quote:
Op zondag 27 juli 2003 23:19 schreef Lord Dreamer het volgende:
De 30ste bij Nyphai thuis (Lelystad)dus.Dit is de D&D avond ..
LD en Phoentje zijn er bij evenals Werik en Amethist en Nyphai natuurlijk. Zij is de gastvrouwe van die dag.
Ellufie is ook van de partij en de vraag is natuurlijk komen Bar ? en Abbadon ? (ja toch??? )
Ik wil zelf ook wel weer eens een speler zijn namelijk.
p.s. Bar, mocht je het willen, dan wil ik best wat mappen voor je uitprinten. E-mail is bekend.
LD en Phoentje zijn er bij evenals Werik en Amethist en Nyphai natuurlijk. Zij is de gastvrouwe van die dag.
Ellufie is ook van de partij en de vraag is natuurlijk komen Bar ? en Abbadon ? (ja toch??? )
--------------------------------------------------------------------------------
Gezellig, zin in
en dan wordt m'n naam ook nog eens verkeerd gespeld...Foei, Bar...en dat noemt zich een dienaar van het goede
en ik snap nog steeds niet wat die Deckard daar doet...
probeer je aardig te doen, wordt het niet geloofd...naja, dan maar de rol spelen waar iedereen me de hele tijd in wil plaatsen....
Tremble world, a new evil has risen and it's name is Chaos!
* nyphai gaat vast een veilig onderkomen zoeken....
Zo krijg ik nooit m'n steen terug
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
30 aug?
Ik zal hem in mijn agenda reserveren.
Locatie? Nyphai's Villa Mansion?
Ikke DM?
Dat kan geregeld worden, mits ik op die datum kan dan.
Spelers zijn dus bekend?
Iedereen speelt met hetzelfde character?
Mail anders je voorkeur naar mijn mailadres(zie profiel) Inleidend verhaaltje post ik morgen wel denk ik. Want ik heb hier nog het een en ander aan wat leuke ideetjes liggen.
quote:Ik speel met een nieuw karakter, als jij DM bent dan natuurlijk.
Op maandag 28 juli 2003 12:00 schreef Bar_the_Grey het volgende:
30 aug?
Ik zal hem in mijn agenda reserveren.
Locatie? Nyphai's Villa Mansion?
Ikke DM?
Dat kan geregeld worden, mits ik op die datum kan dan.
Spelers zijn dus bekend?
Iedereen speelt met hetzelfde character?
Mail anders je voorkeur naar mijn mailadres(zie profiel) Inleidend verhaaltje post ik morgen wel denk ik. Want ik heb hier nog het een en ander aan wat leuke ideetjes liggen.
Denk dat ik Paladin wordt dan trouwens, lekker ons Nymphje op het rechte pad houden.
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:03 schreef Werik het volgende:[..]
Ik speel met een nieuw karakter, als jij DM bent dan natuurlijk.
Denk dat ik Paladin wordt dan trouwens, lekker ons Nymphje op het rechte pad houden.
quote:
Op maandag 28 juli 2003 11:58 schreef Samaell het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan om onderschat te wordenen dan wordt m'n naam ook nog eens verkeerd gespeld...Foei, Bar...en dat noemt zich een dienaar van het goede
en ik snap nog steeds niet wat die Deckard daar doet...
probeer je aardig te doen, wordt het niet geloofd...naja, dan maar de rol spelen waar iedereen me de hele tijd in wil plaatsen....
Tremble world, a new evil has risen and it's name is Chaos!
[Dit bericht is gewijzigd door Bar_the_Grey op 28-07-2003 12:13]
quote:
Op maandag 28 juli 2003 12:10 schreef nyphai het volgende:[..]
![]()
quote:moet ik me nu vereerd voelen
Op maandag 28 juli 2003 12:12 schreef Bar_the_Grey het volgende:
Je denkt toch niet dat de Questor waarop gejaagd wordt en die min of meer zijn buik vol heeft van het chaos gespuis gevoelig is voor je woorden. Je hebt zojuist een ietwatquestor mogen aanschouwen. Wees blij je bent slechts de 3e persoon op het eiland die zijn ware aard gezien heeft. De andere twee das een quizzvraag ik ben benieuwe wie het antwoord als eerste weet
overigens snap ik nog steeds niet wat die Deckard in mijn cellen deed...heeft hij al die eeuwen dat ik lag te slapen in die cel gezeten?
quote:* sylph gaat boos in een hoekie zitten pruilen en kijkt nog een keer door haar schatten die ze in de tempel heeft buit gemaakt
Op maandag 28 juli 2003 12:13 schreef Werik het volgende:[..]
quote:laat die deckard maar aan mij over, ik heb een speciale reden om hem in de verhaallijn toe te voegen. Wees gerust je komt er voreg of later wel achter welke reden. Eeuwen in de cel? Dat zou best eens kunnen. Enig idee hoe oud de Questor is
Op maandag 28 juli 2003 12:17 schreef Samaell het volgende:[..]
moet ik me nu vereerd voelen
overigens snap ik nog steeds niet wat die Deckard in mijn cellen deed...heeft hij al die eeuwen dat ik lag te slapen in die cel gezeten?
quote:vermoedelijk ongeveer even oud als Samaell....vond het alleen wat vreemd dat Deckard indertijd dan niet bevrijd is door de legers van het goede die Samaell gevangen gezet hebben...maar daar zullen ze dan wel hun redenen voor gehad hebben
Op maandag 28 juli 2003 12:51 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
laat die deckard maar aan mij over, ik heb een speciale reden om hem in de verhaallijn toe te voegen. Wees gerust je komt er voreg of later wel achter welke reden. Eeuwen in de cel? Dat zou best eens kunnen. Enig idee hoe oud de Questor is
maar goed, ik ben benieuwd....weer bijna klaar met een Samaell-post trouwens
quote:Jij bent er bij de 30ste ??? ja toch ??
Op maandag 28 juli 2003 12:57 schreef Abbadon het volgende:[..]
quote:ben het absoluut van plan ja
Op maandag 28 juli 2003 13:01 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Jij bent er bij de 30ste ??? ja toch ??
Daar gaat m'n rustige zoektocht naar steentjes...
De 30ste komen:
Abbadon (Elfen rogue??)
Lord Dreamer (Human Fighter!)
Phoenixx (ehm, Human geloof ik, Bard)
Bar_the_grey (DM)
Werik ????
Amethist (Elf, Cleric)
Nyphai (Ehm half-elf, geloof ik, rogue)
Ellufie ????
Dat houdt dus in met 7 spelers! Moet net kunnen denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 28-07-2003 13:13]
quote:
Op maandag 28 juli 2003 13:07 schreef nyphai het volgende:
* nyphai kijkt boos naar Barretje...Daar gaat m'n rustige zoektocht naar steentjes...
quote:van je bondgenoten moet je het maar hebben, hè
Op maandag 28 juli 2003 13:07 schreef nyphai het volgende:
* nyphai kijkt boos naar Barretje...Daar gaat m'n rustige zoektocht naar steentjes...
quote:vervolgen we weer het verhaal een beetje de manier van D&D-en bedoel ik? Ik kan ook op een totaal andere manier gaan DM-en maar ik denk dat de manier van werik wel leuk past bij ons eilanders. (ps werik ik wil weleens samen met een medespeler jullie kant op komen voor een avontuur te masteren. Geef maar door aan je groepsleden, dit is wel een speelavond met een serieus plot en verhaallijn)
Op maandag 28 juli 2003 13:11 schreef Werik het volgende:
Even een opsomming.De 30ste komen:
Abbadon
Lord Dreamer
Phoenixx
Bar_the_grey (DM)
Werik
Amethist
Nyphai
EllufieDat houdt dus in met 7 spelers! Moet net kunnen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |