abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juli 2003 @ 12:36:28 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11856703
Gaan daar nog meer mensen heen?
Ik ben zelf nooit op dat circuit geweest en ik ben wel benieuwd hoe dat er nu uit ziet in het echt.
Daarnaast komen er iets van 2000 getunde BMW's.. zeker de moeite waard om te zien lijkt me zo!
The truth was in here.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 12:39:16 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11856752
Oh via deze site http://www.racing-leiden.com/ .. op agenda klikken.. zie je de advertentie wel
quote:
Zondag 27 juli; Eurofestival voor BMW-rijders
Evenement op Circuit Lelystad al jaren
grootste BMW-evenement

Op zondag 27 juli staat voor de achtste keer het grootste BMW-festival van de Benelux op het programma. Dan is het bekende circuit in Lelystad het toneel voor mooie, bijzondere, snelle en getunede BMW's. Het Circuit in Lelystad heeft inmiddels wederom een uitbreiding afgerond, zodat er opnieuw meer showwaardige auto's een mooie plaats kunnen bemachtigen op de circuitterreinen. De organisatie verwacht in totaal meer dan 2.000 BMW's op 27 juli.
Dit evenement wordt zoals altijd opgeluisterd met spannende en enerverende shows op het circuit. Op het programma staan onder meer de Sprint Cup en de Auto-X competition:

Sprint Cup
Twee deelnemers nemen het tegen elkaar op in de 'piste'. Op de ovale baan wint degene die het snelste het circuit aflegt. Deze 'afvalrace' is anders dan de wedstrijden van de Dutch Street Power Series, waarbij wordt gestreden op een rechte baan. Maar door de ovale baan is het wel moeilijker om de auto in de scherpe bochten in bedwang te houden.

Auto-X Competition
Op het circuit wordt een spectaculair slalomparcours uitgezet. De hoofdprijs is natuurlijk voor de 'coureur' die dit parcours in de snelste tijd 'afwerkt'. Auto-X is de nieuwe -uit Amerika afkomstige- term voor deze slalomwedstrijden.

Tussendoor worden spectaculaire shows gegeven (zoals Power Sliding) en rondom het circuit staan er weer tientallen stands van auto- en tuningclubs en de bezoeker vindt bij de beursstands van alles op het gebied van tuning, styling, in-car-entertainment (ICE).

Op de paddock wordt ook een mooi terrein gereserveerd voor de allermooiste auto's die meedoen aan de Meguair's Show & Shine Contest, een competitie die ook tegelijkertijd plaatsvindt in het allernieuwste autoblad van Nederland; Auto-Maxx. In diverse categoriėn (Hardcore, Styling en ICE) wordt bekendgemaakt wie de mooiste auto heeft en de beker mee naar huis kan nemen. De winnaars komen uiteindelijk in de eerstvolgende editiie van het nieuwe Auto-Maxx Magazine te staan.

Nieuw dit jaar op dit evenement zijn de IdBL- wedstrijden (waarbij het draait om de productie van de meeste decibellen met de audio-installatie) en Glow-off wedstrijden (jurering van de neon-verlichting onder en in de auto). VDB CarEvents heeft daarvoor zojuist een samenwerkingsverband opgezet met de Dutch IASCA en 12 Voltmedia.

Het evenement is geopend van 9-18 uur. Op en rond de paddock is er plaats voor 2.000 showauto's; dit zijn allemaal verharde parkeerplaatsen. Paddockkaarten voor showauto's zijn alleen op aanvraag te bestellen via de button aanmelden bovenaan deze pagina of via de aanwezige autoclubs.

Tickets zijn alleen te verkrijgen aan de kassa's van het circuit. Volwassen betalen ¤10,-. Kinderen t/m/ 12 jaar betalen geen entree. Parkeren is gratis.

[Dit bericht is gewijzigd door Bastard op 18-07-2003 13:37]

The truth was in here.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 13:22:14 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11857672
Word een drukke bende op die autoshow.
The truth was in here.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 18:38:00 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11864674
Dat is wel heel druk
The truth was in here.
pi_11864803
Ik ga er niet heen hoor, maar ik vind het zo zielig dat niemand hier post.

*aai over bol geeft*

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  vrijdag 18 juli 2003 @ 18:49:53 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11864884
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga er niet heen hoor, maar ik vind het zo zielig dat niemand hier post.

*aai over bol geeft*

Veel bmw liefhebbers hier inderdaad.

The truth was in here.
  vrijdag 18 juli 2003 @ 18:58:40 #7
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_11865025
Er post hier echt NIEMAND
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  vrijdag 18 juli 2003 @ 19:00:22 #8
8372 Bastard
Persona non grata
pi_11865058
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 18:58 schreef ChOas het volgende:
Er post hier echt NIEMAND
Hoi Niemand, ik ben Bastard.
The truth was in here.
pi_11881843
Ga misschien ff langs. Ben vrij dus als het weer meezit dan zal ik er ook zijn. En voor foto's kan je dan natuurlijk weer naar. www.r2racing.nl om het zo maar ff te zeggen

Oja vind het ook zielig dat er niemand post/ van BMW houdt.

pi_11891508
Ben nog aan het denken of ik ga, het is een beetje ver weg...
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')