Roze Maandag in Tilburg wordt vereerd met een bezoek door:
en weer on and on and on....
[Dit bericht is gewijzigd door onetouch op 20-07-2003 02:01]
zeg maar wat las ik, Frans Bauer??? downloaden?? cd???
Mijn ergste is Mega Dance 1993 deel 3
quote:Ja! je blijft!
Op zondag 20 juli 2003 02:02 schreef Waxxer het volgende:
naja en verder... ik wil hier best blijven, maar wat moet ik zeggen?zeg maar wat las ik, Frans Bauer??? downloaden?? cd???
Mijn ergste is Mega Dance 1993 deel 3
Uhm.. Mega Dance Die cd's zijn nu weer kewl. Al die oude dancenummers enzo...
quote:truste!
Op zondag 20 juli 2003 02:05 schreef onetouch het volgende:
ik ga nog even lezen voor het
trustuh en iedereen veel plezier met uitslapen
quote:slaap lekker!!
Op zondag 20 juli 2003 02:05 schreef onetouch het volgende:
ik ga nog even lezen voor het
trustuh en iedereen veel plezier met uitslapen
Ik ga trouwens ook hoor.... ik knikkebol...
Doeggg!!!
quote:Dan ga ik ook maar...
Op zondag 20 juli 2003 02:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
slaap lekker!!
hou je taai, droom zacht en tot morgen!!
Ik ga trouwens ook hoor.... ik knikkebol...Doeggg!!!
![]()
![]()
*licht uit doe en topic-deur zachtjes sluit* tot morgen...
quote:Ik ook niet. * G_E verafschuwt kermis met roze suikerspinnen, botsautootjes, irritante draaiorgelmuziek, reuzeraderen en mensen uit Tilburg.
Op zondag 20 juli 2003 12:28 schreef Tizmo het volgende:
Ik ga echt niet naar roze maandag.
Maar desondanks schijn ik best lief te zijn. .
quote:Ik ook.
Op zondag 20 juli 2003 12:34 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik ook niet. * G_E verafschuwt kermis met roze suikerspinnen, botsautootjes, irritante draaiorgelmuziek, reuzeraderen en mensen uit Tilburg.
.
Maar desondanks schijn ik best lief te zijn.
.
quote:Ben je ooit wel es op de roze maandag geweest?
Op zondag 20 juli 2003 12:34 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik ook niet. * G_E verafschuwt kermis met roze suikerspinnen, botsautootjes, irritante draaiorgelmuziek, reuzeraderen en mensen uit Tilburg.
.
Maar desondanks schijn ik best lief te zijn.
.
Nah ja, ik denk dat het ook niets voor jou is inderdaad
quote:Nee, nog nooit.
Op zondag 20 juli 2003 12:50 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ben je ooit wel es op de roze maandag geweest?
Er zijn gewoon dingen waarvan je weet dat je het niet leuk vindt, ook al heb je het nog nooit gedaan.
* G_E is ook nog nooit met een vrouw naar bed geweest.
is er al zon of anders verkoeling op komst...
en leuke confessies wel op de zondagmorgen
Awwww Onetouch had je eerder moeten zeggen, we hadden dit weekend een longarts op bezoek
Maargoed, ik ben net uit bed en de kinderen zijn wandelen ofzo, ben dus alleen thuis En STIL dat het is, opeens... er komen niet eens wandelende mensen voorbij en de buren lijken van de aardbodem verdwenen
spookwijk...........
quote:neuh longarts is wat drastisch denk ik, toch bedankt
Op zondag 20 juli 2003 13:13 schreef Waxxer het volgende:
Mogguh........Awwww Onetouch had je eerder moeten zeggen, we hadden dit weekend een longarts op bezoek
Maargoed, ik ben net uit bed en de kinderen zijn wandelen ofzo, ben dus alleen thuis
En STIL dat het is, opeens... er komen niet eens wandelende mensen voorbij en de buren lijken van de aardbodem verdwenen
spookwijk...........
ik werd vanmiddag wakker gebeld. "ik is nieuwe buurman, u hebben nieuwe boormachine?". maar helaas die hadden we niet in huis, maar hij schijnt er toch ergens één gevonden te hebben, want hij maakt nu een pokkeherrie.
spookwijk? niet echt dus hier.... arnhem, daar gebeurt het
quote:
Op zondag 20 juli 2003 13:16 schreef onetouch het volgende:[..]
neuh longarts is wat drastisch denk ik, toch bedankt
komt gewoon door verkouden zijn!
ik werd vanmiddag wakker gebeld. "ik is nieuwe buurman, u hebben nieuwe boormachine?". maar helaas die hadden we niet in huis, maar hij schijnt er toch ergens één gevonden te hebben, want hij maakt nu een pokkeherrie.
spookwijk?
niet echt dus hier.... arnhem, daar gebeurt het
Mijn buurman heeft boormachines genoeg denk ik (www.klomps.nl), maar ik wil ook zulke buren!!!! Arnhem de beste man, heej. Ik zit er over te denken om een rondje te crossen met mijn moeders auto ofzo, dit is nl weer van die rust waar je he-le-maal kriegel van wordt.
Trouwens wel aardig van je buur dat hij niet om 10u begint ofzo... En dat hij je nr heeft! Naja, beter dat dan elkaar negeren en ruzie schoppen.
quote:
Op zondag 20 juli 2003 13:23 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
Mijn buurman heeft boormachines genoeg denk ik (www.klomps.nl), maar ik wil ook zulke buren!!!! Arnhem de beste man, heej. Ik zit er over te denken om een rondje te crossen met mijn moeders auto ofzo, dit is nl weer van die rust waar je he-le-maal kriegel van wordt.
Trouwens wel aardig van je buur dat hij niet om 10u begint ofzo... En dat hij je nr heeft!Naja, beter dat dan elkaar negeren en ruzie schoppen.
ja, ik ben een beetje brak....
quote:Jah.
Op zondag 20 juli 2003 13:25 schreef Viperdesign het volgende:
Gay topic.
Welkom!
Wat wil je drinken?
quote:
Op zondag 20 juli 2003 13:23 schreef Waxxer het volgende:[..]
![]()
![]()
Trouwens wel aardig van je buur dat hij niet om 10u begint ofzo... En dat hij je nr heeft!Naja, beter dat dan elkaar negeren en ruzie schoppen.
en rijden in je moeders clio heeft ie airco
quote:
Op zondag 20 juli 2003 13:24 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja, ik ben een beetje brak....
wil jij iets drinken dan?
quote:Nee helaas niet, maarja, even de raampjes open
Op zondag 20 juli 2003 13:29 schreef onetouch het volgende:[..]
nouhjah hij belde meer aan de deur aan zeg maar... mijn nummer heeft ie niet. ik had hem wel al gezien van de week, maar verder nog niet voorgesteld ofzo... ik vond hem wel aardig en ook beleefd... beetje mee gepraat over waar ie vandaan komt en wat ie doet... in ieder geval doet ie nu niet meer boren
en rijden in je moeders clio
heeft ie airco
![]()
Nah wat achterlijk eigenlijk, een rondje rijden met de auto, heb ik niks beters te doen
En roch, die rust hier, alsof ik in een schilderij leef, zeg maar. Alles staat stil en er is niemand op straat ofzo...
Belde hij zomaar aan??? Goh, dan moet je wel lef hebben in zo'n buurt zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |