*lijstje maak*
*lijstje bijwerk*
Roze Maandag in Tilburg wordt vereerd met een bezoek door:
misschien kunnen we er een ouderwetse vossenjacht van maken?
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 19-07-2003 23:29]
edit: Nee, dat is niet de .... die ook in het lijstje staat, die is bedoeld voor mensen die zich nog ff willen melden
quote:dus:
Op zaterdag 19 juli 2003 23:16 schreef Marc_mga het volgende:
* Marc_mga komt met een vriend, maar....
is er ook
edit op reeel verzoek
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 19-07-2003 23:25]
quote:Is Marcje verliefd?
Op zaterdag 19 juli 2003 23:16 schreef Marc_mga het volgende:
* Marc_mga komt met een vriend, maar....
is er ook
edit: Nee, dat is niet de .... die ook in het lijstje staat, die is bedoeld voor mensen die zich nog ff willen melden
quote:Haal die naam es weg
Op zaterdag 19 juli 2003 23:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
dus:
Marc (met een vriend én ... komt ook !)
?
quote:edit op reeel verzoek
Op zaterdag 19 juli 2003 23:20 schreef XMN8R het volgende:[..]
dus:
Marc (met een vriend én ... komt ook !)
?
quote:Dat moet ik lezen als: ik wel, maar hij weet nog van niets?
Op zaterdag 19 juli 2003 23:24 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Mwaoh
quote:Dat moet je lezen als, ben niet het type dat gelijk de eerste date/dag met iemand zoent, waren wel veel spanningen en we hebben het heel erg naar onze zin gehad, we bellen nu best wel vaak, meestal twee keer per dag en word steeds intiemer maar meneer gaat een jaar naar het buitenland...
Op zaterdag 19 juli 2003 23:26 schreef error het volgende:[..]
Dat moet ik lezen als: ik wel, maar hij weet nog van niets?
quote:Ow, dat klinkt dan alweer een heel stuk minder vrolijk
Op zaterdag 19 juli 2003 23:29 schreef Marc_mga het volgende:
Dat moet je lezen als, ben niet het type dat gelijk de eerste date/dag met iemand zoent, waren wel veel spanningen en we hebben het heel erg naar onze zin gehad, we bellen nu best wel vaak, meestal twee keer per dag en word steeds intiemer maar meneer gaat een jaar naar het buitenland...
quote:hij heeft toch wel een voornaam?
Op zaterdag 19 juli 2003 23:29 schreef Marc_mga het volgende:
Dat moet je lezen als, ben niet het type dat gelijk de eerste date/dag met iemand zoent, waren wel veel spanningen en we hebben het heel erg naar onze zin gehad, we bellen nu best wel vaak, meestal twee keer per dag en word steeds intiemer maar meneer ...
quote:
... gaat een jaar naar het buitenland...
Ik heb net Get Real gekeken. Is echt een keigoeie film. Ze zouden de hele wereld moeten verplichten die film te kijken voor ze weer kut uitspraken over homo's doen. Erg indrukwekkend...
quote:Maar airco is wel lekker...
Op zaterdag 19 juli 2003 23:35 schreef onetouch het volgende:verkouden worden van airco's sucks
sooo.. vandaag liep ik ook in de winkelstraat hier, was echt ff blij als ik een winkel in kon waar de airco volop draaide...
quote:Kan ie niet... hij gaat woensdag al
Op zaterdag 19 juli 2003 23:32 schreef error het volgende:[..]
Ow, dat klinkt dan alweer een heel stuk minder vrolijk
Misschien stelt ie zijn reisje wel voor je uit
quote:uuhhhmmm, niet om het één of ander maar met dit weer ga je toch niet vrijwillig winkelen
Op zaterdag 19 juli 2003 23:39 schreef Vlarp het volgende:[..]
Maar airco is wel lekker...
sooo.. vandaag liep ik ook in de winkelstraat hier, was echt ff blij als ik een winkel in kon waar de airco volop draaide...
quote:langzaam binnenlopen en de post één voor één zorgvuldig controleren en overhandigen om zo lang mogelijk binnen te kunnen blijven zeker?!
Op zaterdag 19 juli 2003 23:39 schreef Vlarp het volgende:
Maar airco is wel lekker...sooo.. vandaag liep ik ook in de winkelstraat hier, was echt ff blij als ik een winkel in kon waar de airco volop draaide...
quote:Lieve, lieve Wan Tutsj.. ik heb vandaag gewerkt. Met andere woorden, ik heb vanmorgen in 3,5 uur getracht een groot aantal (zo'n 650) gleuven te vullen.
Op zaterdag 19 juli 2003 23:41 schreef onetouch het volgende:[..]
uuhhhmmm, niet om het één of ander maar met dit weer ga je toch niet vrijwillig winkelen
strand, water, opblaaszwembad....
quote:Neuh, had wel lekker geweest, maar ik werk gewoon door, wil altijd zo snel mogelijk klaar zijn. 't kan maar gebeurd zijn.
Op zaterdag 19 juli 2003 23:41 schreef XMN8R het volgende:[..]
langzaam binnenlopen en de post één voor één zorgvuldig controleren en overhandigen om zo lang mogelijk binnen te kunnen blijven zeker?!
quote:hmmm, zegt dat dan meer over mij of over jou dat ik direct aan shoppen denk bij een winkelstraat?
Op zaterdag 19 juli 2003 23:42 schreef Vlarp het volgende:[..]
Lieve, lieve Wan Tutsj.. ik heb vandaag gewerkt. Met andere woorden, ik heb vanmorgen in 3,5 uur getracht een groot aantal (zo'n 650) gleuven te vullen.
quote:pas maar op want als je van de warmte steeds een koele ruimte in en uit loopt kun je ook behoorlijk verkouden worden.
Op zaterdag 19 juli 2003 23:43 schreef Vlarp het volgende:
Neuh, had wel lekker geweest, maar ik werk gewoon door, wil altijd zo snel mogelijk klaar zijn. 't kan maar gebeurd zijn.
quote:Het zegt heel veel over jou
Op zaterdag 19 juli 2003 23:43 schreef onetouch het volgende:[..]
hmmm, zegt dat dan meer over mij of over jou dat ik direct aan shoppen denk bij een winkelstraat?
Overigens, normaal gesproken kom ik ook alleen maar om te shoppen in een winkelstraat
* Vlarp nuttigt een Grolsch
quote:komt ie nu mee
Op zaterdag 19 juli 2003 23:45 schreef XMN8R het volgende:[..]
pas maar op want als je van de warmte steeds een koele ruimte in en uit loopt kun je ook behoorlijk verkouden worden.
quote:I know. Vandaar dat ik ook zo snel mogelijk die winkels weer uit probeerde te komen. Ach, ik had een liter water bij me, hielp ook goed.
Op zaterdag 19 juli 2003 23:45 schreef XMN8R het volgende:[..]
pas maar op want als je van de warmte steeds een koele ruimte in en uit loopt kun je ook behoorlijk verkouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |