Nog ff een vraagje, die Renault is de volgende auto?
quote:en jij soept auto's?
Op zondag 21 september 2003 21:06 schreef Rbn het volgende:
Wat is de een linker middenstijl??
Hele leuke soep, alleen je voorband is lek
En tevens ff kijken naar de wielkast voor, en de luchtroosters aan de zijkant om ff de 'schaduwen' in een gelijke lijn te krijgen zeg maar
quote:tja, is een keer wat anders..
Op maandag 22 september 2003 11:15 schreef quility het volgende:
@ Shyte:Hele leuke soep, alleen je voorband is lek
quote:Ben ik wel van plan.
Op zondag 21 september 2003 10:18 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Die PTA Photoshopwedstrijd voor auto's HALL OF FAME is wel cool, al heb je er wel wat snelheid voor nodig. Maar ik heb toch ook de vraag of Shyte dit wel echt bij gaat houden?
Sterker nog: ik zit er aan te denken om in ronde 20 een Hall Of Fame Poll te maken, zodat we dan de Ultimate Soep kunnen kiezen. (Of een top 10).
Nogmaals: het is best een puzzel, duzz als je denkt dat ik een soep ben vergeten, mail dan naar erikstift@hotmail.com
Geef is een paar fouten aan dan dan let ik daar ff op de volgende keer.
quote:
Op maandag 22 september 2003 21:40 schreef Rbn het volgende:
[quote]Op maandag 22 september 2003 16:59 schreef Henkmanz het volgende:
Die van Rbn is wel leuk, maar heeft (imho) teveel fouten om te winnen.
Geef is een paar fouten aan, dan dan let ik daar ff op de volgende keer.
dit zijn een paar foutjes
quote:was zelf ook al een tijdje van plan een topic te openen met daarin (op volgorde) alle winnende soeps tot nu toe
Op maandag 22 september 2003 15:37 schreef Shyte het volgende:[..]
Ben ik wel van plan.
Sterker nog: ik zit er aan te denken om in ronde 20 een Hall Of Fame Poll te maken, zodat we dan de Ultimate Soep kunnen kiezen. (Of een top 10).
Nogmaals: het is best een puzzel, duzz als je denkt dat ik een soep ben vergeten, mail dan naar erikstift@hotmail.com
origineel:
quote:Het kunnen "buitenstaanders" zijn die niet begrijpen dat het normaal is om een post achter te laten als je gaat stemmen. Ik moet trouwens zeggen dat ik het niet helemaal begrijp waarom ze er op stemmen, maar dat is natuurlijk smaak
Op woensdag 24 september 2003 16:03 schreef Kaj_A het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar SiNz heeft nou al 4 stemmen zonder dat iemand heeft gepost dat ie op hem heeft gestemd... lijkt me een beetje raar
[Dit bericht is gewijzigd door _laytsskylighter_ op 24-09-2003 16:08]
quote:Jij denkt er klonen in het spel zijn? Dat zou goed kunnen, ik hoop het niet, maar ik ga ook niemand beschuldigen. Op wie heb jij trouwens gestemd?
Op woensdag 24 september 2003 16:13 schreef Kaj_A het volgende:
Tjah .. zou kunnen, maar lijkt me sterk en het maakt me ook allemaal niet uit, alleen ik zou het leuker vinden als het allemaal wat 'eerlijke' ging als je snapt wat ik bedoel
Edit: Cool, ik heb een stem!! Dat is me nog niet vaak overkomen!! Thnx loonies!
Dat hij in dit geval veel stemmen heeft is waarschijnlijk (mijn mening dus) omdat hij zijn auto simpel heeft gehouden. Mooie velgen (kloppende velgen, met diepte, geen plakplaatje dus), een mooie passende sideskirt, en een paar booskijkers met diepte. Dat helpt.
Misschien (het is maar een tip, en echt niet lullig bedoeld) zouden jullie eens minder donoronderdelen of luchtinlaten moeten toevoegen. Het maakt de auto echt niet per se mooier.
quote:helemaal mee eens is
Op woensdag 24 september 2003 17:31 schreef Henkmanz het volgende:
Niet om het een of het ander, maar als iemand hier niet valsspeelt is het SiNz wel. Hij is de enige die gedurende alle topics het meest vriendelijk was tegen iedereen, heeft nog nooit een flame veroorzaakt (slechts opgelost) en maakt gewoon goede soeps.Dat hij in dit geval veel stemmen heeft is waarschijnlijk (mijn mening dus) omdat hij zijn auto simpel heeft gehouden. Mooie velgen (kloppende velgen, met diepte, geen plakplaatje dus), een mooie passende sideskirt, en een paar booskijkers met diepte. Dat helpt.
Misschien (het is maar een tip, en echt niet lullig bedoeld) zouden jullie eens minder donoronderdelen of luchtinlaten moeten toevoegen. Het maakt de auto echt niet per se mooier.
ohja ook wat simpeler gaan/blijven denken over het stemmen en zo!
vind het de laatste paar rondes lekker gaan top jongens!
quote:Nou, de Hall of Fame laat mij toch denken dat degene met de mooiste bodykit meestal wint.
Op woensdag 24 september 2003 17:31 schreef Henkmanz het volgende:
Voor mij (nietmoraalridderachtigbedoeld)is deze wedstrijd ook helemaal niet om echt te winnen, OK het is leuk, maar het is gewoon gezellig en je kunt zien wat andere mensen doen, inspiratie opdoen en ervaring krijgen.
En idd een luchtinlaat hoeft een auto niet mooier te maken. In mijn soep heb ik deze geplaatst om te kijken of ik zelf ook een luchtinlaat kan maken op de motorkap. Dat vind ik zelf aardig gelukt. Het ligt er ook aan welk doel je hebt voor je soep. Als je het doel hebt om een pure
auto te maken. Dan horen daar de bodykit en de luchtinlaat bij. Net zoals de nodige NOS, LightningAudio, RoJa, NoPi en dat soort stickers erop. Laat ik nu net ff gefascineerd zijn door deze auto's.
Het klinkt misschien weer een beetje aanvallend dat ik nu weer precies tegen jouw reageer maar dat is helemaal niet zo bedoeld. Ik geef gewoon aan hoe ik over jouw stelling denk.
Edit ftp trubbels andere serv....
[Dit bericht is gewijzigd door Sjoewe op 24-09-2003 21:44]
quote:Toevallig velgjes van de blauwe nissan skyline?
Op woensdag 24 september 2003 21:36 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Verveelde me de tering dus toen heb ik die gestapocruiser maar eens gesoept, zonder al te veel inspiratie overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |