quote:Nou ik hoop dat het wat wordt, je kunt ook ff hier kijken (dit is geen reclame!!) :
Op zaterdag 27 september 2003 19:17 schreef TripleM het volgende:[..]
Nooit iets met auto's eigenlijk. Wel 1 keer een persoon (die JPG bestaat niet meer) en zo nu en dan maak ik voor CU2 achtige zooi een advertentie uit een foto
Dit wordt dus de eerste auto
Edit:
Of kijk in de vorige 13 delen!!
Aangepast:
Nog mee bezig:
Be gentle, I'm a noob.. En klaar is ie nog lang niet, heb nog wel wat ideeën maar of ik die allemaal uit kan voeren..
quote:Daar ben ik het niet mee eens, verlichting staat over het algemeen zeer amateuristisch, maar in dit geval werkt het samen met de kleur van de auto. De auto is donker en vlak bij de lampen wordt die iets lichter. k vind het een zeer nette soep die er zo tussen zal passen. In ieder geval vele malen beter dan mijn eerste soep. Ik zou er idd nog wat meer mee bezig gaan!
Op zaterdag 27 september 2003 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
Die verlichting zou ik niet doen, staat erg lelijk imho. Voor de rest goed bezig
quote:Leuke soep, alleen het ik bij jou altijd het idee dat het er een beetje surrealistisch uit ziet. Ik denk dat het hoofdzakelijk komt door dat je geen randen aan je boozkijkerz toevoegt. Zou ik gedaan hebben, jammer dat je er geen tijd voor hebt.
Op zaterdag 27 september 2003 21:48 schreef barf het volgende:
Ik vond t een hele goede auto om te soepen (compliments to Sinz), maar helaas weinig tijd dus kon em niet af maken hoe ik het wilde.
aangepast:
-verlaagd
-getinte ruiten
-eigen fabrikaat spoiler
-booskijkers ben ik normaal tegen, maar bij deze bak vond ik ze wel passen
-inspiratieloze striping
En hoewel jij die striping inspiratieloss vind, denk ik dat het heel origineel is. Rood en opacity-gif-groen, zeer mooie combo. Ik vind dit een van jouw betere soeps!
Kaj_A merkte het net ook al op, je soep moet geresized worden naar 800 x 600 Ik wil deze regel trouwens ter discussie stellen. Wie is het er mee eens dat de auto naar 800 x 600 geresized moet worden? En wie stelt voor om 1024 x 768 ook toe te staan. Ik hoop dat het volgende is toegestaan:
Poll: Wat moet er met de regel van resizing gebeuren?
Lees ff over het aanpassen achter origineel
dit hele offtopic geblaat slaat nergens op er zijn alleen ruzies of stomme discussies die nergens op uitlopen... maarja et houdt het topic vol
en er was geen regel over emoticons
quote:
Op zondag 28 september 2003 19:54 schreef Mons het volgende:nu kun je ook wel ene pol gaan maken over hoeveel emoticons je mag gebruiken per post
quote:dat was sarcasme
Op zondag 28 september 2003 20:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
en er was geen regel over emoticons
ik bedoel maar te zeggen dat je niet overal zo'n probleem van hoeft te maken gewoon chill soepen en al die shit erom heen laten wat het is
quote:Dat dacht ik ook al, maar ik maak mij helemaal niet druk. Er is geen probleem alleen maar een vage regel. Soms houd ik nou eenmaal van ingewikkeld doen.
Op zondag 28 september 2003 20:33 schreef Mons het volgende:
dat was sarcasme![]()
ik bedoel maar te zeggen dat je niet overal zo'n probleem van hoeft te maken gewoon chill soepen en al die shit erom heen laten wat het is
Heb jij trouwens al gestemd?
Soept allen
quote:GizartFRL. En Chris, ik zeg je dit als vriend.
Op zondag 28 september 2003 20:56 schreef Mons het volgende:
ja ik ben voor 800x600 omdat het altijd zo was waarom een goede regel veranderenen niemand (behalve fitzgereald) hefet er problemen mee dus... ik zie geen problemen
(voor de rest van de mensen hier; ik ken Mons IRL. Vandaar de diss )
quote:sorry hoor
Op dinsdag 30 september 2003 14:45 schreef Henkmanz het volgende:[..]
GizartFRL. En Chris, ik zeg je dit als vriend.
LEER TYPEN!
Je lijkt wel een allochtoon zo, met al die smilies en shit. Komt niet echt intelligent over ofzo.(voor de rest van de mensen hier; ik ken Mons IRL. Vandaar de diss
)
-edit- typefouten eruit gehaald
quote:- laat maar -
Op dinsdag 30 september 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:
Oh ja, nu zie ik het.
Sorry!
quote:Idd, lijkt mij niet zo handig voor volgende keren. Je kunt ook gewoon ff tussen de suggesties kijken. Daar staan genoeg goede tussen.
Op dinsdag 30 september 2003 19:42 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het uberhaupt niet slim/cool om direct naar TB te linken, we zijn net een stel wannabe's zo.
Alsof we zelf geen plaatjes kunnen vinden om te soepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |