abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13483639
quote:
Op zaterdag 27 september 2003 19:17 schreef TripleM het volgende:

[..]

Nooit iets met auto's eigenlijk. Wel 1 keer een persoon (die JPG bestaat niet meer) en zo nu en dan maak ik voor CU2 achtige zooi een advertentie uit een foto

Dit wordt dus de eerste auto

Nou ik hoop dat het wat wordt, je kunt ook ff hier kijken (dit is geen reclame!!) :
http://www.tuned-belgium.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=13528
Het is een site waar ook hiermee gekloot wordt. Het topic gaat ook nog eens over andere sites

Edit:
Of kijk in de vorige 13 delen!!

pi_13484618
Nou mijn eerste autosoep WIP:

Aangepast:

• Lak
  • Ruiten
  • Verlichting
  • Velgen/banden
  • Nog mee bezig:

• Grill
  • Be gentle, I'm a noob.. En klaar is ie nog lang niet, heb nog wel wat ideeën maar of ik die allemaal uit kan voeren..

zaterdag 27 september 2003 @ 21:04:29 #203
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_13485434
    Die verlichting zou ik niet doen, staat erg lelijk imho. Voor de rest goed bezig
    ** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_13487360
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 21:04 schreef Sjoewe het volgende:
    Die verlichting zou ik niet doen, staat erg lelijk imho. Voor de rest goed bezig
    Daar ben ik het niet mee eens, verlichting staat over het algemeen zeer amateuristisch, maar in dit geval werkt het samen met de kleur van de auto. De auto is donker en vlak bij de lampen wordt die iets lichter. k vind het een zeer nette soep die er zo tussen zal passen. In ieder geval vele malen beter dan mijn eerste soep. Ik zou er idd nog wat meer mee bezig gaan!
    pi_13487489
    quote:
    Op zaterdag 27 september 2003 21:48 schreef barf het volgende:
    Ik vond t een hele goede auto om te soepen (compliments to Sinz), maar helaas weinig tijd dus kon em niet af maken hoe ik het wilde.

aangepast:

-verlaagd
    -getinte ruiten
    -eigen fabrikaat spoiler
    -booskijkers ben ik normaal tegen, maar bij deze bak vond ik ze wel passen
    -inspiratieloze striping

Leuke soep, alleen het ik bij jou altijd het idee dat het er een beetje surrealistisch uit ziet. Ik denk dat het hoofdzakelijk komt door dat je geen randen aan je boozkijkerz toevoegt. Zou ik gedaan hebben, jammer dat je er geen tijd voor hebt.

En hoewel jij die striping inspiratieloss vind, denk ik dat het heel origineel is. Rood en opacity-gif-groen, zeer mooie combo. Ik vind dit een van jouw betere soeps!

pi_13498460
    Regels!!!

Kaj_A merkte het net ook al op, je soep moet geresized worden naar 800 x 600 Ik wil deze regel trouwens ter discussie stellen. Wie is het er mee eens dat de auto naar 800 x 600 geresized moet worden? En wie stelt voor om 1024 x 768 ook toe te staan. Ik hoop dat het volgende is toegestaan:

Poll: Wat moet er met de regel van resizing gebeuren?

• Helemaal afschaffen
  • Behouden (800 x 600)
  • Aanpassen (800 x 600) en (1024 x 768)
  • Grootte van origineel
  • Anders...............

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Lees ff over het aanpassen achter origineel

pi_13500045
    Eerlijk gezegd boeit het me helemaal nix of er geresized moet worden, want ik heb toch een snelle verbinding. Maar ik kan me voorstellen dat het voor mensen met een modem wel handiger is, omdat het anders lang duurt voordat zij een poll helemaal binnen hebben.
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
    pi_13500312
    ik werk altijd in 1024 of hoger, om daarna te scalen naar 800x600, dat verbergt gelijk wat foutjes
      zondag 28 september 2003 @ 16:31:27 #209
    62973 Kaj_A
    Tot de schijt ons dood!
    pi_13500360
    Lijkt me wel handig om het gewoon op 800x600 te houden als toch niemand het wat uitmaakt en de regels toch al zo zijn.
    Dat moet je zelf weten!
    Wee hij, die er slecht over denkt!
      zondag 28 september 2003 @ 18:11:47 #210
    63036 Mons
    Opgezwolle de Volle
    pi_13502456
    @ skylighter heb jij geen hobby's ofzo komt aanzetten met pols en grafieken laat alles mooi zoals het is toch niet echt serieuze klachten dus laat het mooi zo
    "Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
    pi_13503821
    Maar moeten we dan consequent zijn in die regel? Anders kun je die net zo goed afschaffen
      zondag 28 september 2003 @ 19:54:48 #212
    63036 Mons
    Opgezwolle de Volle
    pi_13504900
    wanneer post er iemand een 1024x800 foto dan ? dat is 1 keer voorgekomen en die persoon heeft het begrepen. nu kun je ook wel ene pol gaan maken over hoeveel emoticons je mag gebruiken per post. laat gewoon alles zoals het is...

dit hele offtopic geblaat slaat nergens op er zijn alleen ruzies of stomme discussies die nergens op uitlopen... maarja et houdt het topic vol

"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
    pi_13505310
    2 foto's uit de lopende poll zijn 1024x768, waarom is die regel nu? Kun je hem net zo goed weglaten.

en er was geen regel over emoticons

zondag 28 september 2003 @ 20:33:41 #214
    63036 Mons
    Opgezwolle de Volle
    pi_13505739
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 19:54 schreef Mons het volgende:

nu kun je ook wel ene pol gaan maken over hoeveel emoticons je mag gebruiken per post

quote:
    Op zondag 28 september 2003 20:13 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
    en er was geen regel over emoticons
    dat was sarcasme

ik bedoel maar te zeggen dat je niet overal zo'n probleem van hoeft te maken gewoon chill soepen en al die shit erom heen laten wat het is

pi_13506102
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 20:33 schreef Mons het volgende:
    dat was sarcasme

ik bedoel maar te zeggen dat je niet overal zo'n probleem van hoeft te maken gewoon chill soepen en al die shit erom heen laten wat het is

Dat dacht ik ook al, maar ik maak mij helemaal niet druk. Er is geen probleem alleen maar een vage regel. Soms houd ik nou eenmaal van ingewikkeld doen.

Heb jij trouwens al gestemd?

zondag 28 september 2003 @ 20:56:30 #216
    63036 Mons
    Opgezwolle de Volle
    pi_13506217
    ja ik ben voor 800x600 omdat het altijd zo was waarom een goede regel veranderen en niemand (behalve fitzgereald) hefet er problemen mee dus... ik zie geen problemen
      zondag 28 september 2003 @ 21:53:24 #217
    55154 Sjoewe
    Time. Space.
    pi_13507758
    Ok de nieuwe wedstrijd loopt mensen!

Soept allen

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
    pi_13545453
    quote:
    Op zondag 28 september 2003 20:56 schreef Mons het volgende:
    ja ik ben voor 800x600 omdat het altijd zo was waarom een goede regel veranderen en niemand (behalve fitzgereald) hefet er problemen mee dus... ik zie geen problemen
    GizartFRL. En Chris, ik zeg je dit als vriend. LEER TYPEN!
    Je lijkt wel een allochtoon zo, met al die smilies en shit. Komt niet echt intelligent over ofzo.

(voor de rest van de mensen hier; ik ken Mons IRL. Vandaar de diss )

dinsdag 30 september 2003 @ 16:35:34 #219
    63036 Mons
    Opgezwolle de Volle
    pi_13548230
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2003 14:45 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

GizartFRL. En Chris, ik zeg je dit als vriend. LEER TYPEN!
    Je lijkt wel een allochtoon zo, met al die smilies en shit. Komt niet echt intelligent over ofzo.

(voor de rest van de mensen hier; ik ken Mons IRL. Vandaar de diss )

sorry hoor fitzgerald is een echte naam heb ze toevallig omgedraaid loop niet zo te bitchen

-edit- typefouten eruit gehaald

pi_13548431
    Ik zal het ff uitleggen wat ik bedoel.
    De rechter maakt eerst een bocht zodat ie die 1e lichtunit raakt, bij de 2e komt ie niet eens in de buurt van die 1e. Hij gaat gewoon Golf-style naar boven
    pi_13548571
    Oh ja, nu zie ik het .
    Sorry!
    pi_13548599
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2003 16:46 schreef Henkmanz het volgende:
    Oh ja, nu zie ik het .
    Sorry!
    - laat maar -
    pi_13550320
    ff of het resize gedoe. het topic loopt het allerbeste met een minimum aan gezeur.. meer wil ik er niet over kwijt.
    2825cc Single Turbo Beast
    pi_13552718
    quote:
    Op dinsdag 30 september 2003 19:42 schreef Henkmanz het volgende:
    Ik vind het uberhaupt niet slim/cool om direct naar TB te linken, we zijn net een stel wannabe's zo.
    Alsof we zelf geen plaatjes kunnen vinden om te soepen.
    Idd, lijkt mij niet zo handig voor volgende keren. Je kunt ook gewoon ff tussen de suggesties kijken. Daar staan genoeg goede tussen.
    pi_13552778
    Aan een van de moderators: kunnen jullie die foto die siempie gepost heeft op PTA wedstrijd 14, pag. 1 weghalen? Het is onoverzichtelijk en hoort in een ander topic thuis...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')