Ah, wat een walgelijke klootzak ben ik toch.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:41 schreef yvonne het volgende:
Heb je plastische chirurgie gehad dan?
quote:Je wil me yvonne. Ik voelde je helemaal nat worden toen je bij me op schoot zat,
Op dinsdag 22 juli 2003 23:41 schreef yvonne het volgende:
Heb je plastische chirurgie gehad dan?
quote:Goh,.. ik deed net nou precies hetzelfde. Gewoon. Omdat jij zo ontzettend arrogant bent.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:42 schreef zodiakk het volgende:
Ik zat net te schateren. Gewoon. Omdat ik zo ontzettend arrogant ben.
*schatert*
quote:Omdat ik het zeg, mannetje.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:46 schreef yohan.nl het volgende:
hoezo 'walgelijke'
quote:Kom op DennisMoore, ook mannen kunnen me niet weerstaan. Je wil me omdat ik gewoon zo'n klootzak ben. Geef je over, het heeft toch geen zin.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:47 schreef DennisMoore het volgende:
Sounds like a boring old git to me.
quote:Eerst een foto. Daarna praten we verder.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:49 schreef zodiakk het volgende:Kom op DennisMoore, ook mannen kunnen me niet weerstaan. Je wil me omdat ik gewoon zo'n klootzak ben. Geef je over, het heeft toch geen zin.
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 23:50 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst een foto. Daarna praten we verder.
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 22-07-2003 23:56]
[Dit bericht is gewijzigd door MiSs-TaKe op 22-07-2003 23:58]
quote:Get your tags right, en kom dan terug.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:53 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Hey, ik ben ook zo lekker arrogant, daarom weet ik dat jij [b]nooit[/] goed genoeg voor mij zal zijn
quote:Jouw mening over mijn uiterlijk doet er toch niet toe. Mijn arrogantie is niet te breken, niet te stuiten. Ik wals door het leven, niets en niemand ontzie ik, terwijl ik voortraas op het pad van mijn lot. Jong, oud, gerimpeld, vrouw, man, ze wijken allemaal voor me, omdat ze weten dat ik geweldig ben. De belofte die zij nooit geweest zijn. Ik ben de alpha en de omega en iedereen zou voor me moeten buigen, maar mijn oneindige barmhartigheid weerhoudt me ervan. En zoals je ziet ben ik ook een geweldig schrijver.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:50 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Eerst een foto. Daarna praten we verder.
Ik val namelijk niet op karakter. Niet dat dat in dit geval een issue zou zijn natuurlijk. Op zich dan.
Tering, wat ben ik toch geweldig.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 22-07-2003 23:56]
quote:Heel goed, heel goed!
Op dinsdag 22 juli 2003 23:53 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Hey, ik ben ook zo lekker arrogant, daarom weet ik dat jij nooit goed genoeg voor mij zal zijn
quote:Of gewoon niet, dat lijkt me beter met zo'n nick.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Get your tags right, en kom dan terug.
quote:Een uitermate pathetisch stukje proza met overmatig veel adjectieven...
Op dinsdag 22 juli 2003 23:55 schreef zodiakk het volgende:[..]
Jouw mening over mijn uiterlijk doet er toch niet toe. Mijn arrogantie is niet te breken, niet te stuiten. Ik wals door het leven, niets en niemand ontzie ik, terwijl ik voortraas op het pad van mijn lot. Jong, oud, gerimpeld, vrouw, man, ze wijken allemaal voor me, omdat ze weten dat ik geweldig ben. De belofte die zij nooit geweest zijn. Ik ben de alpha en de omega en iedereen zou voor me moeten buigen, maar mijn oneindige barmhartigheid weerhoudt me ervan. En zoals je ziet ben ik ook een geweldig schrijver.
quote:Dan ben je niet arrogant, maar gewoon dom naïef.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:55 schreef zodiakk het volgende:Jouw mening over mijn uiterlijk doet er toch niet toe.
En nu verlaat ik dit topic. Het verdient mij niet.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 22-07-2003 23:58]
quote:goh ik kan me helemaal vinden hierin, jammer dat jij het schreef, ik had het beter gekund maarja soms moet je de mindere voor laten gaan he
Jouw mening over mijn uiterlijk doet er toch niet toe. Mijn arrogantie is niet te breken, niet te stuiten. Ik wals door het leven, niets en niemand ontzie ik, terwijl ik voortraas op het pad van mijn lot. Jong, oud, gerimpeld, vrouw, man, ze wijken allemaal voor me, omdat ze weten dat ik geweldig ben. De belofte die zij nooit geweest zijn. Ik ben de alpha en de omega en iedereen zou voor me moeten buigen, maar mijn oneindige barmhartigheid weerhoudt me ervan. En zoals je ziet ben ik ook een geweldig schrijver.
quote:Vooral dat laatste zal ik niet tegenspreken.
Op dinsdag 22 juli 2003 23:40 schreef zodiakk het volgende:Ah, wat een walgelijke klootzak ben ik toch.
wacht maar tot je dertig bent
quote:Je bedoelt natuurlijk: 'Ik ben de alpha en de omega en iedereen zou voor me moeten buigen, maar mijn oneindige barmhartigheid weerhoudt me ervan ze te laten buigen.'
Prutser.
quote:\Ben benieuwt hoe je piept als de jaartjes komen, en het buikje de dames gillend doen weg jagen, en je het dan moet hebben van je charmes en vriendelijkheid.
Op woensdag 23 juli 2003 00:01 schreef zodiakk het volgende:
Iedereen voegt zich naar mij, want zonder mij zijn zij als schaduw zonder zon.
zal nu maar alvast gaan oefenen. Anders eindig je als een eenzame mopperkont.
quote:ik moest werkelijk waar nog lachen hierom ook
quote:Uitstekend, ullie. Jammer dat anderen zich gaan spiegelen aan mijn kunnen. Maar ja, zoals ik al zei, de alpha en de omega, he.
Op woensdag 23 juli 2003 00:00 schreef ullie het volgende:[..]
Je bedoelt natuurlijk: 'Ik ben de alpha en de omega en iedereen zou voor me moeten buigen, maar mijn oneindige barmhartigheid weerhoudt me ervan ze te laten buigen.'
Prutser.
Ik denk dat we heel goed met elkaar kunnen opschieten, ullie.
quote:Ja, jij!
De rest van de wereld niet hoor!
quote:Irrelevant, ik ben nu in de twintig.
Op woensdag 23 juli 2003 00:03 schreef Karzeuler het volgende:[..]
\Ben benieuwt hoe je piept als de jaartjes komen, en het buikje de dames gillend doen weg jagen, en je het dan moet hebben van je charmes en vriendelijkheid.
zal nu maar alvast gaan oefenen. Anders eindig je als een eenzame mopperkont.
Had ik al gezegd dat elke vrouw naar me smacht?
-edit-
foto verwijderd op verzoek
[Gewijzigd door Breuls - Friday 14 December, 2001 @ 23:47]
Dit in je fotoboek........?
En hij is vast niet verwijderd omdat mensen je zo onmetelijk knap vonden.
Ikzelf ben er geen natuurlijk. Ik stel niets voor, zó nederig ben ik. Ik ben zonder twijfel de nederigste levensvorm op aarde. Mensen knielen voor mij om mijn nederigheid te eren. Als ik niet zo nederig was zou ik het wel terecht vinden al dat gekniel maar dat doe ik niet want ik ben hartstikke nederig. Ik ben zo nederig dat ik niet eens meer naar de kerk ga: Pfff, wat kan Hem mijn kerkbezoek nu schelen?
quote:wie ben jij eigenlijk he?
*zucht*
wie ben jij?
quote:Duh, men nam aanstoot aan zijn Grootsheid. Zou ik ook doen, ware het niet dat ík mijn plaats wél ken: Onderaan, bij de andere insignificante wormen.
Op woensdag 23 juli 2003 00:06 schreef Fatality het volgende:Dit in je fotoboek........?
quote:Het was enkel dat het nut van een foto in dat fotoboek me ontschoten was. Niemand hoeft mij namelijk te vertellen hoe geweldig aantrekkelijk ik ben, dat weet ik zelf ook wel. Ik ben immers een jonge god, een woesteling die vrouwen vele uren bezig kan houden, een meester in het voorspel, perfect ritme, alles.
Op woensdag 23 juli 2003 00:06 schreef Fatality het volgende:
Waarom vind ik:-edit-
foto verwijderd op verzoek
[Gewijzigd door Breuls - Friday 14 December, 2001 @ 23:47]Dit in je fotoboek........?
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 23-07-2003 00:15]
quote:Je kunt anders wel investeren in je toekomst
Op woensdag 23 juli 2003 00:06 schreef zodiakk het volgende:[..]
Irrelevant, ik ben nu in de twintig.
quote:Ja, maar nog niet opgeschept over je interlect, en ik begrijp nu ook wel waarom.
Had ik al gezegd dat elke vrouw naar me smacht?
quote:Toen ik twintiger was noemde de dames mij de Don Juan met het John Holmes slagschip
Op woensdag 23 juli 2003 00:13 schreef zodiakk het volgende:[..]
Het was enkel dat het nut van een foto in dat fotoboek me ontschoten was. Niemand hoeft mij namelijk te vertellen hoe geweldig aantrekkelijk ik wel niet ben, dat weet ik zelf ook wel. Ik ben immers een jonge god, een woesteling die vrouwen vele uren bezig kan houden, een meester in het voorspel, perfect ritme, alles.
maar ach, dat was die goeie ouwe tijd
wacht maar tot je de 30 bent gepaseerd
en tijd gaat snel
quote:Oh man! Komt die nederigheid mij nu even goed van pas!
Op woensdag 23 juli 2003 00:14 schreef Karzeuler het volgende:
Ja, maar nog niet opgeschept over je interlect, en ik begrijp nu ook wel waarom.
Daar valt vast niet over op te scheppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |