Tis gewoon duidelijk dat Remie in een omgeveving moet zijn waar iemand is die heel de dag bij hem is, want hij voelt zich super alleen als we er niet zijn.
We dachten er goed aan te doen een oudere hond uit het asiel te redden, maar helaas het is ons niet gelukt!
Ik zal Remie ontzettend missen, want echt waar hoor na een week ben je echt zo gehecht aan een dier. Hopelijk is er toch nog iemand die hem een goed verblijf gunt!
[Dit bericht is gewijzigd door Beaker op 24-07-2003 10:36]
quote:Das nou nie aardig
Op donderdag 24 juli 2003 10:28 schreef Verbal het volgende:
Tsja...![]()
Beetje nadenken vantevoren, he?
Eikels.
V.
quote:En jij moet gewoon je pleures bek houden Verbal!
Op donderdag 24 juli 2003 10:28 schreef Verbal het volgende:
Tsja...![]()
Beetje nadenken vantevoren, he?
Eikels.
V.
quote:(Plaatje werkt niet, je kan niet linken van je eigen pc als je geen webservice geinstalleerd hebt...)
Op donderdag 24 juli 2003 10:27 schreef Beaker het volgende:
Ik zal Remie ontzettend missen, want echt waar hoor na een week ben je echt zo gehecht aan een dier.
Ik denk niet dat je na een week al zo gehecht aan een hond kan zijn, dat je niet meer zonder hem kan...
quote:Jammer,
Op donderdag 24 juli 2003 10:27 schreef Beaker het volgende:
Naar aanleiding van dit topic Morgen onze nieuwe hond halen! :)) wil ik ff kwijt dat Remie ons weer moet gaan verlaten!
Het begon allemaal heel goed, maar nu telkens als hij je ff uit het zicht is breekt hij de boel af!
Gisteren morgen begon hij ineens met blaffen om 6.30 in de ochtend en s'middags had hij de bak van zijn bench helemaal kapot gegeten. Vannacht om 4.45 begon het blaffen weer!
We hadden hem voordat we naar ons werk gingen in de bench gedaan en het blaffen begon weer, omdat mijn auto niet wilde starten stonden we nog voor ons huis ik kijk om en zag dat de lamellen een beetje raar hingen zie ik daar opeens een kwispelend hondjehij had zelf met zijn tanden de bench opengekregen
![]()
We hebben hem vervolgens weer in de bench gedaan en voor we het wisten stond hij weer achter ons! Zijn eigen kussen heeft hij vannacht helemaal kapot gegeten!Tis gewoon duidelijk dat Remie in een omgeveving moet zijn waar iemand is die heel de dag bij hem is, want hij voelt zich super alleen als we er niet zijn.
We dachten er goed aan te doen een oudere hond uit het asiel te redden, maar helaas het is ons niet gelukt!
Ik zal Remie ontzettend missen, want echt waar hoor na een week ben je echt zo gehecht aan een dier. Hopelijk is er toch nog iemand die hem een goed verblijf gunt!
Denk je nou echt dat wij een foto op jouw HD kunnen zien
Hoppa foto weg!
Sorry voor jou, maar ik hoop dat een hoop andere mensen hier op fok weer van leren dat je niet zo maar even een hond kan nemen.
Zet de bench in je slaapkamer, Remy erin... En als hij begint te knagen gewoon bestraffen door 'foei' te zeggen en mocht alles echt niet helpen: Geef hem zachtjes met je vinger een tikje op z'n neus... Dan heeft hij wel door dat het niet mocht wat hij deed... Waarschijnlijk verveelt hij zich in de bench dus gooi er een flostouw in of desnoods een bot..
Wel een cheape bench als je hond 'm open kan krijgen btw... Goedkoop = duurkoop? Hij blaft misschien omdat hij aandacht wil, of uit moet... Jonge honden moeten een ritme krijgen en zindelijk worden. Maar je moet niet bij elk blafje of wat dan ook gelijk naar buiten rennen... Laat het hem nog maar héél even ophouden...
Het is wel zwak om het zomaar op te geven!! Je had jezelf van tevoren al moeten realiseren dat een hond iets kapot kan maken. Mensen kopen vaak 'zomaar even een hond' en komen er vervolgens achter dat er ook een hoop verplichtingen en nadelen aanzitten... Daarom heb ik ook zo'n hekel aan dierenwinkels met puppy's in de etalage... Kijk eens hoe lief!!!!! ..kom! We nemen er eentje mee...
quote:Dan steek je er wat energie in om het beest te wennen, DUH!
Op donderdag 24 juli 2003 10:33 schreef Beaker het volgende:[..]
En jij moet gewoon je pleures bek houden Verbal!
We hebben de beslissing niet zomaar genomen! Hij zit niet heel de dag alleen, maar vijf minuten is al te lang voor hem!
Dat hadden we gewoon niet kunnen weten!
Dus voordat je antwoord ff nadenken he??
Pfffffft
V.
Heb je de truc van een gedragen t shirt al geprobeerd, belonen als hij in de bench zit, vakantie genomen om het beest te laten wennen? Los door het huis laten lopen? Radio aan? Lampje extra aan als je in het donker niet thuis bent? Laten wennen van 5 minuutjes alleen zijn tot langere tijd? Had ik al gezegd vooral te belonen?
heeft een kleine 9 maanden geduurt, boel wondjes en kapotte dingen, maar uiteindelijk is het een ontzettend schatje geworden die nog steeds baldadig is, maar wel handelbaar!!
ook zij kon niet tegen alleen zijn, maar met de juiste aandacht is het wel te wennen, denk niet dat je binnen een week een perfecte hond moet verwachten!!
En ik vind idd dat jullie het wel snel opgeven.
quote:Niet om het één of ander,, maar volgens mij kun je een hond als ie al oud is niet meer opvoeden.
Op donderdag 24 juli 2003 10:44 schreef sigterm het volgende:
Hondencursus? Trainen?
Elke hond moet opgevoed worden... je geeft zoiets niet na een dag of week op. Je neemt een hond en weet dat er consequenties aan vast zitten.
Persoonlijk een beetje zwak dat je dat arme beest na een paar dagen alweer zonder enige aandacht aan zijn "probleem" de deur weer uitdoet.
quote:Tja zo zijn veel mensen tegenwoordig.
Op donderdag 24 juli 2003 10:45 schreef Verbal het volgende:[..]
Dan steek je er wat energie in om het beest te wennen, DUH!
Wat denk je dan, dat een hond een aan- en uitschakelaar heeft?Pfffffft
V.
quote:Onzin.
Op donderdag 24 juli 2003 10:52 schreef speert.flies het volgende:[..]
Niet om het één of ander,, maar volgens mij kun je een hond als ie al oud is niet meer opvoeden.
V.
quote:JA. In de wei
Op donderdag 24 juli 2003 10:56 schreef spaceben het volgende:
een hond hoort op een boerderij.
V.
Als wij bij hem zijn is het goed, maar zodra we even weg zijn is hommeles!
Mijn ouders hebben bijv. 2 honden en als die bij hem zijn is het oke. Hij is zo aanhankelijk dat hij zich alleen niet kan vermaken.
We weten natuurlijk ook zijn periode hiervoor niet, misschien had hij wel een maatje of leefde hij in een druk gezin, boederij etc.
En iedereen die denkt dat wij achterlijk zijn geweest om dit hondje in huis te nemen hebben het mis!
We hebben er heel goed over nagedacht, overlegt met de mensen van het asiel en ook zij zagen geen problemen. Ze waren dan ook erg verbaasd dat Remi zich zo ontpopt heeft!
quote:Ik niet. Een hond moet wennen. En ja tuurlijk is het goed als jullie thuis zijn. Het beest is al vaak genoeg in de steek gelaten en zal nu verlatingsangst hebben. Wennen, de tijd nemen en wennen.
Op donderdag 24 juli 2003 11:12 schreef Beaker het volgende:
Ze waren dan ook erg verbaasd dat Remi zich zo ontpopt heeft!
quote:Ghehe,, okay, dan hou ik mijn bek alweer...
Op donderdag 24 juli 2003 10:56 schreef Verbal het volgende:[..]
Onzin.
V.
quote:Nog een hond erbij nemen dan?
Op donderdag 24 juli 2003 11:12 schreef Beaker het volgende:
Mijn ouders hebben bijv. 2 honden en als die bij hem zijn is het oke. Hij is zo aanhankelijk dat hij zich alleen niet kan vermaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |