abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:27:17 #1
22855 richardzijlstra
Geweldig een ondertiteling
pi_11951390
Reuters :schrijft dat de Recording Industry Association of America (RIAA) dagvaardingen naar verschillende internetproviders heeft gestuurd, als voorbode voor honderden aanklachten aan het adres van individuen. Advocaten van de RIAA laten weten dat de Digital Millennium Copyright Act (DMCA) providers verplicht om in geval van een goede reden auteursrechtenhouders informatie te verstrekken over klanten. Nog deze zomer zullen de internetters aan de tand worden gevoeld. Een woordvoerder van de RIAA stelt dat recente rechtszaakuitspraken het makkelijker maken om aan persoonsgegevens te komen, waar direct gretig gebruik van gemaakt wordt:
The trade group said it will probably file several hundred lawsuits this summer. ISP EarthLink said it has received three subpoenas from the RIAA since the group pledged to track sites like Kazaa for heavy users. RIAA last month said the time was right to go after individual users because a recent U.S. court ruling made it easier to track down copyright violators.

A federal court ordered Verizon Communications to reveal names of suspected song-swappers in April, prompting the Internet service provider to ask a higher court to stay the order while it appeals the case. On June 4, the U.S Court of Appeals in Washington declined to suspend the order, allowing RIAA investigators to easily obtain the names of other Internet users it suspects of trading music illegally.

Hey this was me see yah....
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:30:53 #2
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_11951463
ik ben bang
pi_11951469
Tja klinkt verontrustend, misschien moet ik morgen toch maar even met mijn provider bellen om wat informatie te winnen (na al deze praatjes van RIAA) over de mogelijke consequenties.
ßlï©k® ßlëë ßlüë ßläh, ßlï©k® ßlëë ßläh, Hïßßë® Ðï wHõë ßläh (You talk a lot of bullshit)
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:32:17 #4
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_11951486
Xs4All zal wel eerst gaan leuren. Maakt mijn zeik niet lauw.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  woensdag 23 juli 2003 @ 00:32:45 #5
13969 JAG
Judge Advocate General
pi_11951494
Een vervelende ontwikkeling, maar gelukkig zijn we hier in europa veilig daarvoor en ik denk dat de europese parlementen -vreemd genoeg- de privacy en andere rechten van individuen hoger in het vaandel hebben staan, zodat een dergelijke wet er in de EU niet zo snel doorkomt.
There are 10 types of people in this world: those that understand binary and those that don't
pi_11951539
ja pak de kazaa gebruikers maar aan

als je het goed zou willen doen ga je achter de rippers en verspreiders aan...dweilen met de kraan wagenwijd open dit

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_11951942
ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen.
die gasten handelen alleen maar uit wanhoop en ondoordacht.

wat dacht je dan van dat vorige idee van ze, om pc's te laten crashen als er illegale media op staat.

ze knallen het zo de media in zonder er ook maar overna gedacht te hebben dat dit dan virus is en hun toch heel veel geld kan gaan kosten aan aanklachten wegens vernieling van andermans eigendom enz.

mocht het ze toch lukken om p2p netwerken aan te kunnen pakken wordt er wel weer een nieuwe vorm bedacht.

Fatal Error! Hit any user to continue
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')