.
.
quote:Ach... wat liev
Op zondag 3 augustus 2003 21:38 schreef Juup© het volgende:
Ik ben verliefd op bleiblei
En geef je vrouw es een flinke hug, want volgens mij mist ze je .
quote:Oke
Op zondag 3 augustus 2003 22:57 schreef bleiblei het volgende:[..]
Ach... wat liev
.
Tis wederzijds hoor.
En geef je vrouw es een flinke hug, want volgens mij mist ze je
.
Ik vind hem . geweldig
.
.
Wederzijds: Ja
Hoe lang al: Err.. ok, vandaag twee weekjes Maar iedereen begint met twee weekjes, toch?
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 15:16 schreef diannetjhu het volgende:
Wie: RonaldWederzijds: Ja
Hoe lang al: Err.. ok, vandaag twee weekjes
Maar iedereen begint met twee weekjes, toch?
quote:Ehoh, laten we hopen dat het twee verschillende Ronalds zijn.
Op maandag 4 augustus 2003 15:36 schreef Christine het volgende:
Ik ben verliefd op Ronald
Het is wederzijds, en ik ben 2 1/2 jaar verliefd
Ontopic:
Nee, ben al een tijd niet meer verliefd geweest, alleen maar gevoelens voor mensen gehad, maar dat zou mijn leven een stuk moeilijker maken, niet waard dus. Heb wel zin om weer eens verliefd te zijn (en hopelijk wederzijds)
Goethe is een held - een held! -, de man weet het gevoel tot in de nerf te beschrijven; ik kan niets anders dan stilzwijgend bewonderen wat deze man getracht heeft met zijn onverdroten pen. Zo voel ik me ook - op ieder moment van dag - als ik wandel door straten, als de geur van bloesems mij bereikt, mij omhullen met hun prikkelende verlangen.- Het gedartel van vogels, het kroelen van de straatkatten, dit alles laat zich enkel tonen in een symfonie van zintuiglijke goddelijkheid -- Ooh, die zoete lichthoofdigheid is een strenge meester, een geselaar op tijden, maar uiteindelijk laat het genot van deze strengheid dit gemis verschrompelen tot nietszeggendheid.
quote:Ik hoop het ook!
Op maandag 4 augustus 2003 15:43 schreef Libris het volgende:
Ehoh, laten we hopen dat het twee verschillende Ronalds zijn.
(maar anders had ík 'm eerst )
en hij is ECHT WAAR (sorry Dian, Ilse, Wolkje en alle andere vrouwen met relatie) de aller aller aller aller lievste jongen die bestaat
en hij is lekker van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |