Helaas heb ik met mijn vriendin redelijk wat problemen (gehad) met betrekking tot andere vrouwen.
Op basis van jullie eerlijke reacties wil ik een keuze maken voor mezelf.
- Het begon toen wij met een vriendin van haar gingen stappen. Toen mijn vriendin even naar de toilet ging, begon haar vriendin avances naar mij te maken en tegen mij aan te rijden. Ik heb haar toen verzocht dat niet te doen omdat ik daar niet van gecharmeerd was. Toen mijn vriendin terug kwam heb ik haar verteld wat er aan de hand was. Op dat moment werd zij fucking pissed op MIJ!! Dat ik het allemaal heb uitgelokt etc..
- Op een zomer dag kwam ik laat thuis van een klant ca. 22:00 uur en toen zat mijn prinses lekker te kletsen met een van haar beste vriendinnen. Ik mengde me lekker in het gesprek, en naar mijn idee was het gewoon leuk en gezellig. Later kreeg ik om mijn donder omdat haar vriendin zich anders ging gedragen vanaf het moment dat ik kwam. Ze zei dat ik ook anders was. Ik zie niks in die meid en ik maak ook geen gekke opmerkingen ofzo.
- Een tijd later ontmoeten wij een buurmeisje waarmee we beiden goed kunnen opschieten. Die meid had ons thuis nummer en onze beide mobiele nummers. Nadat ze hier een hele avond heeft zitten pimpelen en alles klikte toppie met z'n 3en, had ik haar die dag erna aan de telefoon. Toen hebben we MSN details uitgewisseld, waarna we af en toe tijdens werk zaten te MSN'en over dagelijkse shit. Echt niks bijzonders of persoonlijks. Op een gegeven moment ging die meid mij meer bellen dan mijn vriendin, volgens mijn vriendin was ze gek op me geworden. Later bleek dat ook nadat ik een nogal open mailtje ontving. Ik wilde toen niet zoveel meer met haar te maken hebben, maar mijn ego werd wel weer gestreeld en ik was zo treurig om de mail te voorzien van een regel "Wat moet ik hier nou weer mee" en vervolgens heb ik dit naar 1 vriend gestuurd. Erg treurig, want ik vond het stoer.
Mijn vriendin heeft deze mail gezien omdat ze dezelfde computer gebruikt. Ik had niks te verbergen en dus zag ze dit. De bom was ontploft en ze vind dat ik haar bedonderd heb. Ik heb nooit wat met deze meid gedaan en zal ik ook nooit willen en doen. Ik hou BIG-TIME van mijn vriendin.
- Tijdje terug zijn we met klasgenoten van haar studie een weekend naar Zeeland gegaan. Heel erg leuk en we hebben allemaal een te gekke tijd gehad. Toen we thuis waren hebben we er nog lekker over gesproken. Opeens werd ze kwaad omdat ze vond dat ik veel te lang over 1 van haar vriendinnen zat te praten. Was TE lang zei ze. Wederom ruzie met haar over een meid waarmee ik niks wil. Ik heb ook Never geen achterliggende gedachtes gehad. Bij GEEN van allen.
- Wij hebben een super super goed contact met een ander stelletje. Als we bij elkaar zijn gaat het echt heeel erg leuk en goed. Laatst waren we met z'n 5en op het strand en ik raakt in gesprek met het vrouwelijk persoon van onze vrienden. Die vertelde dat ze twijfelde over de gevoelens voor haar vriend, en dat ze hem daarop had aangesproken. Helaas reageerde hij alleen maar van : "Ik ga nu ff surfen." Ze baalde omdat ze hij niet reageerde. Daar was ze behoorlijk ziek van. Toen we weer naar huis gingen namen we zoals normaal allemaal afscheid van elkaar. Ik kneep alleen in haar bovenarm en wenste haar sterkte en ik zei dat het vast wel goed zou komen.
Nu was mijn vriendin weer kwaad op me omdat ze mij dat vertelde en zich dus in een situatie plaats waarin ze naar aandacht vraagt!!!
Wat moet ik hiermee. Gisteren belde de mannelijk helft van bovengenoemd stel en vroeg of we zin hadden een middagje te hangen en even een leuk DVD'tje te huren en dan met z'n 4en kijken. Helaas moet mijn vriendin morgen werken tot 20:00 uur en vind ze het niet leuk als onze vrienden komen wanneer zij er niet is. Maar toen ik onze vrienden vertelde dat ze moest werken, zeiden ze van, dan blijven we lekker nog even totdat mijn vriendin er is zodat ze haar ook nog even zien en spreken.
Nu heb ik dus weer een soort van ruzie. Gister avond vertelde ze me dat ze me niet vertouwde gezien het bovenstaande allemaal. Ze zegt dat ik haar bedonderd heb.
Ik ben NOOIT vreemd gegaan en zal ik ook nooit doen. Mijn vriendin is echt mijn alles, maar ik wil wel normaal met mensen kunnen blijven omgaan. Mijn vrijheid is me ook heilig.
Please help me.. Op basis van jullie eerlijke reacties wil ik een keuze maken voor mezelf. Misschien ben ik wel blind en moet ik me aanpassen of misschien is mijn lieve vriendin jaloers en moeten we daar samen aan werken. Thanks voor jullie reacties
[Dit bericht is gewijzigd door draaijer op 26-07-2003 14:55]
quote:draaijer wordt aanbeden door de vrouwen en heeft daarom problemen met zijn huidige vriendin.
Op zaterdag 26 juli 2003 13:47 schreef SunChaser het volgende:
Kun je het samenvatten in max. 2 regels?
quote:Als je geen zin hebt om te lezen, neem dan ook niet de moeite om wat te schrijven!
quote:Nope, dat is onzin.....
Op zaterdag 26 juli 2003 13:49 schreef JeRa het volgende:[..]
draaijer wordt aanbeden door de vrouwen en heeft daarom problemen met zijn huidige vriendin.
quote:Ik geef haar wel zoveel mogelijk aandacht als ik kan. Zit met een dilemma, ik wil haar en mijn vrijheid niet kwijt.
Op zaterdag 26 juli 2003 13:49 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij heeft jouw vriendin een gebrek aan aandacht en is ze idd veels te jaloers. Probeer dat haar onder ogen te brengen. Het is toch te zot dat ze van jou verlangt dat je niet TE lang met een ander meisje mag praten. Ik zou dat echt niet accepteren.
quote:Doe niet zo arrogant zeg. Jij vraagt om raad. Nou, die heb ik wellicht, maar waarom zou ik van jou een ellenlang verhaal lezen?
Op zaterdag 26 juli 2003 13:49 schreef draaijer het volgende:[..]
Als je geen zin hebt om te lezen, neem dan ook niet de moeite om wat te schrijven!
Dus, vat het eens samen, dan kom ik er zo op terug!
quote:In 1 zelfs: Hij wil stoer doen
Maar kun je het verhaal zoals je het hier boven getypt hebt niet gewoon aan haar vertellen
quote:In die tijd dat je deze kutreacties schrijft had je het hele verhaal allang kunnen lezen
Op zaterdag 26 juli 2003 13:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Doe niet zo arrogant zeg. Jij vraagt om raad. Nou, die heb ik wellicht, maar waarom zou ik van jou een ellenlang verhaal lezen?
quote:Het lijkt wel alsof ik niet met leuke normale meiden mag omgaan. Altijd is er wel iets wat niet goed is. Volgens mijn vriendin vragen de in mijn verhaal genoemde meiden allemaal aandacht en stellen ze zich zo afhankelijk op. Die meiden zijn of haar vriendinnen of gezamelijke vriendinnen.
Op zaterdag 26 juli 2003 13:51 schreef SunChaser het volgende:[..]
Doe niet zo arrogant zeg. Jij vraagt om raad. Nou, die heb ik wellicht, maar waarom zou ik van jou een ellenlang verhaal lezen?
Maar zo makkelijk werkt het nu eenmaal niet altijd.
Als je vriendin echt zo onzeker is kan het enorm lang duren, als het al komt, voor ze zich beter over haarzelf voelt, meer zelfvertrouwen heeft en dan weer meer vertrouwen in jou.
quote:Bedankt voor je goed grap. Echt heel goed
Op zaterdag 26 juli 2003 13:52 schreef Phuturistixxx het volgende:[..]
In 1 zelfs: Hij wil stoer doen
Citaat uit mijn eigen stuk:
....vervolgens heb ik dit naar 1 vriend gestuurd. Erg treurig, want ik vond het stoer.
Oplossing voor je probleem kan ik helaas niet aandragen; misschien dat je het haar gewoon moet vertellen dat je er ziek van wordt dat je steeds ruzie met haar hebt als je met een andere meid praat...
Strax mag je zeker ook niet meer naar een kont kijken die voorbij komt als je op een terras zit?
Aangezien hier 2 mensen mee gemoeid zijn (jij en je vriendin) is het altijd moeilijk gissen hoe de andere persoon de dingen ervaart. Als zij hetzelfde verhaal in haar woorden op papier zou zetten zou ik wellicht haar ook gelijk kunnen geven.
Kort samengevat is het een moeilijke situatie, erover praten lijkt me altijd wel verstandig natuurlijk. Misschien is het een idee om een keer met je vriendin een weekend weg te gaan en dan te proberen het onderwerp te bespreken en aan te geven hoe gek je van haar bent, maar dat zij jou ook meer vertrouwen moet geven. Aangezien het al een tijdje loopt en het vrij delicaat aan het worden is lijkt me enige voorzichtigheid geboden. Iig veel suc6 man, khoop dat jij en je vriendin eruit kunnen komen.
Is dit echt de beste manier om je van de vrouwen af te krijgen?
Waarschijnlijk vindt ze het zelf ook rot: aan de ene kant omdat ze onzeker is en bang is dat je vreemd zal gaan, aan de andere kant misschien ook wel omdat ze rationeel wel weet dat ze niet zo jaloers moet zijn, maar in de praktijk die jaloezie niet kan tegenhouden.
Praat er gewoon eens over zonder meteen beschuldigend te zijn, maar wees gewoon geïnteresseerd naar de oorzaak van de jaloezie. Jij wil haar niet kwijt en zij jou ook niet, dus dan moet het best op te lossen zijn
Kan jij er wat aan doen dat je zo'n ongelofelijke aantrekkingskracht hebt op vrouwen Nee dus. Overigens worden vrouwen vaak jaloers als in het verleden is gebleken dat ze reden hebben om jaloers te zijn, maar goed, jij ontkent dit, dus dat zal dan wel niet.
Je vriendin zou het ook anders kunnen bekijken: het is juist leuk dat andere meiden jou erg leuk vinden. Dat zou voor haar ook ego-strelend moeten zijn, dat zo'n ongelofelijke hunk voor haar kiest.
quote:Ha ha, nou zo knap ben ik niet. Maar het bovenstaande is misschien wel een oplossing.
Op zaterdag 26 juli 2003 13:57 schreef deurmat het volgende:
Je vriendin probeert je nogal erg te beperken. Ik schrok dan ook een beetje van je fotoboek.Is dit echt de beste manier om je van de vrouwen af te krijgen?
quote:Je moet eens niet zo zeiken Sunchaser. Dit is een beter topic dan al die zielige dingen die jij hier post. Die jongen wil gewoon even zijn gevoelens uiten en even uitleg geven. En als je het te lang vind "reageer dan NIET".
[quote]Doe niet zo arrogant zeg. Jij vraagt om raad. Nou, die heb ik wellicht, maar waarom zou ik van jou een ellenlang verhaal lezen?[/quote
Wie is hier arrogant??? JIJ! Zielig figuur.
[Dit bericht is gewijzigd door jar_trulli op 26-07-2003 13:59]
Als dit zo doorgaat is het toch zo afgelopen. Jaloers zijn is niet goed in een relatie (beetje mag wel natuurlijk) en drijft alleen maar tot ruzie. Gewoon zeggen dat ze op moet houden met die domme ongein en dat jij er niet meer op in gaat.
quote:Waarom vind je het nu niet meer stoer dan? Wat is er veranderd?
Op zaterdag 26 juli 2003 13:55 schreef draaijer het volgende:[..]
Bedankt voor je goed grap. Echt heel goed
Citaat uit mijn eigen stuk:
....vervolgens heb ik dit naar 1 vriend gestuurd. Erg treurig, want ik vond het stoer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |