Wordt echt helemaal gek van de jeuk. Is het op het ene plekkie net opgehouden begint het ergens anders. Ben nu onderhand een paddestoel Wit van de metholpoeder.....rood van de jah....dat valt wel te raden.
Sorry hoor maar moet ff klagen, Wie heeft in Godsnaam zoiets stoms "bedacht"...Waterpokken
Sterkte!!!
Troost: het duurt maar een paar dagen die vreselijke jeuk.
En het is ZEER besmettelijk . Echt waar.
[Dit bericht is gewijzigd door Kielef op 09-03-2001 21:20]
Hoop dat je niet z... euh lamaar
(of was dat nou rode hond )
In ieder geval hoop ik dat je snel van de jeuk af bent; en daarna snel weer 'bijtrekt'
Veel beterschap
<--- kusjes op afstand
Was wel leuk, ik had waterpokken maar voelde me nauwelijks ziek.. Maar omdat het zo besmettelijk is mocht ik niet op de (kleuter)school komen... Zat ik dus vrolijk met m'n fietsje rond te crossen op 't plein van 't hoofdgebouw van de bassischool (aan de overkant van de straat waar ik toen woonde), kwam m'n hele klas langs, zag mij vrolijk fietsen met wat rode vlekjes... Heerlijk moment
quote:Talkpoeder? Helptdanie?
Op 10 maart 2001 19:47 schreef Knorretje het volgende:
Nog even geduldHoe lang nog ??
* Knorretje heeft nu echt overal vlekkies en pokkies
quote:
Op 09 maart 2001 22:30 schreef Aernout het volgende:
Mijn waterpokken herinnering is minder leuk. Ten eerste was het op m'n verjaardag. Ten tweede had ik een waterpok op m'n eikel en dat deed PIJN bij het pissen!
quote:Een weekje?
Op 10 maart 2001 19:47 schreef Knorretje het volgende:
Nog even geduldHoe lang nog ??
* Knorretje heeft nu echt overal vlekkies en pokkies
En denk eraan NIET KRABBEN!!!! het blijven dan echt littekens.
quote:Helpt wel een beetje...maar de jeuk blijf je echt overal voelen...en het vervelende is ook nog eens dat je niet mag krabben
Op 10 maart 2001 19:57 schreef Catootje het volgende:
Talkpoeder? Helptdanie?
Is het al iets beter?
Sterkte lieve Knorretje
Sterkte nog Knorrie
Mijn waterpokken hebben genoeg van mijn lichaam, eindelijk nemen we afscheid..
De pokkies zijn nu netjes aan het indrogen en aan het verdwijnen, ben alleen nog misselijk en heb steeds een GIGA-koppijn...maar dat heb ik liever dat pokkies en die gigantische jeuk wat het met zich meebrengt
<---- nu weer veilig op je wang
quote:
Op 15 maart 2001 15:30 schreef Knorretje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!Mijn waterpokken hebben genoeg van mijn lichaam, eindelijk nemen we afscheid..
De pokkies zijn nu netjes aan het indrogen en aan het verdwijnen, ben alleen nog misselijk en heb steeds een GIGA-koppijn...maar dat heb ik liever dat pokkies en die gigantische jeuk wat het met zich meebrengt
Dokter gebeld, ja hoor, waterpokken.
(mijn oudste zoon (toen 5), was er net vanaf.
Mijn moeder was aanwezig vanwege jarig zoontje. Zij zei dat ik dat als kind al had gehad.
Kon niet, volgens de arts in opleiding.
Twee dagen later had de jongste het ook en zaten we 's nachts gezellig samen met onze ruggen tegen de rugleuning van de bank te schuren.
Vreselijk!!! Maar ik wist wel wat die kleine moest doorstaan.
Gelukkig ben je weer beter, Knorretje, ik weet wat je hebt meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |