abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11993189
Ken je dat ? 1 Ding gaat mis en gelijk krijg je meer om je oren (ogen).

Ik had vandaag het idee eens lekker wat mankementjes aan mijn auto te repareren. Zo gezegd zo gedaan, dus ik naar de autosloop wat spullen halen.
Op de sloop begin ik een achterportier van een Citroën XM te demonteren en knip o.a. wat staalkabeltjes door. Breng ze netjes aan de kant, om me niet te snijden. Terwijl ik in het portier kijk hoe ik mijn clipje nu te pakken kan krijgen, springt 1 zo'n kabel terug .... en je raadt het al: precies in mijn oog en hard ook. Gelijk een inmense pijn, alsof er iemand zand onder je ooglid strooit.
Ik heb een half uur zitten tranen op de achterbank van die sloop-XM (die gelukkig heel lekker zitten, al let je daar op zo'n moment niet op).

Afijn clipje mee, voorzichtig rijden, oog kon al weer een beetje open. Kom ik thuis, dus ik denk even pissen, ik loop naar het toilet, trek mijn broek omlaag. Trek mijn boxershort tot achter mijn ballen, maar voor ik daartoe kom, laat ik de boxershort uit mijn handen glippen, PANG tegen mijn ballen (zo'n boxer met nieuw elastiek, goed strak dus).....

net even wat gegeten en omdat ik weer begin te lullen onder het eten (tegen mijn kat), bijt ik net lekker vol op de binnenkant van mijn wang. Je kent het wel, gelijk zo'n plek waar je de rest van de avond nog een paar keer op terug komt ....

Ken je dat, opeens ben je gewoon aan de beurt en krijg je gelijk alles (ik ben benieuwd of er nog wat op mijn menu staat), gvd.

Oh ja ik kan er zelf om lachen, al wordt ik gek van dat oog, 1 keer aanraken per ongeluk en je bent weer een uur aan het irriteren.

The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_11993236
Nee dat heb ik nou nooit.
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:23:25 #3
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11993238
Vriend van me kreeg laatst met zn auto bezig was, een accu op zn zak omdat ie omviel, dat is pas pech..

The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
pi_11993255
Ik had vandaag ook het gevoel dat alles fucked up ging..

Ik moest 8 uur werken, wordt ik 8 uur pas wakker, en kwam ik er daarna achter dat ik ook nog een moest lopen naar het werk vanwege een kutfiets. Concluse: tien over negen op werk .

Daarna een joint roken na het werk, onder een viaduct, toen het net kei hard begon te stormen (5 uur of zo was het hier). Om de minuut of zo kwam eer ongeveer 20 liter water over de rand van het viaduct, als er weer een vrachtwagen langskwam. Maar wij zaten lekker droog.
Toen het een beetje ophield met regenen, wilde ik kijken of die kutgrijze wolk al voorbij was. Dus loop ik even onder het viaduct vandaan..

Daarna zou ik dus met een vriend achterop scooter naar huis rijden. We namen een 'politie-vrije'-route want ik had geen helm. Staan we ergens op de andere kant van het industrieterrein, valt zijn scooter uit. Vliegwiel verneukt. scooter..

RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP RIP
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:30:56 #5
52264 Sjorz
geen ondertitel
pi_11993383
Ik ken het idee kerel. Je hebt het mooi weten te omschrijven, vooral dat stuk van die boxershort. Ik leef voor vandaag met je mee, al had ik ook niet mijn dag... Morgen beter denk ik maar bij mezelf!
acht uur cup-a-soup, DAT zouden meer mensen moeten doen...
pi_11993406
Dank je en dat is ook zo, ik trek die boxershort al zo'n 20 jaar zonder porblemen omlaag, maar nu schoot ik dus uit, man man, wat een belevenis.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Moderator donderdag 24 juli 2003 @ 19:34:01 #7
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_11993435
ken je het engelse gezegde : What comes around..... goes around......

met andere woorden : je zal het wel een keertje verdiend hebben

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:37:42 #8
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_11993495
Hey je zou blij moeten zijn dat je t vandaag allemaal krijgt!!!

krijg je et morgen niet

Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_11993510
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:37 schreef Syndicate het volgende:
Hey je zou blij moeten zijn dat je t vandaag allemaal krijgt!!!

krijg je et morgen niet

Geen garantie. Wel positief.
pi_11993808
soms zit het mee.. soms zit het tegen
  donderdag 24 juli 2003 @ 20:01:49 #11
56360 Tha_Sis
Heeft veel plezier in....
pi_11993974
Tsja wat kan ik zeggen. Zelf ook de L.U.L. vandaag. Kom ik om 12uur op me werk. Is mijn dienst, werk je officieel tot 21:00uur. Maar als de baas weggaat, ga jij vaak ook daarna snel weg (onderling met collega´s afgesproken). Wachten we op 15uur (dienst van 15 - 23uur) met smart op de avonddienst die er nog niet was. Kijk ik in het Rooster, want tsja wie weet is die wel vrij ofzo (en ik keek eigenlijk voor de grap).....GVD...sta IK gewoon voor deze twee dagen ingeroosterd voor de avonddienst..... Zit ik officieel 2 uur langer, onofficieel dus 4 uur eigenlijk langer dan gepland. En had natuurlijk al wel een afspraak gemaakt om met een vriendin wat te gaan drinken en dat gaat dus nu ook niet door. Leuk dat het naar mij toe was gecommuniceerd ...
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/439763]Shazza[/url]
  donderdag 24 juli 2003 @ 21:41:30 #12
54509 Bobby18
Peace for ever
pi_11996158
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:21 schreef elcastel het volgende:
Terwijl ik in het portier kijk hoe ik mijn clipje nu te pakken kan krijgen, springt 1 zo'n kabel terug .... en je raadt het al: precies in mijn oog en hard ook. Gelijk een inmense pijn, alsof er iemand zand onder je ooglid strooit.
Oh ja ik kan er zelf om lachen, al wordt ik gek van dat oog, 1 keer aanraken per ongeluk en je bent weer een uur aan het irriteren.

Wat dacht je van een bezoekje aan de huisarts/eerste hulp als het echt zo hard is aangekomen in je oog?
Copyright 31 January 1693
Van leven ga je dood, dood dus niet je leven maar leef en laat leven het duurt maar even.
Make Love not War.
  donderdag 24 juli 2003 @ 22:30:30 #13
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11997346
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:41 schreef Bobby18 het volgende:

[..]

Wat dacht je van een bezoekje aan de huisarts/eerste hulp als het echt zo hard is aangekomen in je oog?

Het valt wel mee denk ik, het eerste wat ik wou was iets zien met dat oog en dat werkte gewoon. Ik denk dat er een krasje of lichte irrtatie in de oogbol zit, ik kom er zo min mogelijk aan, maar denk dat een huisarts overdreven is, het is meer rete-irritant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')