere en grotere in Duitsland.
Op dinsdag 29 juli 2003 16:16 schreef DrukVout het volgende:[..]
Daar zijn we nu mee bezig.
www.autoscout24.de komt hij.
www.autoweek.nl
www.marktplaats.nlDat soort sites.
quote:Hoezo dat? Ding rijd perfect, weinig mee gereden altijd en alles is orgineel gehouden. Was er een schroefje kwijt, dan werd dat in USA Bij Chevrolet besteld.
Op woensdag 30 juli 2003 18:26 schreef mad_dog123 het volgende:
als je daar 35000 euro voor betaald, moet je hetzelfde bedrag nogmaals betalen in de komende 5 jaar aan onderhoud....
voor de rest een te geile bak
quote:ej tis geen ford!
Op woensdag 30 juli 2003 18:26 schreef mad_dog123 het volgende:
als je daar 35000 euro voor betaald, moet je hetzelfde bedrag nogmaals betalen in de komende 5 jaar aan onderhoud....
voor de rest een te geile bak
quote:Het zijn geen dunne bandjes hoor. Zijn best brede sloffen. Slecht te zien op de foto.
Op woensdag 30 juli 2003 20:12 schreef D-Devil het volgende:
Wow, wat een geile wagen zeg. 35.000 is veel geld, maar met al die power maar zo'n dunne bandjes erop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |