Het is verplicht, het eiland raakt vol en we kunnen nietmeer in het wilde weg gaan lopen bouwen. Wie toch bouwt zonder vergunning zal te maken krijgen met Oom-Agent.
Waar ik zit? Momenteel in het Multifunctionele centrum, naast het politiebureau.
Zeg ik wou graag een bouwvergunning aanvragen om te bouwen aan de Westkust.
(laat tekening zien). Jah daar, naast het pretpark.
Da's leuk, maar wat wou je daar nou p'cies gaan bouwen dan?
Het is de bedoeling dat daar een Bungalowpark komt.
Ojee, Groot?
Nee niet zo groot, maar we moeten toch ergens de toeristen en bezoekers laten.
Inderdaad da's waar. Maargoed Vork, ik zal mijn hoofd buigen over deze zaak, binnenkort hoort u of ik u deze vergunning kan verlenen of niet
Mijn dank is groot..
Tot uw dienst
Nee,nee,nee..........zo krijg je alleen maar meer criminaliteit en een slechte reputatie, er zal schande worden gesproken over dit eiland, niet al te best voor TARA, de oprichter!
Wat is dit nu weer!
Hee Vork?
Sinds wanneer maak jij bouwverguningen? En dan zelf zeker ook nog een vergunning bij jezelf indienen. En ik maar weer meten en tekenen zeker.
Kijk, het is wel bedoeld om de groei van al het ontroerend goed op het ieland een beetje onder controle te kunnen houden. Gezien de bevolking niet sterk groeit en er ook veel mesnen wegtrekken en weer nieuwe bijkomen is het verstandig dat deze niet in het wilde weg beginnen te bouwen. Daarvoor is een bouwvergunning dus nodig.
Maar in de praktijk zal ik het vrij rustig gaan hebben.. overgens mocht je bepaalde gegevens over het hoofd zien met meten enzo, kun je die altijd hier op komen halen. Ook jouw werk zal dr op vooruit gaan!
O en wat betreft Vork's voorstel, sjah ik ben de enige deze afdeling momenteel runt, dus is er niemand anders die de vergunningen kan verlenen. Maar ook Vork is net zo zeer een "klant" als wie dan ook en ik zie geen verschil tussen heb en iemand anders en er zal ook niemand voorgetrokken worden.
quote:
Op 08 maart 2001 23:44 schreef Vork het volgende:
sinds vandaag!Kijk, het is wel bedoeld om de groei van al het ontroerend goed op het ieland een beetje onder controle te kunnen houden.
Ik heb besloten om aan de herbouw van het DagoTel te beginnen, om toch voor de nieuwe en al aanwezige mensen op het eiland woonruimte te bieden.
Mag dat, meneer Vork? Dago vind het goed, hij wil niet meer voorlopig.
quote:Er is altijd wel WAt te jatten.....al is het maar een pleepot!
Op 08 maart 2001 22:40 schreef Vork het volgende:
Niet zo erg de crimineel gaan uithangen jij he? Strax is er niets meer te jatten op het eiland en dan heb je niets meer te doen of te zoeken hierzo
Niet dat ik me met pleepotten bezighoud, maja, een voorbeeldje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |