Dit is bijvoorbeeld te merken aan b.v. het pas geopende Ouder(s)-forum, net als in MUZ (''in mijn tijd had je nog geen trance, alle computermuziek is herrie'' .)
En er zijn nog een stuk meer dingen.
Maar was FOK! officieel niet als jongeren-forum bedoeld? Of groeit het forum gewoon mee?
Wat vinden jullie? .
quote:Niet meer. Wel blijven opletten.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:37 schreef Loek-B het volgende:Maar was FOK! officieel niet als jongeren-forum bedoeld?
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 18:38 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind het eigenlijk nog wel meevallen, het baggergehalte is nog steeds (te) hoog, dus nog altijd veel jongeren.
quote:Jawel hoor, alleen is dit al vaker voorbij gekomen.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:41 schreef Loek-B het volgende:[..]
Mag ik geen dingen meer stellen???
quote:Nee, nee, nee!!! Dit is een foutieve conclusie die je te snel trekt uit mijn woorden. Je moet het wel met me eens zijn dat het grootste gedeelte baggeraars zo tussen de 12 en 20 jaar is, of denk je dat er net zoveel bagger zou zijn als dit een 20+ forum is.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:40 schreef Loek-B het volgende:[..]
. Dit is dus een van de dingen die ik bedoel. Jong zijn = slecht? En alleen jongeren 'baggeren'.
.
quote:Ik post geen onzin!
Op zaterdag 26 juli 2003 18:42 schreef Duna het volgende:
heb liever dat de gemiddelde leeftijd hier te hoog wordt dan allemaal van die pubers van 13-16 die van die onzin topics posten
quote:Hebbie onder een rots gelegen voor een tijd ofzo
Op zaterdag 26 juli 2003 18:37 schreef Loek-B het volgende:
Het valt me de laatste tijd op dat het geen uitzondering meer is hier als je 30+ bent.Dit is bijvoorbeeld te merken aan b.v. het pas geopende Ouder(s)-forum, net als in MUZ (''in mijn tijd had je nog geen trance, alle computermuziek is herrie''
.)
En er zijn nog een stuk meer dingen.Maar was FOK! officieel niet als jongeren-forum bedoeld? Of groeit het forum gewoon mee?
Wat vinden jullie?
.
Wel opletten natuurlijk eh
quote:Dat is waar. Iemand van 20+ is minder gauw geneigd om iemand voor 'kankerlijer' uit te gaan schelden, en te gaan spammen als die het niet eens is met de modjes dan iemand van 14, ja...
Op zaterdag 26 juli 2003 18:42 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Nee, nee, nee!!! Dit is een foutieve conclusie die je te snel trekt uit mijn woorden. Je moet het wel met me eens zijn dat het grootste gedeelte baggeraars zo tussen de 12 en 20 jaar is, of denk je dat er net zoveel bagger zou zijn als dit een 20+ forum is.
Maar het hoeft niet per sé zo te zijn dat alleen de mensen die onder de 20 ofzo zijn altijd baggeren. .
quote:tuurlijk, op elke regel is een uitzondering behalve op deze regel zelf.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:45 schreef Loek-B het volgende:[..]
Maar het hoeft niet per sé zo te zijn dat alleen de mensen die onder de 20 ofzo zijn altijd baggeren..
quote:jij was zeker de eerste 30+ Fok!ker in 1999
Op zaterdag 26 juli 2003 18:38 schreef Juup© het volgende:
(hoi juep!)
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, de gemiddelde leeftijd moet terug naar een jaar of 15. Dat staat garant voor goede, kwalitatief hoge topics. Goed idee!
quote:Jullie hebben het nu toch niet over mij he?
Op zaterdag 26 juli 2003 18:45 schreef Loek-B het volgende:[..]
Dat is waar. Iemand van 20+ is minder gauw geneigd om iemand voor 'kankerlijer' uit te gaan schelden, en te gaan spammen als die het niet eens is met de modjes dan iemand van 14, ja...
Maar het hoeft niet per sé zo te zijn dat alleen de mensen die onder de 20 ofzo zijn altijd baggeren.
.
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:[..]
jij was zeker de eerste 30+ Fok!ker in 1999
(hoi juep!)
quote:Je kunt niet ontkennen dat lagere leeftijden onlosmakelijk verbonden zijn met een hoger baggergehalte.
Op zaterdag 26 juli 2003 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een ongeloofelijk kuttopicDe hokjesdouwerij kent weer geen grenzen. Alleen de titel al. Te hoog voor WAT?
![]()
driewerf
quote:Precies
Op zaterdag 26 juli 2003 18:55 schreef HAL9000S het volgende:[..]
Je kunt niet ontkennen dat lagere leeftijden onlosmakelijk verbonden zijn met een hoger baggergehalte.
quote:Het ging er toch over dat de algemene leeftijden te hoog zijn voor een jongerenforum??
Op zaterdag 26 juli 2003 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Hoewel ook dan onduidelijk blijft: te laag voor WAT?
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 26-07-2003 19:01]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |