abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11885053
Ik wil graag ergens tussen 27sept en 10 okt 8 daagen ofzoiets op vakantie.
Zo warm mogelijk en zo goedkoop mogelijk.
Zat zelf te denken aan Turkije, omdat je daarvoor soms aanbiedingen ziet van rond de 250euro (vaak zelf volpension of all inclusive). Nou zoiets zoek ik dus, maar geen idee waar ik moet zoeken.
Erg veel eisen heb ik niet, naar land maakt niet uit, vanaf welk vliegveld vliegen ook niet, liefst minstens half pension, zolang er iets van zwembad of zee is, het redelijk warm is, en in die periode.
Iemand tips wat leuk, goedkoop is of waar ik het beste kan zoeken?

edit: gewijzigd omdat sommige mensen toch blijkbaar graag mierenneuken over schrijffouten

[Dit bericht is gewijzigd door p_iglet op 20-07-2003 00:37]

pi_11885096
Het schijnt te helpen dat je de namen van de landen waar je interesse voor hebt, goed weet in te typen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 20 juli 2003 @ 00:49:29 #3
61143 Bullit
lalalalalala
pi_11885335
Misschien is het een idee om eens te gaan kijken op de site van een reisburo
  zondag 20 juli 2003 @ 09:54:25 #4
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11887775
Dat wordt dan een last-minute.

Kijk hier eens:
lastminute??

en een oudere: last minute / second reizen

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 20 juli 2003 @ 22:23:35 #5
18547 DaZilva
Sparkling!
  maandag 21 juli 2003 @ 19:25:49 #6
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_11918430
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:30 schreef Jordy-B het volgende:
Het schijnt te helpen dat je de namen van de landen waar je interesse voor hebt, goed weet in te typen...
Dit soort reacties helpen dus echt niet....

Aan de topicstarter: Kijk eens op lastminute.pagina.nl , daar kun je wel vaak leuke reisjes vinden!

Ik ben zelf in Oktober 2001 in Kos, Griekenland geweest en het was er toen nog dagelijks tussen de 20 en de 25 graden, 2 dagen was het iets onder de 20, en 1 dag regen gehad. Maar wij waren daar voor 2 weken.

Ook naar de Canarische Eilanden kun je vaak aanbiedingen krijgen, en kijk ook eens naar Tunesie.

Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')