Mijn vraag is: WAAROM 700 ml ??????
quote:nou ik denk dat ze zeggen:
Op zondag 20 juli 2003 21:27 schreef NiXz het volgende:
Kunnen ze voortaan zeggen:
"Ben niet dronken, ik heb nog maar één BrEeZeR op!"
"BeN NiEt DrOnKeN, iK HeB NoG mAAr 1 BrEeZaH oP"
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
nou ik denk dat ze zeggen:
quote:Van 1 zo'n rot ding rotten anders wel je tanden neo speelotanisch je bek uit...
Op zondag 20 juli 2003 21:30 schreef DJ.KRIZZ het volgende:[..]
nou ik denk dat ze zeggen:
quote:mensen?? glaasjes??
Op zondag 20 juli 2003 21:35 schreef Roepert het volgende:
vorige week bij onze konmar ook, komt er een special iemand langs (van bacardi) die ff in ons rek 2 van die grote flessen neer zet, en de light versies... maar die 700ml liter fles, daar kan je toch niet zo uit zuipen, zouden er dan toch mensen zijn die zo'n fles in de koelkast zetten en savonds er wat glaasjes uithalen??
BrEeZaH-n00b
quote:uuuuuuuhm jah ............ normale mensen drinken die rot troep niet.... BrEeZaH - sLeTjE's alleen maar.............
Op zondag 20 juli 2003 21:35 schreef Roepert het volgende:
vorige week bij onze konmar ook, komt er een special iemand langs (van bacardi) die ff in ons rek 2 van die grote flessen neer zet, en de light versies... maar die 700ml liter fles, daar kan je toch niet zo uit zuipen, zouden er dan toch mensen zijn die zo'n fles in de koelkast zetten en savonds er wat glaasjes uithalen??
Ik zie het GVD al voor me volgende week op de korenmarkt in Arnhem...
14 jarige BrEeZaH - sLeTjE's en BoY's zonder tanden in de bek met een 700 ml fles van die tering troep ............
waar gaat het heen met deze wereld
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 20-07-2003 21:42]
Btw een groot voordeel is dat er afgelopen week al meerdere chicks naar me toekwamen met de vraag of we die flessen hadden.
quote:Owh joepie een 14 jarig BrEeZaH - sLeTjE die je vraagt waar die troep staat....... moet je blij mee zijn.......... jij ook blij dat er eindelijk eens een meisje naar je toe kwam???? of nie ???
Op zondag 20 juli 2003 21:39 schreef eMAeRCe het volgende:
Bij AH hier in de buurt hebben ze die al een paar wekenEn bij de supermarkt waar ik werk zag ik laatst ook dozen staan, alleen nog geen plek in de schappen
Zal er morgen vast wel zijn.
Btw een groot voordeel is dat er afgelopen week al meerdere chicks naar me toekwamen met de vraag of we die flessen hadden.
Maar hoe weet dat volk al zo snel dat die rotzooi bestaat........????
Een neefje van me laatst ookal........ ej ej heb je die nieuwe BrEeZah al geproeft???? .............OPTIEFTEN MET JE BrEeZaH!!!!
quote:Ze was minstens 16
Op zondag 20 juli 2003 21:45 schreef BaZje het volgende:[..]
Owh joepie een 14 jarig BrEeZaH - sLeTjE die je vraagt waar die troep staat....... moet je blij mee zijn.......... jij ook blij dat er eindelijk eens een meisje naar je toe kwam???? of nie ???
Een neefje van me laatst ookal........ ej ej heb je die nieuwe BrEeZah al geproeft???? .............OPTIEFTEN MET JE BrEeZaH!!!!
En nee komt niet vaak voor dat een lekker wijf met grote tieten en bikinitopje naar me toekomt
quote:Zo weer eens iets meegmaakt in de supermarkt........... moet je maar net zoals ik in een kleding zaak werken
Op zondag 20 juli 2003 21:52 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Ze was minstens 16
En nee komt niet vaak voor dat een lekker wijf met grote tieten en bikinitopje naar me toekomt
![]()
maarjah nu weer on topic !!!
[Dit bericht is gewijzigd door BaZje op 20-07-2003 21:54]
quote:
Op zondag 20 juli 2003 21:45 schreef BaZje het volgende:[..]
Owh joepie een 14 jarig BrEeZaH - sLeTjE die je vraagt waar die troep staat....... moet je blij mee zijn.......... jij ook blij dat er eindelijk eens een meisje naar je toe kwam???? of nie ???
quote:En of we dingen meemaken
Op zondag 20 juli 2003 21:54 schreef BaZje het volgende:[..]
Zo weer eens iets meegmaakt in de supermarkt........... moet je maar net zoals ik in een kleding zaak werken
![]()
![]()
kom je ze dagelijks tegen !!!
maarjah nu weer on topic !!!
Deed een keer voor de grap zo'n container sticker op 3 flessen cola en ik zeg tegen mn collega, let op straks komt er iemand en die laat alle 3 de flessen tiefen.. En ja hoor, een paar uur later (!) kwam er zo'n mongool en die trok een van die flessen uit het schap waardoor die andere 2 op de grond vielen
Wij dubbel gelegen maarja is waarschijnlijk alleen leuk als je er bij zou zijn geweest
quote:Heel leuk !!!!
Op zondag 20 juli 2003 22:00 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
En of we dingen meemaken
![]()
Deed een keer voor de grap zo'n container sticker op 3 flessen cola en ik zeg tegen mn collega, let op straks komt er iemand en die laat alle 3 de flessen tiefen.. En ja hoor, een paar uur later (!) kwam er zo'n mongool en die trok een van die flessen uit het schap waardoor die andere 2 op de grond vielen
Wij dubbel gelegen maarja is waarschijnlijk alleen leuk als je er bij zou zijn geweest
Maar nu weer on topic ???
quote:idd
Op zondag 20 juli 2003 22:00 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
En of we dingen meemaken
![]()
quote:daarom
Op zondag 20 juli 2003 22:03 schreef Shirley007 het volgende:[..]
idd
..als ik het lees vind ik er niks aan
quote:Heb je haar gepakt?
Op zondag 20 juli 2003 21:52 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
Ze was minstens 16
![]()
![]()
Ontopic - Heb nog weinig Breezahchicks gezien met 700 ml flessen in hun hand. Foto's iemand? (nee niet alleen de fles)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |