[Dit bericht is gewijzigd door matthijn99 op 27-07-2003 15:55]
quote:Ik heb een dagboek bij gehouden in een zeer moeilijke periode van mijn leven.Het heeft me wel wat verlichting gegeven en in het begin schreef ik er elke dag in. Naderhand had ik geen zin meer om te schrijven, voor mij een teken dat het iets beter met me ging.
Op zondag 27 juli 2003 15:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik heb zelf al echt jaren dat ik een dagboek bij houd , en merk juist dat ik veel er aan heb .
Ten eerste is het een soort geschiedenis wat je schrijft van jezelf , maar het helpt me ook met problemen , dan lees ik het later terug en kan ik ook meer de orde voor mezelf erin vinden .
Ik heb er veel zelfinzicht door gekregen. Zijn er meerdere die een dagboek bijhouden ??
[Dit bericht is gewijzigd door BRITTJE op 27-07-2003 15:56]
quote:Ik heb jaren een soort dagboekje bijgehouden met al mijn "veroveringen", beschrijvingen, situaties en rapportcijfers etc.
Op zondag 27 juli 2003 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zijn er ook mannen die een dagboek bijhouden....
Tegenwoordig niet meer.
quote:Nee , juist ook de positieve dingen. Het is voor mij echt ordenen van alles niet alleen negatieve maar ook positieve. Juist omdat ik er anders over blijf malen werkt een dagboek voor mij echt als afschrijven. Het is gewoon zo dat een dagboek geen advies geeft en dus geduldiger is als mensen en ik er anders mee rond blijf lopen.
Op zondag 27 juli 2003 15:55 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Ik schrijf eigenlijk ook alleen maar de negatieve dingen op. Herkenbaar?
Ik zou het niet zozeer een dagboek noemen, maar ik schrijf absoluut over mijn leven en gevoel.
Meestal is dat alleen als je je kut voelt, maar ook als er gewoon heel veel gebeurt en je de dingen graag even een plaats wilt geven.
Tegenwoordig heb ik alleen maar kladblokken. Met kleine verhaaltjes, gedichtjes, songteksten, gedachten, tekeningentjes (van zeeeeer slechte kwaliteit :p). Hoewel ik daarvoor ook wel bang ben dat anderen het lezen.
in totaal heb ik een rij van zo'n 30 dagboeken en dummies geloof ik :S
quote:Whoei @ Username: Manic Street Preachers, beste albun nog wel.
Op zondag 27 juli 2003 16:02 schreef sleepflower het volgende:
Ik heb er een online
[..]Inderdaad
Ik hou mijn dagboeken overigens lekker offline, fok! search is al erg genoeg.
Maar ik geloof meteen dat het heel goed is om er een bij te houden het is mij dan ook vaak geadviseerd omdat ik nogal eens wisselende stemmingen heb.
vind het wel fijn om terug te lezen....
Vind het wel prettig om zo op papier wat van me af te schrijven. Dus k ga nog ff door. Heb ook al een volgende liggen voor als deze vol is.
Huidige: Harry Potter schrift met harde kaft.
Volgende: schriftje met harde kaft met een zeilbootje erop.
Groetjes Nijna
quote:Is de huidige een groot bruin boek met zilverachtige spiegel , die heb ik namelijk ook en is al weer bijna vol geschreven. De volgende is een kleinere maar het is het Emily Strange dagboekje die ik wel erg grappig vond .
Op zondag 27 juli 2003 17:57 schreef Nijna het volgende:
Huidige: Harry Potter schrift met harde kaft.
Volgende: schriftje met harde kaft met een zeilbootje erop.Groetjes Nijna
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |