abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12056155
Heeft m'n baas weer, moet die weer zonodig een topic volmaken
quote:
Op zondag 27 juli 2003 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
De 30ste bij Nyphai thuis (Lelystad)dus.

Dit is de D&D avond ..

LD en Phoentje zijn er bij evenals Werik en Amethist en Nyphai natuurlijk. Zij is de gastvrouwe van die dag.

Ellufie is ook van de partij en de vraag is natuurlijk komen Bar ? en Abbadon ? (ja toch??? )

"Drakes claim to be Dragons - until the Dragons show up"
pi_12060399
Ik stel eigenlijk voor om Bar een keer te laten DM-en. Als hij tenminste daar zin en tijd voor heeft. En als hij aanwezig is.

Ik wil zelf ook wel weer eens een speler zijn namelijk.

p.s. Bar, mocht je het willen, dan wil ik best wat mappen voor je uitprinten. E-mail is bekend.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 28 juli 2003 @ 08:15:04 #3
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12060481
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zondag 27 juli 2003 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
De 30ste bij Nyphai thuis (Lelystad)dus.
Dit is de D&D avond ..

LD en Phoentje zijn er bij evenals Werik en Amethist en Nyphai natuurlijk. Zij is de gastvrouwe van die dag.

Ellufie is ook van de partij en de vraag is natuurlijk komen Bar ? en Abbadon ? (ja toch??? )

--------------------------------------------------------------------------------

Gezellig, zin in

Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  maandag 28 juli 2003 @ 11:58:17 #4
53792 Samaell
Archmage of Chaos
pi_12063863
Ik heb er zo'n hekel aan om onderschat te worden

en dan wordt m'n naam ook nog eens verkeerd gespeld...Foei, Bar...en dat noemt zich een dienaar van het goede

en ik snap nog steeds niet wat die Deckard daar doet...

probeer je aardig te doen, wordt het niet geloofd...naja, dan maar de rol spelen waar iedereen me de hele tijd in wil plaatsen....

Tremble world, a new evil has risen and it's name is Chaos!

Know me and fear me, for I am Chaos incarnate
  maandag 28 juli 2003 @ 12:00:26 #5
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12063898
Oh crap.... now you done it Barretje....

* nyphai gaat vast een veilig onderkomen zoeken....
Zo krijg ik nooit m'n steen terug

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 28 juli 2003 @ 12:00:33 #6
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12063904
30 aug?
Ik zal hem in mijn agenda reserveren.
Locatie? Nyphai's Villa Mansion?
Ikke DM?
Dat kan geregeld worden, mits ik op die datum kan dan.
Spelers zijn dus bekend?
Iedereen speelt met hetzelfde character?
Mail anders je voorkeur naar mijn mailadres(zie profiel) Inleidend verhaaltje post ik morgen wel denk ik. Want ik heb hier nog het een en ander aan wat leuke ideetjes liggen.
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 28 juli 2003 @ 12:01:47 #7
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_12063927
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
30 aug?
Ikke DM?
Spelers zijn dus bekend?
Mail anders je voorkeur naar mijn mailadres(zie profiel) Inleidend verhaaltje post ik morgen wel denk ik. Want ik heb hier nog het een en ander aan wat leuke ideetjes liggen.
Gezellie.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_12063963
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
30 aug?
Ikke DM?
Spelers zijn dus bekend?
Ik speel met een nieuw karakter, als jij DM bent dan natuurlijk.

Denk dat ik Paladin wordt dan trouwens, lekker ons Nymphje op het rechte pad houden.

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_12064001
O, bereid jullie maar voor op een heftige terugkomst van Tarran en Phoenixx trouwens..........
  maandag 28 juli 2003 @ 12:10:00 #10
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12064095
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:03 schreef Werik het volgende:

[..]

Ik speel met een nieuw karakter, als jij DM bent dan natuurlijk.

Denk dat ik Paladin wordt dan trouwens, lekker ons Nymphje op het rechte pad houden.

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 28 juli 2003 @ 12:12:38 #11
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12064146
quote:
Op maandag 28 juli 2003 11:58 schreef Samaell het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan om onderschat te worden

en dan wordt m'n naam ook nog eens verkeerd gespeld...Foei, Bar...en dat noemt zich een dienaar van het goede

en ik snap nog steeds niet wat die Deckard daar doet...

probeer je aardig te doen, wordt het niet geloofd...naja, dan maar de rol spelen waar iedereen me de hele tijd in wil plaatsen....

Tremble world, a new evil has risen and it's name is Chaos!

Je denkt toch niet dat de Questor waarop gejaagd wordt en die min of meer zijn buik vol heeft van het chaos gespuis gevoelig is voor je woorden. Je hebt zojuist een ietwat questor mogen aanschouwen. Wees blij je bent slechts de 3e persoon op het eiland die zijn ware aard gezien heeft. De andere twee das een quizzvraag ik ben benieuwe wie het antwoord als eerste weet

[Dit bericht is gewijzigd door Bar_the_Grey op 28-07-2003 12:13]

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_12064159
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:10 schreef nyphai het volgende:

[..]

maandag 28 juli 2003 @ 12:17:00 #13
53792 Samaell
Archmage of Chaos
pi_12064230
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:12 schreef Bar_the_Grey het volgende:

Je denkt toch niet dat de Questor waarop gejaagd wordt en die min of meer zijn buik vol heeft van het chaos gespuis gevoelig is voor je woorden. Je hebt zojuist een ietwat questor mogen aanschouwen. Wees blij je bent slechts de 3e persoon op het eiland die zijn ware aard gezien heeft. De andere twee das een quizzvraag ik ben benieuwe wie het antwoord als eerste weet
moet ik me nu vereerd voelen

overigens snap ik nog steeds niet wat die Deckard in mijn cellen deed...heeft hij al die eeuwen dat ik lag te slapen in die cel gezeten?

maandag 28 juli 2003 @ 12:38:06 #14
54904 sylph
Assassin
pi_12064675
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:13 schreef Werik het volgende:

[..]

* sylph gaat boos in een hoekie zitten pruilen en kijkt nog een keer door haar schatten die ze in de tempel heeft buit gemaakt
Paranoia's the assassin's bedmate and no rest comes in that clamouring serpent's nest.
  maandag 28 juli 2003 @ 12:51:00 #15
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12064962
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:17 schreef Samaell het volgende:

[..]

moet ik me nu vereerd voelen

overigens snap ik nog steeds niet wat die Deckard in mijn cellen deed...heeft hij al die eeuwen dat ik lag te slapen in die cel gezeten?

laat die deckard maar aan mij over, ik heb een speciale reden om hem in de verhaallijn toe te voegen. Wees gerust je komt er voreg of later wel achter welke reden. Eeuwen in de cel? Dat zou best eens kunnen. Enig idee hoe oud de Questor is
  maandag 28 juli 2003 @ 12:57:42 #16
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12065097
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:51 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

laat die deckard maar aan mij over, ik heb een speciale reden om hem in de verhaallijn toe te voegen. Wees gerust je komt er voreg of later wel achter welke reden. Eeuwen in de cel? Dat zou best eens kunnen. Enig idee hoe oud de Questor is

vermoedelijk ongeveer even oud als Samaell....vond het alleen wat vreemd dat Deckard indertijd dan niet bevrijd is door de legers van het goede die Samaell gevangen gezet hebben...maar daar zullen ze dan wel hun redenen voor gehad hebben

maar goed, ik ben benieuwd....weer bijna klaar met een Samaell-post trouwens

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 juli 2003 @ 13:01:54 #17
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_12065170
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Jij bent er bij de 30ste ??? ja toch ??
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 28 juli 2003 @ 13:04:14 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_12065210
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:01 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Jij bent er bij de 30ste ??? ja toch ??

ben het absoluut van plan ja
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 juli 2003 @ 13:07:28 #19
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12065271
* nyphai kijkt boos naar Barretje...

Daar gaat m'n rustige zoektocht naar steentjes...

pi_12065348
Even een opsomming.

De 30ste komen:

Abbadon (Elfen rogue??)
Lord Dreamer (Human Fighter!)
Phoenixx (ehm, Human geloof ik, Bard)
Bar_the_grey (DM)
Werik ????
Amethist (Elf, Cleric)
Nyphai (Ehm half-elf, geloof ik, rogue)
Ellufie ????

Dat houdt dus in met 7 spelers! Moet net kunnen denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 28-07-2003 13:13]

maandag 28 juli 2003 @ 13:11:36 #21
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12065361
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:07 schreef nyphai het volgende:

Ik ben slechts terug van weggeweest, even de verhaallijnen weer wat ingewikkelder en actiever maken
Die Deckard is trouwens een verdomd handige kerel. En ja hij is gevangen gezet, maar hoe en waarom is voor eenieder behalve de Questor een raadsel. Uitleg volgt in de volgende post bij de grot der mijmeringen(titel is niet voor niets zo). Nu eerst spullen van kamp opruimen. ben bang dat er dus geen postjes meer komen van mijn hand al ben ik bijna klaar met een smalltown post
  maandag 28 juli 2003 @ 13:12:23 #22
53792 Samaell
Archmage of Chaos
pi_12065385
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:07 schreef nyphai het volgende:

van je bondgenoten moet je het maar hebben, hè

maandag 28 juli 2003 @ 13:13:54 #23
53296 nyphai
Fish go m00
pi_12065421
Geloof dat ik maar weer eens op bezoek ga bij Barretje dan...
  maandag 28 juli 2003 @ 13:14:49 #24
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_12065437
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:11 schreef Werik het volgende:
Even een opsomming.

De 30ste komen:

Abbadon
Lord Dreamer
Phoenixx
Bar_the_grey (DM)
Werik
Amethist
Nyphai
Ellufie

Dat houdt dus in met 7 spelers! Moet net kunnen denk ik.

vervolgen we weer het verhaal een beetje de manier van D&D-en bedoel ik? Ik kan ook op een totaal andere manier gaan DM-en maar ik denk dat de manier van werik wel leuk past bij ons eilanders. (ps werik ik wil weleens samen met een medespeler jullie kant op komen voor een avontuur te masteren. Geef maar door aan je groepsleden, dit is wel een speelavond met een serieus plot en verhaallijn)
pi_12065441
Dei verdomde barbaar laat ook heel weinig van zich horen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')