abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11884668
dit is iets voor de rokers onder ons, al rook ik zelf niet maar mijn ouders wel.

op deze site www.yesmoke.com kun je een slof sigareten tax free bestellen voor 14,95. ze worden vanuit zwitserland naar je opgestuurd.

iemand ooit zaken gedaan met deze site? en ben je echt goedkoper uit???

pi_11884694
Waarom moet ik meteen aan de uitdrukking "goedkoop is duurkoop" denken als ik zoiets zie....
pi_11884711
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:03 schreef calvobbes het volgende:
Waarom moet ik meteen aan de uitdrukking "goedkoop is duurkoop" denken als ik zoiets zie....
geen idee, waarom jij een doemdenker bent, de site ziet er professioneel uit en ze zeggen een officieel en legaal bedrijf te zijn
  zondag 20 juli 2003 @ 00:06:18 #4
619 pierce
We hebben een P.....
pi_11884728
In dat geval ben ik ook heeel erg betrouwbaar, geef me je geld en ik zorg voor een slof peuken.
pi_11884739
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:06 schreef pierce het volgende:
In dat geval ben ik ook heeel erg betrouwbaar, geef me je geld en ik zorg voor een slog peuken.
niemand een serieuze bijdrage?
pi_11884740
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:05 schreef _The_General_ het volgende:

de site ziet er professioneel uit en ze zeggen een officieel en legaal bedrijf te zijn

Zou een beetje dom zijn om een krakkemikkige site in elkaar te zetten en te zeggen dat het illegaal is.

Maar dat is niet het enige waarom ik het niet vertrouw. Wat nu als er een zending sloffen kwijtraakt? Ofzoiets...

pi_11884752
Ze stonden ook in de Veronica gids van deze week, daar werdt het ook aangeraden om hier sigaretten te kopen als je een vervent roker bent. Ik neem aan dat ze dit niet zomaar zeggen, en dus betrouwbaar zijn.

Dus niet gelijk zo hypocriet

zondag 20 juli 2003 @ 00:08:09 #8
20697 klabbakus
Deng Deng Deng
pi_11884754
taxfree??

dat kan/mag gewoon niet, zodra JIJ het importeert betaal je accijns en dat soort shit

pi_11884757
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:08 schreef Toopje het volgende:
Ze stonden ook in de Veronica gids van deze week, daar werdt het ook aangeraden om hier sigaretten te kopen als je een vervent roker bent. Ik neem aan dat ze dit niet zomaar zeggen, en dus betrouwbaar zijn.

Dus niet gelijk zo hypocriet

wat kost een slof normaal?? van een beetje redelijk merk?
pi_11884761
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:06 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zou een beetje dom zijn om een krakkemikkige site in elkaar te zetten en te zeggen dat het illegaal is.

Maar dat is niet het enige waarom ik het niet vertrouw. Wat nu als er een zending sloffen kwijtraakt? Ofzoiets...

Dat geld dan toch voor alle goederen die verzonden worden? Heeft dus niets met sigaretten te maken..
pi_11884774
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:08 schreef klabbakus het volgende:
taxfree??

dat kan/mag gewoon niet, zodra JIJ het importeert betaal je accijns en dat soort shit

In agreement with the Swiss Customs Authorities, products are stocked in the free zone of the Swiss Customs. Otamedia carries out all the logistic activities here (storage, book format packing, labelling, shipping, etc.).

Since we cannot guarantee that duty tax will not be charged world-wide, in case of request for duty tax, you can:
Pay duty tax and collect the parcel.
Reject the parcel which will be returned to us and ask for your money back. See also 100% Money Back Guarantee.

als je in je eigenland gevraagd word om accijns te betalen over de sigareten krijg je van hun je geld terug

pi_11884788
Weet ik niet precies, maar een pakje los (Marlboro) kost ongeveer 3,20 in de gemidelde, dus als je dat keer 10 (10 in een slof) doet zit je al op 32 euro. Het is dus meer dan de helft goedkoper aangezien je er geen belasting over betaalt, en dat hier vooral de prijs bepaalt.
pi_11884791
The cigarettes on sale at Yesmoke.com can be tax free because they are sold from a BONDED WAREHOUSE. This term is used to indicate goods which are not subjected to taxes in the source country. In agreement with the Swiss Customs Authorities, products are stocked in the free zone of the Swiss Customs. Otamedia carries out all the logistic activities here (storage, book format packing, labelling, shipping, etc.).

Je moet dus nog wel ff belasting betalen. Reken je dat ook ff mee. De tax free slaat alleen op Zwitserse belasting.

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_11884802
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:09 schreef _The_General_ het volgende:

See also 100% Money Back Guarantee.

Wat kan er dan misgaan

Probeer het eens en laat het eens weten

pi_11884805
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:10 schreef Lucille het volgende:
The cigarettes on sale at Yesmoke.com can be tax free because they are sold from a BONDED WAREHOUSE. This term is used to indicate goods which are not subjected to taxes in the source country. In agreement with the Swiss Customs Authorities, products are stocked in the free zone of the Swiss Customs. Otamedia carries out all the logistic activities here (storage, book format packing, labelling, shipping, etc.).

Je moet dus nog wel ff belasting betalen. Reken je dat ook ff mee. De tax free slaat alleen op Zwitserse belasting.

maar als je in nederland nog tax moet betalen krijg je je geld terug zeggen ze
pi_11884809
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wat kan er dan misgaan

Probeer het eens en laat het eens weten

ik rook niet, ik ben nog goedkoper uit,maar misschien is er iemand op fok die het durft te proberen?
pi_11884831
quote:
Op zondag 20 juli 2003 00:11 schreef _The_General_ het volgende:

Nee.
quote:

Since we cannot guarantee that duty tax will not be charged world-wide, in case of request for duty tax, you can:

• Pay duty tax and collect the parcel.
  • Reject the parcel which will be returned to us and ask for your money back. See also 100% Money Back Guarantee.

• je krijgt je geld terug als je de bestelling niet accepteert. Ze gaan niet de accijns vergoeden.
    pi_11884842
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nee.
    [..]

</li>
    je krijgt je geld terug als je de bestelling niet accepteert. Ze gaan niet de accijns vergoeden.

dat was eerlijk gezegd ook wat ik bedoelde, maar je hebt gelijk, het is een verschil
      zondag 20 juli 2003 @ 00:14:37 #19
    20697 klabbakus
    Deng Deng Deng
    pi_11884843
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:10 schreef Lucille het volgende:

hmm of zoals TS zegt:
    quote:

[..]

In agreement with the Swiss Customs Authorities, products are stocked in the free zone of the Swiss Customs. Otamedia carries out all the logistic activities here (storage, book format packing, labelling, shipping, etc.).

Pay duty tax and collect the parcel.
    Reject the parcel which will be returned to us and ask for your money back. See also 100% Money Back Guarantee.

als je in je eigenland gevraagd word om accijns te betalen over de sigareten krijg je van hun je geld terug

ze sturen dus een gewoon pakketje op, er vanuit gaand dat er niet gecontoleerd wordt wat erin zit
    mocht het toch "betrapt" worden betalen zij die tax kosten, 8 van de 10 gevallen gaat dat goed misschien voor hun?
    pi_11884866
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:14 schreef klabbakus het volgende:

[..]

hmm of zoals TS zegt:
    [..]

ze sturen dus een gewoon pakketje op, er vanuit gaand dat er niet gecontoleerd wordt wat erin zit
    mocht het toch "betrapt" worden betalen zij die tax kosten, 8 van de 10 gevallen gaat dat goed misschien voor hun?

nee ik had het verkeerd gelezen. als je dan in nederland accijns moet betalen moet je het pakketje niet aannemen en dan krijg je je aankoop bedrag terug
    pi_11884876
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:11 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja. Probleem is echter wel dat ze niet zeggen of je al je geld krijgt. Want ik neem aan dat je wel het pakketje moet terugsturen. En om in het bezit te komen van het pakketje zou je dus wel eens eerst belasting moeten betalen. En het terugsturen, gaan ze die kosten vergoeden?
    De meeste van dit soort bedrijven geven dus alleen het geld terug van de goederen zelf. De belasting en de post kosten zijn dan voor eigen rekening. En wat doe je in zo'n geval. Rook je dan liever dure sigaretten, of stuur je iets terug? Dan heb je namelijk niets en ben je nog geld armer ook.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      zondag 20 juli 2003 @ 00:17:39 #22
    56951 Najra
    ---------------
    pi_11884893
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:06 schreef _The_General_ het volgende:

[..]

niemand een serieuze bijdrage?

ja het is illegaal
    This space is reserved for a very funny quote I stole to make me look half the dumbass I truly am.
    pi_11884916
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:16 schreef Lucille het volgende:

[..]

Dat zeggen ze ja. Probleem is echter wel dat ze niet zeggen of je al je geld krijgt. Want ik neem aan dat je wel het pakketje moet terugsturen. En om in het bezit te komen van het pakketje zou je dus wel eens eerst belasting moeten betalen. En het terugsturen, gaan ze die kosten vergoeden?
    De meeste van dit soort bedrijven geven dus alleen het geld terug van de goederen zelf. De belasting en de post kosten zijn dan voor eigen rekening. En wat doe je in zo'n geval. Rook je dan liever dure sigaretten, of stuur je iets terug? Dan heb je namelijk niets en ben je nog geld armer ook.

Nee, als je het gewoon niet aanneemt als er wel accijns op geheven wordt, wordt het toch gewoon terug gestuurd? Mochten ze dit doen, zeggen hun, dan moet je het gewoon niet accepteren, en kun je je geld terugkrijgen.

Of je vraagt ze gewoon m het opnieuw op te sturen en hoopt dat er niet gecontroleerd wordt wat erin zit

pi_11884920
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:17 schreef Najra het volgende:

[..]

ja het is illegaal

Volgens mij is het voor eigen gebruik niet legaal. het is namelijk een bedrijf dat toestemming heeft van de zwitserse overheid om tax free te verkopen. je mag het zelf alleen niet doorverkopen zeggen ze op de site

Very important: The cigarettes on sale at Yesmoke.com are for personal use only. Reselling the products may be a criminal offense.

pi_11884921
    quote:
    Op zondag 20 juli 2003 00:17 schreef Najra het volgende:

[..]

ja het is illegaal

Dat is het niet.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')