Zal ik wel es Zelda komen spelen bij jou
[Dit bericht is gewijzigd door Ashram op 28-07-2003 15:44]
Ik heb zelf een X-box, maar de cross-platform spellen op de gamecube zijn ook errug mooi. En Zelda he :-)
Veel speelplezier gewenst. En dd, het zuigt dat ze er altijd maar 1 controller bij doen.
Negeer de PS2 en x-box fanboys maar gewoon!
*poeff*
quote:Kijk ! , goede keuze !!! Zelda is super !!!
Op maandag 28 juli 2003 15:39 schreef dreumesje het volgende:
de paarse, met extra controller (belachelijk dat er maar 1 bijzit), memory card, en sonic (waar alle spellen op staan), mortal kombat 'finish him', en zelda zat er al bij. COOL!
quote:En in zijn profiel staat dat 'het' een meisje is.
Op maandag 28 juli 2003 15:45 schreef kootje het volgende:
die jongen is zo blij met zijn aankoop, moet het direct weer in een centraal ding...
Spellen zoals Metroid, Zelda, StarFox zijn supergaaf.
En nu nog wachten op Crystal Cronicles en Twin Snakes !!!!!!!!!!!!
Thumbs up for nintendo
Resident Evil Zero is trouwens echt een must-have.
Zo snel mogelijk 2 controllers bijkopen en Mario Party, Sunshine, Monkeyball e.d. multiplayergames kopen...
Zodra Mario-Kart en Bust-a-Move uitkomt, wordt de Nintendo weer de family console bij uitstek.
Ik wil gewoon alle consoles hebben voor specifieke spelletjes...dus geen fanboy (thank god)
quote:Ja fijn man, 300 GC topics, 300 Xbox topics etc... dan lul je dus lekker langs elkaar heen enzo...
Op maandag 28 juli 2003 15:46 schreef basset het volgende:
Idd, ik heb liever veel korte topicjes dan 1 heeeeeele lange van 256+ berichten
Zeiken over het centrale beleid kan in een centraal topic zoals dit: [Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
quote:Sukkel
Op maandag 28 juli 2003 15:50 schreef mant.info het volgende:
slechte aankoop.... dat is alles wat ik erover kan zeggen
quote:Zonder onderbouwing is je mening dus niks waard
Op maandag 28 juli 2003 15:50 schreef mant.info het volgende:
slechte aankoop.... dat is alles wat ik erover kan zeggen
quote:Jongen? Dreumesje was toch een vrouw van 23 jaar oud?
Op maandag 28 juli 2003 15:45 schreef kootje het volgende:
die jongen is zo blij met zijn aankoop, moet het direct weer in een centraal ding...
Nouja ik ga binnenkort ook een NGC halen denk ik. Maar eerst een GBA SP voor op vakantie.
En X-Box emuleer ik wel
quote:Ja lekker hoor! Alsof iemand die 2000+ berichten gaat zitten doorlezen om mijn geblaat op te merken.
Op maandag 28 juli 2003 15:50 schreef febster het volgende:[..]
Ja fijn man, 300 GC topics, 300 Xbox topics etc... dan lul je dus lekker langs elkaar heen enzo...
Zeiken over het centrale beleid kan in een centraal topic zoals dit: [Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |