quote:ik ga wel ff bezig!
Op dinsdag 16 september 2003 15:02 schreef Gstar het volgende:
kan iemand ff die poll maken,
ik kan het niet, en ik wil niet weer dat t uitloopt om 5 over half negen wil ik met de volgende soep beginnen!!
Dus wil je graag meedoen, of ben je alleen al een beetje geïnteresseerd, kijk dan ff hiero:
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 16-09-2003 15:43]
quote:no problem, op mijn stage heb ik zeeën van tijd
Op dinsdag 16 september 2003 15:37 schreef Kaj_A het volgende:
Thnx Ultimora, ik kon hem niet maken, ben pas net thuis
[Dit bericht is gewijzigd door Kaj_A op 16-09-2003 17:29]
quote:Het is al heel vaak voorgekomen dat de poll later begon, maar daar moet je je niet druk om maken ofzo. De mensen die willen stemmen zijn toch wel rond 8 uur op internet, dus het grootste deel van de stemmen komen gewoon over.
Op dinsdag 16 september 2003 15:39 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Het wordt wel een beetje erg hiero, dit is de tweede keer dat het uitloopt, ikhad net geen tijde dus, helaas. Ik hoop dat er wat meer mensen mee gaan doen met deze wedstrijden. Dat is leuker en dan zijn de polls op tijd.
PTA Photoshopwedstrijd voor auto's deel 13
quote:leg mij eens uit waar iemand meerdere keren stemt dan??
Op donderdag 18 september 2003 16:30 schreef Mons het volgende:
het idee was dat idereen 1 x stemde maakt mij niet zoveel uit maar was gewoon afspraak... dus that's it
quote:MSN-vriendjes is een goede factor.
Op donderdag 18 september 2003 16:32 schreef ThaFreak het volgende:[..]
leg mij eens uit waar iemand meerdere keren stemt dan??
quote:Hij trok naar een minut al aan de bel over stemfraude.......beetje er snel...
Op donderdag 18 september 2003 16:53 schreef Henkmanz het volgende:[..]
MSN-vriendjes is een goede factor.
Mij wordt terecht verwezen dat mijn soeps wel mooi zijn, maar niet netjes afgewerkt.
Voor een deel is dat te wijten aan mijn eigen discipline en perfectionisme (het gebrek eraan), maar misschien ook onkunde.
Mijn vraag is duzz ook: hoevaak en hoe diep zoomen jullie in? ik heb nl. het gevoel dat ik teveel met het algemene beeld bezig ben en te weinig met details..
Of hebben jullie nog andere richtlijnen/tips voor netter werken?
Is Kaj_A nog bezig, die maakt over het algemeen wel soeps die mijn stem krijgen, hij heeft deze TT gekozen dus ik ben benieuwdtdtdtdtd
quote:Inderdaad precies wat hierboven gezegd wordt. Zorg inderdaad ook dat je de auto compleet verlaagd. Nu lijkt het alsof een deel van de bumper te zwaar was voor de rest en naar beneden pleurde.
Op maandag 15 september 2003 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:[..]
Thanzx, ja die rode streepjes zaten ook op het orrigineel, daar maakt ik me niet zo druk om voor de 1e keer. Dat over die sideskirts, daar zat ik idd over te denken, maar dat is voor iemand die net begint best moeilijk moet ik zeggen, maar ik zal er meer op oefenen, thanxz!
Dat met die optie over die kleurtjes, ben ik gelijk gaan doen!
Thanxz dude's!
Voor de rest mag je zeker niet klagen voor een eerste soep. Ikzelf was er veel slechter aan toe toen ik begon
quote:Het gaat mij bij inzoomen tot ik op afstand geen slechte afwerking meer zie.
Op vrijdag 19 september 2003 20:58 schreef Shyte het volgende:
Vraagje over netjes werken en afwerking van de soepsMij wordt terecht verwezen dat mijn soeps wel mooi zijn, maar niet netjes afgewerkt.
Voor een deel is dat te wijten aan mijn eigen discipline en perfectionisme (het gebrek eraan), maar misschien ook onkunde.
Mijn vraag is duzz ook: hoevaak en hoe diep zoomen jullie in? ik heb nl. het gevoel dat ik teveel met het algemene beeld bezig ben en te weinig met details..
Of hebben jullie nog andere richtlijnen/tips voor netter werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |